Težavno zapiranje prtljažnika
Re: Hyundai Kona
Še nekaj sem se spomnil, na sosednji ulici imajo ICE Kono in že dvakrat sem opazil, da se je voznik odpeljal izpred hiše ter po nekaj 10 m ustavili na cesti, izstopil in šel zapirat prtljažnik, ki očitno ni bil dovolj dobro zaprt. O podobnem problemu pri električni Koni je govora tudi v tem videu (testna 39 kWh nima problema, njegova 64 kWh ga ima):
https://youtu.be/xHLeRE2faKE?t=554
Ob prevzemu bo torej treba biti pozoren na prtljažna vrata, zgleda, da je to pogosta težava pri Konah.
https://youtu.be/xHLeRE2faKE?t=554
Ob prevzemu bo torej treba biti pozoren na prtljažna vrata, zgleda, da je to pogosta težava pri Konah.
Re: Hyundai Kona
Tudi jaz sem to takoj opazil. Je treba močno zaloputnit.
Pri dveh avtih je bilo enako. Verjetno se z leti zmehča pa se potem raje zapira.
Pri dveh avtih je bilo enako. Verjetno se z leti zmehča pa se potem raje zapira.
Re: Hyundai Kona
Ne vem kako je pri Koni a večina vozil je imela/ima možnost nastavitve pritrditve zatiča na avtu, kamor se "zataknejo" prtljažna vrata.
Pri nekaj svojih vozilih sem to nastavljal tako, da sem bil v avtu (prtljažniku) in je bilo potrebno malo popustiti vijake, da se je ob zapiranju prtljažnika zatič sam nastavil v najbolj primeren položaj in potem pritrditi.
Pri nekaj svojih vozilih sem to nastavljal tako, da sem bil v avtu (prtljažniku) in je bilo potrebno malo popustiti vijake, da se je ob zapiranju prtljažnika zatič sam nastavil v najbolj primeren položaj in potem pritrditi.
Re: Hyundai Kona
Tudi tale ima težave z zapiranjem prtljažnika:SimonZed napisal/-a:Še nekaj sem se spomnil, na sosednji ulici imajo ICE Kono in že dvakrat sem opazil, da se je voznik odpeljal izpred hiše ter po nekaj 10 m ustavili na cesti, izstopil in šel zapirat prtljažnik, ki očitno ni bil dovolj dobro zaprt. O podobnem problemu pri električni Koni je govora tudi v tem videu (testna 39 kWh nima problema, njegova 64 kWh ga ima):
https://youtu.be/xHLeRE2faKE?t=554
Ob prevzemu bo torej treba biti pozoren na prtljažna vrata, zgleda, da je to pogosta težava pri Konah.
https://youtu.be/--hc7imjlbY?t=192
Re: Hyundai Kona
Ja, ampak, če bi bilo res samo vijak za zategniti/odtegniti, bi najbrž že v tovarni ali vsaj v avtohiši odpravili težavo, ki je očitno zelo pogosta. Zgleda pa, da gre za odstopanje v "okviru specifikacij", kot razmaki med pločevino pri zgodnejših teslah.
Pa Anglež sliši tudi ropotanje v B stebričku v obeh Konah, 39 in 64 kWh. Jah, pač Hyundai. Oziroma, pri ICE Koni se najbrž ne sliši, ker ga motor preglasi in ni te težave.
Pa Anglež sliši tudi ropotanje v B stebričku v obeh Konah, 39 in 64 kWh. Jah, pač Hyundai. Oziroma, pri ICE Koni se najbrž ne sliši, ker ga motor preglasi in ni te težave.
Re: Hyundai Kona
Jaz mislim da na servisu tega sploh ne vidijo kot težavo... pač zaloputnit je treba Če pa so res kakšne nastavitve, pa super.SimonZed napisal/-a:Ja, ampak, če bi bilo res samo vijak za zategniti/odtegniti, bi najbrž že v tovarni ali vsaj v avtohiši odpravili težavo, ki je očitno zelo pogosta. )
Težavno zapiranje prtljažnika
Anglež v današnjem videu sporoča, da je njegova Kona EV 64 kWh trenutno na servisu, v okviru garancije. Več bo povedal v naslednjem videu (mogoče gre za prtljažna vrata ali ropot v stebričku B ali pa nekaj povsem novega).
Re: Hyundai Kona
Ja, v komentarju je napisal, da je bilo treba naravnati prtljažna vrata, bojda enostaven postopek, so mu pokazali na servisu in bo objavil video.
Re: Hyundai Kona
Je že....SimonZed napisal/-a:Ja, v komentarju je napisal, da je bilo treba naravnati prtljažna vrata, bojda enostaven postopek, so mu pokazali na servisu in bo objavil video.
[youtube]https://youtu.be/CYVJBmS3wEY[/youtube]
Re: Hyundai Kona
Fino, samo gumijaste distančnike na roke zategneš, pa je (brez orodja).Taragula napisal/-a:Je že....SimonZed napisal/-a:Ja, v komentarju je napisal, da je bilo treba naravnati prtljažna vrata, bojda enostaven postopek, so mu pokazali na servisu in bo objavil video.
[youtube]https://youtu.be/CYVJBmS3wEY[/youtube]
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek