Leaf to Home
Re: Leaf to Home
Vsi proizvajalci EV (z izjemo Tesle) imajo proizvodnjo vozil s figo v žepu...
Njim paše, da prodajo ICE, s katerim imajo dolgoročno zagarantirane obiske servisov :/
Ni močan samo naftni lobi, tudi proizvajalci filtrov, zavornih sistemov so v verigi...
Njim paše, da prodajo ICE, s katerim imajo dolgoročno zagarantirane obiske servisov :/
Ni močan samo naftni lobi, tudi proizvajalci filtrov, zavornih sistemov so v verigi...
Soul EV believer
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Leaf to Home
Tole sem danes zasledil:
https://electrek.co/2020/01/06/wallbox- ... issan/amp/
Torej 2-smerni wallbox Quasar
https://wallbox.com/en_us/quasar-dc-charger
Cena pa še vedno visoka (okrog 4 kEUR). Za tiste, ki jim je 100 kWh "hišne avtonomije" dovolj ( ), je to idealno, če imajo 2 vozili.
https://electrek.co/2020/01/06/wallbox- ... issan/amp/
Torej 2-smerni wallbox Quasar
https://wallbox.com/en_us/quasar-dc-charger
Cena pa še vedno visoka (okrog 4 kEUR). Za tiste, ki jim je 100 kWh "hišne avtonomije" dovolj ( ), je to idealno, če imajo 2 vozili.
Re: Leaf to Home
Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).
Ce se ne motim v predzadnjem prispevku od nowyouknow @ youtube.
Ce gor priklopis avto s vecjo baterijo je nobrainer — za 4 jurje. Ceprav bi na prvo zogo lahko rekli da ni ravno ugodno, ko pa primerjamo s home-storage pa ... kar Baterije od raznoraznih proizvajalcev dobrih ali slabih 10kWh so hitro 10k s podporno opremo (backup relay za izpade, generiranje frekvence za MSE, ...)
Ce se ne motim v predzadnjem prispevku od nowyouknow @ youtube.
Ce gor priklopis avto s vecjo baterijo je nobrainer — za 4 jurje. Ceprav bi na prvo zogo lahko rekli da ni ravno ugodno, ko pa primerjamo s home-storage pa ... kar Baterije od raznoraznih proizvajalcev dobrih ali slabih 10kWh so hitro 10k s podporno opremo (backup relay za izpade, generiranje frekvence za MSE, ...)
Re: Leaf to Home
Nisem prepričan da naši avti podpirajo V2H... CCS standard ga omogoča, ja, ampak vsi avti pa mislim da ne.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Leaf to Home
matija napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ...
Nekje pred časom sem prebral, da standard CCS sploh ne podpira dvosmernega pretoka energije (za razliko od CHAdeMO). Torej je to nekakšna nadgradnja?CRF napisal/-a:Nisem prepričan da naši avti podpirajo V2H... CCS standard ga omogoča, ja, ampak vsi avti pa mislim da ne.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Leaf to Home
Ali nima tega samo Nissan?
Če bo Sono Motors zbral finance in sproduciral vozilo, potem bo le-to imelo navadno šuko vtičnico, ki bi jo načeloma lahko uporabili tudi v kakšnem V2H ali V2G sistemu (z omejeno izhodno močjo, seveda).
Če bo Sono Motors zbral finance in sproduciral vozilo, potem bo le-to imelo navadno šuko vtičnico, ki bi jo načeloma lahko uporabili tudi v kakšnem V2H ali V2G sistemu (z omejeno izhodno močjo, seveda).
Re: Leaf to Home
CCS 100% podpira (bo podpiral) dvosmerno pretakanje.
Za seznam avtomobilov pa ne vem. Bi bil zanimiv. Upam da ne prazen...
Za seznam avtomobilov pa ne vem. Bi bil zanimiv. Upam da ne prazen...
Re: Leaf to Home
Hyundai Kona 2020 ima baje V2G in V2V. sem zmenjen z enim nemcem da se dobiva in sprobava.
https://www.businesswireindia.com/kona- ... 66080.html
https://www.businesswireindia.com/kona- ... 66080.html
Re: Leaf to Home
Matija, logike, da bi bil EV tudi hranilnik in po potrebi vračal v omrežje (kar se je tudi v preteklosti večkrat omenjalo), ne razumem najbolje. Kdo bi si dejansko tega želel, saj se ti cikli baterije nabirajo in le ta bo šla prej k vragu. Če malo poenostavim, od 2.000 ciklov jih boš npr. 1.000 zapravil z oddajo v omrežje, zate jih ostane še 1000 pred večjo degradacijo. Dvomim, da ti plačana elektrika to pokrije.matija napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).)
Re: Leaf to Home
Predpostavka je, da bodo avtomobili razpadli preden bo baterija zanič. V tem primeru jo je pač dobro bolje izkoristit.
Potem je pa tu še garancija... Če boš ti uporabljal baterijo za kuhanje, ti proizvajalec gotovo ne bo garantiral števila prevoženih kilometrov...
Potem je pa tu še garancija... Če boš ti uporabljal baterijo za kuhanje, ti proizvajalec gotovo ne bo garantiral števila prevoženih kilometrov...
Re: Leaf to Home
O vračanju energije iz baterije v omrežje pridigajo podtaknjenci, katerih cilj je idejo zagabit oz. ustavit prihod pametnega omrežja.
V pametnem omrežju se energije ne jemlje iz baterije EV ampak le uravnava moč polnjenja.
Potreben ni noben dodaten HW, ni nobene dodatne degradacije baterije
Avto mora omogočat le internetno povezljivost in remote upravljanje polnjenja, kar danes omogočajo vsi omembe vredni EV.
V pametnem omrežju se energije ne jemlje iz baterije EV ampak le uravnava moč polnjenja.
Potreben ni noben dodaten HW, ni nobene dodatne degradacije baterije
Avto mora omogočat le internetno povezljivost in remote upravljanje polnjenja, kar danes omogočajo vsi omembe vredni EV.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Leaf to Home
Edino res uporabno vrednost tega sistema vidim, da uporabiš avto takrat, ko zmanjka elektrike. To se pa zgodi vedno bolj redko.
So pa ekstremi (žledolom ipd), ko bi bilo pa res uporabno.
So pa ekstremi (žledolom ipd), ko bi bilo pa res uporabno.
Re: Leaf to Home
To imaš prav... Ampak po moje je brez veze, da to pamet tlačijo v avto in na internet.warpedone napisal/-a: V pametnem omrežju se energije ne jemlje iz baterije EV ampak le uravnava moč polnjenja.
Potreben ni noben dodaten HW, ni nobene dodatne degradacije baterije
Avto mora omogočat le internetno povezljivost in remote upravljanje polnjenja, kar danes omogočajo vsi omembe vredni EV.
Kolikor sem nekje slišal, naj bi neka EU direktiva to obvezo predpisala za vse AC polnilnice, tudi za doma, komunikacija pa bo šla kar po dovodnem kablu od distribucije do polnilnice... In distributer bo lahko na daljavo zniževal moč polnjenja vsem polnilnicam na nekem področju in s tem uravnaval obremenitev omrežja... To kar sedaj dela load management za hišo, bo delal distributer za celo vas...
Če kdo kaj več ve... Prosim za prispevek
Re: Leaf to Home
Ali pa, med službo napolniš svojo 100kw baterijo na zastonj javni polnilici, čez noč pa uporabiš L2H in imaš zastonj štrom v bajti za pol dneva - ali celi 2/3 dnevaDGJ napisal/-a:Edino res uporabno vrednost tega sistema vidim, da uporabiš avto takrat, ko zmanjka elektrike. To se pa zgodi vedno bolj redko.
So pa ekstremi (žledolom ipd), ko bi bilo pa res uporabno.
Pa že 50kw je dovolj, redkokatera bajta pokuri več kot 50kwh čez dan pozimi.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek