Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Sem sedaj dvakrat sprobal koliko Leaf dejansko gre - moj se ustavi pri 158 po števcu, GPS mi je pa pokazal max 150km/h.
Torej res samo malo čez tovarniško hitrost.
Torej res samo malo čez tovarniško hitrost.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Nissan LEAF 2018
Nekaj me zanima. Katera je najmanjša hitrost za radarski tempomat pri novem Leafu?
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
kolikor sem jaz preizkusil 30 km/h. Sem tudi nekje zasledil, da tako piše.crunchy napisal/-a:Nekaj me zanima. Katera je najmanjša hitrost za radarski tempomat pri novem Leafu?
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Uporabljem original kabel z nekakšno škatlo ob vtičnici, ne vem, če je tam usmernik not, ali samo razne blokade ipd. Da bi na 6 kw preklopil v avtu, ne upam, imam 16 A varovalke, to sigurno ne bi šlo skozi.pirpy napisal/-a:Kakšen kabel uporabljaš?
Moj granny ima 2 načina in sicer 14 A z greenup vtičnico ali 10 A Na navadni šuko.
Zoe vzame 1 A manj torej 9 in 13 A
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Danes sem imel priliko preizkusiti leafa na daljši relaciji, Lj-Portorož_lj in še nekaj fjakanja okoli.
Ob prevzemu 80 % po cca 140 km cca 24 % na chademo v dobrih 40 minutah napolnil na 88 % (BS petrol Koper)
Med sladoledom v Portorožu v 40 min dopolnil ravno 4,6 kW (toliko kot sem porabil za pot (kp-Portorož).
nazaj grede se je malenkost mudilo vožnja 140 tudi v klanec in kaj hitro sem opazil da je zgubil živahnost, preverim baterijo le ta v rdečem polju, no pa sem doživel ta zloglasni rapidgate.
Na ravbrkomandi v 9 min dotankal pri cca 22 kWh za nekaj odstotkov, v ljubljano prispel z dobrih 20 % kjer je v Šiški pri Mercatorju polnil le z 16 kWh.
baterija se do oddaje vozila ni shladila kaj dosti kot ravno pod mejo rdečega polja, vendar moram reči da me avto kljub temu ni razočaral.
Pač bomo vozili po ac 110 in skrbeli za to da bo pred štartom polnjen na 6 kWh vtičnicah na 100 %.
če pa bo potreba pa zmore tudi tistih 140 km/h.
Skratka komaj čakam... baje je moj že narejen vem številko šasije, kdaj pa bo pripeljan v Slo pa se pustimo presenetiti.
Ps: vem da je napisano malenkost nepregledno, vendar mislim da glede na uro pisanja še vedno razumljivo
Namen je bil potolažiti bodoče lastnike ki se bi morda sekirali glede rapidgate. Ni tako grozno kot se morda sliši.
Ob prevzemu 80 % po cca 140 km cca 24 % na chademo v dobrih 40 minutah napolnil na 88 % (BS petrol Koper)
Med sladoledom v Portorožu v 40 min dopolnil ravno 4,6 kW (toliko kot sem porabil za pot (kp-Portorož).
nazaj grede se je malenkost mudilo vožnja 140 tudi v klanec in kaj hitro sem opazil da je zgubil živahnost, preverim baterijo le ta v rdečem polju, no pa sem doživel ta zloglasni rapidgate.
Na ravbrkomandi v 9 min dotankal pri cca 22 kWh za nekaj odstotkov, v ljubljano prispel z dobrih 20 % kjer je v Šiški pri Mercatorju polnil le z 16 kWh.
baterija se do oddaje vozila ni shladila kaj dosti kot ravno pod mejo rdečega polja, vendar moram reči da me avto kljub temu ni razočaral.
Pač bomo vozili po ac 110 in skrbeli za to da bo pred štartom polnjen na 6 kWh vtičnicah na 100 %.
če pa bo potreba pa zmore tudi tistih 140 km/h.
Skratka komaj čakam... baje je moj že narejen vem številko šasije, kdaj pa bo pripeljan v Slo pa se pustimo presenetiti.
Ps: vem da je napisano malenkost nepregledno, vendar mislim da glede na uro pisanja še vedno razumljivo
Namen je bil potolažiti bodoče lastnike ki se bi morda sekirali glede rapidgate. Ni tako grozno kot se morda sliši.
Re: Nissan LEAF 2018
Meni se pa tole sliši zelo grozno. Relacija LJ-Portorož-LJ bi morala biti šala mala ne pa tole kar ti opisuješ...desiro napisal/-a:Danes sem imel priliko preizkusiti leafa na daljši relaciji, Lj-Portorož_lj in še nekaj fjakanja okoli.
Ob prevzemu 80 % po cca 140 km cca 24 % na chademo v dobrih 40 minutah napolnil na 88 % (BS petrol Koper)
Med sladoledom v Portorožu v 40 min dopolnil ravno 4,6 kW (toliko kot sem porabil za pot (kp-Portorož).
nazaj grede se je malenkost mudilo vožnja 140 tudi v klanec in kaj hitro sem opazil da je zgubil živahnost, preverim baterijo le ta v rdečem polju, no pa sem doživel ta zloglasni rapidgate.
Na ravbrkomandi v 9 min dotankal pri cca 22 kWh za nekaj odstotkov, v ljubljano prispel z dobrih 20 % kjer je v Šiški pri Mercatorju polnil le z 16 kWh.
baterija se do oddaje vozila ni shladila kaj dosti kot ravno pod mejo rdečega polja, vendar moram reči da me avto kljub temu ni razočaral.
Pač bomo vozili po ac 110 in skrbeli za to da bo pred štartom polnjen na 6 kWh vtičnicah na 100 %.
če pa bo potreba pa zmore tudi tistih 140 km/h.
Skratka komaj čakam... baje je moj že narejen vem številko šasije, kdaj pa bo pripeljan v Slo pa se pustimo presenetiti.
Ps: vem da je napisano malenkost nepregledno, ve3ndar mislim da glede na uro pisanja še vedno razumljivo
Namen je bil potolažiti bodoče lastnike ki se bi morda sekirali glede rapidgate. Ni tako grozno kot se morda sliši.
Re: Nissan LEAF 2018
Saj ubistvu je Lj-Portorož šala mala, samo je treba v portorožu ga dat malenkost polnit in ne jit tja ravno obrnit... sam sem šel z avtoceste še v postojni in divači, ker sem moral avto malo pokazat še nekaj kolegom, tako da mislim da bi brez teh stopov šlo brez rapidgate polnjenja na ravbarkomandi.
Re: Nissan LEAF 2018
Ko dobiš svojega ga pridi še meni pokazat. Bomo preizkusili kako gre na Vršič ;-)
Re: Nissan LEAF 2018
Brez skrbi preklopiš na 6kw saj ti tista škatla na kablu omeji moč na 14 ali celo 10 A.MIRANRR napisal/-a:Uporabljem original kabel z nekakšno škatlo ob vtičnici, ne vem, če je tam usmernik not, ali samo razne blokade ipd. Da bi na 6 kw preklopil v avtu, ne upam, imam 16 A varovalke, to sigurno ne bi šlo skozi.pirpy napisal/-a:Kakšen kabel uporabljaš?
Moj granny ima 2 načina in sicer 14 A z greenup vtičnico ali 10 A Na navadni šuko.
Zoe vzame 1 A manj torej 9 in 13 A
Tisto v avtu velja če polnilnica to dovoli.
Re: Nissan LEAF 2018
Ni prijetno - novega Leafa sem imel priložnost testirati na relacijah:giotto napisal/-a:Meni se pa tole sliši zelo grozno. Relacija LJ-Portorož-LJ bi morala biti šala mala ne pa tole kar ti opisuješ...desiro napisal/-a:... Ni tako grozno kot se morda sliši.
- Moravče - Ljubljana - Jezersko - Kranjska Gora
- Kranjska Gora - Ankaran - Koper (1h AC polnjenje, ker DC CHAdeMO ni deloval) - Sežana (DC polnjenje samo z 27kW) - Mojstrana - Kranjska Gora
In moja ugotovitev je, da se je izziv z akumulatorjem pojavil že pri prvem (!) DC polnjenju v Sežani - namesto s 50kW se je polnil kar 60 minut s 27kW (pri tem je temperatura narasla skoraj do rdečega polja),
nato se je pri vračanju na Gorenjsko kljub vožnji 100-110km/h temperatura ustalila v rdečem polju pri 54 st. C (nisem upal iti hitreje, da se mi slučajno na avtocesti z družinskimi člani v avtu ne bi pojavila "želva")...
Čakam, da preizkusim Leaf 2019 s 60kWh hlajenim aku, upam da bo boljši
Soul EV believer
Re: Nissan LEAF 2018
Ko je enkrat graf premajhen za temperaturo narisat je pa res kriza
Je pa zanimivo da o rapidgate pišejo samo "testerji", lastniki pa nič
Je pa zanimivo da o rapidgate pišejo samo "testerji", lastniki pa nič
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Nissan LEAF 2018
Ker za vsakdanjo uporabo je menda kul.
Saj avto je OK dokler ne greš na dolgo pot pa se ti mudi.
Moram it enkrat na testno vožnjo.
Drugače pa, v lastno skledo pljuvat...
Saj avto je OK dokler ne greš na dolgo pot pa se ti mudi.
Moram it enkrat na testno vožnjo.
Drugače pa, v lastno skledo pljuvat...
Re: Nissan LEAF 2018
kot uporabnik zapišem glede polnjenja, no razočaranja kot je zapisal zgoraj test...
narejenih 9000 km, do sedaj niti enega rapidgate, res je, da smo avto kupili za namen, ki je bil znan v naprej.
dolgih tur ne delamo, je pa res, da vsak delovni dan leti vsaj 180 km!
ta vikend bo verjetno prvi test do Malinske ! in seveda vmes hitra polnilnica... bom poročal.
narejenih 9000 km, do sedaj niti enega rapidgate, res je, da smo avto kupili za namen, ki je bil znan v naprej.
dolgih tur ne delamo, je pa res, da vsak delovni dan leti vsaj 180 km!
ta vikend bo verjetno prvi test do Malinske ! in seveda vmes hitra polnilnica... bom poročal.
Re: Nissan LEAF 2018
Kje boš polnil - Zagreb?
Sam planiram obisk Plitvic in sem želel predhodno preveriti kako je s polnjenjem tam. Iz uprave narodnega parka so mi sporočili, da nimajo možnosti, Etno house pa je za goste, pa še ta ne dela - naj pokličem kak dan prej če bo delalo ali ne. Je pa ta del precej slabo pokrit. Zagreb - Plitvice - Zagreb pa se po moje ne izide.
Sam planiram obisk Plitvic in sem želel predhodno preveriti kako je s polnjenjem tam. Iz uprave narodnega parka so mi sporočili, da nimajo možnosti, Etno house pa je za goste, pa še ta ne dela - naj pokličem kak dan prej če bo delalo ali ne. Je pa ta del precej slabo pokrit. Zagreb - Plitvice - Zagreb pa se po moje ne izide.
Re: Nissan LEAF 2018
Testno vozilo imajo tudi pri Nissan Krulc Moravče http://www.nissan-krulc.si/En ev napisal/-a:kdo pa ima Leafe za testne vožnje v Slo?
- prodajalec in serviser z najdaljšo tradicijo pri nas.
Priporočam.
Soul EV believer
Re: Nissan LEAF 2018
Testnega Leafa2 imajo tudi v Celju. Danes bi se z njim vozil ce bi bil napolnjen. Bom se dogovoril za test.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek