Moč polnjenja
Re: Moč polnjenja
Re: Moč polnjenja
Če prav razumem, se je 39 kWh Kona torej na 50 kW polnilnici napolnila v eni uri od 13 % do 80 %, torej nekoliko počasneje v primerjavi s specifikacijo, kjer je čas polnjenja od 0 % do 80 % zabeležen kot 57 minut.
Se je pa 64 kWh napolnila hitro od 13 % do 80 %, prav tako v eni uri, čeprav je v specifikacijah zapisano 75 minut za polnjenje od 0 % do 80 %.
Mislim, da to, da se 39 kWh različica polni počasneje od 64 kWh, ni nobeno presenečenje, saj je to jasno razvidno že iz prospekta.
Vprašanje pa je, kaj je razlog temu? Drugačna baterija? Drugačen hladilni sistem baterijskega sklopa?
Se je pa 64 kWh napolnila hitro od 13 % do 80 %, prav tako v eni uri, čeprav je v specifikacijah zapisano 75 minut za polnjenje od 0 % do 80 %.
Mislim, da to, da se 39 kWh različica polni počasneje od 64 kWh, ni nobeno presenečenje, saj je to jasno razvidno že iz prospekta.
Vprašanje pa je, kaj je razlog temu? Drugačna baterija? Drugačen hladilni sistem baterijskega sklopa?
Re: Moč polnjenja
Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Moč polnjenja
Ob primerjavi grafov lahko rečemo da temu ni tako. Če bi to bilo res, potem bi bila oblika signalov moči pri hladnih Konah popolnoma enaka, le moč polnjenja pri 39 kWh verziji bi bila za 39% nižja glede na 64 kWh verzijo.pirpy napisal/-a:Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.
Re: Moč polnjenja
saj je približno tako le tisti hribček na sredini je anomalija.crunchy napisal/-a:Ob primerjavi grafov lahko rečemo da temu ni tako. Če bi to bilo res, potem bi bila oblika signalov moči pri hladnih Konah popolnoma enaka, le moč polnjenja pri 39 kWh verziji bi bila za 39% nižja glede na 64 kWh verzijo.pirpy napisal/-a:Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Moč polnjenja
Jaz temu ne bi rekel anomalija. Na nekaterih mestih, kjer pri 64 kWh verziji moč narašča, pri 39 kWh verziji pada. Pri 39 kWh so izrazite skočne spremembe moči, ki niso vidne pri 64 kWh verziji in tako naprej. Menim, da je brez pomena debatirati o tem. Algoritma v ozadju nista enaka.
Re: Moč polnjenja
Iz grafa se vidi da se 64 kwh polni z maximalno hitrostjo glede na napetost baterije (naprimer 50 kwh polnilnica polni e-golf precej počasneje zaradi nižje napetosti baterije v avtu ker imajo 50 kW polnilnice omejen tok na okoli 120 A)
Moja zoe ima napetost baterije okoli 330 v pri 13 % SOC in če ima hyundai LG celice potem lahko sklepamo da pri 13 % SOC polnilnica ni sposobna polniti hitreje kot 39 kW (120 A x 330 V = 39 kW)
39 kWh verzija pa povečuje moč glede na temperaturo baterije, ker je polnilnica sposobna polniti z močjo, ki jo BMS dovoli, torej ne moremo iz grafa sklepati da so algoritmi različni. Razlika v glasnosti ventilatorjev je lahko posledica hitrosti polnjenja glede na bms ( 39 kwh se polni z maximalno dovoljeno medtem ko pri 64 kwh bateriji hitrost omejuje polnilnica).
Potrebno bi bilo ponoviti test na 100 kw polnilnici.
Moja zoe ima napetost baterije okoli 330 v pri 13 % SOC in če ima hyundai LG celice potem lahko sklepamo da pri 13 % SOC polnilnica ni sposobna polniti hitreje kot 39 kW (120 A x 330 V = 39 kW)
39 kWh verzija pa povečuje moč glede na temperaturo baterije, ker je polnilnica sposobna polniti z močjo, ki jo BMS dovoli, torej ne moremo iz grafa sklepati da so algoritmi različni. Razlika v glasnosti ventilatorjev je lahko posledica hitrosti polnjenja glede na bms ( 39 kwh se polni z maximalno dovoljeno medtem ko pri 64 kwh bateriji hitrost omejuje polnilnica).
Potrebno bi bilo ponoviti test na 100 kw polnilnici.
Re: Moč polnjenja
Graf polnjenja je realen, pri 72% pade polnilna moč na 32 kW . Pa tudi kakšnega "rapidgate" ni, pravkar polnim četrtič danes, trenutno z 49 kW.
Re: Moč polnjenja
Do sedaj 680, ni pa še odločeno če ostanem ali grem kar domov. Kona zmore, zase še ne vem.
Re: Moč polnjenja
Ne, v prvi pošiljki so bili dobavljeni za njihovo prodajno mrežo in menda dva za stranke. Imel sem srečo, da sem bil pri prodajalcu zapisan kot resen kupec.
Re: Moč polnjenja
Še posnetek polnjenja na hitri polnilnici Ionity pri 6°C ZT in očitno optimalno ogreti bateriji: od 10 % do 80 % v 54 minutah, max moč 76 kW, natočenih 52 kWh.
[youtube]https://youtu.be/KlG4ZyNx_Ss[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/KlG4ZyNx_Ss[/youtube]
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Glede polnjenja Kone sem probal 22 in 50kW.
Na 22kW se poln s 6,8kW/h
Na 50kW pa se polni 47kW/h
Pa lepe praznike vsem!!!!
Na 22kW se poln s 6,8kW/h
Na 50kW pa se polni 47kW/h
Pa lepe praznike vsem!!!!
Re: Moč polnjenja
A se je mogoče že kdo splazil pod avto da bi vidu kaj piše na bateriji glede maksimalne voltaže in amperaže? Kolikor vem tega niti Bjørn ni naredil, ampak je pa povedal da je recimo pri i-Paceu trenutno moč polnjenja omejena na 85kW, jo bojo pa scašoma dvignili z software update-om (vsaj tako so mu obljubili pri Jaguarju). Morda kaj takega tudi pri Koni?
Re: Moč polnjenja
Kolikor je znano Kona ne zmore polniti z več kot 200 A, kar znese realno največ 77-78 kW, če je polnilnica sposobna.
Polnjenje na 100 kW polnilnici pomeni zgolj to, da jo je sposobna izkoristiti, ne pa, da je Kona sposobna polniti s 100 kW.
O specifikaciji baterije pa več tukaj:
viewtopic.php?f=36&t=1587&start=20
Polnjenje na 100 kW polnilnici pomeni zgolj to, da jo je sposobna izkoristiti, ne pa, da je Kona sposobna polniti s 100 kW.
O specifikaciji baterije pa več tukaj:
viewtopic.php?f=36&t=1587&start=20
Re: Moč polnjenja
Čez par mesecev bomo menjali gume pa takrat pogledamo kaj piše na bateriji Če sploh kaj piše.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 145 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Vodokotlic