Napake in težave
Re: Napake in težave
Če se prav spomnim, Tesle v ZDA nimajo 12 V akumulatorja.
Spredaj imajo "kabel", ki ga gasilec 2x prereže (da res ne more več priti v stik) in s tem ubije celoten avto.
Kako pa v takem primeru premikati električno nastavljiv sedež pa... pustimo to za drugo temo
Spredaj imajo "kabel", ki ga gasilec 2x prereže (da res ne more več priti v stik) in s tem ubije celoten avto.
Kako pa v takem primeru premikati električno nastavljiv sedež pa... pustimo to za drugo temo
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2164
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Napake in težave
Kot jaz vem Tesle imajo tudi obicajen akumulator. Naslednje verzije naj ne bi imele.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Napake in težave
V koni imaš tri možnosti prekiniti tokokrog, posebej vidno je označeno na najbližjem mestu in kolikor je meni znano zaradi varnosti 12V aku nima veze. To je bolj posledica nenamenske zasnove EV ali ostanek ICE in upam, da se bo ID z namensko platformo resil aku.12V, ter da ga tudi azijci posnemajo.
Re: Napake in težave
Vse tesle majo 12V akumulator, vsaj kolikor je meni znano. Če si gledal kaki rich rebuilds video ko flooded tesle popravla potrebuje samo 12V baterijo da deluje (Videi so v ZDA). Nekatere tesle so bile v vodi več dni pa je 12v starter priklopil pa je cel sistem deloval (sicer je pokazalo enpar napak)... ampak to je druga debata
Se pa strinjam, da bi se lahko losali 12V baterije, težko pa 12V sistema. Dvomim da hočeš imet vsako povezavo v avtu visokonapetostno.
Ne gre se samo za prekinet tokokroga glavne baterije. Trenutno je tako da če odklopiš 12V baterijo odklopiš vse. Zato se tudi glavna baterija ne prazni, ker je kontaktor izklopljen. Ziher bi lahko zrihtali drugačen sistem a jim je trenutno tako najlažje in ker je prehodno obdobje iz ICE je večino naprav še vedno 12V .
Se pa strinjam, da bi se lahko losali 12V baterije, težko pa 12V sistema. Dvomim da hočeš imet vsako povezavo v avtu visokonapetostno.
Ne gre se samo za prekinet tokokroga glavne baterije. Trenutno je tako da če odklopiš 12V baterijo odklopiš vse. Zato se tudi glavna baterija ne prazni, ker je kontaktor izklopljen. Ziher bi lahko zrihtali drugačen sistem a jim je trenutno tako najlažje in ker je prehodno obdobje iz ICE je večino naprav še vedno 12V .
Re: Napake in težave
Jaz sem menjal originalni 12V akumulator po dobrih dveh letih (na žalost že izven garancije), ker se mi je mudilo, sem na Petrolu kupil Toplo 45Ah.
Če bi imel čas, bi kupil Optimo Yellow Top, ki je sicer dražja, a zelo zanesljiva...
Če bi imel čas, bi kupil Optimo Yellow Top, ki je sicer dražja, a zelo zanesljiva...
Soul EV believer
Re: Napake in težave
VAG uvaja 48V sistem, ki prinaša veliko prednosti. Nas E-up po 140000km se vedno kresne v prvo z originalnim akumulatorjem
Re: Napake in težave
Za "izlet" v UKC je najbolj primerno vozilo s prednostjo in lučkami - tudi pri ICE se zgodi, da je ob 3h zjutraj s prižgano rezervo kar tvegano peljati ženo v porodnišnico. K sreči se je vse dobro končalo...CRF napisal/-a:@Stromcek, za drugi avto se strinjam da je baterija velika le za dnevne potrebe, za prvi/edini avto pa mora biti nekaj rezerve. Za razne izlete do UKC ob najbolj nepravih trenutkih
Soul EV believer
Re: Napake in težave
Za večino izletov do urgence/bolnice ti niti približno ne pripadajo lučke, pa je vseeno treba it. In to čim hitreje, tem bolje...
Re: Napake in težave
Kadar rabiš urgenco, je vedno nepredvidena situacija. Lahko se ti zgodi, da imaš baterijo v koni, tesli.... v tistem trenutku čisto prazno, ker si se ravno od nekje vrnil, tako, da to res ni primer za računico, kaken avto kupit
Re: Napake in težave
Seveda ni to prvi faktor. Je pa. Če bi imel jaz samo Zoe in službo v Lj., bi bil vsak večer brez prevoza... In jaz se ob tem pač nebi najbolje počutil.
Re: Napake in težave
Še ena slaba stran. Ključ
Peljema se včeraj z ženo v LJ, dam jo v centru ven, jaz pa sem se v Šmarje sap odpeljal na sestanek. Vgasnem avto po pol ure ga hočem vklopit, UPS žena ima ključ. No pa grem po ključ, popizdo sem.
Meni ta lastnost če lahko tako rečem ni všeč, pustiš avto vklopjen greš ven npr. Na pumpi po cigarete pa se lahko nekdo kar odpelje, pa lahko stiskaš na ključ koliko hočeš.
Peljema se včeraj z ženo v LJ, dam jo v centru ven, jaz pa sem se v Šmarje sap odpeljal na sestanek. Vgasnem avto po pol ure ga hočem vklopit, UPS žena ima ključ. No pa grem po ključ, popizdo sem.
Meni ta lastnost če lahko tako rečem ni všeč, pustiš avto vklopjen greš ven npr. Na pumpi po cigarete pa se lahko nekdo kar odpelje, pa lahko stiskaš na ključ koliko hočeš.
Re: Napake in težave
Verjetno kakšno opozorilo je, da ključ ni prisoten oz. ni več v dometu?
Sicer je ta problematika pri brezkontaktnih ključih pri vseh proizvajalcih in me čudi, zakaj niso našli kakšne preproste rešitve...
...verjetno bi bila samo ena vrstica dodatne kode...oz. dve, ker bi bil v naslednji zaklepaj
Sicer je ta problematika pri brezkontaktnih ključih pri vseh proizvajalcih in me čudi, zakaj niso našli kakšne preproste rešitve...
...verjetno bi bila samo ena vrstica dodatne kode...oz. dve, ker bi bil v naslednji zaklepaj
Re: Napake in težave
Si ziher da ne piska ko zmešan...? Pri Ioniqu če je "ON" ko grem s ključem ven iz avta začne najedat piskalo...Kona EV napisal/-a:Še ena slaba stran. Ključ
Peljema se včeraj z ženo v LJ, dam jo v centru ven, jaz pa sem se v Šmarje sap odpeljal na sestanek. Vgasnem avto po pol ure ga hočem vklopit, UPS žena ima ključ. No pa grem po ključ, popizdo sem.
Meni ta lastnost če lahko tako rečem ni všeč, pustiš avto vklopjen greš ven npr. Na pumpi po cigarete pa se lahko nekdo kar odpelje, pa lahko stiskaš na ključ koliko hočeš.
Re: Napake in težave
Seveda začne paniko zganjat vsakič ko gre ključ iz avta! Tega se res ne da spregledat. Plus na enkranu imaš ves čas napis KEY NOT DETECTED.
Da ne moreš avta pustit prižganega in ga zaklenit tudi mene moti. To, da bi pustil avto odklenjen in šel proč mi pa ne gre v račun.
Da ne moreš avta pustit prižganega in ga zaklenit tudi mene moti. To, da bi pustil avto odklenjen in šel proč mi pa ne gre v račun.
Re: Napake in težave
Lahko ga zakleneš - najprej zakleneš vsa vrata in prtljažnik (s tipko na voznikovih vratih), nato izstopiš in iz ključa vzameš fizični ključ ter ročno zakleneš še voznikova vrata.
Na tak način jaz poleti pustim prižgano vozilo na DC polnilnici z vklopljeno klimo ali poleti pred trgovino na soncu...
Na tak način jaz poleti pustim prižgano vozilo na DC polnilnici z vklopljeno klimo ali poleti pred trgovino na soncu...
Soul EV believer