http://www.carsuk.net/now-its-the-hyund ... ted-range/Instead of the initially quoted 300-mile range for the 64kWh battery version, the Kona Electric can actually ‘only’ do 279 miles (and the 39kWh is down from 186 miles to 180 miles).
Zmanjšan uradni WLTP doseg
Zmanjšan uradni WLTP doseg
Podobno kot KIA pri e-Niru je zdaj tudi Hyundai zmanjšal uradni doseg pri Koni EV in sicer iz 482 na 444 km pri 64 kWh različici in iz 312 na 289 km pri 39 kWh različici.
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Neeeeee, to morjo pa spustit ceno za 10% Smo hoteli iti do Gardalanda, zdaj pa ne moremo več!
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Še uradno obvestilo angleškega Hyundaia o napačnem izračunu dosega po WLTP:
https://www.hyundai.news/uk/model-news/ ... corrected/
Nove uradne številke za kombinirani doseg so sledeče:
https://www.hyundai.news/uk/model-news/ ... corrected/
Nove uradne številke za kombinirani doseg so sledeče:
The Kona Electric in 39kWh specification is due to be recalculated with an AER combined range of 289 kilometers (180 miles). The AER of Kona Electric 64kWh is due to be recalculated with a range of 449 kilometers (279 miles).
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Sem bral da bodo vse obstoječe naročnike osebno obvestili in obrazložili zakaj bodo dobili avto z manjšim dosegom kot so ga kupili Bomo videli. Že čakam
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Predvidevam, da se hecaš? Morda pa bi res bilo koristno, da ne bo kdo presenečen, ker se bo avto "napolnil" le do 449 km (in pozimi še manj).
Me pa zanima, ali bodo na servisu posodobili "firmware", tako da bo GOM na začetku kazal 449 namesto 482 km dometa (dokler se te ne navadi). Verjetno bodo morali.
Me pa zanima, ali bodo na servisu posodobili "firmware", tako da bo GOM na začetku kazal 449 namesto 482 km dometa (dokler se te ne navadi). Verjetno bodo morali.
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Ne, čist resno sem to prebral v enem članku. Ampak tudi čist resno ne pričakujem klica od Hyundaia
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Lahko pricakujemo 10% popusta na nase predracune za ta 10% manjsi doseg?SimonZed napisal/-a:Predvidevam, da se hecaš? Morda pa bi res bilo koristno, da ne bo kdo presenečen, ker se bo avto "napolnil" le do 449 km (in pozimi še manj).
Me pa zanima, ali bodo na servisu posodobili "firmware", tako da bo GOM na začetku kazal 449 namesto 482 km dometa (dokler se te ne navadi). Verjetno bodo morali.
Mogoce so pa zato dvignili uradne cenike, da bodo sedaj lahko vrnili razliko tistim, ki so ga ze kupili
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Ta je pa lovska!
Ampak počakajmo, morda bo pa res Hyundai obveščal vsakega kupca posebej, da pojasni, kako se so zakalkulirali z WLTP dometom (ok, to, da so vključili preveč mestnega cikla, vemo). Bomo videli, kdaj bodo spremenili podatke v specifikaciji in oglasih.
Ampak počakajmo, morda bo pa res Hyundai obveščal vsakega kupca posebej, da pojasni, kako se so zakalkulirali z WLTP dometom (ok, to, da so vključili preveč mestnega cikla, vemo). Bomo videli, kdaj bodo spremenili podatke v specifikaciji in oglasih.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3556
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941611
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Nebi bilo preveč težko saj niso in tudi ne nameravajo prodati veliko avtov.SimonZed napisal/-a:Ta je pa lovska!
Ampak počakajmo, morda bo pa res Hyundai obveščal vsakega kupca posebej, da pojasni, kako se so zakalkulirali z WLTP dometom (ok, to, da so vključili preveč mestnega cikla, vemo). Bomo videli, kdaj bodo spremenili podatke v specifikaciji in oglasih.
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Pa počakajmo, morda nas res presenetijo. Sicer sem iz virov blizu Hyundai Avto Trade izvedel, da naj bi se s testno KONO dalo prevoziti 500 km, tako da mi z malo varčevanja tudi do Gardelanda lahko prišli
Sicer se pa strinjam, da bi bil vsak popust dobrodošel in predvsem upam, da naša serija baterij ne bo slabša, kot v testni KONI, saj kolikor vem, je prav dobava baterij pri proizvodnji KONE šibki člen (upam, da samo čas in ne tudi kvaliteta)
Sicer se pa strinjam, da bi bil vsak popust dobrodošel in predvsem upam, da naša serija baterij ne bo slabša, kot v testni KONI, saj kolikor vem, je prav dobava baterij pri proizvodnji KONE šibki člen (upam, da samo čas in ne tudi kvaliteta)
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Franci napisal/-a:Pa počakajmo, morda nas res presenetijo. Sicer sem iz virov blizu Hyundai Avto Trade izvedel, da naj bi se s testno KONO dalo prevoziti 500 km, tako da mi z malo varčevanja tudi do Gardelanda lahko prišli
Franci!
Dejanske izkušnje:
V oktobru sem s testno kono naredil 320 km, pa mi je kazalo ostanek dometa še 180 km. Bilo je okoli 20 stopinj, ker avto ni imel vinjet, sem vozil le po lokalnih cestah.
V takšnih pogojih verjamem, da je domet 500 ali vsaj zelo blizu. Pozimi in na AC ob normalni vožnji je doseg med 300 in 350 km.
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Bjorn je s 64 kWh Kono pri hitrosti 90 km/h prevozil 510 km v idealnih pogojih, tako da je to dokazano dejstvo.
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Vidim, da vas je več testiralo KONO po več ur, jaz pa sem se po dobrih 30 min testa in na podlagi uradnih testiranj odločil, da je to domet ki mi bo zadoščal in tudi prepričal ženo da EV - postane prvo vozilo v družini.
Kot sem že rekel, če nam Hyundai stopi naproti še z kakšnim popustom, bomo preživeli tudi to, da so nas hoteli malo ---
Kot sem že rekel, če nam Hyundai stopi naproti še z kakšnim popustom, bomo preživeli tudi to, da so nas hoteli malo ---
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Jaz bi bil zadovoljen s 3 leti brezplačnih servisov...giotto napisal/-a:Je rekel "popust"
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Mene je takrat Ioniq prepričal po treh minutah vožnje . Pa s tem ne mislim, da je Kona slabši avto, da ne bo pomote.
To lahko hitro nanese okoli 300 evrov
.CRF napisal/-a:Jaz bi bil zadovoljen s 3 leti brezplačnih servisov...
To lahko hitro nanese okoli 300 evrov
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Baterijo cenijo na cca 15.000€, doseg so zmanjšal za 10%, torej 1500€
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Mogoče nam bodo omogočili odstop od naročila brez stroškov.
Če pa bo res padel kakšen "bonbonček", bom pozitivno presenečen.
Če pa bo res padel kakšen "bonbonček", bom pozitivno presenečen.
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Tehnične podatke na Hyundaievi slovenski spletni strani in v specifikacijah so že popravili.
Niso pa napačno izračunali le dometa, tudi kombinirana poraba je zdaj višja:
64 kWh: prej 14,3 (?), zdaj 15,4 kWh/100 km
39 kWh: prej 13,9 (?), zdaj 15,0 kWh/100 km
https://www.hyundai.si/media/uploads/pu ... tki_sl.pdf
Verjetno prodajalci nikogar izmed nas naročnikov še niso obvestili o tej napaki? V Nemčiji so nekateri naročniki dobili klic, v Veliki Britaniji pa so si nekateri zagotovili tudi "tolažilne priboljške" (kos dodatne opreme ali 5 brezplačnih servisov).
Niso pa napačno izračunali le dometa, tudi kombinirana poraba je zdaj višja:
64 kWh: prej 14,3 (?), zdaj 15,4 kWh/100 km
39 kWh: prej 13,9 (?), zdaj 15,0 kWh/100 km
https://www.hyundai.si/media/uploads/pu ... tki_sl.pdf
Verjetno prodajalci nikogar izmed nas naročnikov še niso obvestili o tej napaki? V Nemčiji so nekateri naročniki dobili klic, v Veliki Britaniji pa so si nekateri zagotovili tudi "tolažilne priboljške" (kos dodatne opreme ali 5 brezplačnih servisov).
Re: Zmanjšan uradni WLTP doseg
Poraba je kljub povišanju še vedno občutno nižja od Leaf 2, ki jo ima po WLTP standardu kar 20,6 kWh/100 km (kombinirani režim).