Nissan LEAF 2018
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Hvala @Robie za informacijo, se naročim v kratkem za servis Krulc. Torej prej.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Lep pozdrav vsem, sem lastnik novega Leafa in me nekaj zanima glede porabe.
Včeraj sem za pot v službo in nazaj porabil 10% v eno smer, kar je čisto normalno. Prišel sem iz 70% na 50% baterije. Temepratura zunaj je bila okrog +-1C. Danes sem pa v eno smer porabil 17%, kar se mi zdi ogromno, glede na to, da je zunanja temperatura bila tudi okrog ničle, vozil sem pa celo bolj varčno kot včeraj.
Ali je takšna poraba normalna? Vem, da bi se naj baterija hitreje praznika ko je manj polna, ampak to se mi zdi butasto. Imaste drugi uporabniki Leafa enake izkušnje?
Včeraj sem za pot v službo in nazaj porabil 10% v eno smer, kar je čisto normalno. Prišel sem iz 70% na 50% baterije. Temepratura zunaj je bila okrog +-1C. Danes sem pa v eno smer porabil 17%, kar se mi zdi ogromno, glede na to, da je zunanja temperatura bila tudi okrog ničle, vozil sem pa celo bolj varčno kot včeraj.
Ali je takšna poraba normalna? Vem, da bi se naj baterija hitreje praznika ko je manj polna, ampak to se mi zdi butasto. Imaste drugi uporabniki Leafa enake izkušnje?
Re: Nissan LEAF 2018
Pozdravljen na forumu.
Ja, nelinearnost merilnika SOC je pri nekaterih avtomobilih bolj izrazita, pri drugih pa manj. Bodo pa lastniki Leafov bolj točno povedali če je res tako hudo pri Leafu. So pa vsekakor še drugi razlogi zakaj je lahko poraba iz dneva v dan res različna. Temp. baterije, veter, promet...
Ja, nelinearnost merilnika SOC je pri nekaterih avtomobilih bolj izrazita, pri drugih pa manj. Bodo pa lastniki Leafov bolj točno povedali če je res tako hudo pri Leafu. So pa vsekakor še drugi razlogi zakaj je lahko poraba iz dneva v dan res različna. Temp. baterije, veter, promet...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Odgovor sem podal v ustreznejšem delu foruma:
viewtopic.php?f=40&t=1653&p=26143#p26143
viewtopic.php?f=40&t=1653&p=26143#p26143
Re: Nissan LEAF 2018
[youtube]https://youtu.be/sQansDFt-GM[/youtube]
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
V primeru, če še ni objavljeno, je tukaj Bjornov prispevek o velikosti prtljažnega prostora v Leafu (banana boxes):
[youtube]https://youtu.be/I8kLW4CXx6Y[/youtube]
Kaže, da Leaf spada v vrh svojega razreda glede velikosti prtljažnika.
Škoda, da niso vsaj pustili dovolj prostora pod prvimi sedeži, da lahko potniki zadaj dajo noge pod sedeža. S tem bi precej izboljšali udobje sedenja.
[youtube]https://youtu.be/I8kLW4CXx6Y[/youtube]
Kaže, da Leaf spada v vrh svojega razreda glede velikosti prtljažnika.
Škoda, da niso vsaj pustili dovolj prostora pod prvimi sedeži, da lahko potniki zadaj dajo noge pod sedeža. S tem bi precej izboljšali udobje sedenja.
Re: Nissan LEAF 2018
Zelo zanimiva in realna testa, tako glede zimske porabe kot prostornosti!
Zanimivo mi je tudi, da v dveh dneh noben samooklicani doktor teorije leafoznanstva tega še ni komentiral
Mi, praktiki, pa z zadovoljstvom samo kilometre nabiramo
Zanimivo mi je tudi, da v dveh dneh noben samooklicani doktor teorije leafoznanstva tega še ni komentiral
Mi, praktiki, pa z zadovoljstvom samo kilometre nabiramo
Re: Nissan LEAF 2018
Stromcek napisal/-a:...samooklicani doktor teorije leafoznanstva...
Fantje in dekleta, sam gas.
Re: Nissan LEAF 2018
Super, če ti ustreza rapidgate že pri 90 km/h in -2°C (prvo polnjenje s 36 kW). Pri drugem polnjenju, po prevoženih cca. 300 km, pa se je polnil z močjo 28 kW. K sreči sem se naročilu še pravočasno odpovedal in nisem čakal na 60 kWh verzijo, ki bo spet brez resnega hladilnega sistema za baterijo.Stromcek napisal/-a:Zelo zanimiva in realna testa, tako glede zimske porabe kot prostornosti!
Zanimivo mi je tudi, da v dveh dneh noben samooklicani doktor teorije leafoznanstva tega še ni komentiral
Mi, praktiki, pa z zadovoljstvom samo kilometre nabiramo
[youtube]https://youtu.be/QVa3bEHnT48[/youtube]
Re: Nissan LEAF 2018
Ne bit prehitro užaljen. Tu gor se piše mnenja ki so hvalabogu različna. Meni je rapidgate totalen fail od Nissana. Zamerim pa jim tudi ignorantski odnos do tega problema.Stromcek napisal/-a:Zelo zanimiva in realna testa, tako glede zimske porabe kot prostornosti!
Zanimivo mi je tudi, da v dveh dneh noben samooklicani doktor teorije leafoznanstva tega še ni komentiral
Mi, praktiki, pa z zadovoljstvom samo kilometre nabiramo
Sicer ti privoščim in če je tvoja vožnja toliko prilagojena da do tega ne pride oz te ne moti si sigurno za volanom pravega avta.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Sam sem že kar nekajkrat naletel na to omejitev polnjenja. A kljub temu se mi zdi, da sem naredil zelo dober nakup zame. Veliko se vozim, Še bom delal dolge izlete, samo z upoštevanjem, da gre to res počasneje kot z bencinom. Je pa dosti ceneje, kar se mi zdi prav tako pomembno, veliko s tem prihranim črnega dima iz izpuha. A veste da sem naftne mogotce skoraj spravil na kolena, ker nisem prevzel 2300 l goriva. Kaj porečete na to, to prav tako šteje. Ne bodo več takšni mogotci.
Nissan, pa ima cca 6- 8 let časa, da to odpravi, takrat bom razmišljal o novem EV.
Nissan, pa ima cca 6- 8 let časa, da to odpravi, takrat bom razmišljal o novem EV.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Nisem užaljen, le v duhu teh prazničnih dni tudi kak post pač malo bolj šaljivo napišemgiotto napisal/-a: Ne bit prehitro užaljen. Tu gor se piše mnenja ki so hvalabogu različna. Meni je rapidgate totalen fail od Nissana. Zamerim pa jim tudi ignorantski odnos do tega problema.
Kot sem že v nekaterih svojih prispevkih zapisal, sem mnenja, da je #rapidgate v vsakodnevni uporabi povprečnega slovenskega uporabnika precej nepomemben... Kdor pa pogosto potrebuje več hitrih polnjenj dnevno, zanj pa Leaf verjetno ni pravi avto; vprašanje je sploh, ali je kak EV že primeren za tako uporabo. Tudi sam delam letno poleg EVjevskih še letno okoli 50.000 km v ICE; službeno se vozim po celi vzhodni in zahodni Evropi in zaenkrat me še ni premamilo, da bi se na kako tako službeno pot podal z EVjem. Preprosto preveč nepredvidljivo je še vse skupaj že proti zahodu, da v smeri proti vzhodu (beri Ljubljana - Beograd - Sofija) sploh ne razmišljam. Z veseljem pa spremljam izkušnje nekaterih tukaj in pozdravljam to pionirstvo in zanos, ki tlakuje pot za nove tehnologije prihodnosti.
Ali je #rapidgate za Nissan fail ali ne, težko ocenjujem. Glede na to, da so razprodani za pol leta vnaprej in da imajo proizvodnjo v resnih količinah, tudi bistveno več kot Hyundai, jim na trgu očitno zadeva bistveno ne škodi.
Je pa res, da se je na tem forumu in ravno v tej temi po Nissanu zlivalo toliko kritike, da sem nekoč že kar sam podvomil v svojo odločitev; poleti sem se ene dvakrat kar za hec ustavil na DCju na poti iz službe in probal. Kot sem že navedel, vedno sem polnil nad 30kW.
Še bolj zabavno je bilo, ko sem nekega poznega poletnega večera ob pivu na domači terasi v tem forumu prebral, kako da je Leaf utesnjen, da je menda že nevaren za promet. Ob svojih 186 cm in dobrem centu žive teže sem že v pižami šel v avto, gural sedeže naprej in nazaj in se presedal po avtu; nikakor mi ni uspelo do negibnosti ukleščiti desne noge med volan in konzolo ali z glavo trkati v strop na zadnji klopi. Moja draga je ob tem početju mislila, da sta pač vročina tistega dne in večerno pivo naredila svoje
Je pa zanimivo, kako so te kritike Leafa umirile, ko se je pojavila Kona. Zelo dober avto, res... A iz foruma bi se dalo sklepati, da je pa "miljavžentkrat" boljša od Leafa in da je na trg končno prišel popoln avto
In sem skoraj nasedel...no, potem pa spremljam dalje... Od mojega (Zero Edition) Leafa dražja več kot 10.000 €... Ob nakupu niti poštenega kabla menda ne dobiš zraven (pri Leafu je bil priložen granny 240v/10 A in pa zelo kvaliteten in predvsem DOVOLJ DOLG Type2-Type2 kabel, Plan-netovci pa so dodali še obvezno opremo)... Pa telematike in aplikacije menda ni (meni osebno super stvar, preveriti stanje baterije, ko se najdražja vrne s pohajkovanja in seveda pozabi priklopiti; pa še posebej v zimskem času za vklop gretja pred odhodom iz službe, ki ni nikoli ob istem času)... In se nasmiham ob idejah članov foruma, kako z vgradnjo OBDja in posebnega telefona narediti svoj "server" v Koni Zdaj komaj čakam, da srečam prvo Kono s satelitsko anteno na strehi
Vse, v kar pa sem jaz investiral po nakupu, je OBD dongle in Leaf Spy PRO, oboje skupaj 25€; pa še to samo zaradi mojega tehno-freak jaza...
Aja, pa še redni servisi so dvakrat pogosteje kot pri Leafu ; kot razumem, tudi tovarniška asistenca ne ponuja toliko kot Nissan. In ProPilot v Leafu je menda boljši od Hyundaieve rešitve. Meni osebno je namreč zelo pomembno, da ob izklopu avtomatskega volana "zapiska", saj ProPilota z enim manjšim "hackom" uporabljam za samodejno vožnjo... (Ne okol' govor't, ampak tudi do 50 kilometrov po avtoceste lahko prevozi povsem sam, skoraj vsakodnevno preverjeno )
Skratka, da zaključim. Leaf zagotovo ni popoln avto niti popoln EV. Ko pa združiš vse skupaj in primerjaš s trenutno ponudbo na trgu, je po mojem mnenju še vedno eden najboljših nakupov. Zero Edition pa je bil še posebej zmagovalna ponudba.
Vsak mora seveda sam pretehtati svoje potrebe ter preveriti, kateri avto mu najbolj ustreza ter koliko je pripravljen "doplačati", da se znebi katere od pomanjkljivosti. Na srečo je/bo ponudbe vedno več in prav je tako. Se že veselim EV prihodnosti
To prihodnost in pa javno mnenje ter dojemanje elektromobilnosti pa pomagamo sooblikovati tudi člani tega foruma s svojimi prispevki. In prav je, da smo ob tem čimbolj objektivni, da problematike tukaj osvetlimo iz različnih zornih kotov in "obiskovalcem" - bodočim EVjevcem - omogočimo, da si sami ustvarijo čimbolj realno sliko in najdejo ustrezna vozila za svoje potrebe. Kot je verjetno marsikdo tukaj izkusil, niti večina prodajalcev EV-jev namreč ni dorasla svoji vlogi, zato pa je ta forum še toliko bolj pomemben.
Sedaj pa s polnim gasom (bolje rečeno - polnim tokom ) v leto 2019!
Re: Nissan LEAF 2018
Odlično zapisano! Se strinjam z vsem, vključno z minusi Kone. Ampak za višjo ceno, prinese tudi nekaj plusov...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Odlično napisano, Stromcek!
Tukaj imam sicer pripombo glede prostornosti na zadnji klopi. Kot sem že parkrat omenil, ne vidim razloga zakaj niso mogli pustiti malce več prostora pod prednjimi sedeži, da lahko bolj komot sedijo tudi tisti na zadnjih sedežih.Stromcek napisal/-a:Še bolj zabavno je bilo, ko sem nekega poznega poletnega večera ob pivu na domači terasi v tem forumu prebral, kako da je Leaf utesnjen, da je menda že nevaren za promet. Ob svojih 186 cm in dobrem centu žive teže sem že v pižami šel v avto, gural sedeže naprej in nazaj in se presedal po avtu; nikakor mi ni uspelo do negibnosti ukleščiti desne noge med volan in konzolo ali z glavo trkati v strop na zadnji klopi. Moja draga je ob tem početju mislila, da sta pač vročina tistega dne in večerno pivo naredila svoje
Se popolnoma strinjam, Za ceno, ki sem jo plačal za 2.zero je bil res top nakup. Upam samo, da bodo proizvajalci za takšno ceno v kratkem začeli ponujati še bolje opremljena vozila.Stromcek napisal/-a:Skratka, da zaključim. Leaf zagotovo ni popoln avto niti popoln EV. Ko pa združiš vse skupaj in primerjaš s trenutno ponudbo na trgu, je po mojem mnenju še vedno eden najboljših nakupov. Zero Edition pa je bil še posebej zmagovalna ponudba.
Re: Nissan LEAF 2018
Res je moteče, da v Koni samo ikona spremeni barvo, ko se LFA izklopi (običajno pa še vedno ostane vključen LKAS, ki te drži med črtama). Sicer pa naj bi bil po specifikaciji LFA v Koni boljši od ProPilota, saj deluje od 0 km/h dalje, ne šele od 50 km/h kot ProPilot. Bi pa bilo treba avtomobila testirati sočasno in videti, kateri bolje zvozi ovinke ...Stromcek napisal/-a: In ProPilot v Leafu je menda boljši od Hyundaieve rešitve. Meni osebno je namreč zelo pomembno, da ob izklopu avtomatskega volana "zapiska"
Sicer pa si tukaj lahko pogledaš preizkus ProPilota (Nissan Leaf) in SCC+LFA (Hyundai Nexo, enak sistem je v Koni EV), ki so ga opravili pri Euro NCAP (povzetki v PDF in video posnetki so na dnu strani):
https://www.euroncap.com/en/vehicle-saf ... ing-tests/
Zame EV, ki se pozimi po 300 km vožnje pri 90 km/h na drugi hitri polnilnici polni z 28 kW (namesto 48 kW!), ni vreden nobenega denarja, pa če je še tako "ugodna" cena). Seveda je pa za koga drugega lahko idealno vozilo. Nissanu zamerim, ker je dolgo prikrival to resno omejitev ... Mogoče bodo s programskim popravkom stvar celo ublažili, ampak ugled so vsaj deloma že zapravili.Stromcek napisal/-a: Ali je #rapidgate za Nissan fail ali ne, težko ocenjujem. … Je pa res, da se je na tem forumu in ravno v tej temi po Nissanu zlivalo toliko kritike, da sem nekoč že kar sam podvomil v svojo odločitev; poleti sem se ene dvakrat kar za hec ustavil na DCju na poti iz službe in probal. Kot sem že navedel, vedno sem polnil nad 30kW.
Re: Nissan LEAF 2018
Pa zgleda nisem edini.SimonZed napisal/-a: Zame EV, ki se pozimi po 300 km vožnje pri 90 km/h na drugi hitri polnilnici polni z 28 kW (namesto 48 kW!), ni vreden nobenega denarja, pa če je še tako "ugodna" cena).
[youtube]https://youtu.be/NpB1X1Ev99I[/youtube]
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Ja je moteče, ter težava, če se ti kam mudi.Tale "rapidne gate". Sem doživel še hujše, ob cca 23 uri sem prišel na polnilnici kjer CHADEMo ni delovala, okvara, sem bil že na 10 %, v bližini nič uporabnega. Lepo so me brezplačno priklopili na drugo, s katero sem se polnil s 6 kW (leaf maximum). Lepo sva malo zadremala v avtu in čez 2 uri prispela na cilj.
Res to ni za vsakega. Nekaj nas pa preživi tudi to.
Seveda podpiram vsako kritiko, saj bo to verjetno prišlo do proizvajalcev, ter bodo čez 2 leti delali že kar super avte. Vsem znancem povem, EV je super stvar, trenutno se še razvija, za "poslovneže,...." še niso vsi. Za 80 % vseh, ki si ga lahko privoščijo, pa je soliden avto in predvsem EKO in za večjo samodvisnost Slovenije pa ni boljšega. Mogoče še kdaj Revoz najde kakšen načrt za EV.
Res to ni za vsakega. Nekaj nas pa preživi tudi to.
Seveda podpiram vsako kritiko, saj bo to verjetno prišlo do proizvajalcev, ter bodo čez 2 leti delali že kar super avte. Vsem znancem povem, EV je super stvar, trenutno se še razvija, za "poslovneže,...." še niso vsi. Za 80 % vseh, ki si ga lahko privoščijo, pa je soliden avto in predvsem EKO in za večjo samodvisnost Slovenije pa ni boljšega. Mogoče še kdaj Revoz najde kakšen načrt za EV.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek