Moč polnjenja

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Še en graf...
konaEV-charging.png
[/center]
SimonZed, FV-EV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Še primerjava 39 in 64kWh baterije
Capture.JPG
[/center]

https://youtu.be/GL5capLskT4
SimonZed, FV-EV
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Če prav razumem, se je 39 kWh Kona torej na 50 kW polnilnici napolnila v eni uri od 13 % do 80 %, torej nekoliko počasneje v primerjavi s specifikacijo, kjer je čas polnjenja od 0 % do 80 % zabeležen kot 57 minut.

Se je pa 64 kWh napolnila hitro od 13 % do 80 %, prav tako v eni uri, čeprav je v specifikacijah zapisano 75 minut za polnjenje od 0 % do 80 %.

Mislim, da to, da se 39 kWh različica polni počasneje od 64 kWh, ni nobeno presenečenje, saj je to jasno razvidno že iz prospekta.

Vprašanje pa je, kaj je razlog temu? Drugačna baterija? Drugačen hladilni sistem baterijskega sklopa?
matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2315
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2218

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a crunchy »

pirpy napisal/-a:Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.
Ob primerjavi grafov lahko rečemo da temu ni tako. Če bi to bilo res, potem bi bila oblika signalov moči pri hladnih Konah popolnoma enaka, le moč polnjenja pri 39 kWh verziji bi bila za 39% nižja glede na 64 kWh verzijo.
SimonZed, FV-EV
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a pirpy »

crunchy napisal/-a:
pirpy napisal/-a:Baterija se polni enako hitro v procentih pa naj bo 1 kwh ali pa 100 kwh, če nisi omejen s polnilnico.
Ob primerjavi grafov lahko rečemo da temu ni tako. Če bi to bilo res, potem bi bila oblika signalov moči pri hladnih Konah popolnoma enaka, le moč polnjenja pri 39 kWh verziji bi bila za 39% nižja glede na 64 kWh verzijo.
saj je približno tako le tisti hribček na sredini je anomalija.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2315
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2218

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Jaz temu ne bi rekel anomalija. Na nekaterih mestih, kjer pri 64 kWh verziji moč narašča, pri 39 kWh verziji pada. Pri 39 kWh so izrazite skočne spremembe moči, ki niso vidne pri 64 kWh verziji in tako naprej. Menim, da je brez pomena debatirati o tem. Algoritma v ozadju nista enaka.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Iz grafa se vidi da se 64 kwh polni z maximalno hitrostjo glede na napetost baterije (naprimer 50 kwh polnilnica polni e-golf precej počasneje zaradi nižje napetosti baterije v avtu ker imajo 50 kW polnilnice omejen tok na okoli 120 A)
Moja zoe ima napetost baterije okoli 330 v pri 13 % SOC in če ima hyundai LG celice potem lahko sklepamo da pri 13 % SOC polnilnica ni sposobna polniti hitreje kot 39 kW (120 A x 330 V = 39 kW)
39 kWh verzija pa povečuje moč glede na temperaturo baterije, ker je polnilnica sposobna polniti z močjo, ki jo BMS dovoli, torej ne moremo iz grafa sklepati da so algoritmi različni. Razlika v glasnosti ventilatorjev je lahko posledica hitrosti polnjenja glede na bms ( 39 kwh se polni z maximalno dovoljeno medtem ko pri 64 kwh bateriji hitrost omejuje polnilnica).
Potrebno bi bilo ponoviti test na 100 kw polnilnici.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Graf polnjenja je realen, pri 72% pade polnilna moč na 32 kW . Pa tudi kakšnega "rapidgate" ni, pravkar polnim četrtič danes, trenutno z 49 kW.
SimonZed, CRF, matija, FV-EV
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Koliko km v enem dnevu?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Do sedaj 680, ni pa še odločeno če ostanem ali grem kar domov. Kona zmore, zase še ne vem.
timo, DGJ, matija, giotto, FV-EV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Saj imaš 64kWh baterijo ane? Kako to da si jo dobil toliko prej kot vsi ostali?
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Jaz ugibam da iz Avstrije.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Ne, v prvi pošiljki so bili dobavljeni za njihovo prodajno mrežo in menda dva za stranke. Imel sem srečo, da sem bil pri prodajalcu zapisan kot resen kupec.
CRF, DGJ, matija, FV-EV
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Še posnetek polnjenja na hitri polnilnici Ionity pri 6°C ZT in očitno optimalno ogreti bateriji: od 10 % do 80 % v 54 minutah, max moč 76 kW, natočenih 52 kWh.

[youtube]https://youtu.be/KlG4ZyNx_Ss[/youtube]
CRF, matija, FV-EV
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1547
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a BogyX »

To je pa še blizu 80kW kolikor se oglašuje za maksimalno polnilno moč.
Kona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 32
Kraj: 2311
Avto: KOna EV
49
2

Re: Hyundai Kona - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Kona »

Glede polnjenja Kone sem probal 22 in 50kW.

Na 22kW se poln s 6,8kW/h
Na 50kW pa se polni 47kW/h

Pa lepe praznike vsem!!!!
SimonZed, CRF, Sebastijan, Nejccc, FV-EV
remy95
Prispevkov: 8
Kraj: Portorož
Avto: Toyota Yaris
2
3

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a remy95 »

A se je mogoče že kdo splazil pod avto da bi vidu kaj piše na bateriji glede maksimalne voltaže in amperaže? Kolikor vem tega niti Bjørn ni naredil, ampak je pa povedal da je recimo pri i-Paceu trenutno moč polnjenja omejena na 85kW, jo bojo pa scašoma dvignili z software update-om (vsaj tako so mu obljubili pri Jaguarju). Morda kaj takega tudi pri Koni?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Kolikor je znano Kona ne zmore polniti z več kot 200 A, kar znese realno največ 77-78 kW, če je polnilnica sposobna.

Polnjenje na 100 kW polnilnici pomeni zgolj to, da jo je sposobna izkoristiti, ne pa, da je Kona sposobna polniti s 100 kW.

O specifikaciji baterije pa več tukaj:
viewtopic.php?f=36&t=1587&start=20
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Moč polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Čez par mesecev bomo menjali gume pa takrat pogledamo kaj piše na bateriji Če sploh kaj piše.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”