Čas izgradnje in priključitve
Čas izgradnje in priključitve
Edit admin, za off topic je najboljša rešitev nova tema...
Malo off: kako dolgo ste čakali, tisti ki že imate MSE, na izgradnjo in priključitev na omrežje?
Malo off: kako dolgo ste čakali, tisti ki že imate MSE, na izgradnjo in priključitev na omrežje?
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: Čas izgradnje in priključitve
Vsak dan čakanja je preveč.
-ara sredi decembra
-montaža konec aprila
-priklop konec maja
Torej cca. pol leta in ene 10 mailov in 50 klicev...
-ara sredi decembra
-montaža konec aprila
-priklop konec maja
Torej cca. pol leta in ene 10 mailov in 50 klicev...
Znanje je denar
Re: Čas izgradnje in priključitve
Nekaj me zanima, tisti ki ste vzeli storitev na ključ, ste dali aro pred pridobljenim soglasjem in kak dogovor je bil, če pač soglasja ne bi bilo?
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: Čas izgradnje in priključitve
Seveda, če soglasja ne bi bilo se ara vrne... razen če gre podjetje v stečaj med tem časom .
Znanje je denar
Re: Čas izgradnje in priključitve
Saj...zato meni ni najbolj pametno, da se da ara, edino če se gre za "stabilno" firmo.
Re: Čas izgradnje in priključitve
Hm...., potem lahko sklepam, da ni nujno, da lahko pride do izgradnje SE, če se elektro soglasje ne pridobi!? Kaj vse vpliva na nepridobitev soglasja in do kakšne višine are se gre ob sklenitvi pogodbe?
Re: Čas izgradnje in priključitve
Ara je načeloma nekje 10%.
Na soglasje lahko vpiva neprimerno izgrajeno električno omrežje, elektro namesto merilno napravo ki nekaj dni beleži delovanje. Če pride tu do problemov pa baje ne moreš nič naredit, ker bi moral elektro sanirati, kar pa nimajo interesa.
Na soglasje lahko vpiva neprimerno izgrajeno električno omrežje, elektro namesto merilno napravo ki nekaj dni beleži delovanje. Če pride tu do problemov pa baje ne moreš nič naredit, ker bi moral elektro sanirati, kar pa nimajo interesa.
Re: Čas izgradnje in priključitve
Pri GEN-I Sonce ob zacetku projekta ni are, je 85€ placila za ogled, ki ga kasneje vkalkulirajo v kupnino. Potrebno je poravnati 80% zneska 1 teden pred montazo elektrarne, to je ko se ze pridobi SZP in ostala dovoljenja. Preostalih 20% pa po zakljucku.
Re: Čas izgradnje in priključitve
@Matija
Ali si, ko si pridobival predracune, dobil predracun tudi od Petrola? Zanima me razlika Gen-i in Petrol.
Ali si, ko si pridobival predracune, dobil predracun tudi od Petrola? Zanima me razlika Gen-i in Petrol.
Re: Čas izgradnje in priključitve
Sem, ampak za nizje moci kot sem potem uspel stlacit na streho, april 2017:robertto napisal/-a:@Matija
Ali si, ko si pridobival predracune, dobil predracun tudi od Petrola? Zanima me razlika Gen-i in Petrol.
- GENi 5.1kWp 8.2k
- Petrol 5.8kWp 9.2k
Re: Čas izgradnje in priključitve
Elektro prodaja EU. Sicer sem na tem forumu zasledil nekaj kritik na njihov račun ampak pri meni je šlo brez težav.robertto napisal/-a:@Peion
Kdo ti je postavil SE?
Re: Čas izgradnje in priključitve
@Matija
Razlika je zelo minimalna v prid Gen-i. Vseeno sem se odlocil za Petrol SE.
Razlika je zelo minimalna v prid Gen-i. Vseeno sem se odlocil za Petrol SE.
Re: Čas izgradnje in priključitve
Ja, verjetno so oboji korektni. Jaz sem nato cez 1 leto obudil pogovore z GENi, druge cene, drug cas, drugi pogoji. Sem pa dobil na koncu se nekaj popusta pri GENi. Morda pa bi ga pri Petrolu tudi. Jasno pa niso najcenejsi ne eni ne drugi, ker to tudi ni njihov namen - tekmovati cenovno z manjsimi firmami ki to delajo direktno same.
Re: Čas izgradnje in priključitve
Že tretji mesec čakam na soglasje. Kličem, pošiljam maile, ne odgovarja nobeden. Sem se odločil da zaradi neodzivnosti soglasjedajalca aktiviram odvetnika.
Re: Čas izgradnje in priključitve
Namen velikih je, da si odtrgajo svoj kos pogače, ker imajo veliko bazo potencialnih kupcev in jim lahko ponudijo razne opcije financiranja. Zaradi velikega obsega poslovanja imajo tu konkurenčno prednost pred manjšimi in še verjetno nekaj lufta pri nabavi komponent.
Re: Čas izgradnje in priključitve
Agencija za energijo bi zvišala mesečne stroške samooskrbnim fotovoltaikam za sto odstotkov, so zapisali v Združenju slovenske fotovoltaike
https://oe.finance.si/8954576/Fotovolta ... lektrarnam
https://oe.finance.si/8954576/Fotovolta ... lektrarnam
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932220
Re: Čas izgradnje in priključitve
Če imaš dostop do članka, prosim, če lahko vsaj povzameš nekaj najbolj pomembnih stavkov/dejstev. Ne bi se rad registriral ali pa plačeval naročnino, da bi vsake toliko prebral članek.Simon napisal/-a:Agencija za energijo bi zvišala mesečne stroške samooskrbnim fotovoltaikam za sto odstotkov, so zapisali v Združenju slovenske fotovoltaike
https://oe.finance.si/8954576/Fotovolta ... lektrarnam
Re: Čas izgradnje in priključitve
V Agenciji za energijo so do konca oktobra sprejemali pripombe k predlaganemu aktu o spremembah in dopolnitvah akta o metodologiji za določitev regulativnega okvira in metodologiji za obračunavanje omrežnine za elektrooperaterje.
Akt z zapletenim imenom velja od sredine minulega leta, med predlogi pa je tudi zapleteno opisana sprememba samooskrbe z električno energijo. Člen pravi približno tako: gospodinjskim odjemalcem, ki se samooskrbujejo z električno energijo, se obračunska moč poveča za dvakratnik priključne moči naprave za samooskrbo, v primeru skupnostne samooskrbe pa za dvakratnik priključne moči naprave za samooskrbo, ki pripada končnemu odjemalcu skladno s ključem delitve proizvodnje.
Če bi bila takšna odločba sprejeta, bi izrazito in brez utemeljitve posegla v reguliranje stroškov investitorjev, ki so se od začetka leta 2016, ko je bila sprejeta uredba o samooskrbi z električno energijo, odločili za postavitev sončne elektrarne za samooskrbo, so zapisali v Združenju slovenske fotovoltaike (ZSFV) med pripombami k predlaganemu aktu.
»Tem investitorjem naj bi se oziroma se bodo z omenjeno spremembo mesečni stroški zvišali kar za sto odstotkov,« so zatrdili v združenju.
Če bi sprejeli akt v predlagani obliki, bi negirali strateške usmeritve pri razvoju energetike, so nadaljevali.
Sprememba bi pomenila zavračanje sprejetih mednarodnih obveznosti pri reguliranju razvoja energetike, »kjer že zdaj le še za silo ali pa sploh ne, izpolnjujemo mednarodno sprejete obveznosti za zagotavljanje deleža obnovljivih virov energije«.
V Združenju slovenske fotovoltaike zahtevajo, da se iz predloga sprememb črtajo določila, ki »izrazito poslabšujejo status imetnikov sončnih elektrarn za samooskrbo in postavljajo njihovo investicijo v obnovljive vire energije pod vprašaj«.
»Izračun rentabilnosti je s to spremembo povsem drugačen oziroma izrazito slabši od tistega, na podlagi katerega so sprejeli investicijsko odločitev.«
Umik predlagane spremembe je pomemben tudi za »vse tiste elektrarne, ki jih nikoli ne bo, če bi se uveljavila predlagana rešitev«.
Nove sončne elektrarne bodo pomembne za trdnost prihodnjega distribucijskega omrežja, ki bo pod pritiskom številnih toplotnih črpalk in polnjenja električnih vozil, utemeljujejo zahtevo v ZSFV.
»Gradnjo malih sončnih elektrarn za samooskrbo bi morali izrazito spodbujati in razmišljati, kako ovrednotiti stroške, ki jih novoinstalirane toplotne črpalke povzročajo distribucijskemu omrežju, in ne kaznovati tistih, ki pomagajo omrežja uravnovesiti.«
Zaviranje razvoja razpršenih obnovljivih virov je »korak v napačno smer, ki daje potencialnim investitorjem napačne signale«, so še zapisali v ZSFV v zahtevi za zavrnitev sprejetja akta o spremembah in dopolnitvah akta o metodologiji za določitev regulativnega okvira in metodologiji za obračunavanje omrežnine za elektrooperaterje.
Akt z zapletenim imenom velja od sredine minulega leta, med predlogi pa je tudi zapleteno opisana sprememba samooskrbe z električno energijo. Člen pravi približno tako: gospodinjskim odjemalcem, ki se samooskrbujejo z električno energijo, se obračunska moč poveča za dvakratnik priključne moči naprave za samooskrbo, v primeru skupnostne samooskrbe pa za dvakratnik priključne moči naprave za samooskrbo, ki pripada končnemu odjemalcu skladno s ključem delitve proizvodnje.
Če bi bila takšna odločba sprejeta, bi izrazito in brez utemeljitve posegla v reguliranje stroškov investitorjev, ki so se od začetka leta 2016, ko je bila sprejeta uredba o samooskrbi z električno energijo, odločili za postavitev sončne elektrarne za samooskrbo, so zapisali v Združenju slovenske fotovoltaike (ZSFV) med pripombami k predlaganemu aktu.
»Tem investitorjem naj bi se oziroma se bodo z omenjeno spremembo mesečni stroški zvišali kar za sto odstotkov,« so zatrdili v združenju.
Če bi sprejeli akt v predlagani obliki, bi negirali strateške usmeritve pri razvoju energetike, so nadaljevali.
Sprememba bi pomenila zavračanje sprejetih mednarodnih obveznosti pri reguliranju razvoja energetike, »kjer že zdaj le še za silo ali pa sploh ne, izpolnjujemo mednarodno sprejete obveznosti za zagotavljanje deleža obnovljivih virov energije«.
V Združenju slovenske fotovoltaike zahtevajo, da se iz predloga sprememb črtajo določila, ki »izrazito poslabšujejo status imetnikov sončnih elektrarn za samooskrbo in postavljajo njihovo investicijo v obnovljive vire energije pod vprašaj«.
»Izračun rentabilnosti je s to spremembo povsem drugačen oziroma izrazito slabši od tistega, na podlagi katerega so sprejeli investicijsko odločitev.«
Umik predlagane spremembe je pomemben tudi za »vse tiste elektrarne, ki jih nikoli ne bo, če bi se uveljavila predlagana rešitev«.
Nove sončne elektrarne bodo pomembne za trdnost prihodnjega distribucijskega omrežja, ki bo pod pritiskom številnih toplotnih črpalk in polnjenja električnih vozil, utemeljujejo zahtevo v ZSFV.
»Gradnjo malih sončnih elektrarn za samooskrbo bi morali izrazito spodbujati in razmišljati, kako ovrednotiti stroške, ki jih novoinstalirane toplotne črpalke povzročajo distribucijskemu omrežju, in ne kaznovati tistih, ki pomagajo omrežja uravnovesiti.«
Zaviranje razvoja razpršenih obnovljivih virov je »korak v napačno smer, ki daje potencialnim investitorjem napačne signale«, so še zapisali v ZSFV v zahtevi za zavrnitev sprejetja akta o spremembah in dopolnitvah akta o metodologiji za določitev regulativnega okvira in metodologiji za obračunavanje omrežnine za elektrooperaterje.