- Volvo V60
- Passat GTE Variant
- Mitshubishi Outlander
- Mercedes C Estate E
- Volvo XC 60 / 90
Večji PHEV za 5
Večji PHEV za 5
PHEV za 5 članov dobavljiv v SLO/EU? Kakšne so opcije? Ne nujno star, lahko nov na tržišču.
Re: Večji PHEV za 5
Jaz imam trenutno enako "misijo". Odločil sem se za outlanderja. Ni pa za dobit rabljenih pri nas, tako da bom šel v uvoz. Če se boš odločil za njega, se lahko skupaj lotiva projekta uvoza.
Enostavno sem se pa za njega odločil zato, ker novih avtov ne kupujem, oz rabljenega kupim za tam max 15k. Kar od zgoraj naštetih pomeni samo volvo ali outlander.
Volvo mi je drugače iz vidika pogona bolj všečen, ima pa outlander veliko prednost; 4x4. Kar je pač trenutno pri meni prevladalo. Pa verjetno ima tudi več prostora kot volvo.
Subjektivno pa mi je še všeč to, da je SUV, kar pomeni večji razdalja od tal, kar pri melem otroku pomeni tudi plus (dajanje v avtosedež).
Če pa bi kupoval novega, pa bi iz vidika "tehnologije" (če pač odmislim prvi stavek), vzel XC90. Čeprav tudi novi outlander ni tako slab!
Enostavno sem se pa za njega odločil zato, ker novih avtov ne kupujem, oz rabljenega kupim za tam max 15k. Kar od zgoraj naštetih pomeni samo volvo ali outlander.
Volvo mi je drugače iz vidika pogona bolj všečen, ima pa outlander veliko prednost; 4x4. Kar je pač trenutno pri meni prevladalo. Pa verjetno ima tudi več prostora kot volvo.
Subjektivno pa mi je še všeč to, da je SUV, kar pomeni večji razdalja od tal, kar pri melem otroku pomeni tudi plus (dajanje v avtosedež).
Če pa bi kupoval novega, pa bi iz vidika "tehnologije" (če pač odmislim prvi stavek), vzel XC90. Čeprav tudi novi outlander ni tako slab!
Re: Večji PHEV za 5
Meni Outlander ni najbolj pri srcu glede na teste, saj pravijo, da ne mara dinamične vožnje
Zadnjič sem našel tole tabelo PHEV vozil, če komu pomaga.
Zadnjič sem našel tole tabelo PHEV vozil, če komu pomaga.
Re: Večji PHEV za 5
Kia NIRO (ki ni EV) je na voljo samo PHEV, ce ti je dovolj velik. Ni majhen avto, ni pa spet ogromen. Vec: https://www.kia.si/nirokavka napisal/-a:PHEV za 5 članov dobavljiv v SLO/EU? Kakšne so opcije? Ne nujno star, lahko nov na tržišču.Še kakšen?
- Volvo V60
- Passat GTE Variant
- Mitshubishi Outlander
- Mercedes C Estate E
- Volvo XC 60 / 90
Re: Večji PHEV za 5
Jaz sem niro tudi gledal, ampak ima "samo" ~250l prtljažnik, outlander pa dobre 450.
kar je bil dovolj velik minus, da nisem niti dalje raziskoval
kar je bil dovolj velik minus, da nisem niti dalje raziskoval
Re: Večji PHEV za 5
Yup, nasel si hibo tega avta, ker so baterije zlozili tja kamor sodi prtljaga Niro EV pa ima prtljaznik dobrih 450L ter bistveno naprednejso notranjost. Bjorn je testiral PHEVa in dobro opisal razlike med PHEV in EV.
Re: Večji PHEV za 5
Pa vseeno je kar nekaj krajši od outlanderja, mislim da za 20 ali celo 30cm?
Pa to mislim da je podobna ali enaka tehnologija kot hyiundai? ker kona phev ma faljeno tehnologijo in ni ravno pametna izbira, potem je EV skoraj boljša.
Pa to mislim da je podobna ali enaka tehnologija kot hyiundai? ker kona phev ma faljeno tehnologijo in ni ravno pametna izbira, potem je EV skoraj boljša.
Re: Večji PHEV za 5
Prtljažnim litrom ne preveč verjet, kar lepo z metrom v salon. Recimo za ioniq PHEV navajajo 550 litrov (https://www.hyundai.si/media/uploads/pu ... rid_sl.pdf), za HEV pa 443 (https://www.hyundai.si/media/uploads/pu ... tki_sl.pdf). Ali je v resnici obratno, ali pa so pri HEV merili do roloja, pri PHEV pa do stropa/pokrova. Meter pokaže pri ioniqu PHEV manj kot pri nirotu.
Za petčlansko družino pa spet nujno v salon in sest na zadnjo klop. Oblika klopi/sedežev, sredinski greben itd je važna za udobje srednega potnika, zunanja širina avta ti ne pove nič. Če uporabljate otroške sedeže je spet velika razlika med avti, ali se sedež namesti čisto k vratom ali bolj v sredino. Konkretno za niro: prostora v kabini je veliko, ampak petemu potniku oblika klopi ni najprijaznejša. Po mojem se glede tega noben od naštetih ne more primerjati s kakim touranom ali berlingom.
Za petčlansko družino pa spet nujno v salon in sest na zadnjo klop. Oblika klopi/sedežev, sredinski greben itd je važna za udobje srednega potnika, zunanja širina avta ti ne pove nič. Če uporabljate otroške sedeže je spet velika razlika med avti, ali se sedež namesti čisto k vratom ali bolj v sredino. Konkretno za niro: prostora v kabini je veliko, ampak petemu potniku oblika klopi ni najprijaznejša. Po mojem se glede tega noben od naštetih ne more primerjati s kakim touranom ali berlingom.
Re: Večji PHEV za 5
Aja, pa drugo leto naj bi prišla opel grandland x in eden od peugeotov (3008 ali 5008).
Re: Večji PHEV za 5
Ja, 30cm je krajsi Niro od Outlanderja. Cisto drugi razred (kot recimo i-pace & model X, kjer je tudi razlike 30cm). Saj pravim avtorju teme, "ce je dovolj velik". Je pa vseeno primeren za 5 ljudi kot sprasuje. Odvisno pa s koliko prtljage. Za na piknik ja, za na dopust dvomim.darjan napisal/-a:Pa vseeno je kar nekaj krajši od outlanderja, mislim da za 20 ali celo 30cm?
Niro ima podobno tehnologijo kot Kona ja, Hyundai in Kia sta sestrski firmi. Kona pa ne obstaja hibrid, tu si nekaj pomesal. In tudi tehnologija baterij in upravljanja le teh je pri Koni tudi ena boljsih iz vec pogledov, tako da tu si tudi nekaj pomesaldarjan napisal/-a: Pa to mislim da je podobna ali enaka tehnologija kot hyiundai? ker kona phev ma faljeno tehnologijo in ni ravno pametna izbira, potem je EV skoraj boljša.
Re: Večji PHEV za 5
No, mislil sem pač hynundajovo PHEV tehnologijo, ki je trenutno v ioniqu.
Avtor sprašuje o PHEV, tako da mu Niro EV ne pride v poštev, če pa bi bil ali bo niro PHEV ali celo Kona PHEV, pa bi jaz odstevoval. Torej EV avti njihovi so top, PHEV pa malo mimo, imo.
Avtor sprašuje o PHEV, tako da mu Niro EV ne pride v poštev, če pa bi bil ali bo niro PHEV ali celo Kona PHEV, pa bi jaz odstevoval. Torej EV avti njihovi so top, PHEV pa malo mimo, imo.
Re: Večji PHEV za 5
Gledam EV in PHEV. Pač med velikimi EV res ni izbire in cena je se višja od PHEV. EV so trenutno mislim da le trije: Tesli S in X ter I-Pace. Zato sem pogledal še med priključne, kjer je nekoliko bolje stanje, ni pa rožnato.
Re: Večji PHEV za 5
V eNiro gre vec stvari kot v I-Pace (vir: Bjorn stlaci vec skatel v eNiro) pa tudi domet ima vecji. Je pa oblikovno bistveno bolj dolgocasen pa se to je subjektivno.
Ko pa v to enacbo dodamo se porabo in enako hitrost polnjenja (~80kW @ CCS1) pa je potovanje z eNirom nesramno hitrejse kot z I-Pace.
Ko pa v to enacbo dodamo se porabo in enako hitrost polnjenja (~80kW @ CCS1) pa je potovanje z eNirom nesramno hitrejse kot z I-Pace.
Re: Večji PHEV za 5
Jaz se v takšnega, kot je niro, ne bi upal spraviti s 5 ljudmi. Minimalno outlander, pa še ta je majhen. To bi moral bit avto vsaj 5008, optimalno pa sharan, ipd.
Re: Večji PHEV za 5
Jaz kupujem kono ravno zato ker je majhna. Nas je tudi pet, ne prav preveč velikih/težkih, tako da dvakrat letno za kakšno malce daljšo vožnjo bo že šlo. Živimo pa v mali ulicici, kjer imamo vsi sosedje težave s parkiranjem ali dostopi do dvorišč, garaž in je kona s 4m ravno pravšnja.
Naroči avto preko tega linka: https://www.tesla.com/sl_si/referral/botjan772667
Re: Večji PHEV za 5
Včeraj sem prvič videl še VW Tiguan PHEV - ne vem pa če je že dobavljiv (ta je bil prototipni z kitajskimi pismenkami zadaj), mogoče pa bo celo s 7 sedeži (je bil videt podaljšana verzija).
Če članek od lani:
https://www.topspeed.com/cars/volkswage ... 80380.html
Če članek od lani:
https://www.topspeed.com/cars/volkswage ... 80380.html
Re: Večji PHEV za 5
Spet samo 50km dometa, škoda. Sicer je bolje kot PSA, ki napovedujeja samo 30km.