pirpy napisal/-a:Super si tole zvozil.
No tu bi pa 64 kwh kona blestela, še bolje 64 kwh ioniq
Vse je relativno.
Brez vsakega dogovora sva z mkonci na isti dan potovala na isti relaciji in kljub večjemu dosegu sem polnil na istih polnilnicah. Razlika je v času polnjenja, saj sem na vsaki postaji stal malce manj od njega. V Kammernu 28 minut, v Welsu pa 39 minut. Kona je hitrejša od golfa in podobnih le zaradi tega, ker lahko polniš vedno v območju v katerem je hitrost polnjenja optimalna. Če bi kono izpraznil skoraj do konca in nato polnil do "vrha", bi bil čas potovanja povsem enak EV-jem z 200 km dosega.
mkonci napisal/-a:... druga DC polnilnica, ki je delovala samo s polovično močjo je bila Lidl Schärding Vorstadt, naslednja, ki je tudi delovala samo s polovično močjo je bila Merkur Wolfsberg od Smatricsa.
Če bi bil skeptik, bi rekel: Rapidgate se mi je zgodil samo na dveh polnilnicah. Samo za hec.
mkonci napisal/-a:... druga DC polnilnica, ki je delovala samo s polovično močjo je bila Lidl Schärding Vorstadt, naslednja, ki je tudi delovala samo s polovično močjo je bila Merkur Wolfsberg od Smatricsa.
Če bi bil skeptik, bi rekel: Rapidgate se mi je zgodil samo na dveh polnilnicah. Samo za hec.
Takoj ko sem se priklopil na CCS in jo aktiviral, se je na polnilnici pokazal en rdeč klicaj in opozorilo, da ne deluje pravilno, tako da ni bil rapitgate
Ped par dnevi imel drugi redni servis na 60.000km.
Kot obicajno so menjal klima filter ter naredili vecji pregled avtomobila (karkoli to pac pomeni), na mojo zeljo/pritozbo so mi namazal z mastjo neki spredi ene gumice k avto cez jame skripa (itak da ni nc bols, se mi zdi da je zdej se slabse) in to je bilo to. Je pa ta “velik pregled” avtomobila kar drag. Sedaj me je prislo malo manj kot 150€. Na 30.000 sem dal 68€ se mi zdi. No pa bom spet za ene 1/2 leta imel mir
Soh meni niso hoteli povedat ker naj bi bilo tajno. Najprej so mi 5min trdili, da je na 100% po 120000km. Na koncu sem ugotovil da to govorijo za 12V akumulator.
Sam boš. Najbolje ugotovil, da baterijo čisto izpraznis potem pa preko števca napolniš do vrha in vidiš koliko gre notri. Čeprav so tukaj še velike rezerve. V popolnoma praznega Upa gre notri 15.5kWh, baterija ima kapaciteto 18.9kWh
Če VW resno misli z električno mobilnosto, sem pa papež. Tale izjava je bila danes v Financah
Prehod na električna vozila bo precej podražil avtomobile, ki bi lahko v prihodnosti postali nedostopni za ljudi z nižjimi dohodki, je v intervjuju za časnik Die Welt dejal predsednik nadzornega sveta Volkswagna Hans-Dieter Poetsch. Kot je povedal, bo to vprašanje zahtevno predvsem pri avtomobilih nižjega cenovnega razreda. Trenutna raven cen ne more ostati enaka, če imajo vozila električni motor, to bo torej vodilo v občutna zvišanja cen v segmentu manjžih avtomobilov, je napovedal.
Kako je lahko nek izdelek na dolgi rok precej dražji, če je sestavljen praktično iz samih cenejših delov. Pa tudi baterije ne bodo večno tako drage (no mogoče za VW bodo, ker so očitno bolj na by the way v elektrifikaciji)
Pa sej, to sem ze nestetokrat ponovil kot papiga VWju ne verjamem nic, od lani dalje ko so bili ze globoooooko v dieselgateu in placali preko 30 miljard kazni kumulaticno, so sli delat teste z izpostavljanjem opic visokim dozam emisij za 4h in s tem simulirali vdihavanje majhnih kolicin emisij za nekaj let (kar jasno ni reprezentativno). Seveda so ugotovili da niso skodljive ...
Vceraj je bilo nekaj novic o tem, da cenejsi avti ostajajo ICE, EVji bodo pa drazji. Jasno da jim ne gre skozi kalkulacija, ce baterije kupujejo na trgu.
No tudi e-golf 2019 je ravno postal drazji v USA in to nezanemarljivo. V EU verjetno tudi kmalu.
Ostali prehitevajo po desni celotno nemsko avtoindustrijo.
Jest pa ne vem zakaj se eni tolk sekirate. Nimam nobenih delnic in mi prav dol visi kdo koga prehiteva Ko kupuješ pač kupiš kar ti paše, saj noben nobenga ne sili, da kupi vw.
Ma ker poslusam ID sem, ID tja, kaj vse bo... v novicah, v kafani, tudi na forumu Ze od 2015 al kdaj ? Fascinantno mi je kako dober customer-base imajo nemski proizvajalci. To bodo cakali in sledili ko bee-bee Ajde ampak kot pravis, vsak kupi kar mu pase, res je.
matija napisal/-a:Pa sej, to sem ze nestetokrat ponovil kot papiga VWju ne verjamem nic, od lani dalje ko so bili ze globoooooko v dieselgateu in placali preko 30 miljard kazni kumulaticno, so sli delat teste z izpostavljanjem opic visokim dozam emisij za 4h in s tem simulirali vdihavanje majhnih kolicin emisij za nekaj let (kar jasno ni reprezentativno). Seveda so ugotovili da niso skodljive ...
Vceraj je bilo nekaj novic o tem, da cenejsi avti ostajajo ICE, EVji bodo pa drazji. Jasno da jim ne gre skozi kalkulacija, ce baterije kupujejo na trgu.
No tudi e-golf 2019 je ravno postal drazji v USA in to nezanemarljivo. V EU verjetno tudi kmalu.
Ostali prehitevajo po desni celotno nemsko avtoindustrijo.
Medtem pa tudi Hyundai in Renault postavila rekord letne prodaje. V bistvu je tudi Hyundai prehitel Renault. Vsa čast. Me zanima rezultat KIA
Goran napisal/-a:Jest pa ne vem zakaj se eni tolk sekirate. Nimam nobenih delnic in mi prav dol visi kdo koga prehiteva Ko kupuješ pač kupiš kar ti paše, saj noben nobenga ne sili, da kupi vw.
Ne vidis sirse slike, ne vem ce se zavedas vendar od avto industrije v nemciji posredno in neposredno zivi ogromno druzin tudi v Sloveniji, da ne omenjam Evrope. In ce to propade bo stala. Zato je ogromna skoda da vw, bmw in ostali razmisljajo kot razmisljajo. Ko jih bo cas povozil tega ne bodo uspeli nadoknadit in cela evropa bo to obcutila eni bolj drugi manj. Tudi jaz jih ne razumem...
Pa to ne pomeni, da zdej promoviram vw, dalec od tega ja res je vsak naj izbere kar mu pase.
Ne sekirajte se tako, nihče jih nebo povozil, E-golf bi se odlično prodajal, če bi bila cena malce nižja, oziroma, če bi jih bilo za dobit.
VW je vložil ogromno denarja v baterijsko industrijo, vendar je to še nekaj let stran. Nihče se tudi ne obremenjuje s kono in ionikom , dokler jih je za vzorec. Na Norveškem je čakalna doba za kono smešno dolga
Sedaj pač naredijo toliko, da zadostijo potrebam Kalifornije, ki zahteva, da ima vsak proizvajalec električni avto v svoji ponudbi.
Ko bodo baterije na voljo v večjem številu , bodo takoj začeli s proizvodnjo večjega števila EV jev.
VW je le podpisal pogodbe za nakup baterij - za 50 miljard. Kar bodo sami delali je le assembly. To jim omogoca hiter izstop iz trenutnih tehnologij baterij, v katere ne verjamejo (sicer bi gradili tovarne za to). Cakajo na naslednji boom s solid state, ki bo ... nekoc.
Goran napisal/-a:Jest pa ne vem zakaj se eni tolk sekirate. Nimam nobenih delnic in mi prav dol visi kdo koga prehiteva Ko kupuješ pač kupiš kar ti paše, saj noben nobenga ne sili, da kupi vw.
Ne vidis sirse slike, ne vem ce se zavedas vendar od avto industrije v nemciji posredno in neposredno zivi ogromno druzin tudi v Sloveniji, da ne omenjam Evrope. In ce to propade bo stala. Zato je ogromna skoda da vw, bmw in ostali razmisljajo kot razmisljajo. Ko jih bo cas povozil tega ne bodo uspeli nadoknadit in cela evropa bo to obcutila eni bolj drugi manj. Tudi jaz jih ne razumem...
Pa to ne pomeni, da zdej promoviram vw, dalec od tega ja res je vsak naj izbere kar mu pase.
Mislim, da moraš ti pogledat malo širše, izven EV. Zato, ker delajo nemci baje slabe EVje, avtomobilska proizvodnja sigurno ne bo propadla.
Delam test, koliko kW/h gre v baterijo po letu in 1/2 uporabe in narejenih 66.000 km.
Baterijo sem spraznil na 0% oziroma 1km range , sedaj se fila s 3480W in piše da bo v 9urah in 20 min poln. Vse skupaj je priklopljeno na števec energije, ki sem ga pred tem resetiral na 0.