Winter mode

SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Winter mode

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Test več zaporednih hitrih polnjenj:
https://youtu.be/ElL5pMdu_Mk
matija
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Pri zgoraj omenjenem testu gre za 39 kWh različico.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Zanimivo da omeni slabo gretje. Mogoče se obnaša podobno kot Zoe in varčuje do onemoglosti. Tega se je trrba navadit in v blagem mrazu bolj priganjat klimo.
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

In uporabljat ogrevane sedeže in volan.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3573
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a pirpy »

39 kw kona se polni podobno kot zoe q90
Če je prehladno zelo počasi in samo v idealnih pogojih 43 kW
Verjetno je 64 kw baterija enake kemije in zato se lahko polni vsaj za tretjino hitreje.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ampak Kona ima WINTER mode, ki ga tip verjetno ni imel vklopljenega in je zato imel take nizke moči.
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ravno to sem želel napisati, da najbrž ni vklopil zimskega načina (ogrevanje baterije) v meniju. Ker je šele pri tretjem zaporednem polnjenju, ko se je baterija dovolj ogrela zaradi vožnje in polnjenj, imel normalno moč polnjenja.

Iz navodil: "You can select or deselect the Winter mode. The Winter mode is efficient during the winter time when the high voltage battery temperature is low. This mode is recommended to improve driving and DC charging performances during winter by raising the battery temperature to an adequate level. However, the driving distance may be reduced as the energy is required to increase battery temperature."
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Hkrati pa zadnji del ne gre skupaj z opozorilom:
The high voltage battery warmer
system operates when the charg-
ing connector is connected to
the vehicle.
However, the high voltage
warmer system may not operate
when battery temperature drops
below -35°C (-31°F).
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Najbrž je grelec prešibek, da bi baterijo lahko zadostno segrel, ko se ohladi pod -35°C, tako jaz razumem. To je res ekstremno, v srednji Evropi praktično nikoli ni tako mrzlo. Oziroma kaj ti ne gre v račun?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne, ne to. Zgoraj pišejo da se doseg zmanjša, spodaj pa da grelec deluje samo ko je priključen na polnilnico.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Po moje ne gre za isto stvar. Eno je najbrž grelec, ki drži temperaturo baterije nad minimumom in očitno pod -35 ne zmore več, drugo je pa winter mode, ki poskrbi za optimalno (višjo od minimalne) temperaturo baterije. Ker po moje res ni logično, da bi moral sistem za varovanje baterije ročno vključevati preko menija. Mogoče so nerodno zapisali?
Fizično je verjetno isti grelec ampak se v prvem primeru napaja iz baterije (za zaščito), v drugem pa iz omrežja (winter mode).
Ugibam.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Mogoče sta res dva različna sistema. Ampak ravno obratno, pri -35 iz omrežja, winter mode pa iz baterije.
SimonZed, matija
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 832
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a N75 »

pirpy napisal/-a:39 kw kona se polni podobno kot zoe q90
Če je prehladno zelo počasi in samo v idealnih pogojih 43 kW
Verjetno je 64 kw baterija enake kemije in zato se lahko polni vsaj za tretjino hitreje.
Točno tako, če je premrzla baterija že na 22kW polnilnici ne pobere vsega.
Q90 se polni na 43kW polnilnici, tam okoli 30kW.
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1548
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Ta winter mode je potem vseskozi vključen in ogreva baterijo?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne, v meniju je opcija. Jaz računam da bom imel vedno izklopljenega. Razen ko se bom pri -10 približeval 100kW polnilnici.
BogyX
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a matija »

SimonZed napisal/-a:Test več zaporednih hitrih polnjenj:
https://youtu.be/ElL5pMdu_Mk
Video ni prevec relevanten iz dveh razlogov:
1. polni z mrzlo baterijo, kar vidimo po tem da v sredini prejme ze normalno hitrost, proti koncu pa BMS baterijo ze hladi. Po pricakovanjih prejme se tapering pri ~72%
2. jemlje vir kWh ki jih je prejel na podlagi avtomobilovega SoC. Tu je napaka v izracunu najvecja, iz nesteto avtomobilov smo se ze naucili, da SoC ni linearen. Torej izracun kapaciteta * x% ne pove nic cemur bi lahko verjeli. 20% na vrhu, ni enako kot 20% na sredini oz 20% na dnu.

Je pa fajn informacija vseeno, ker iz videa vseeno vidim da se bo 39kWh Kona polnila hitro, da hlajenje deluje kot mora ter da bo uporabnik ki ve kaj dela (polnjenje do 72% SoC) potoval hitro z neomejeno kolicino DC polnjenj, tudi poleti. Sploh ker ima vodno hlajenje baterije, ceprav je ze zracno v Ioniq-u dovolj.
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Tudi drugi videi tega uporabnika so zanimivi, sploh ker je do zdaj edini, ki je preizkušal 39 kWh Kono. Je opazil manjšo porabo od 64 kWh (pričakovano) in meni, da se avto bolje vozi (ker je lažji).
matija
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Pod videom je zdaj odgovoril, da naj bi mu Hyundai zatrdil, da winter mode pri temp. nad -10°C nima vpliva. Ali to drži ali ne, ne vemo. Dejstvo je, da winter mode med preizkusom ni bil vključen. Morda bi winter mode pomagal, ali pa tudi ne. Je pa res, da imajo na Otoku nezanesljivo polnilno infrastrukturo, zato je možno tudi, da je šlo za probleme s polnilno postajo. Čeprav res vse kaže na to, da je bila baterija pač hladna.
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

To z -10 se mi zdi mal čudno.... Zadnji čas da pride pomlad pa da sprobamo sami to čudo!
SimonZed, Taragula
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hyundai Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Jaz potihem upam na konec februarja, če Eukor ladje na tri mesece prihajajo v Koper, bodo naše verjetno na naslednji ...
CRF, matija
Odgovori

Vrni se na “Kona EV”