Winter mode
Re: Hyundai Kona
Očitno bolj pogosto plujejo. Naslednja ladja, Morning Chorus, iz Ulsana v Koreji odpluje že 17.11. in v Koper pride 13.12... Hmmmm.
Re: Hyundai Kona
Jasno, tudi avti ki sprejmejo preko 120kW polnilne moci se lahko polnijo z 1kW ali celo manj, kar avto prikazuje kot polnjenje z 0kW moci ali pa polnjenje sploh ni mozno. Le baterija mora dovolj dolgo mirovati na dovolj mocnem minusu, ce se ne motim je tisti bil sneman na slabih -20°C. Tako da Hyundai tu nima kaj dosti za narediti.
https://www.youtube.com/watch?v=c1C-tPkevIA
https://www.youtube.com/watch?v=c1C-tPkevIA
Re: Hyundai Kona
Kako da nima kaj za naredit? Vklopijo grelec... In po moje ga. In to ne šele pri -10.
Re: Hyundai Kona
Mislim, da se vklopi grelec in bi pričakoval, da se tudi, če avto ni priklopljen. Pri Leafu 2 je tako (morda samo za skandinavijo), vendar samo dokler baterija ni izpraznjena do določenega procenta.
Re: Hyundai Kona
Sigurno deluje, ce je baterija mrzla ter ga uporabnik prizge. Tole z -10°C verjetno ne drzi. Pa tudi zelo enostavno je to preverit, Hyundai namrec prikazuje porabo energije na posebnem meniju, tam se sigurno vidi. Le pocakati bo treba na nekoga ki stestira.CRF napisal/-a:Kako da nima kaj za naredit? Vklopijo grelec... In po moje ga. In to ne šele pri -10.
Mora pa bit stvar na voljo v odlocanje uporabniku. Ce ta ve da bo prisel do cilja ter na cilju polnil, potem bi bilo samodejno gretje nepotrebno metanje energije stran.
Potem pa ne smemo pozabit na moc teh grelcov. V tesli je 6kW, dvomim da ima Kona mocnejsega. To se vedno pomeni le 6kW (ali manj) grelne moci. Veliko vec grelne moci se dobi s sunkovitimi pospesevanji + regeneracijo. Tu so izgube enormne, ki so v toploti - ergo: hitro pridemo do "gretja" z 20kW in vec... brez nekih gumbkov in BMS algoritmov
Re: Hyundai Kona
Ne, ko stoji na mrazu bi rekel da se nič ne vklaplja.darjan napisal/-a:Medtem ko avto stoji bi se vklapljal grelec?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Winter mode
Fajn bi bilo, če je npr prikloplje nna polnilec, da ima možnost vklopa grelca, če pade temperaturo pod določeno točko.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Winter mode
To bi bilo precej potratno, ko bi parkiral pozimi za kakšen teden ali dva.
Za ta namen je funkcija predgretja ob nastavljeni uri. Takrat verjetno pogreje tudi baterijo če je vklopljen "winter mode".
Za ta namen je funkcija predgretja ob nastavljeni uri. Takrat verjetno pogreje tudi baterijo če je vklopljen "winter mode".
Re: Winter mode
Ma še vedno me tole ne prepriča. Ko bom sprobal bom verjel.
Bomo videli koliko BMS dovoljuje regena pri -5 recimo. Če je res slab (10kW ali manj) potem bi mogoče tale "winter mode" celo prišel v poštev.
Ob predpostavki da res ne začne delovat šele pri -10.
Bomo videli koliko BMS dovoljuje regena pri -5 recimo. Če je res slab (10kW ali manj) potem bi mogoče tale "winter mode" celo prišel v poštev.
Ob predpostavki da res ne začne delovat šele pri -10.
Re: Winter mode
Polnjenje na hitri Ionity polnilnici (v teoriji do cca 73 kW) pri cca 1°C od 36 % do 80 %: okrog 41-43 kW večino časa, le med 50 in 55 % je šlo do 55 kW, potem spet 43 kW, pri 76 % je padlo na 24 kW. Poskusil je na dveh polnilnicah.
P.S.: videti je, da so PIDi za TorquePro razvozlani.
P.S.: videti je, da so PIDi za TorquePro razvozlani.
Re: Winter mode
Ker je prišel z mrzlo baterijo. Šele pri 15 do 16 stopinjah je šlo nad 45kW. Ampak takrat je pa že imel visok SOC in je zato začelo bremzat.
Re: Winter mode
Res je. Zaslonska slika gre hitro naprej, ampak TorquePro na začetku kaže, da imajo baterijski sklopi temperaturo med -1 in +14°C. Škoda, da zimski način učinkuje šele pri -10°C, kot pravi Anglež. Tudi za tega v videu ne vemo, ali ga je imel sploh vklopljenega.
Re: Winter mode
Ja, očitno res deluje šele v ekstremnih pogojih, ko bi več uporabnikov opazilo res počasno polnjenje. Po drugi strani bi pa delovanje pri višjih temperaturah občutno zmanjševalo doseg brez potrebe. Tako da je mogoče kar OK nastavljeno.
Re: Winter mode
Glede na to, da zimski način vklopi uporabnik sam preko uporabniškega vmesnika, bi lahko manj omejili področje njegovega delovanja (da bi recimo deloval že od 0°C navzdol), saj gre za zavestno odločitev uporabnika in ne bi smelo biti presenečenj. Mislim, da ne bi bilo s tem nič narobe, pa tudi dovolj prostora je, da bi v vmesniku zapisali še kakšen stavek več (ali pa v navodilih, ne da tukaj ugibamo).
Re: Winter mode
Ja, enako kot pri omejitvah tokov polnjenja... Nobenih številk, samo high-low
Re: Winter mode
Zima se ne prične pri 0 st.C, ampak ko so temperature veliko nižje.. V Kanadi se spustijo med -22 in celo -40.
Če primerjamo z ICE svetom - v Sloveniji je zimski dizel do -18 st.C (včasih smo imeli Agip, ki je imel celo do -30 st.C).
V severnih krajih (npr. Finska) imajo celo v bencinu dodatek etanola.
Več o delovanju grelca v Soul EV in Ioniq: http://www.mykiasoulev.com/forum/viewtopic.php?t=891
Če primerjamo z ICE svetom - v Sloveniji je zimski dizel do -18 st.C (včasih smo imeli Agip, ki je imel celo do -30 st.C).
V severnih krajih (npr. Finska) imajo celo v bencinu dodatek etanola.
Več o delovanju grelca v Soul EV in Ioniq: http://www.mykiasoulev.com/forum/viewtopic.php?t=891
Soul EV believer