Še ena Kona EV

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1476
Avto: Kona EV
1099
1527

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 10 Feb 2019, 20:59

Kona EV je napisal/-a:
Kona je napisal/-a:@Taragula cca 130km/h

Pri hitrosti 130km/h narediš 370km?
Nemogoče, razen po klancu navzdol. :D
Robie
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4687
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3314
3526

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Feb 2019, 07:17

Z do 130km/h ja, s povprečno 130km/h pa ne :) Čez vikend smo naredili slabih 300km, na AC(2/3) kolikor se je le dalo 130km/h in je bila povprečna slabih 18. Torej s polno baterijo bi mogoče naredil 355km
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2028
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1336
562

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a pirpy » 11 Feb 2019, 07:49

Moral bi napisati max 130 :), Kako dolgo pa dejansko voziš z 130 km/h je pa odvisno od veliko dejavnikov in ne more biti merilo, saj vsak vozi malo drugače in ima drugačne pogoje, tako da se ne da primerjati.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1476
Avto: Kona EV
1099
1527

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Feb 2019, 08:03

Seveda, zato je pri takšnih "meritvah" merodajna samo povprečna hitrost. Da ne bo kdo mislil, da bo s stalno hitrostjo 130 km/h naredil 370 km po nemških avtocestah, recimo.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1476
Avto: Kona EV
1099
1527

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Feb 2019, 08:17

CRF je napisal/-a:Z do 130km/h ja, s povprečno 130km/h pa ne :) Čez vikend smo naredili slabih 300km, na AC(2/3) kolikor se je le dalo 130km/h in je bila povprečna slabih 18. Torej s polno baterijo bi mogoče naredil 355km

Morda veš, koliko si imel na koncu povprečno hitrost? 100 km/h ali še manj (glede na porabo)?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4687
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3314
3526

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Feb 2019, 09:13

Sigurno manj kot 100km/h, ker smo se vmes vozili med medvedi :)
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2609
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2556
3716

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a matija » 11 Feb 2019, 11:08

Saj smo videli v sosednji temi, MB - LJ - MB. Peak hitrosti je bil kjer je bilo dovoljeno 130km/h, povprecna hitrost 99km/h, prevozenih 270km ter spraznjena baterija. Pogoji pa slabi, mislim da temperature v minusu, verjetno tudi mokra cesta.
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
601
1019

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a talker2 » 11 Feb 2019, 11:44

matija je napisal/-a:Saj smo videli v sosednji temi, MB - LJ - MB. Peak hitrosti je bil kjer je bilo dovoljeno 130km/h, povprecna hitrost 99km/h, prevozenih 270km ter spraznjena baterija. Pogoji pa slabi, mislim da temperature v minusu, verjetno tudi mokra cesta.

Meni se zdi to super, da se da sedaj z EVjem narediti tako relacijo po zgornjih omejitvah BREZ vmesnega polnjenja. In še ob relativno slabih pogojih :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2609
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2556
3716

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a matija » 11 Feb 2019, 11:54

Ja, to je mega... Vecini ljudi bi to ze ustrezalo, samo vedo se ne ;)
DGJ
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1367
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
312
207

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a darjan » 11 Feb 2019, 12:01

vsaj 12k ali koliko je že dnevnih migrantov iz MB v LJ :)

MB - LJ - MB in pa MB - KP (oboje brez postankov) je nekako tisto kar se posplošuje pri nas oz ICE zagovorniki iščejo argumente v tem, zakaj oni ne morejo imeti EV avta :)
DGJ
Sebastijan
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 82
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
35
68

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a Sebastijan » 11 Feb 2019, 12:29

Hja vsak dan prevozit tako relacijo z EV je mogoče malo težko saj moraš potem tudi baterijo napolniti. Na šuko vtičnico se v nizki tarifi malo težje napolni čez noč. Za kaj takega potem rabiš že kakšno domačo polnilnico in dovolj veliko priključno moč.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4687
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3314
3526

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Feb 2019, 12:35

Z SE in enotno tarifo 25A varovalka = 5.7kW * 12ur = 69kWh :)
Admin @ EVSVET.eu
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1367
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
312
207

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a darjan » 11 Feb 2019, 12:43

Pozimi ne?

Pa saj si pač urediš trifazno polnilnico z večjo močjo, na samem forumu imamo inovatorja ki ponuja odlično rešitev, tako da ne komplicirat :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4687
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3314
3526

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Feb 2019, 13:11

Tudi pozimi, enotna tarifa je enaka skozi celo leto :) Trifazna polnilnica je super, ampak večini avtomobilov nič ne koristi.
matija, timo
Admin @ EVSVET.eu
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 410
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
366

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a magic » 11 Feb 2019, 19:40

Trafo iz 3f v 1f pa je :clap:
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1367
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
312
207

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a darjan » 11 Feb 2019, 20:14

CRF, sorči, pa sem ves čas mislil, da se tvoja polnilnica priklopi na 3f, polni pa 1f..

hm..a obstaja kak komercialni produkt, ki bi to znal?

Ker če pozimi seštejemo delovanje hudih porabnikov, lahko komot presežemo fazne omejitve, tudi na 25A. Saj vem, da tvoj senzor prilagaja, ampak če bi človek želel napolniti 60kwh, bi rabil skoraj ves čas fazo čisto sproščeno, kar pa že zaradi TČ ne bo šlo...SE pa ponoči ne da kaj dosti od sebe :)
Sebastijan
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 82
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
35
68

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a Sebastijan » 11 Feb 2019, 20:55

Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1358
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1026
1244

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a crunchy » 11 Feb 2019, 21:01

Sebastijan je napisal/-a:Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.

Trenutno je to še zelo drago. Že samo ročka te bo stala nekje okrog 1000 EUR.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4687
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3314
3526

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Feb 2019, 07:28

Sebastijan je napisal/-a:Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.

Vse gre, ampak je drago in težko :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2609
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2556
3716

Re: Še ena Kona EV

OdgovorNapisal/-a matija » 12 Feb 2019, 08:16

Pirpy mislim da je imel naprodaj nek trafo, okoli 200€ ter veliko kil. Pa se izgube so bile 10% ali vec. Je pa zdruzeval mislim da 2 fazi v eno. Bo on vec povedal. Meni se ne zdi smiselno. Napolnit Kono ne bi smel bit problem, eno fazo se malenkost sprosti in je stvar resena. Ce je zraven dinamika polnilne moci so tudi skrbi odvec.

Jaz imam doma: susilc brez TC ki vlece ven 3kW eno uro, pralc, pomivalc, dvofazno indukcijo ki potegne ven 7kW, klimo, kdaj pozimi se dva radiatorja na elektriko ki kurita vec kot hisne moderne TČ, pecico 3.5kW, savno 3f 4.5kW pa imam vse brez problema prioritizirano bolj na 2 fazi. So bile noci ko sem napolnil CZerota in PHEVa (skupaj nekje 6h) in to na zunanjih varovalkah 20A brez dinamicnega prilagajanja polnjenja. No problem, never...
talker2

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na