Morda vesta, je lahko tudi kaka slabost če ima vse možnosti tako 16A in 32A, ter 1F in 3F.
Najbrž, sta se z razlogom odločila samo za 32A in 1F, to kar pride prav za KONO.
Ima kdo na to bolj popoln odgovor? Naročil sem IONIQ in me zanima, ali naj vzamem 1F ali 3F? Dajmo ob stran razliko v ceni in trdoto, zanima me samo praktičnost. Ali s 3F napolniš hitreje kot 1F? Kakšnega lahko uporabiš na javnih polnilnicah? 3F ali 1F ali je vseeno? Predvidoma bom polnil avto v LJ na 230/32A/22kW in v Sevnici/Krškem na 400V/32A/22kW
Pri ioniqu ne boš nič hitrje polnil s 3f, tak kabel ti bo edino prov prišel s kakšnim drugim avtom, npr. Zoe. Na vseh teh polnilnicah boš lahko polnil z 1f brez problema. Iz kje pa si, da boš polnil v Sevnici, tam jaz večkrat polnim svojega ioniqa?
CRF napisal/-a:Evo, v enem tednu prispel kabel iz Anglije. Blue moon kabel za Blue kono! 7 metrov v stanovanju izgleda ogroooomno, v praksi pa potem verejtno nikoli preveč.
Morda vesta, je lahko tudi kaka slabost če ima vse možnosti tako 16A in 32A, ter 1F in 3F.
Najbrž, sta se z razlogom odločila samo za 32A in 1F, to kar pride prav za KONO.
Ima kdo na to bolj popoln odgovor? Naročil sem IONIQ in me zanima, ali naj vzamem 1F ali 3F? Dajmo ob stran razliko v ceni in trdoto, zanima me samo praktičnost. Ali s 3F napolniš hitreje kot 1F? Kakšnega lahko uporabiš na javnih polnilnicah? 3F ali 1F ali je vseeno? Predvidoma bom polnil avto v LJ na 230/32A/22kW in v Sevnici/Krškem na 400V/32A/22kW
Hyundai Ioniq / Kona, Kia Soul EV in Nissan Leaf imajo vsi enofazni polnilec, tako da je nepotrebno naročati 3f kabel...
Če ima avto enofazno polnjenje potem je dovolj enofazno, s trifaznim pa lahko polniš vse avte. Če tvoj avto omogoča enofazno polnjenje bo enako hitro napolnil z eno ali tro faznim kablom.
CRF napisal/-a:Evo, v enem tednu prispel kabel iz Anglije. Blue moon kabel za Blue kono! 7 metrov v stanovanju izgleda ogroooomno, v praksi pa potem verejtno nikoli preveč.
Jaz sem ga tudi tam kupil in v soboto preizkusil: deluje in omogoča polnjenje s polno močjo.
Če boš kupoval spiralno zvitega, moraš biti pozoren na dolžino, saj je uporabna dolžina krajša od specificirane (kabel dolžine 5 m je zvit v spiralo, ki jo je mogoče raztegniti na cca pol dolžine, če se prav spomnim). Jaz sem raje kupil kar navadnega, itak ga imaš v lični torbi shranjenega v avtu, pred polnilnico pa pač leži na tleh delno zvit.
CRF & SimonZed in ostali; kako dolg kabel naj kupim, da ne bo predolgi in ne prekratek za najpogostejše situacije in glede na lokacijo odprtine za polnjenje na IONIQ?
5 metrov je načeloma več kot dovolj, če normalno parkiraš na mestu pred polnilnico.
Več pride prav le v primerih ko kaj telovadiš okrog polnilnice, je zaparkirana, ali kaj podobnega. V dobrih treh letih z Zoe še nisem rabil več kot 5 metrov.
DGJ napisal/-a:Tudi jaz z IONIQ-om, ki ima polnilno odprtino na neugodnem mestu (levo zadaj) nisem imel nikoli težav s 5m kablom.
Vse je relativno. z i3 nisem nikoli imel problemov z loputo za polnilno odprtino, na Koni pa mi je v tej sicer mili zimi sprednja loputa že dvakrat zamrznila in sem jo odprl šele po dolgem "prepričevanju". V takih trenutkih si zaželiš odprtino kjerkoli na strani.
Oz. imate kakšen boljši predlog za nakup kabla?
Hvala!
Jaz sem za domačo polnilnico, kupil samo konektor, kabel za doma v garaži bom dal pa navaden, ki ga imam na zalogi. če kasneje ugotovim, da je preveč trd in neroden, bom pa zamenjal.
Kabel pride 180 funtov (7,5 m dolg), 5 m pa 150 funtov, pa še vrečo za kabel dobiš za naročila do ponedeljka zastonj. Če izbereš navadno dostovo po cesti je dostava brezplačna. (piše pa da naj bi bila dostava v 2-3 dneh)
Na drugi povezavi (Evcables) sem ga tudi jaz naročil in je hitro prispel (prej kot v tednu dni). Imajo pa vsak teden "akcijo" tako, da se v resnici ne mudi. Tudi jaz sem jim nasedel, ampak so bili itak najugodnejši.
20181212_150100.jpg
Ko sem danes odklopil avto z javne polnilnice (7kW) sem na priključku kabla na strani avta zavohal rahel vonj po taleči se plastiki. Verjetno ni povezano s tem, ker se je polnil v dežju. Do zdaj tega še nisem zavohal, ali pa nisem bil pozoren. Kitajska jajca?
Nisi pa nikjer čutil da bi bila ročka pretirano vroča? Ker, da se voha, mora pa biti že RES vroče. Imam isti kabel in veliko polnlnim na 7kW, pa razen malo tople rečke nimam težav.
Tudi jaz razen rahlo toplega kabla do zdaj še nisem ničesar posebnega opazil (na ročki sploh ne). Razen, če se je iz vtičnice avta vohalo. Sem pa samo dobro uro polnil. Je pa res, da je bila polnilnica zadaj in sem moral napeljati kabel po vsej dolžini avta, ni pa bil pretirano nategnjen, ker je ležal na tleh, je pa bil pri ročki v avtu bolj ostro upognjen nazaj. Bom zelo pozoren naslednjič.
Sam ga potem nisem vzel tu, mi ga je Moj-EV podaril ob nakupu avta je pa najbrž tudi moj kabel iz iste zgodbe in tudi do sedaj še nisem opazil kakšnih težav, pa je že ogromno elektrike steklo skozenj.