Aurora Powertrain

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Uporabniški avatar
keeva
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 72
Kraj: Trbovlje - Ljubljana
Avto: BMW i3
184
64

Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a keeva » 18 Mar 2019, 22:03

eSled.JPG
Na Finskem malce severneje od Rovaniemija sva že preizkusila vožnjo z električnimi sankami eSled.
Teden kasneje jih je zapeljal tudi TeslaBjorn https://www.youtube.com/watch?v=KijqI-MkBRk&fbclid=IwAR39ILjvXnpuoexC-MDH0pOvl_bQXYxiN8pKQ0gvQSLs8jmVbt3loUPCaJc :o
Matej, CRF, DGJ, Nejccc, Damijan
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 727
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
833
1703

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 19 Mar 2019, 13:57

Sta dobila ključek za sport mode stestirat? :D
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 810
Kraj: MB
Avto: NISSAN
501
325

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a BogyX » 19 Mar 2019, 15:43

Izredno majhen motor za takšno moč in navor...
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 887
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
886
725

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a robertto » 19 Mar 2019, 16:51

Zanimivo, da je elektro motor AC in ne DC.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2248
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1507
701

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a pirpy » 19 Mar 2019, 17:46

Še zmeraj ne razumem zakaj pravimo da so motorji DC če so v resnici AC s trajnimi magneti.
DC motorji so motorji, ki delujejo na dc tok, imajo krtačke in so zelo neučinkoviti.
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 887
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
886
725

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a robertto » 19 Mar 2019, 18:09

Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 144
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
131
21

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a En ev » 19 Mar 2019, 20:27

motor se napaja iz baterije preko DC vodila in IGBT-jev kateri z odpiranjem od 3000 do 12000Hz simulirajo sinus AC na motor. Ko motor deluje v generatorskem režimu in je DC napetost na vodilu presežena chopper tranzistor odpre in baterija se začne polnit.
crunchy
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2248
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1507
701

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a pirpy » 19 Mar 2019, 23:17

robertto je napisal/-a:Po tvoje se potem na AC polnilnici tok pretvori v DC da se baterija napolne, potem se pa iz baterije DC tok spet pretvori v AC za pogon motorja?


Ne po moje, tako je :)
makiha, CRF, Nejccc
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 887
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
886
725

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a robertto » 20 Mar 2019, 05:40

Res je, da se ne spoznam na strom, ampak a ni tu prevec enga pretvarjanja tokov iz AC v DC in nazaj? Kako velike so potem izgube zaradi pretvarjenja?
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
58
155

Re: Aurora Powertrain

OdgovorNapisal/-a Sebastijan » 20 Mar 2019, 06:35

V omrežju je izmenična napetost (AC). Baterijo lahko polniš samo z enosmernim tokom (DC), iz nje potem tudi lahko dobiš samo enosmerni tok(DC). Ker je pogonski motor 3 fazni izmenični je potrebno (DC) spet spremenit nazaj v izmenični tok (AC). Zaradi tega je potrebno napetost dvakrat pretvoriti, pri čemer seveda prihaja do izgub.

Vrni se na