Bi rekel da LDWS; pri vožnji sem opazil, da mi ne piska, ko prečkam črto in ko sem spustil volan, tudi ni popravil smeri. Nisem pa vozil brez rok na volanu, razen, ko sem želel preizkusiti (ne)delovanje.Avrelij napisal/-a:LKAS - samostojna vožnja znotraj črt prometnega pasu, ki deluje krajši čas.
ali
LDWS - samo opozarjanje na približevanje oz. prevoženo črto prometnega pasu.
Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Bi sicer moral bolje navodila pogledat, ampak zdi se mi da ima Hyundaij LDWS več možnosti od vizuelne signalizacije, piskanja, do spreminjanja trdote volana če ga tiščiš preko črt. Nikakor pa ne popravlja smeri.energija napisal/-a:Bi rekel da LDWS; pri vožnji sem opazil, da mi ne piska, ko prečkam črto in ko sem spustil volan, tudi ni popravil smeri. Nisem pa vozil brez rok na volanu, razen, ko sem želel preizkusiti (ne)delovanje.Avrelij napisal/-a:LKAS - samostojna vožnja znotraj črt prometnega pasu, ki deluje krajši čas.
ali
LDWS - samo opozarjanje na približevanje oz. prevoženo črto prometnega pasu.
Jaz ga ne uporabljam za razliko od LKAS. Različne znamke imajo bolj/manj dodelane sisteme . Obstajata dva načina: kamera "lovi" črti, računalnik pa popravlja smer stran od črte. Če se približaš nasprotni črti pa spet nazaj. Nekakšen ping-pong torej, ki jih bolj ali manj uspeva. Boljši in verjetno dražji pa "lovi" črti, računalnik pa potem usmerja na sredino. Po mojih izkušnjah imajo Hyunda-i
zaenkrat prvega, ki pa meni v glavnem lepo deluje. Nimam še izkušenj s kakšno slabo svetlobo ali bleščanjem, sem pa opazil enkrat
pozimi, da je zrinjen sneg na robu ceste sprejel kot črto in je hotel nanjo popravljat. Je pa občutek malo grozljiv, ko greš v ovinku
proti sredini in ni videti, da bo popravil, ampak potem (po moji oceni pre-)blizu črte začne obračati volan proti sredini pasu. Več
izkušenj bo prineslo mogoče boljšo stopnjo zaupanja do sistema.
Je pa pogoj da je hitrost znotraj določene (nekje nad 60, pa precej preko 100, ne vem točno) in ti potem zeleno sveti
signalizacija, ki je razvidna tudi na tvoji sliki. Če ni zelene, pogoji za delovanje niso izpolnjeni. Pa nekje do 20 sekund zdrži
potem pa se "začne upirat" če ne držiš volana, oz. mora zaznavati nek minimum upora volanu.
Re: Ioniq od Gorazda
Hvala za obširen odgovor. IONIQ popravlja smer, samo takrat je ni. Peljal sem pa po AC 130 km/h. Mislim da je bilo krivo sonce.
Re: Ioniq od Gorazda
39. dan, petek. Dobil odločbo od Eko sklada, da bodo v 60 dneh 7.500 € plačali banki Intesa Sanpaolo, kjer sem najel Eko kredit za celotno nakupno vrednost avta.
Re: Ioniq od Gorazda
No je kar razlika glede na npr. Leafa ali e-golfa, katera imata končno 155 in 156 km/h.
Re: Ioniq od Gorazda
Očitno si imel malce več vetra - ali sem ga pa v Nemčiji jaz imel v rit
Re: Ioniq od Gorazda
H IONIQ !! ZAKAJ PIHA V KABINO HLADNO? Danes je bilo zunaj 5 stopinj, avtomatsko klimo sem imel na 21 stopinj, skozi reže na armaturki pa je pihalo hladno. ZAKAJ? To večkrat opažam pri IONIQu.
Re: Ioniq od Gorazda
Daj na ADS OFF. To narediš tako, da držiš tipko za odrositev prednje šipe nekaj sekund. Bo bolje...
Re: Ioniq od Gorazda
x2Matej napisal/-a:Daj na ADS OFF. To narediš tako, da držiš tipko za odrositev prednje šipe nekaj sekund. Bo bolje...
Re: Ioniq od Gorazda
Razlogov je lahko več.
Meni najbolj pomembno pa, da ni nobene potrebe, da se stalno vklaplja klima/kompresor, ko se mu zazdi, da je zrak "primeren za rosenje stekla". In to se je dogajalo na vsakih nekaj minut ali celo manj.
Poleg tega kot pravi tudi Gorazd ob vklopu sistema začne pihati občutno hladneje iz rež - sušenje zraka z uporabo klime.
Meni osebno popolnoma nepotrebna poraba energije.
Veliko bolje se mi zdi občasno "prezračevanje" avta z odprtimi stekli med vožnjo.
Meni najbolj pomembno pa, da ni nobene potrebe, da se stalno vklaplja klima/kompresor, ko se mu zazdi, da je zrak "primeren za rosenje stekla". In to se je dogajalo na vsakih nekaj minut ali celo manj.
Poleg tega kot pravi tudi Gorazd ob vklopu sistema začne pihati občutno hladneje iz rež - sušenje zraka z uporabo klime.
Meni osebno popolnoma nepotrebna poraba energije.
Veliko bolje se mi zdi občasno "prezračevanje" avta z odprtimi stekli med vožnjo.
Re: Ioniq od Gorazda
Kako pa veš da se je to dogajalo vsakih par minut? Zgoraj si napisal da ni kakšne indikacije...
Re: Ioniq od Gorazda
Opazil sem, da je začelo pihati hladneje kot pravi Gorazd. Hkrati je domet na GOM padel (kot bi vklopil AC ali gretje) oziroma je nihal medtem ko se je sistem vklapljal/izklapljal.
Se pa res ne spomnim ali se takrat tudi prižge lučka za A/C in/ali gretje. Je že več kot leto dni od tega, ko sem sistem izklopil.
Se pa res ne spomnim ali se takrat tudi prižge lučka za A/C in/ali gretje. Je že več kot leto dni od tega, ko sem sistem izklopil.
Re: Ioniq od Gorazda
Ali še komu rjavijo vijaki za platišča? Katastrofa. Avto star 20 dni. V soboto je prvič videl vodo (avtopralnica) in danes vidim, da je polovica vijakov rjastih! Ja, tako to izgleda:
- Priponke
-
- 475B611B-B0AE-42B8-9CC4-D786F4233FCC.jpeg (102.62 KiB) Pogledano 3874 krat
Re: Ioniq od Gorazda
Ja kaj potem čistiš to rjo po vsakem deževju, ali pustiš, da je rjasto? S čim gre dol?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek