V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Ker imajo več skupnega z EV kot ICE si zaslužijo prostor na forumu
Odgovori
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a stane »

Morda pa lahko eno malo provokativno: rudarjenje Kobalta za baterije v Kongu.

Preden kdo skoči - ja, tudi v mojem telefonu ga je par zrn.

Slika
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a matija »

Dissas trditev da do bili neko obdobje brez premoga, z argumenti ki ne sezejo do konca ulice. Kaj imas od tega, neko osebno zadovoljstvo ?

Ti je fajn vdihovat izpuste premoga ?
Pa tiste od dizlov ko hodis ob cesti ?

Brezplodna debata stane. Se strinjava da se ne strinjava.
Dzun Tao
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a stane »

matija napisal/-a:Vprasanje za te znalce teh studij imam, a ga ne bom postavil direktno ter tudi na tem forumu jih ni prevec. Samo tale link:

https://slo-tech.com/novice/t744864

Morda pa lahko enega malo provokativnega: kako je tole pripomoglo k izpustu kaksnega TDIja? Kaj pa kaksnega EVja?
Trditev je bila nekje v "članku". Pred njim in za njim je bil pa tvoj spin.
Moj spin je bil kontrasučni. Ne zato, ker bi imel rad kolm, ali pa kobalt, če že glih, ampak, ker se mi zdi, da odrasel človek ne rabi spina.
Uporabniški avatar
deplumi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 31
Kraj: Maribor
Avto: Nissan LEAF
40
42

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a deplumi »

Pri vseh teh clankih in raziskavah me bega ena zadeva. Nikjer se ne uposteva motornega olja v ICE vozilih.
Na leto se proizvede 70+ milijonov novih avtov, na cestah naj bi bilo 1+ miljarda avtov. Vsi ti avti rabijo enkrat letno novo olje. Kje je CO2 (in ostala nesnaga), ki se proizvede, da naredijo to olje, kje je CO2, da se odpadno olje predela/razgradi? Koliko je olja, katerega starejsi ali slabo vzdrzevani avti "pokurijo", kje so vrednosti koliko olja "odkaplja" na tla ali v podtalnico, manjkajo vrednosti koliko tega olja se nepravilno/ne ekolosno odstrani.


Kaj jaz razberem iz teh clankov... Imam obcutek, da se recimo CO2, za EV, lazje in natancneje da izracunat kot za ICE.
Pri ICE je vse bolj na priblizno ali "tu nekje", ker se veliko zelo vplivnih faktorjev ne uposteva, ali so neznani in se vrednosti vzamejo na pamet, vsak neke faktorje razlaga po svoje (kaj je ugodneje za nekoga ki pise clanek). Recimo vrednosti izpustov se pri ICE izmerijo ko pride avto/motor na trzisce in se nekam zapisejo. Ali te vrednosti se vedno drzijo ko je avto star 1 ali 5 ali kaj vem koliko let? Ali se te vrednosti spremenijo, ko avto peljem na servis in naredijo "update" software? ... V nobenem clanku to ni upostevano.
DGJ, FV-EV
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a stane »

CRF napisal/-a:Še en članek na to temo: https://jalopnik.com/enough-with-the-ac ... 1834338565
Lej, lej....

They calculated that the diesel Mercedes releases about 141 grams of carbon dioxide per kilometer driven, including the carbon emitted to drill, refine and transport its fuel. 
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

stane napisal/-a:
CRF napisal/-a:Še en članek na to temo: https://jalopnik.com/enough-with-the-ac ... 1834338565
Lej, lej....

They calculated that the diesel Mercedes releases about 141 grams of carbon dioxide per kilometer driven, including the carbon emitted to drill, refine and transport its fuel. 
No, pozabil si (so) namerno ali nenamerno, proizvodnjo in transport motornih olj, hladilnih tekočin...

Tudi če bi dejansko bilo onesnaževanje EV in ICE enako (pa ni) ne razumeš najosnovnejših dejstev. Gre za dejansko onesnaženost mest in velemest s strani ICE. To ni obračanje številk ali filozofiranje, ampak pokopavanje žrtev, ki so obolele in predčasno končale na račun prašnih delcev iz dizlov in kancerogenih kemijskih spojin v gorivih. CO2 je v mestih drugotnega pomena in zato samo to poudarjajo ker je to edina "svetla" plat ICE-jev, saj je na področju kemije in prašnih delcev v dizlu in bencinu vse še mnogo bolj črno. In večina populacije živi v (vele)mestih, četudi midva morda ne.
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a stane »

Kaj zdaj mutiš in obračaš?
5 strani prispevkov je več ali manj o tem, kako v raziskavo ni bilo vključena proizvodnja, rafiniranje in transport nafte. Zdaj vam je eden le prevedel, da to ne drži.
Nisem opazil, da bi eden zmogel priznati, da se je motil.
Nasprotno, uletiš ti, z izlivom o onesnaževanju mest in pokopavanju žrtev. Kaj ima to zveze z izračunom v študiji?
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Pomiri se. Sej je evidentno, da so upoštevali proces pridobivanja goriva. Najvarčnejši mercedesi izpustijo cca 107 g/ km, tako da do 141 je še mal rezerve za gorivo. Pravim le, da so tu še olja pa filtri, svečke... kar bencinski motor rabi in porabi. Vse zamenljive dele vezane na motor bi morali upoštevati. In CO bi narasel. Ni pa debata o CO2 res vredna take pozornosti, je bolj medij odvračanja pozornosti od drugih problemov.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Stane, če meniš, da je dizel bolj čist, te noben (še) ne ovira, da ga še naprej uporabljaš. Jaz pač takim raziskavam ne verjamem, ker čudežno prihajajo vedno iz Nemčije, dizel dežele, ki je zadnjih nekaj desetletij namenila promociji točno te tehnologije. Pač so cifre preveč dvomljive in je vse skupaj preveč pisano na kožo dizlu, da bi lahko takšno raziskavo vzel resno. Če nekaj smrdi, potem smrdi. Ti ji verjameš, večina od nas ji ne. Tako da ne vidim smisla, da prepričuješ prepričane oz. tvoje agende.
timo, Robie
OVE, OVE, OVE
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a stane »

Kaj točno v mojem pisanju te je napeljalo na to, da menda menim, da je dizel bolj čist od EV?

Povzetka raziskave nisi prebral, ampak ji vseeno ne verjameš, cifre so pa dvomljive, ne zato, ker bi jih znal ovreči, ampak, ker se ne skladajo s tvojo vero.

V čredi, kjer vsi mislijo, pardon, verujejo enako, pa smo že ugotovili, da nobeden ne misli prav dosti, kenede.
Če nekaj smrdi, potem ga je eden pač spustil. Dizelskega.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3574
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3125
1626

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a pirpy »

stane! saj vem, da si želiš EV-ja
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a stane »

Verjetno za naslednji avto. Brez nekega posebnega veselja, avto pač.
Ne fantaziram, da z nakupom avta, EV gor ali dol, rešuješ svet. Nasprotno.
Večje veselje bi se mi bilo znebiti enega avta.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3574
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3125
1626

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Potem nisi ravno za ta forum, ker tu smo sami entuziasti , ne sprejemamo ravno najbolje kritik, ki nas postavljajo na "realna tla".
Jaz nisem v 23 letih kupil novega avta, ker sem razmišljal tako kot ti, avto je pač nujno zlo.
Dokler niso prišli EV-ji .
P.S. Ali si preizkusil kakšen nov EV ?
Robie, CRF
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a edi-b »

VW Ima dovolj in bo vse, tudi baterije proizvedel z zeleno energijo, tak da veste...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

pirpy napisal/-a:Potem nisi ravno za ta forum, ker tu smo sami entuziasti , ne sprejemamo ravno najbolje kritik, ki nas postavljajo na "realna tla"...
No, pirpy, to pa ni lepo, da izključuješ...

Meni je tudi stane in njemu podobni prava obogatitev foruma. Da beremo in slišimo tudi tiste, ki razmišljajo drugače od nas... In danes je takih še vedno več od nas. Tukaj pa se razvijejo debate, včasih se sicer njih raven malce preveč zniža, ampak rezultati so pa zelo zanimivi tako za nas kot za naključne obiskovalce foruma, ki jih bo zaradi aktualnosti tematike vedno več.

Predvsem za "staroselce" tega foruma, od katerih je kar nekaj takih, ki so pravi pionirji (pa en kup onih "wannabe"), pa je to tudi velika odgovornost... Strokovno, preudarno in na nivoju širši javnosti prikazati dejstva in realnost elektromobilnosti... Ki nas bo vse ujela prej in hitreje, kot si marsikdo želi

Stane, glede na tvoje prve prispevke sem sicer mislil, da si plačani spinner od Porsche Slovenija... Če pa je tvoj zadnji post iskren, pa to verjetno ni res... In slejkoprej te bomo prepričali Če želiš testirati Leafa (povsem privat, nisem trgovec ), se javi na ZS.
timo, gregimarko, CRF
stane
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: ljubljana
Avto: vw
43
1

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a stane »

Preizkusil sem vse na kabel od VW (jebiga) in Renaulta. Pa eden zgodnejših hibridarjev sem bil, to je danes skoraj psovka.

Forum je vsebinsko bogat in razumljivo je, da se na njem zbirajo podobno misleči. Naključni bralec hitro pogrunta koga se splača brati in komu se je z nakupom EV dobesedno odpeljalo.
Pozitivno sem presenečen nad (pre)veliko toleranco, do zaparkiranih polnilnic in težavah povezanimi z njimi, manj pa nad misijonarjenjem posameznikov, ki v vsaki malenkosti vidijo dokaz, da so ICE pogubljeni, da je Musk resnični prerok, če že ne mesija in kako je samo-što-nije pred nami EV doba.

e-mobilnosti sem načeloma naklonjen, nimam pa nekih utvar, da je rešitev za kup problemov vezanih na transport ljudi in stvari. Večje učinke na naša življenja zna imeti robotizacija vozil, vprašanje pa je spet, če bodo prevladali plusi ali minusi.
Avrelij, Dzun Tao, Hitch-Hiker, CRF, pirpy, rgornik, ixi, DGJ, prijazen
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a CRF »

Res je @stane, nisem prebral original poročila... ker pač ne zna nemško. Prebral sem kar se je dalo dobit povzetkov v angleščini in vsi razen tega zadnjega niso omenili vključenosti proizvodnje in transporta nafte.
Ker se mi je, ta, zadnji, zdel najbolj obširen in popoln sem ga tudi prilepil sem. Ker vem da so tako kot diesel mediji tudi EV entuziasti (pre) hitro pristranski je vedno koristno slišat obe strani.

Ampak, kljub temu ostane še dosti drugih pomanjkljivosti original poročila.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

EV entuzijazem je že minil ali se vsaj končuje. To so bili tisti, ki so razmišljali kako hitro voziti in kje polniti, da so prišli do cilja.
Z avtomobili, ki so se začeli prodajat sedaj v tem obdobju (baterija 50kWh+,...) je tega konec in to ni več entuzijazem. Lahko rečemo temu le napredni/pogumni uporabniki ali tisti, ki si upajo biti prvi, ne glede, kaj povprečna okolica/družba misli. Po naravi je povprečje družbe vedno zelo konzervativno in nenaklonjeno novostim, kar je dobro, da se ne zaletava v vsako stvar brez premisleka in slabo, ker se zamuja pri napredeku.
Dzun Tao, N75, Robie, Nejccc
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan

Odgovor Napisal/-a rgornik »

stane napisal/-a:Kaj točno v mojem pisanju te je napeljalo na to, da menda menim, da je dizel bolj čist od EV?

Povzetka raziskave nisi prebral, ampak ji vseeno ne verjameš, cifre so pa dvomljive, ne zato, ker bi jih znal ovreči, ampak, ker se ne skladajo s tvojo vero.

V čredi, kjer vsi mislijo, pardon, verujejo enako, pa smo že ugotovili, da nobeden ne misli prav dosti, kenede.
Če nekaj smrdi, potem ga je eden pač spustil. Dizelskega.
Kako pa veš, da nisem prebral? Moj dvom izhaja iz preteklih dejanj Nemcev pri takšnih podobnih razlagah, in dvomljivih podatkih, uporabljenih v raziskavi, ki so bili že večkrat tukaj razloženi (in jih očitno nočeš slišati). Če smo pristaši EVjev čreda, je ta čreda res majhna.

Če bi na primer s podobnimi odkritji prišli na dan iz, recimo, nekega laboratorija na Švedskem, pa bi začel resno raziskovati, ali se morda na tem forumu večina moti. Dokler pa Nemčija bruha ven take raziskave (v času ko ji prodaja dizla strmo pada), s precej prizanesljivi podatki do kakšnega Mercedeza in totalno neprizanesljivo do EVja, žal ne morem pristati na razlago "da smo upoštevali celoten cikel vozila" samo zato, ker tako piše na papirju raziskave. Poznam kar nekaj profesorjev, ki je raziskavo močno prilagodilo potrebam svojega naročnika raziskave, pa do teh rezultatov ni nihče od ostalih prišel. Tudi ti nebi prišel do teh rezultatov, če bi šel testirati sam danes pod istimi pogoji.

Sem prebral tudi tvoj zadnji post in vidim, da se načeloma strinjava o istih stvareh (pretirano navdušenje, Elon prerok itd.). Tisto, kar mene res žene pri EVjih je, da spravimo največjega onesnaževalca ven iz mest, ker sam na sebi čutim, kako slabo mi denejo izpuhi. Po drugi strani pa je nujno treba najti rešitev za onesnaževanje EVjev pred dejansko uporabo: torej pridobivanje materialov in njihovo sestavljanje. Vodik mi trenutno ne deluje kot rešitev za avtomobile, menim pa, da bo uporaben za shranjevanje presežkov energije in s tem rešitev onesnaževanja energetike. Ampak do takrat bo prišlo na plano še veliko podobnih raziskav, ki mi bodo zelo pogrele kri, ker je notri (po mojem mnenju) preveč prirejenih podatkov, ki izkrivljajo resnico. Pa saj to se itak povsod dogaja, kajne?
pirpy, Dzun Tao
OVE, OVE, OVE
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Gorivne celice in vodik”