Winter mode
Re: Hyundai Kona
Zanimivo da omeni slabo gretje. Mogoče se obnaša podobno kot Zoe in varčuje do onemoglosti. Tega se je trrba navadit in v blagem mrazu bolj priganjat klimo.
Re: Hyundai Kona
39 kw kona se polni podobno kot zoe q90
Če je prehladno zelo počasi in samo v idealnih pogojih 43 kW
Verjetno je 64 kw baterija enake kemije in zato se lahko polni vsaj za tretjino hitreje.
Če je prehladno zelo počasi in samo v idealnih pogojih 43 kW
Verjetno je 64 kw baterija enake kemije in zato se lahko polni vsaj za tretjino hitreje.
Re: Hyundai Kona
Ampak Kona ima WINTER mode, ki ga tip verjetno ni imel vklopljenega in je zato imel take nizke moči.
Re: Hyundai Kona
Ravno to sem želel napisati, da najbrž ni vklopil zimskega načina (ogrevanje baterije) v meniju. Ker je šele pri tretjem zaporednem polnjenju, ko se je baterija dovolj ogrela zaradi vožnje in polnjenj, imel normalno moč polnjenja.
Iz navodil: "You can select or deselect the Winter mode. The Winter mode is efficient during the winter time when the high voltage battery temperature is low. This mode is recommended to improve driving and DC charging performances during winter by raising the battery temperature to an adequate level. However, the driving distance may be reduced as the energy is required to increase battery temperature."
Iz navodil: "You can select or deselect the Winter mode. The Winter mode is efficient during the winter time when the high voltage battery temperature is low. This mode is recommended to improve driving and DC charging performances during winter by raising the battery temperature to an adequate level. However, the driving distance may be reduced as the energy is required to increase battery temperature."
Re: Hyundai Kona
Hkrati pa zadnji del ne gre skupaj z opozorilom:
The high voltage battery warmer
system operates when the charg-
ing connector is connected to
the vehicle.
However, the high voltage
warmer system may not operate
when battery temperature drops
below -35°C (-31°F).
Re: Hyundai Kona
Najbrž je grelec prešibek, da bi baterijo lahko zadostno segrel, ko se ohladi pod -35°C, tako jaz razumem. To je res ekstremno, v srednji Evropi praktično nikoli ni tako mrzlo. Oziroma kaj ti ne gre v račun?
Re: Hyundai Kona
Ne, ne to. Zgoraj pišejo da se doseg zmanjša, spodaj pa da grelec deluje samo ko je priključen na polnilnico.
Re: Hyundai Kona
Po moje ne gre za isto stvar. Eno je najbrž grelec, ki drži temperaturo baterije nad minimumom in očitno pod -35 ne zmore več, drugo je pa winter mode, ki poskrbi za optimalno (višjo od minimalne) temperaturo baterije. Ker po moje res ni logično, da bi moral sistem za varovanje baterije ročno vključevati preko menija. Mogoče so nerodno zapisali?
Fizično je verjetno isti grelec ampak se v prvem primeru napaja iz baterije (za zaščito), v drugem pa iz omrežja (winter mode).
Ugibam.
Fizično je verjetno isti grelec ampak se v prvem primeru napaja iz baterije (za zaščito), v drugem pa iz omrežja (winter mode).
Ugibam.
Re: Hyundai Kona
Mogoče sta res dva različna sistema. Ampak ravno obratno, pri -35 iz omrežja, winter mode pa iz baterije.
Re: Hyundai Kona
Točno tako, če je premrzla baterija že na 22kW polnilnici ne pobere vsega.pirpy napisal/-a:39 kw kona se polni podobno kot zoe q90
Če je prehladno zelo počasi in samo v idealnih pogojih 43 kW
Verjetno je 64 kw baterija enake kemije in zato se lahko polni vsaj za tretjino hitreje.
Q90 se polni na 43kW polnilnici, tam okoli 30kW.
Re: Hyundai Kona
Ne, v meniju je opcija. Jaz računam da bom imel vedno izklopljenega. Razen ko se bom pri -10 približeval 100kW polnilnici.
Re: Hyundai Kona
Video ni prevec relevanten iz dveh razlogov:SimonZed napisal/-a:Test več zaporednih hitrih polnjenj:
https://youtu.be/ElL5pMdu_Mk
1. polni z mrzlo baterijo, kar vidimo po tem da v sredini prejme ze normalno hitrost, proti koncu pa BMS baterijo ze hladi. Po pricakovanjih prejme se tapering pri ~72%
2. jemlje vir kWh ki jih je prejel na podlagi avtomobilovega SoC. Tu je napaka v izracunu najvecja, iz nesteto avtomobilov smo se ze naucili, da SoC ni linearen. Torej izracun kapaciteta * x% ne pove nic cemur bi lahko verjeli. 20% na vrhu, ni enako kot 20% na sredini oz 20% na dnu.
Je pa fajn informacija vseeno, ker iz videa vseeno vidim da se bo 39kWh Kona polnila hitro, da hlajenje deluje kot mora ter da bo uporabnik ki ve kaj dela (polnjenje do 72% SoC) potoval hitro z neomejeno kolicino DC polnjenj, tudi poleti. Sploh ker ima vodno hlajenje baterije, ceprav je ze zracno v Ioniq-u dovolj.
Re: Hyundai Kona
Tudi drugi videi tega uporabnika so zanimivi, sploh ker je do zdaj edini, ki je preizkušal 39 kWh Kono. Je opazil manjšo porabo od 64 kWh (pričakovano) in meni, da se avto bolje vozi (ker je lažji).
Re: Hyundai Kona
Pod videom je zdaj odgovoril, da naj bi mu Hyundai zatrdil, da winter mode pri temp. nad -10°C nima vpliva. Ali to drži ali ne, ne vemo. Dejstvo je, da winter mode med preizkusom ni bil vključen. Morda bi winter mode pomagal, ali pa tudi ne. Je pa res, da imajo na Otoku nezanesljivo polnilno infrastrukturo, zato je možno tudi, da je šlo za probleme s polnilno postajo. Čeprav res vse kaže na to, da je bila baterija pač hladna.
Re: Hyundai Kona
To z -10 se mi zdi mal čudno.... Zadnji čas da pride pomlad pa da sprobamo sami to čudo!
Re: Hyundai Kona
Jaz potihem upam na konec februarja, če Eukor ladje na tri mesece prihajajo v Koper, bodo naše verjetno na naslednji ...