Novi ZOE (2.generacija)

Zoe ZE 50
Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a CRF »

Se čist strinjam... V bistvu je kar nekaj težav s to najemnino. Ampak me vsakič znova preseneti število/odstotek prodanih ravno z najemnino, čeprav imajo vsi možnost brez.
matija
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a rgornik »

matija napisal/-a:Ta Renaultova finta je bila zanimiva nekoc, ko so bile baterije drage oz. bolj kot ne ker je veljalo prepricanje iz laptopov ter telefonov — cez 2 leti je baterija za zamenjat. No ja, saj v bistvu se velja to prepricanje. Sploh ce odpremo kak clanek na nakljucnem rumenem portalu v SI ter pogledamo komentarje ljudi spodaj
Točno to bo tudi največji izziv podjetij, ki prodajajo EVje, da spremenijo razmišljanje ljudi v glavah. Včasih so telefoni držali 1 teden na bateriji, danes pa ni problem, če zdržijo samo čez dan.

Če jim je uspelo prepričati ljudi v neverjetno varnost ICE (poudarek na "combustion") avtomobilov, potem jim bo tudi to
matija, Damijan
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a matija »

rgornik napisal/-a:
matija napisal/-a:Ta Renaultova finta je bila zanimiva nekoc, ko so bile baterije drage oz. bolj kot ne ker je veljalo prepricanje iz laptopov ter telefonov — cez 2 leti je baterija za zamenjat. No ja, saj v bistvu se velja to prepricanje. Sploh ce odpremo kak clanek na nakljucnem rumenem portalu v SI ter pogledamo komentarje ljudi spodaj
Točno to bo tudi največji izziv podjetij, ki prodajajo EVje, da spremenijo razmišljanje ljudi v glavah. Včasih so telefoni držali 1 teden na bateriji, danes pa ni problem, če zdržijo samo čez dan.

Če jim je uspelo prepričati ljudi v neverjetno varnost ICE (poudarek na "combustion") avtomobilov, potem jim bo tudi to
Bo, ampak ne prevec hitro. Trenutna naftna industrija dela 5 trilionov letno in le drobec tega prometa (kar so enormne stevilke) usmerja v "raziskave", clanke, video prispevke in druge tematike, kjer dobesedno bruhajo anti-EV informacije v medije. Tudi ce so stvari (in vecinoma so) direktno zlagane, imajo boom efekt enormen. Hkrati pa uspesno lobirajo pri vladah. Recimo samo ena cisto sveza - americani so tik pred tem da se jim ukine EV subvencija 7500$ ter namesto tega uvede celo "EV tax". Vila z bazenckom par pravim politikom in smo.
Kaktus
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Dokler cena nafte spet ne poraste (cena baterij pa pade), bo to večni problem, ker se bodo na vse štiri borili. Ampak ko si bo Janez preračunal, da avto dobi notri v 5. letih in potem vozi precej ceneje, bo pa zadeva čisto druga.

Jaz moje starše počasi pripravljam na menjavo 10. let stare Astre. Na srečo se jim ne mudi, tako da imam še kakšne dve leti lufta, medtem ko v službi že dve leti uporabljamo eavte. Je pa res, da je elektro avte z comfort avtonomijo še vedno precej drag. Ljudje se ne bodo kar naenkrat počutili OK z avtom, ki realno doseže 200km po avtocesti. Zato je za take potrebno narediti dostopen avto, ki se v nekal letih poplača napram ICE z dovolj avtonomije (300 ali 400km). Torej Kono za 10.000€ - 15.000€ manj
OVE, OVE, OVE
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DCT »

robertto napisal/-a:Vem da je ze kaksno leto mozno odkupiti baterijo, ampak obcutek cene z in brez najemnine na baterijo je zelo varljiv. Ljudje se potem raje odlocajo za nakup avtomobila z najemnino, ker je cena brez baterije dokaj nizka, z najemnino pa je na dolgi rok avto dosti drazji kot da vzames brez najemnine. Ponudijo naj brez najemnine, kot ostali ponudniki EV, ker potem bojo morali ceno avta z baterijo zmanjsati, ce bodo hoteli prodajati.
Ne me narobe razumet: ne zagovarjam njihovega sistema najema baterij,ampak v vsakem primeru pa ni nič narobe,če imajo kupci na voljo obe možnosti...če si pa kdo ne zna izračunati,kaj je bolje za njega,ima pa problem.

Je pa zanimiva ena stvar:Zoe-ja sploh ne moreš vzeti na poslovni najem oz.operativni leasing (torej da nisi v prometno vpisan niti kot lastnik,niti kot uporabnik,ampak si samo najemnik,po recimo 3 letih ga vrneš nazaj brez obveznosti,vmes samo plačuješ mesečne obroke/najem,kot bi imel rent-a-car),te opcije sploh ne ponujajo,seveda jo imajo pa za vse ostale njihove bencinske in dizelske avtomobile.
Rad bi s strani Renaulta slišal razloge,zakaj ne ponujejo te opcije...?
robertto, matija
Uporabniški avatar
deplumi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 31
Kraj: Maribor
Avto: Nissan LEAF
40
42

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a deplumi »

DCT napisal/-a:
Ne me narobe razumet: ne zagovarjam njihovega sistema najema baterij,ampak v vsakem primeru pa ni nič narobe,če imajo kupci na voljo obe možnosti...če si pa kdo ne zna izračunati,kaj je bolje za njega,ima pa problem.

Je pa zanimiva ena stvar:Zoe-ja sploh ne moreš vzeti na poslovni najem oz.operativni leasing (torej da nisi v prometno vpisan niti kot lastnik,niti kot uporabnik,ampak si samo najemnik,po recimo 3 letih ga vrneš nazaj brez obveznosti,vmes samo plačuješ mesečne obroke/najem,kot bi imel rent-a-car),te opcije sploh ne ponujajo,seveda jo imajo pa za vse ostale njihove bencinske in dizelske avtomobile.
Rad bi s strani Renaulta slišal razloge,zakaj ne ponujejo te opcije...?

Morda je razlog, da v tem primeru nisi upravicen do nepovratne spodbude Eko sklada (vsaj pri nas). Ko sem pred leti spraseval za Zoe, so mi ponujali najem baterije, sem imel idejo da bi najel kar cel avto (seveda za primeren znesek), so me samo cudno gledali. V tujini to menda gre... Ce pa gledas "polno" ceno in nato najem, se verjetno ne splaca.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Meni je zanimivo, da se proizvajalci bolj ne oklepajo tega modela - torej najema baterij. V tem primeru bi namreč imeli proizvajalci konstanten tok denarja, ne pa sedaj, ko se morajo posluževat "sumljivih" servisnih intervalov (hyundai).

Pa tudi jaz bi raje dal za avto 5k manj in potem mesečno 80€ za 5 let. Če ne drugo, brezobresni kredit
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Goran »

No jest pa ne. Ko nekaj kupim, pozabim .... tako bi se pa vsak mesec spomnil
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a robertto »

Najem baterije se izplaca samo v primeru, da avta ne bos imel vec kot 6 let. V tej dobi placas baterijo v celoti, ki stane 8500€. Od tu naprej se cena EV preplaca. Zato se mi zdi placevanje najemnine do konca zivljenske dobe avtomobila prevelik strosek. Da imas pa avto manj kot 6 let, se pa najemnina izplaca, ker te pride ceneje kot da kupis EV z baterijo.
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DCT »

robertto napisal/-a: Da imas pa avto manj kot 6 let, se pa najemnina izplaca, ker te pride ceneje kot da kupis EV z baterijo.
Kako veš da se izplača? Mislim da si pozabil upoštevati,da tako kot avto kupiš,ga moraš tudi prodat,in to vse skupaj potem upoštevati v izračunu....in avto z lastniško baterijo lahko prodaš bistveno dražje kot avto z najemno baterijo...
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DCT »

darjan napisal/-a:
Pa tudi jaz bi raje dal za avto 5k manj in potem mesečno 80€ za 5 let. Če ne drugo, brezobresni kredit
Žal nisi pomislil,za koliko manj bi po 5 letih prodal ta avto v primerjavi z enakim,a z lastniškimi baterijami? A to "malenkost" bomo pa kar zanemarili?
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Goran napisal/-a:No jest pa ne. Ko nekaj kupim, pozabim .... tako bi se pa vsak mesec spomnil
Kredit sem imel na trajnik, me sploh ni bolelo, Za baterijo pa vsak mesec dobim položnico 99 €
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a darjan »

DCT napisal/-a:
darjan napisal/-a:
Pa tudi jaz bi raje dal za avto 5k manj in potem mesečno 80€ za 5 let. Če ne drugo, brezobresni kredit
Žal nisi pomislil,za koliko manj bi po 5 letih prodal ta avto v primerjavi z enakim,a z lastniškimi baterijami? A to "malenkost" bomo pa kar zanemarili?
To je prevelika špekulacija, da bi jo lahko posplošili.

Sicer pa če dam na začetku 5k manj za avto, ga lahko tudi za 5k manj prodam. Po 5 letih je cena takih okoli dobre 10k.

To kar imajo sedaj 99€ mesečno pa neka omejitev seveda ni tržno primeren model, pa tudi realno bi lahko bila cena nižja.
Dodatno bi recimo lahko model omogočal odkup baterije po x letih, kjer bi se v kupnino že štela najemnina.

Pač gledam iz vidika trgovcev, če se tako bojijo za stalni prihodek, da si zmišljujejo čudne servisne intervale, pa si naj zmislijo realno ceno najema.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Saj lahko odkupiš baterijo, vendar to še nihče ni storil.
Baterija je vsako leto 10 % manj vredna tako da se ti do neke mere v kupnino šteje najemnina, sploh če delaš 7500 km na leto.
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DCT »

darjan napisal/-a: Sicer pa če dam na začetku 5k manj za avto, ga lahko tudi za 5k manj prodam. Po 5 letih je cena takih okoli dobre 10k.
5k boš dal manj za avto,za 5k manj ga boš kot rabljenega prodal....vmes boš pa plačeval baterijo,za kar boš plačal skoraj 5k skupne najemnine...res odlična kalkulacija!
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5257
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4002

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Sam sem pa nasprotnik takih prodajnih prijemov, kot je najem baterije in sicer zato, ker je nepregledno predvsem zame/zate kot kupca. Ali naj dajo v najem cel avto ali pa celega v odkup. To dvoje si je možno dokaj enostavno preračunat kaj se komu splača in je vsakomur jasna situacija.

Vse vmesne variante pa so zavajujoče in povprečnega uporabnika zmedejo - sam si sicer lahko izračunam ampak za splošni pregled trga je preveč komplicirano, da bi si vsako stvar preračunaval in večina ljudi tega v praksi ne počne.

Reanault je naredil zmedo na trgu EV s tem najemom in če danes kot lastnik EV govoriš s povprečnim uporabnikom ICE, te vsak vpraša koliko plačuješ za najemnino baterije, čeprav je takih primerov z najemnino baterije verjetno daleč manj kot 10% vseh EV na trgu. Sploh si ne zna predstavljati, da ne plačuješ nič za baterijo in se kar neha pogovarjat in pusti to temo za enkrat drugič morda čez deset let, kar pa zagotovo ni pozitivno za e-mobilnost. Še sam sem izgubil voljo kot promotor e-mobilnosti in ko pride do takega vprašanja raje zaključim tak pogovor
Desty
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Kraj: Trbovlje
74
374

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Desty »

Btw, bolj berem po spletu, bolj sem zmeden, kdaj naj bi prišla niva generacija Zoe.

Nekje piše druga polivica 2019, nekje so bolj pesimistični kot to. Kakšna je sicer čakalna doba za Zoe 41 kWh?
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Pri najemu baterije najbolj boli to, da ti Renault enako računa staro, 22kWh kot novo, 40kWh baterijo. In če imaš starejši avto, ne moreš narediti niti tega, da bi ti vgradili večjo baterijo. Poleg tega 120€ mesečno za 15.000km letno ... hudo precenjeno.
GM
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 542
Kraj: Žiri
Avto: Tesla 3 Highland SR
283
282

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a GM »

Desty napisal/-a:Btw, bolj berem po spletu, bolj sem zmeden, kdaj naj bi prišla niva generacija Zoe.

Nekje piše druga polivica 2019, nekje so bolj pesimistični kot to. Kakšna je sicer čakalna doba za Zoe 41 kWh?
Ce se ne motim, jo predstavijo septembra v Frankfurtu.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a matija »

aob01 napisal/-a:Pri najemu baterije najbolj boli to, da ti Renault enako računa staro, 22kWh kot novo, 40kWh baterijo. In če imaš starejši avto, ne moreš narediti niti tega, da bi ti vgradili večjo baterijo. Poleg tega 120€ mesečno za 15.000km letno ... hudo precenjeno.
Zelo glasno so nekoc reklamirali; se ena od prednosti najema: ce vmes tehnologija napreduje in ponudimo novo baterijo, jo dobite in placujete dalje enak pavsal ...
GM
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Zoe 52kWh”