Novi ZOE (2.generacija)
Novi ZOE (2.generacija)
Odpiram novo temo,da ne bo zmešnjave s prvo generacijo...prvič opaženo testiranje 2.generacije ZOE:
Malenkost večji,50 kWh baterija,CCS 22 kW....
https://insideevs.com/2nd-generation-renault-zoe-spied/
Malenkost večji,50 kWh baterija,CCS 22 kW....
https://insideevs.com/2nd-generation-renault-zoe-spied/
Re: Novi ZOE (2.generacija)
CCS ni 22kW, je le na voljo poleg standardnega 22kW AC. CCS bo verjetno delal po standardu CCS1, torej 70-85kW polnilne moci, odvisno od nazivne voltaze baterije.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Če bodo res uspeli pustiti 22kW AC, poleg CCS bo to velik plus! Sploh v Sloveniji, OGROMEN. Za 50kWh baterijo je 75kW itak dovolj.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Tako kombinacijo bi morali imeti vsi. Da pridejo tud ta počasne PP do izraza
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Če bo DC CCS in zraven še 22 kW AC, bo tole res super. Ima sploh še kakšen EV to tako urejeno (poleg Tesle)?
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Zadnjih nekaj let tesle polnijo s 17kW oz 3x25A. So znizali, kdo ve zakaj...
Re: Novi ZOE (2.generacija)
In še potrditev pričakovanega
[/center]
Najprej Tesla, sedaj pa še Renault.... odlično!
[/center]
Najprej Tesla, sedaj pa še Renault.... odlično!
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Ko sem testiral ZOE in pri prodajalcu povedal svoje pomisleke, mi je rekel samo, da v kolikor se mi ne mudi z nabavo, naj počakam še eno leto in bo vse drugače.
Super za Renault...bravo.
Super za Renault...bravo.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Pomoje nebo kaj drugače, osnovni model bo nekaj enakega glede cene, saj dražje že ne more biti.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Bo bo... Thursday, 7 Marchpirpy napisal/-a:Pomoje nebo kaj drugače, osnovni model bo nekaj enakega glede cene, saj dražje že ne more biti.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Nisi od mene slišal.....
Mogoče pa osnovni model uspejo res ohranit na podobni ceni... Ker že sedaj ni nizka!
Mogoče pa osnovni model uspejo res ohranit na podobni ceni... Ker že sedaj ni nizka!
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Januarja 2019 bodo staremu modelu ZOE dali malo popusta (govori se o 1000 EUR)
Glede na to kar nudi bistveno premalo in verjamem, da tudi prenovljen model, ne bo smel iti navzgor s ceno.
Glede na to kar nudi bistveno premalo in verjamem, da tudi prenovljen model, ne bo smel iti navzgor s ceno.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Kopirano iz neke italijanske strani....
Renault ZOE, eden najpomembnejših električnih avtomobilov na evropski sceni, bo letos prejel drugo generacijo , morda na naslednjem avtomobilskem salonu v Ženevi. Njegova proizvodnja se bo najprej začela junija v tovarni Flins (Francija), kjer je Renault pravkar povečal proizvodno zmogljivost na 440 enot modela na dan.
Ta druga generacija bo pravzaprav globoka restilizacija prvega, saj bosta platforma in monokok identična tistim na ZOE 2012. Ta strategija bo podobna tisti, ki jo Nissan uporablja za drugo generacijo LEAF, in bo Renaultu omogočil nižji stroški razvoja in povečanje donosnosti novega modela, saj bo temeljilo na že amortiziranem vozilu in bo Renaultu omogočilo doseči visoko stopnjo dobička.
Na zunanji strani bodo spremembe odmevne. Tako, nova ZOE izdal novo optično zasnovo in LED reflektorji celotno serijo . Prav tako bomo našli spremembe v odbijačih, nove zasnove, kot tudi v diamantu podjetja, ki bo zdaj imela bolj vertikalno in vidno zasnovo. Skratka, oblike telesa bodo ostale v glavnem nespremenjene.
Kjer se pričakuje več sprememb, je v notranjosti, kjer bi ZOE lahko spremenil svojo sedanjo armaturno ploščo iz toge plastike za enako kot novo Clio V, s puhasto plastiko in veliko boljšo zaznano kakovostjo . Prav tako mora imeti nov 9,8-palčni zaslon na dotik v vertikalni obliki z multimedijskim sistemom Easy Link in z nastavljivimi digitalnimi instrumenti.
Po mnenju nekaterih francoskih medijev je ZOE prejeli vrsto mehanskih izboljšav, da ostanejo konkurenčna z modeli, kot so Hyundai Kona Electric in Volkswagen ID Torej, malo francosko korist bi prejeli nov akumulator LG Chem lahko dala vrsto približno 400 km pod odobritvijo WLTP , kot tudi motor serije R s približno 125 KM. To bo vzdrževalo obremenitev v izmeničnem toku pri 22 kW, in bo dodal hitro polnjenje v enosmernem in CCS Combo 2 formatu do 100 kW.
Tehnološko najizrazitejša izboljšava bo vključitev avtonomnega pogonskega sistema stopnje 2, ki se deli s Clio V. Poleg tega bo podvozje imelo koristi tudi od nadaljnjih izboljšav, z zadnjimi kolutnimi zavorami, pušami petih vijakov ... , bo imel manj mestno podvozje in več cest.
Renault ZOE, eden najpomembnejših električnih avtomobilov na evropski sceni, bo letos prejel drugo generacijo , morda na naslednjem avtomobilskem salonu v Ženevi. Njegova proizvodnja se bo najprej začela junija v tovarni Flins (Francija), kjer je Renault pravkar povečal proizvodno zmogljivost na 440 enot modela na dan.
Ta druga generacija bo pravzaprav globoka restilizacija prvega, saj bosta platforma in monokok identična tistim na ZOE 2012. Ta strategija bo podobna tisti, ki jo Nissan uporablja za drugo generacijo LEAF, in bo Renaultu omogočil nižji stroški razvoja in povečanje donosnosti novega modela, saj bo temeljilo na že amortiziranem vozilu in bo Renaultu omogočilo doseči visoko stopnjo dobička.
Na zunanji strani bodo spremembe odmevne. Tako, nova ZOE izdal novo optično zasnovo in LED reflektorji celotno serijo . Prav tako bomo našli spremembe v odbijačih, nove zasnove, kot tudi v diamantu podjetja, ki bo zdaj imela bolj vertikalno in vidno zasnovo. Skratka, oblike telesa bodo ostale v glavnem nespremenjene.
Kjer se pričakuje več sprememb, je v notranjosti, kjer bi ZOE lahko spremenil svojo sedanjo armaturno ploščo iz toge plastike za enako kot novo Clio V, s puhasto plastiko in veliko boljšo zaznano kakovostjo . Prav tako mora imeti nov 9,8-palčni zaslon na dotik v vertikalni obliki z multimedijskim sistemom Easy Link in z nastavljivimi digitalnimi instrumenti.
Po mnenju nekaterih francoskih medijev je ZOE prejeli vrsto mehanskih izboljšav, da ostanejo konkurenčna z modeli, kot so Hyundai Kona Electric in Volkswagen ID Torej, malo francosko korist bi prejeli nov akumulator LG Chem lahko dala vrsto približno 400 km pod odobritvijo WLTP , kot tudi motor serije R s približno 125 KM. To bo vzdrževalo obremenitev v izmeničnem toku pri 22 kW, in bo dodal hitro polnjenje v enosmernem in CCS Combo 2 formatu do 100 kW.
Tehnološko najizrazitejša izboljšava bo vključitev avtonomnega pogonskega sistema stopnje 2, ki se deli s Clio V. Poleg tega bo podvozje imelo koristi tudi od nadaljnjih izboljšav, z zadnjimi kolutnimi zavorami, pušami petih vijakov ... , bo imel manj mestno podvozje in več cest.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Komentar na ID: VW je januarja letos objavil, da nizji razred avtomobilov ID ne bo na elektriko, ker jim financno ne bo slo skozi, temvec bodo kar na bencin. Torej VW bo v naslednjih letih imel ID od "Golf" razreda dalje.
Sicer se podobno dogaja po celotnem koncernu, tudi Porsche & Audi sta ugotovila, da je nova platforma za EVje zastarela ter predraga. Ne bodo je izboljsali, ampak prodajali avtomobile v nizjih kolicinah ter pocakali na cenejse baterije, ki pa so se letos za njih podrazile za 10% s strani LG.
Torej Renault bo bolj tekmoval s Hyundai/Kia
Sicer se podobno dogaja po celotnem koncernu, tudi Porsche & Audi sta ugotovila, da je nova platforma za EVje zastarela ter predraga. Ne bodo je izboljsali, ampak prodajali avtomobile v nizjih kolicinah ter pocakali na cenejse baterije, ki pa so se letos za njih podrazile za 10% s strani LG.
Torej Renault bo bolj tekmoval s Hyundai/Kia
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Tukaj se vidi, kako zelo je Nemčija (pa tudi PSA) zaspala.matija napisal/-a:Komentar na ID: VW je januarja letos objavil, da nizji razred avtomobilov ID ne bo na elektriko, ker jim financno ne bo slo skozi, temvec bodo kar na bencin. Torej VW bo v naslednjih letih imel ID od "Golf" razreda dalje.
Sicer se podobno dogaja po celotnem koncernu, tudi Porsche & Audi sta ugotovila, da je nova platforma za EVje zastarela ter predraga. Ne bodo je izboljsali, ampak prodajali avtomobile v nizjih kolicinah ter pocakali na cenejse baterije, ki pa so se letos za njih podrazile za 10% s strani LG.
Torej Renault bo bolj tekmoval s Hyundai/Kia
OVE, OVE, OVE
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek