Jaz bom napisal zase in sicer je tako, da če dam za avto več kot 30 ali 40 jurjev, potem pričakujem, da sam v avtu sedim komot in ne tako kot bi me kdo stisnil v konzervo. O tem, kako se počutiš, če voziš na kakšno daljšo relacijo, ne bom izgubljal besed. Enostavno ne vem, koliko so prihranili pri globinski nastavitvi volana, da tega v letu 2018 niso mogli vključiti v ceno avtomobila. Lahko si z avtom povezan preko telefona, ga na daljinsko segreješ, ohladiš, vozi v 50% sam, ima kup enih pripomočkov (navigacija, gretje sedežev, električna ogledala, dva LCD zaslona...), na koncu pa nima volana, ki je nastavljiv po globini?! Zakaj potem zadnjih stekel nima na kljuko, da jih odpiraš in zapiraš kot pred 20timi leti? Naj še tam malo prihranijo, a ne. Koliko bi jih potem jamralo in reklo, da to pa se res ne more zgoditi v tem času. Nobeden me ne more prepričati, da to ne bi mogli vključiti v ceno za 40.000€. O bateriji ne bom niti začel. Ni vse v tem, da ima podjetje dobiček, jaz pa naj se zadovoljim s tem, kar imajo in če mi kaj ni všeč, sem pa razvajen. Seveda pa to še ne pomeni, da če meni ni všeč, da drugim tudi ni, saj na koncu koncev nimajo vsi enakih težav kot jaz.tomi123 napisal/-a:Pač ljudje smo razvajeni in pričakujemo za naš denar največ. Res je da je tehmologija oz. baterije za drage in s tem naredijo avte bistveno dražje kot bi sicer bili. V tem primeru pač razliko lovijo na drugih področjih kot so razne nastavitve ( volan, sedež) in podobno. Drugače bi bil avto kot je Leaf s svojo kvaliteto in tem kar ponuja že za 14.999EUR seveda v osnovni bencinski izvedbi.
In dokler se sama proizvodnja oz. materiali ne bodo pocenili je to to kar lahko pričakujemo za ta denar;(
Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Nissan LEAF 2018 - vklop klime na daljavo
Zanima me ali kdo ve kako vklopiti klimo v Nissanu na daljavo, da bo primerna temperatura, ko prideš v vozilo?
Prek Nissanove aplikacije sem namreč vklopil klimo. Vozilo ni bilo priključeno na napajanje, kar pomemi da lahko takšna klima deluje do 15 minut. Temperaturo sem nastavil na 18oC in ko sem po 10 minutah prišel do vozila sem od zunaj slišal ventilator. V vozilu je bila temperatura precej visoka in iz zračnikov je sicer rahlo pihalo mlačno-hladno. Vsekakor pa ne dovolj, da bi ohladilo vozilo. Ali je še kdo imel podobno izkušnjo?
Prek Nissanove aplikacije sem namreč vklopil klimo. Vozilo ni bilo priključeno na napajanje, kar pomemi da lahko takšna klima deluje do 15 minut. Temperaturo sem nastavil na 18oC in ko sem po 10 minutah prišel do vozila sem od zunaj slišal ventilator. V vozilu je bila temperatura precej visoka in iz zračnikov je sicer rahlo pihalo mlačno-hladno. Vsekakor pa ne dovolj, da bi ohladilo vozilo. Ali je še kdo imel podobno izkušnjo?
Re: Nissan LEAF 2018
Nekaj dni nazaj sem imel priliko narediti nekaj 10 km s testnim vozilom pri Nissan Krulc v Moravčah, prav fina zadeva, sicer bi ga moral poizkusiti za nekaj dni, saj me je nekaj zadev motilo in bi jih želel preizkusiti pri različnih nastavitvah. Kar se zadnjega sedeža tiče, nimam problemov s tem, otrok je še majhen, pa tudi sicer smo v družini vsi bolj pri tleh... res je dno malce višje, ampak se da sedet tudi zadaj. Moti me naprimer zelo močno zaviranje z Epedalom, verjetno se da nastaviti moč zaviranja, ko spustiš pedal ali pa vsaj moč regeneracije ko Epedal ni vključen, upam, da vsaj nekaj od obojega. Upravljanje je dokaj priročno. Malce bi se moral navaditi na položaje raznih informacij na prikazovalnikih. Vožnja drugače zelo prijetna, vleče dovolj, tako po ravnem, kot tudi v hrib.
V glavnem, če se boste oglasili pri Krulcu v Moravčah, vam bodo Leafa z veseljem pokazali in lahko ga boste preizkusili.
Moj naslednji avtomobil čez par let, ni nujno da bo ravno Leaf, bo pa električen.
V glavnem, če se boste oglasili pri Krulcu v Moravčah, vam bodo Leafa z veseljem pokazali in lahko ga boste preizkusili.
Moj naslednji avtomobil čez par let, ni nujno da bo ravno Leaf, bo pa električen.
Re: Nissan LEAF 2018
E-pedal se uporablja tako, da popuščaš pritisk po potrebi. Torej, če povsem spustiš pedal "plina" je regeneracija največja in pojemek občuten. Lahko pa postopoma popuščaš glede na potrebe prometa pred teboj in s tem reguliraš pojemek/zaviranje. Vsaj tako je pri IONIQ-u.
Re: Nissan LEAF 2018
Danes sem dočakal tudi jaz
Re: Nissan LEAF 2018
Tudi na to sem pomislil, vendar šele po testni vožnji hvala za infoDGJ napisal/-a:E-pedal se uporablja tako, da popuščaš pritisk po potrebi. Torej, če povsem spustiš pedal "plina" je regeneracija največja in pojemek občuten. Lahko pa postopoma popuščaš glede na potrebe prometa pred teboj in s tem reguliraš pojemek/zaviranje. Vsaj tako je pri IONIQ-u.
Re: Nissan LEAF 2018
Halo,
je normalen pritisk v gumah 3,1bara, kot je bilo ob prevzemu avtomobila. Zdi se mi visoko!
je normalen pritisk v gumah 3,1bara, kot je bilo ob prevzemu avtomobila. Zdi se mi visoko!
Re: Nissan LEAF 2018
To ni normalen pritisk v gumah,spustiš dobrega pol bara ven,pa je...je pa normalno,da tovarne vse gume novih avtomobilov napolnijo z malo večjim tlakom,da ne postanejo "jajčaste",ko avtomobili stojijo na zalogi po par tednov,mesecev...
Načeloma se potem gume na nultem servisu (kontrolni servis pred izdajo vozila stranki) spustijo na normalno raven,torej nekje 2,2 do 2,4 bara...jaz osebno imam/sem imel sicer v vseh svojih avtomobilih malo večji tlak od predpisanega,čeprav je potem vožnja posledično malo trša...nekje nulte servise delajo takoj ko dobijo avtomobile na zalogo,tudi če niso še prodani,drugje jih delajo tik pred prevzemom vozila,itd.
Skratka bolje da si ob prevzemu imel 3,1 bara kot da bi imel 1,3 bara
Načeloma se potem gume na nultem servisu (kontrolni servis pred izdajo vozila stranki) spustijo na normalno raven,torej nekje 2,2 do 2,4 bara...jaz osebno imam/sem imel sicer v vseh svojih avtomobilih malo večji tlak od predpisanega,čeprav je potem vožnja posledično malo trša...nekje nulte servise delajo takoj ko dobijo avtomobile na zalogo,tudi če niso še prodani,drugje jih delajo tik pred prevzemom vozila,itd.
Skratka bolje da si ob prevzemu imel 3,1 bara kot da bi imel 1,3 bara
Re: Nissan LEAF 2018
Ne bo nič narobe, če malo angleškega zraka spustim na Štajerskem, haha?
Men se tudi zdi, da bi bilo 2,2 ali 2,3 bara prav. Hvala!
Men se tudi zdi, da bi bilo 2,2 ali 2,3 bara prav. Hvala!
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Jaz sem mislil, da imajo EVji, če seveda gume dopuščajo, višje tlake zaradi manjšega kotalnega trenja. Pri nekaterih EVjih vem, da sem zasledil tlak okrog 3 barov, ampak ne vem več kje sem to prebral. Pri mojem se mi zdi, da je tlak nekje 2,5 ali 2,6 bara.
Re: Nissan LEAF 2018
Samo s tem se zmanjša površina, ki nalega na asfalt? To pa pomeni slabše zaviranje in slabše pospeške.crunchy napisal/-a:Jaz sem mislil, da imajo EVji, če seveda gume dopuščajo, višje tlake zaradi manjšega kotalnega trenja.
Re: Nissan LEAF 2018
Po navadi je na voznikovi strani ko odprete vrata nekje nalepka s specifikacijo tovarniških vrednosti tlaka v pnevmatikah. Višji tlak - nekoliko nižja poraba - slabši oprijem na cestišču in bolj "trda" vožnja in tudi več vibracij gre v kabino ker pač čutimo vsako luknjo na cesti, ki jih pri nas ne manjka... pač sami presodite, če vam je vredno tvegati za tisti kilometer dometa več.
Vem da so na rallyu v NG Leafom spuščali gume ker so bile preveč napihnjene - mi je blo hecno
Vem da so na rallyu v NG Leafom spuščali gume ker so bile preveč napihnjene - mi je blo hecno
Re: Nissan LEAF 2018
Ja, sem našel nalepko na omenjenem mestu, 2,5 bara priporočajo. Istočasno sem preveril tudi senzorje na kolesih, prikazan tlak se ujema z merilcem, kjer sem nastavljal tlak.
Re: Nissan LEAF 2018
jaz sem imel fabrško na 3,2 Bar sem spustil na 2,7 pa bom še malo- 2,6
Drugače pa sem ta viken naredil prvih 260km
Sem pa se odpravil od doma z 31%SOC napolnil na 58% v Pivki in šel v Opatijo in nazaj naredil 150km pa sploh nisem imel nobenega računa za polnit na HR. Potem sem imel srečo da sem dobil prazno 230 šuko v Lovranu napolnil na 58% in prišel na Vrhniko z 21%SOC.
Sedaj ga zopet polnim na šuko na javni in bo jutri 80% napolnjen. Doma sem preizkusil kako se polni in natočil 3kWh juica ko bo prevoženih 400km bom za to porabil 24centov kar skoraj ne morem verjeti
Prvi vtis super, dizajn in interier res čisto japonski, trakec na senčniku na zunanji strani, skoraj brez predalov, notranji ročaj vrat deloma v blagu oblečen meni je to čisto mimo, volan pa me sploh ne moti (sem 182cm). Zaenkrat mi je super avto če ne upoštevam interiera. Vidim da bo zelo zanimivo z EV, super.
Drugače pa sem ta viken naredil prvih 260km
Sem pa se odpravil od doma z 31%SOC napolnil na 58% v Pivki in šel v Opatijo in nazaj naredil 150km pa sploh nisem imel nobenega računa za polnit na HR. Potem sem imel srečo da sem dobil prazno 230 šuko v Lovranu napolnil na 58% in prišel na Vrhniko z 21%SOC.
Sedaj ga zopet polnim na šuko na javni in bo jutri 80% napolnjen. Doma sem preizkusil kako se polni in natočil 3kWh juica ko bo prevoženih 400km bom za to porabil 24centov kar skoraj ne morem verjeti
Prvi vtis super, dizajn in interier res čisto japonski, trakec na senčniku na zunanji strani, skoraj brez predalov, notranji ročaj vrat deloma v blagu oblečen meni je to čisto mimo, volan pa me sploh ne moti (sem 182cm). Zaenkrat mi je super avto če ne upoštevam interiera. Vidim da bo zelo zanimivo z EV, super.
Re: Nissan LEAF 2018
Tole o oprijemu je precej relativno,čisto odvisno je od situacije.Robinhood napisal/-a: Višji tlak - nekoliko nižja poraba - slabši oprijem na cestišču...
Na nekem dolgem hitro voženem zavoju na AC boš imel sigurno boljši in bolj varen oprijem pri višjem tlaku v pnevmatikah...v snegu ali blatu pa je za boljši oprijem definitivno bolje imeti napol prazne pnevmatike!
Re: Nissan LEAF 2018
A se ne gre ponavadi od doma na tako pot z bolj napolnjeno baterijo?En ev napisal/-a: Drugače pa sem ta viken naredil prvih 260km
Sem pa se odpravil od doma z 31%SOC...
Re: Nissan LEAF 2018
Nekaj bi pripomnil in upam, da me lastniki Leafov ne bodo grdo gledali.Pier napisal/-a:
...), na koncu pa nima volana, ki je nastavljiv po globini?! Zakaj potem zadnjih stekel nima na kljuko, da jih odpiraš in zapiraš kot pred 20timi leti? Naj še tam malo prihranijo, a ne. Koliko bi jih potem jamralo in reklo, da to pa se res ne more zgoditi v tem času. Nobeden me ne more prepričati, da to ne bi mogli vključiti v ceno za 40.000€. ...
Naš prvi (EV) avto je 2016 Kia Soul EV.
Kia Soul je tudi kot ICE izvedenka precej draga (in jih je posledično zelo malo v Sloveniji) - in ima po višini in globini nastavljiv volan.
Naš drugi (ICE) avto je 2011 Nissan X-Trail LE Premium avtomatik, ki ima poleg premium cene tudi po višini in globini nastavljiv volan
Nissan Leaf (tako predhodnik kot 2018) je vizualno zelo podoben Nissan Micri.
In Nissan Micra je cenejši razred avtomobilov - mogoče prav zato nimajo tako nastavljivega volana?
Soul EV believer
Re: Nissan LEAF 2018
Pripomniti moram še to,da nastavljivost volana po globini in višini mora biti konkretna in pravilna! Če je volan že v zgornji legi prenizko (primer pri leafu),ti nastavljivost popolnoma nič ne pomaga...še manj je v pomoč,če spodnji del sredinske konzole ob tem štrli ravno proti volanu in ni prostora za desno nogo...ravno tako ne pomaga,če je volan po globini nastavljiv 1 centimeter,isto velja za sedež (konkretno pri Leafu je žal,podobno kot volan,že v spodnji legi previsoko).
Nastavljivost volana in sedeža nebi smelo biti povezano s ceno vozila,gre tudi za varnost...saj nismo v luna parku na avtomobilčkih
Nastavljivost volana in sedeža nebi smelo biti povezano s ceno vozila,gre tudi za varnost...saj nismo v luna parku na avtomobilčkih
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek