Aurora Powertrain

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Odgovori
Uporabniški avatar
keeva
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Trbovlje - Ljubljana
Avto: BMW i3
186
66

Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a keeva »

eSled.JPG
eSled.JPG (48.48 KiB) Pogledano 3030 krat
Na Finskem malce severneje od Rovaniemija sva že preizkusila vožnjo z električnimi sankami eSled.
Teden kasneje jih je zapeljal tudi TeslaBjorn https://www.youtube.com/watch?v=KijqI-M ... t3loUPCaJc
Matej, CRF, DGJ, Nejccc, Damijan
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Sta dobila ključek za sport mode stestirat?
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1548
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Izredno majhen motor za takšno moč in navor...
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a robertto »

Zanimivo, da je elektro motor AC in ne DC.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3573
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Še zmeraj ne razumem zakaj pravimo da so motorji DC če so v resnici AC s trajnimi magneti.
DC motorji so motorji, ki delujejo na dc tok, imajo krtačke in so zelo neučinkoviti.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a robertto »

Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
156
31

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a En ev »

motor se napaja iz baterije preko DC vodila in IGBT-jev kateri z odpiranjem od 3000 do 12000Hz simulirajo sinus AC na motor. Ko motor deluje v generatorskem režimu in je DC napetost na vodilu presežena chopper tranzistor odpre in baterija se začne polnit.
crunchy
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3573
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a pirpy »

robertto napisal/-a:Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?
Ne po moje, tako je
makiha, CRF, Nejccc
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a robertto »

Res je, da se ne spoznam na strom, ampak a ni tu prevec enga pretvarjanja tokov iz AC v DC in nazaj? Kako velike so potem izgube zaradi pretvarjenja?
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 453
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
194
1726

Re: Aurora Powertrain

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

V omrežju je izmenična napetost (AC). Baterijo lahko polniš samo z enosmernim tokom (DC), iz nje potem tudi lahko dobiš samo enosmerni tok(DC). Ker je pogonski motor 3 fazni izmenični je potrebno (DC) spet spremenit nazaj v izmenični tok (AC). Zaradi tega je potrebno napetost dvakrat pretvoriti, pri čemer seveda prihaja do izgub.
Odgovori

Vrni se na “Ostale znamke”