Aurora Powertrain
Aurora Powertrain
Teden kasneje jih je zapeljal tudi TeslaBjorn https://www.youtube.com/watch?v=KijqI-M ... t3loUPCaJc
Re: Aurora Powertrain
Še zmeraj ne razumem zakaj pravimo da so motorji DC če so v resnici AC s trajnimi magneti.
DC motorji so motorji, ki delujejo na dc tok, imajo krtačke in so zelo neučinkoviti.
DC motorji so motorji, ki delujejo na dc tok, imajo krtačke in so zelo neučinkoviti.
Re: Aurora Powertrain
Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?
Re: Aurora Powertrain
motor se napaja iz baterije preko DC vodila in IGBT-jev kateri z odpiranjem od 3000 do 12000Hz simulirajo sinus AC na motor. Ko motor deluje v generatorskem režimu in je DC napetost na vodilu presežena chopper tranzistor odpre in baterija se začne polnit.
Re: Aurora Powertrain
Ne po moje, tako jerobertto napisal/-a:Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?
Re: Aurora Powertrain
Res je, da se ne spoznam na strom, ampak a ni tu prevec enga pretvarjanja tokov iz AC v DC in nazaj? Kako velike so potem izgube zaradi pretvarjenja?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 453
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1941726
Re: Aurora Powertrain
V omrežju je izmenična napetost (AC). Baterijo lahko polniš samo z enosmernim tokom (DC), iz nje potem tudi lahko dobiš samo enosmerni tok(DC). Ker je pogonski motor 3 fazni izmenični je potrebno (DC) spet spremenit nazaj v izmenični tok (AC). Zaradi tega je potrebno napetost dvakrat pretvoriti, pri čemer seveda prihaja do izgub.