
Avto kot hranilnik energije
Avto kot hranilnik energije
Imaš električni avto, imaš sončno elektrarno.
Kako povezati da avto deluje kot hranilnik energije, primerno ob izpadu elektrike, ko imaš avto doma priklopljen deluje kot hranilnik energije in napaja hišo, ko te ni doma pa tudi elektrike ne rabiš v hiši.
Pozna kdo kako rešitev ki je na voljo, verjetno bi moral biti avto priklopljen preko dvosmernega CCS polnilca.
To bi bilo uporabno.
Kako povezati da avto deluje kot hranilnik energije, primerno ob izpadu elektrike, ko imaš avto doma priklopljen deluje kot hranilnik energije in napaja hišo, ko te ni doma pa tudi elektrike ne rabiš v hiši.
Pozna kdo kako rešitev ki je na voljo, verjetno bi moral biti avto priklopljen preko dvosmernega CCS polnilca.
To bi bilo uporabno.
Re: Avto kot hranilnik energije
To temo sem odprl, ker bi rad imel da SE deluje za lastno rabo tudi ob izpadu omrežja, da ne rabiš agregata. Ima kdo postavljeno SE in tudi akumulatorje za rezervno napajanje.
Mogočo tole skopirano iz druge teme je prav to, avto kot hranilnik energije.
*************
Domača polnilna postaja bo stala od 800 evrov naprej, kompletna rešitev hiše s polnilnim mestom, hranilnikom in sončnimi celicami na strehi pa okoli 14 tisoč evrov. Do poletja bodo pripravili nekaj vzorčnih lokacij, kjer bo vse to moč videti, septembra naj bi prodaja povsem stekla.
*************
Mogočo tole skopirano iz druge teme je prav to, avto kot hranilnik energije.
*************
Domača polnilna postaja bo stala od 800 evrov naprej, kompletna rešitev hiše s polnilnim mestom, hranilnikom in sončnimi celicami na strehi pa okoli 14 tisoč evrov. Do poletja bodo pripravili nekaj vzorčnih lokacij, kjer bo vse to moč videti, septembra naj bi prodaja povsem stekla.
*************
EV+PV entuziast
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 60
- Kraj: Laško
-
12426
Hranilnik energije
Zelo dobra tema, ki je po mojem mnenju ključna za samooskrbo v prihodnosti. Imam hranilnik energije (30kW OpZs baterije), vezane v 48V sistem. Baterije trenutno napajam z mini SE, moči 1,8kW -6 panelov BISOL 300W. Razsmernik 5kW, ki zmore ob smotrnem načrtovanju uporabe, pokrivati vse potrebe v hiši. Največji porabniki so pralni in pomivalni stroj, ki bi v teoriji lahko delovala hkrati, čeprav tega ne prakticiram, ker ne želim preobremenjevati biološke čistilne naprave. Ker imam minimalmo porabo elektrike (v povprečju 3kW) dnevno, je to perfect match. Če bo uspelo, bom dodal letos še 30kW. To pomeni, da bi ob 50% praznitvi, bilo na voljo vseskozi 30kW elektrike.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 1511
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero
-
11281481
Re: Avto kot hranilnik energije
Predvidevam, da so 30 kWh, 3 kWh, 30 kWh in 30 kWh. Pri tem vrednosti 1,8 kW, 300 W in 5 kW ostanejo nespremenjene.
Moram pa priznati, da hudo pretiravaš in živiš kot Robinson Crusoe pri povprečni porabi 3 kWh dnevno (predvidevam, da nisi mislil povprečne moči 3 kW, tako kot si napisal).
Nisi pa povedal ali je poraba 3 kWh dnevno vsa poraba gospodinjstva, tudi tista pridelana s SE ali brez upoštevanja le-te.
Moram pa priznati, da hudo pretiravaš in živiš kot Robinson Crusoe pri povprečni porabi 3 kWh dnevno (predvidevam, da nisi mislil povprečne moči 3 kW, tako kot si napisal).
Nisi pa povedal ali je poraba 3 kWh dnevno vsa poraba gospodinjstva, tudi tista pridelana s SE ali brez upoštevanja le-te.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 1511
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero
-
11281481
Re: Avto kot hranilnik energije
Za vsak primer, da bom skladen s tematiko, naj še omenim, da je V2H (napajanje hiše s pomočjo vozila) možen z Nissan Leaf-om (potrebno je dokupiti pretvornik za približno 3000 EUR) in kot kaže bo tudi možen s Sono Motors (Sion).
SimonZed, FV-EV
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 60
- Kraj: Laško
-
12426
Re: Avto kot hranilnik energije
Crunchy, ker sem laik, sem napisal seveda napačno. Ja, 30kWh kapacitete baterij. Ne, v gospodinjstvu sva dva, nimava nobenih velikih porabnikov, ogrevanje na toplovodni kamin, oz. od marca do konec oktobra sonce (solarni kolektorji + zalogovnik+talno gretje) in zaradi narave dela bolj malo doma. 3 kWh ure/dan pa je dejanska povprečna poraba v celem letu oz. ca. 100 kWh/ mesec.
CRF, crunchy, FV-EV, N75
Re: Avto kot hranilnik energije
Zanimovo kako so potrebe različne mi doma pa x10 cca 30kWh na dan povprečno pa nimamo nobene toplotne črpalke in tudi ev se do sedaj je bolj malo polnil doma.
ZA hranilnik energije pa bi bilo najboljše, da bi avto napolnil na brezplačni polnilnici potem pa ko prideš domov pa lepo se ogreval in vse ostalo . . . . drugače pa tudi zasledil, da bo Sono Motor imel ampak imel pač možnost shuko vtičnice do 16A.
Kot hranilnik bi moralo biti tako, da ko je avto priključen npr akumulatorja da ne izprazni manj kot 40% (da se lahko še kam pelješ) in ne napolni več kot 80% (da ohranja zdravo baterijo) za vse to pa bi moral biti vmesnik tako kot je sedaj mppt controler za akumulatorje bi moral biti controler priključen na DC port prilagojen za 360v. . . . od tu naprej je po moje vse isto kot vsi tisti ki imajo priključene navadne akumulatorje na SE.
ZA hranilnik energije pa bi bilo najboljše, da bi avto napolnil na brezplačni polnilnici potem pa ko prideš domov pa lepo se ogreval in vse ostalo . . . . drugače pa tudi zasledil, da bo Sono Motor imel ampak imel pač možnost shuko vtičnice do 16A.
Kot hranilnik bi moralo biti tako, da ko je avto priključen npr akumulatorja da ne izprazni manj kot 40% (da se lahko še kam pelješ) in ne napolni več kot 80% (da ohranja zdravo baterijo) za vse to pa bi moral biti vmesnik tako kot je sedaj mppt controler za akumulatorje bi moral biti controler priključen na DC port prilagojen za 360v. . . . od tu naprej je po moje vse isto kot vsi tisti ki imajo priključene navadne akumulatorje na SE.
Re: Hranilnik energije
EV+PV entuziast je napisal/-a:Zelo dobra tema, ki je po mojem mnenju ključna za samooskrbo v prihodnosti. Imam hranilnik energije (30kW OpZs baterije), vezane v 48V sistem. Baterije trenutno napajam z mini SE, moči 1,8kW -6 panelov BISOL 300W. Razsmernik 5kW, ki zmore ob smotrnem načrtovanju uporabe, pokrivati vse potrebe v hiši. Največji porabniki so pralni in pomivalni stroj, ki bi v teoriji lahko delovala hkrati, čeprav tega ne prakticiram, ker ne želim preobremenjevati biološke čistilne naprave. Ker imam minimalmo porabo elektrike (v povprečju 3kW) dnevno, je to perfect match. Če bo uspelo, bom dodal letos še 30kW. To pomeni, da bi ob 50% praznitvi, bilo na voljo vseskozi 30kW elektrike.
Jaz bi raje dodal še malo celic da tudi v oblačnem napolni baterijo, v sončnem vremenu pa porabiš za gretje vode in prostorov.
Malo moteče je za brat da pišeš enote kar malo po svoje.
Denis_
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 132
- Kraj: Ljubljana
-
14869
Re: Avto kot hranilnik energije
EV+PV entuziast je napisal/-a:Crunchy, ker sem laik, sem napisal seveda napačno. Ja, 30kWh kapacitete baterij. Ne, v gospodinjstvu sva dva, nimava nobenih velikih porabnikov, ogrevanje na toplovodni kamin, oz. od marca do konec oktobra sonce (solarni kolektorji + zalogovnik+talno gretje) in zaradi narave dela bolj malo doma. 3 kWh ure/dan pa je dejanska povprečna poraba v celem letu oz. ca. 100 kWh/ mesec.
Sm kdo ti je pa to sestavil, cel sistem, 30kWh baterij ni hec. Glede na to, kako pišeš, si res laik.
A baterije dobivaš zastonj, ker to je



Re: Avto kot hranilnik energije
Mitsubishi je tudi V2G/V2H hranilnik energije
https://newmotion.com/en/newmotion-mitsubishi-motors-tennet-and-enel-implement-vehicle-to-grid-pilot
https://newmotion.com/en/newmotion-mitsubishi-motors-tennet-and-enel-implement-vehicle-to-grid-pilot
crunchy
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 60
- Kraj: Laško
-
12426
Hranilnik energije
@N75, se opravičujem, sem res laik in ko pišem o enotah, sem malo stvari zamešal- bolj iz tega, ker nisem temu posvetil dovolj pozornosti, kot pa, da ne bi vedel razlike med kW in kWh. Večina tu gor vas je elektro-tehničnih mojstrov. Meni je elektrika najboljša stvar, ki se je v materialnem smislu zgodila zemlji in sem popolnoma navdušen nad njo. Manjka pa mi seveda tehničnega znanja, a se učim. Dodatne celice pa pridejo gor še letos. Dodal jih bom še 10, tako da bo potem SE skupne moči 4,8kW.
@gregimarko. Veliko stvari sem se naučil sam, a pomaga mi mojster iz stroke, tako da ni bojazni, da bi kaj ne štimalo. Baterije seveda niso zastonj, a kot verjetno vsi vemo, beseda da besedo in marsikaj se da dobit po "normalni" ceni. Nikoli ne šparam na komponentah in vse je dimenzionirano na +30%.
@gregimarko. Veliko stvari sem se naučil sam, a pomaga mi mojster iz stroke, tako da ni bojazni, da bi kaj ne štimalo. Baterije seveda niso zastonj, a kot verjetno vsi vemo, beseda da besedo in marsikaj se da dobit po "normalni" ceni. Nikoli ne šparam na komponentah in vse je dimenzionirano na +30%.
matija
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 132
- Kraj: Ljubljana
-
14869
Re: Hranilnik energije
EV+PV entuziast je napisal/-a:@N75, se opravičujem, sem res laik in ko pišem o enotah, sem malo stvari zamešal- bolj iz tega, ker nisem temu posvetil dovolj pozornosti, kot pa, da ne bi vedel razlike med kW in kWh. Večina tu gor vas je elektro-tehničnih mojstrov. Meni je elektrika najboljša stvar, ki se je v materialnem smislu zgodila zemlji in sem popolnoma navdušen nad njo. Manjka pa mi seveda tehničnega znanja, a se učim. Dodatne celice pa pridejo gor še letos. Dodal jih bom še 10, tako da bo potem SE skupne moči 4,8kW.
@gregimarko. Veliko stvari sem se naučil sam, a pomaga mi mojster iz stroke, tako da ni bojazni, da bi kaj ne štimalo. Baterije seveda niso zastonj, a kot verjetno vsi vemo, beseda da besedo in marsikaj se da dobit po "normalni" ceni. Nikoli ne šparam na komponentah in vse je dimenzionirano na +30%.



Robie
Re: Avto kot hranilnik energije
Glede na to da imamo vsi SolarEdge razsmernike na fotovoltaiki pride samo še tole dodatno gor ?
StorEdge--- Solution with Backup - SolarEdge - A World Leader in Smart Energy
oz StorEdge--- On-Grid Solution - SolarEdge - A World Leader in Smart Energy
StorEdge--- Solution with Backup - SolarEdge - A World Leader in Smart Energy
oz StorEdge--- On-Grid Solution - SolarEdge - A World Leader in Smart Energy
Re: Avto kot hranilnik energije
Skoraj kateri koli storage lahko das zraven.
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Avto kot hranilnik energije
EV+PV entuziast je napisal/-a:Crunchy, ker sem laik, sem napisal seveda napačno. Ja, 30kWh kapacitete baterij. Ne, v gospodinjstvu sva dva, nimava nobenih velikih porabnikov, ogrevanje na toplovodni kamin, oz. od marca do konec oktobra sonce (solarni kolektorji + zalogovnik+talno gretje) in zaradi narave dela bolj malo doma. 3 kWh ure/dan pa je dejanska povprečna poraba v celem letu oz. ca. 100 kWh/ mesec.
Pri meni pa povprečno 30kWh/dan od tega za avto 7kWh/dan.
-
- Podobne Teme
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
-
Shranjevanje elektrike: v enem litru kovine bo shranjene več energije kot v litru nafte
Napisal/-a Denis_ » 28 Avg 2019, 09:52 » v Prihodnost je električna - 7
- 1048
-
Napisal/-a edi-b
Poglej zadnji prispevek
29 Avg 2019, 17:58
-
-
- 5
- 2456
-
Napisal/-a mitjap
Poglej zadnji prispevek
25 Mar 2019, 22:15
-
- 49
- 2539
-
Napisal/-a pirpy
Poglej zadnji prispevek
06 Okt 2019, 08:10
-
-
Poraba električne energije v rafinerijah
Napisal/-a FV-EV » 03 Dec 2019, 19:06 » v Prihodnost je električna - 11
- 381
-
Napisal/-a Robie
Poglej zadnji prispevek
05 Dec 2019, 14:31
-
-
- 5
- 866
-
Napisal/-a methos
Poglej zadnji prispevek
15 Avg 2019, 12:51