Nemogoče, razen po klancu navzdol.Kona EV napisal/-a:Pri hitrosti 130km/h narediš 370km?Kona napisal/-a:@Taragula cca 130km/h
Še ena Kona EV
Re: Še ena Kona EV
Re: Še ena Kona EV
Z do 130km/h ja, s povprečno 130km/h pa ne Čez vikend smo naredili slabih 300km, na AC(2/3) kolikor se je le dalo 130km/h in je bila povprečna slabih 18. Torej s polno baterijo bi mogoče naredil 355km
Re: Še ena Kona EV
Moral bi napisati max 130 , Kako dolgo pa dejansko voziš z 130 km/h je pa odvisno od veliko dejavnikov in ne more biti merilo, saj vsak vozi malo drugače in ima drugačne pogoje, tako da se ne da primerjati.
Re: Še ena Kona EV
Seveda, zato je pri takšnih "meritvah" merodajna samo povprečna hitrost. Da ne bo kdo mislil, da bo s stalno hitrostjo 130 km/h naredil 370 km po nemških avtocestah, recimo.
Re: Še ena Kona EV
Morda veš, koliko si imel na koncu povprečno hitrost? 100 km/h ali še manj (glede na porabo)?CRF napisal/-a:Z do 130km/h ja, s povprečno 130km/h pa ne Čez vikend smo naredili slabih 300km, na AC(2/3) kolikor se je le dalo 130km/h in je bila povprečna slabih 18. Torej s polno baterijo bi mogoče naredil 355km
Re: Še ena Kona EV
Saj smo videli v sosednji temi, MB - LJ - MB. Peak hitrosti je bil kjer je bilo dovoljeno 130km/h, povprecna hitrost 99km/h, prevozenih 270km ter spraznjena baterija. Pogoji pa slabi, mislim da temperature v minusu, verjetno tudi mokra cesta.
Re: Še ena Kona EV
Meni se zdi to super, da se da sedaj z EVjem narediti tako relacijo po zgornjih omejitvah BREZ vmesnega polnjenja. In še ob relativno slabih pogojihmatija napisal/-a:Saj smo videli v sosednji temi, MB - LJ - MB. Peak hitrosti je bil kjer je bilo dovoljeno 130km/h, povprecna hitrost 99km/h, prevozenih 270km ter spraznjena baterija. Pogoji pa slabi, mislim da temperature v minusu, verjetno tudi mokra cesta.
Re: Še ena Kona EV
vsaj 12k ali koliko je že dnevnih migrantov iz MB v LJ
MB - LJ - MB in pa MB - KP (oboje brez postankov) je nekako tisto kar se posplošuje pri nas oz ICE zagovorniki iščejo argumente v tem, zakaj oni ne morejo imeti EV avta
MB - LJ - MB in pa MB - KP (oboje brez postankov) je nekako tisto kar se posplošuje pri nas oz ICE zagovorniki iščejo argumente v tem, zakaj oni ne morejo imeti EV avta
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Še ena Kona EV
Hja vsak dan prevozit tako relacijo z EV je mogoče malo težko saj moraš potem tudi baterijo napolniti. Na šuko vtičnico se v nizki tarifi malo težje napolni čez noč. Za kaj takega potem rabiš že kakšno domačo polnilnico in dovolj veliko priključno moč.
Re: Še ena Kona EV
Pozimi ne?
Pa saj si pač urediš trifazno polnilnico z večjo močjo, na samem forumu imamo inovatorja ki ponuja odlično rešitev, tako da ne komplicirat
Pa saj si pač urediš trifazno polnilnico z večjo močjo, na samem forumu imamo inovatorja ki ponuja odlično rešitev, tako da ne komplicirat
Re: Še ena Kona EV
Tudi pozimi, enotna tarifa je enaka skozi celo leto Trifazna polnilnica je super, ampak večini avtomobilov nič ne koristi.
Re: Še ena Kona EV
CRF, sorči, pa sem ves čas mislil, da se tvoja polnilnica priklopi na 3f, polni pa 1f..
hm..a obstaja kak komercialni produkt, ki bi to znal?
Ker če pozimi seštejemo delovanje hudih porabnikov, lahko komot presežemo fazne omejitve, tudi na 25A. Saj vem, da tvoj senzor prilagaja, ampak če bi človek želel napolniti 60kwh, bi rabil skoraj ves čas fazo čisto sproščeno, kar pa že zaradi TČ ne bo šlo...SE pa ponoči ne da kaj dosti od sebe
hm..a obstaja kak komercialni produkt, ki bi to znal?
Ker če pozimi seštejemo delovanje hudih porabnikov, lahko komot presežemo fazne omejitve, tudi na 25A. Saj vem, da tvoj senzor prilagaja, ampak če bi človek želel napolniti 60kwh, bi rabil skoraj ves čas fazo čisto sproščeno, kar pa že zaradi TČ ne bo šlo...SE pa ponoči ne da kaj dosti od sebe
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Še ena Kona EV
Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2317
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932220
Re: Še ena Kona EV
Trenutno je to še zelo drago. Že samo ročka te bo stala nekje okrog 1000 EUR.Sebastijan napisal/-a:Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.
Re: Še ena Kona EV
Vse gre, ampak je drago in težkoSebastijan napisal/-a:Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.
Re: Še ena Kona EV
Pirpy mislim da je imel naprodaj nek trafo, okoli 200€ ter veliko kil. Pa se izgube so bile 10% ali vec. Je pa zdruzeval mislim da 2 fazi v eno. Bo on vec povedal. Meni se ne zdi smiselno. Napolnit Kono ne bi smel bit problem, eno fazo se malenkost sprosti in je stvar resena. Ce je zraven dinamika polnilne moci so tudi skrbi odvec.
Jaz imam doma: susilc brez TC ki vlece ven 3kW eno uro, pralc, pomivalc, dvofazno indukcijo ki potegne ven 7kW, klimo, kdaj pozimi se dva radiatorja na elektriko ki kurita vec kot hisne moderne TČ, pecico 3.5kW, savno 3f 4.5kW pa imam vse brez problema prioritizirano bolj na 2 fazi. So bile noci ko sem napolnil CZerota in PHEVa (skupaj nekje 6h) in to na zunanjih varovalkah 20A brez dinamicnega prilagajanja polnjenja. No problem, never...
Jaz imam doma: susilc brez TC ki vlece ven 3kW eno uro, pralc, pomivalc, dvofazno indukcijo ki potegne ven 7kW, klimo, kdaj pozimi se dva radiatorja na elektriko ki kurita vec kot hisne moderne TČ, pecico 3.5kW, savno 3f 4.5kW pa imam vse brez problema prioritizirano bolj na 2 fazi. So bile noci ko sem napolnil CZerota in PHEVa (skupaj nekje 6h) in to na zunanjih varovalkah 20A brez dinamicnega prilagajanja polnjenja. No problem, never...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek