Nissan LEAF 2018
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Priden, veliko prevozil. Sam imam komaj 8500, gledam pa tole povprečno porabo. Kaj je to za vse km. Sam imam namreč prikazano 13,5. A sem res tako počasen,ali od česa je ta poraba odvisna.Robie napisal/-a:Prvih 10000 km z Leafom prevoženih. Povprečna poraba 18.4kw
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
18.4 je normalno visoka, 13.5 pa precej nizka
Razponi ki jih lahko dosežeš z EV so precej večji kot pri ICE.
Razponi ki jih lahko dosežeš z EV so precej večji kot pri ICE.
Re: Nissan LEAF 2018
Vozim se v službo in sicer 215 km vsak delovni dan in to nanese preveč km... poraba pa je posledica avtoceste in 130km na tempomatu + eco mode + e pedalo + cruise control... na koncu je to 18.4kw...
Re: Nissan LEAF 2018
Ioniq še regenerira, imam do službe 9km bolj kot ne navzdol in ko se pripeljem imam GOM enak kot doma, ker je nekaj zadnjih km po ravnini oz. se rahlo vzpenja, na začetku pa je kar navzdol in se GOM lepo povečuje, ko pa pridem v službo pa je poraba točno 0 wh.BogyX napisal/-a:Eno vprašanje za lastnike.
Kolikor vem ima baterija omejitev tako na spodnji kot na zgornji strani kapacitete.
Torej ne moreš je izpraznit do 0% in ne morš je napolnit do 100% (lahko glede na števec, vendar dejansko ostane rezerva).
Mislim tudi, da se ne da nikjer omejit, da ti polni samo do recimo 80% (glede na števec) ali je kje ta opcija.
No mene zanima če napolnim čez noč na 100% doma in se potem takoj po odklopu zjutraj spustim iz hriba navzdol recimo 2km, ali bo potem avto energijo še vnašal v baterijo na preko 100% (torej v zgornjo rezervo) in ali je to lahko kakorkoli problematično?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Nissan LEAF 2018
BBC se je oglasil glede rapidgate-a:
https://www.bbc.com/news/business-44575399
Pravijo, da je Nissan zavajal glede hitrosti polnjenja. Glede na to da BBC ni kar tako, upam, da bo to dobra lekcija za Nissan, da bodo pri prihodnjem EVju bolj pazili na baterijo in končno vgradili ustrezen sistem hlajenja baterije.
https://www.bbc.com/news/business-44575399
Pravijo, da je Nissan zavajal glede hitrosti polnjenja. Glede na to da BBC ni kar tako, upam, da bo to dobra lekcija za Nissan, da bodo pri prihodnjem EVju bolj pazili na baterijo in končno vgradili ustrezen sistem hlajenja baterije.
Re: Nissan LEAF 2018
Sedaj ste lastniki prvih Leafov že naredili nekaj kilometrov in me zanima kako uporabljate e-pedal? Oziroma regeneracijo?
Za mestno Stop&Go vožnjo se mi močna regeneracija zdi OK, za izven mesta pa ne vem če bi se navadil?
Kako je to v praksi? Ves čas preklapljate med načini, ali se na enega navadiš?
Za mestno Stop&Go vožnjo se mi močna regeneracija zdi OK, za izven mesta pa ne vem če bi se navadil?
Kako je to v praksi? Ves čas preklapljate med načini, ali se na enega navadiš?
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Moja izkušnja. Še nimam pravega znanja, kako kaj deluje. Večinoma vozim E-pedal, ker je praktično, hitro zavira. Drugače moraš prevečkrat pritisniti zavoro. Ja večinoma imam vključen E-pedal. Hvala gospodu, ki mi je zadnjič pokazal kako nastaviš da vse nastavitve ostanejo, tako kot si imel preden si ugasnil.
Še vedno nisem našel kaj je bolje B ali D vožnja.
Še vedno nisem našel kaj je bolje B ali D vožnja.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Tudi mene zanima tole z e-pedal na Leaf2 in vaše izkušnje.
Najprej sem zelo pogrešal to funkcijo v IONIQ-U... zdaj po kar nekaj prevoženih kilometrih pa sem se povsem navadil na nastavljivo regeneracijo z obvolanskimi ročicami. Kot pravi @CRF je tudi meni super nastavitev reg. 0 (brez) izven mesta in reg. 3 (max) v mestu.
Edino kar še vedno pogrešam in upam, da uredijo na Hyundai nekoč v prihodnosti je popolna ustavitev avta brez da se dotaknem zavore.
Najprej sem zelo pogrešal to funkcijo v IONIQ-U... zdaj po kar nekaj prevoženih kilometrih pa sem se povsem navadil na nastavljivo regeneracijo z obvolanskimi ročicami. Kot pravi @CRF je tudi meni super nastavitev reg. 0 (brez) izven mesta in reg. 3 (max) v mestu.
Edino kar še vedno pogrešam in upam, da uredijo na Hyundai nekoč v prihodnosti je popolna ustavitev avta brez da se dotaknem zavore.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Nissan LEAF 2018
Fantje in dekleta, ali je kdo od lastnikov novega Leafa zamenjal velikost gum? Ko bom prejel vozilo nameravam kupiti 16" kolesa in feltne. Upam samo, da strošek ne bo previsok. Predvidevam, da bom razen manjšega stroška za gume pridobil tudi nekaj malega na dometu vozila (cca. 1 kWh / 100 km?):
https://insideevs.com/2018-nissan-leaf- ... ltp-cycle/
Kaj menite?
https://insideevs.com/2018-nissan-leaf- ... ltp-cycle/
Kaj menite?
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Za to idejo sem že slišal, da manjše gume, pomenijo manjšo porabo. Kaj pa to pomeni tudi za druge stvari, je kakšen minus tukaj? Kdo je strokovnjak za te zadeve?, Kdo že ima izkušnje? Mogoče kaj več vedo povedati lastniki prejšnjih leafov?
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Nissan LEAF 2018
Sicer ne paše k Leafu ampak vseeno. Pri Kavsku so rekli da so testiral z 17 incnimi gumami na Ioniqu in da je bila poraba večja za kak kW glede na 16. Verjetno je pri Leafu podobno.
Re: Nissan LEAF 2018
Kar se tiče velikosti koles, proizvajalci že sami glede na prenose moči in moč motorja določijo najbolj optimalna kolesa. Vem pa da je enak avto z manjšimi kolesi dosti bolj "bumpy" na luknjasti cesti. Načeloma je pa tako, da z manjšimi kolesi pri pospeševanju sicer rabiš manjši navor na kolesni osi (posledično motorju) , vendar hkrati večjo hitrost. Tudi med normalno vožnjo je nato hitrost motorja vseskozi večja, kar očitno pomeni malce večjo porabo.
Prav tako če daš drugačno velikost koles, mora biti ta velikost vpisana v homologacijski dokument vozila
Spomnim se sicer ne povsem prave primerjave med mojo staro diesel KIa Ceed s 16˝ in 6 prestav in kolegovo bencinsko s 15˝ in 5 prestav. Moja je imela povprečno porabo 5,7litra dizla, kolegova pa skoraj 10l bencina...
Prav tako če daš drugačno velikost koles, mora biti ta velikost vpisana v homologacijski dokument vozila
Spomnim se sicer ne povsem prave primerjave med mojo staro diesel KIa Ceed s 16˝ in 6 prestav in kolegovo bencinsko s 15˝ in 5 prestav. Moja je imela povprečno porabo 5,7litra dizla, kolegova pa skoraj 10l bencina...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Nissan LEAF 2018
Kolikor vem sta tako 16“ kot tudi 17“ primerne za Leaf 2.
Tukaj bi rad komentiral, da je kljub 16“, obseg teh koles skoraj popolnoma enak obsegu 17“ koles (zaradi različnih višin), tako da so izmerjena hitrost in prenosi praktično identični.
Tukaj bi rad komentiral, da je kljub 16“, obseg teh koles skoraj popolnoma enak obsegu 17“ koles (zaradi različnih višin), tako da so izmerjena hitrost in prenosi praktično identični.
Re: Nissan LEAF 2018
16" in 17" imata enak obseg, po višini (če gledamo pnevmatiko) je pri manjših celo bolj udobna vožnja, ker so pnevmatike "debelejše"... Kia Soul EV ima serijsko 16" in višino 60, kar je odlično za naše luknjaste ceste
Soul EV believer
Re: Nissan LEAF 2018
Okoli E-Pedala - sam ga uporabljam vedno in povsod - navadiš se ga v 10min. Sem pa opazil, da sem prej včasih avto dal v ler in se tako odpeljal par metrov (jadranje), sedaj pa se skoraj vedno do križišča pripeljem malo hitreje in potem z e pedalom regeneriram do kolone/semaforja. Sem opazil na sopoptniku ki spi da mu zdaj bol glava kinkne
16'' felne bom pa sam verjetno dal za zimske gume, za porabo mi je trenutno dokaj vseeno, saj komaj kaj doma polnim.
16'' felne bom pa sam verjetno dal za zimske gume, za porabo mi je trenutno dokaj vseeno, saj komaj kaj doma polnim.
Re: Nissan LEAF 2018
Verjetno je bolj poanta v širini gum, Ožja ko je guma, manj je trenja...
Obseg gume pa bi moral vedno ostat enak, saj bi s tem spreminl prenos ali drugače z manjšimi gumami, bi avto šel manj.
Pa števec nebi več pravilno kazal...
Obseg gume pa bi moral vedno ostat enak, saj bi s tem spreminl prenos ali drugače z manjšimi gumami, bi avto šel manj.
Pa števec nebi več pravilno kazal...
Re: Nissan LEAF 2018
Ja, obseg je vsaj priblizno enak. Zraven sirine pnevmatike pa na porabo vpliva tudi velikost platisca, ker je naceloma vecje platisce tudi tezje.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Eno vprašanje okrog matematike in fizike.
Ko doma polnim bi se naj polnil s 3 kW. Vsaj tako piše. Torej bi naj tekel tok okrog 13 A. Večkrat meril tok, ki je do 10 A. Je kdo kaj to preverjal. Tako približno se mi v eni uri napolni cca 5 % baterije. To sicer ni prav natančno, samo po kazalcu baterije in pretečenem času.
Ko doma polnim bi se naj polnil s 3 kW. Vsaj tako piše. Torej bi naj tekel tok okrog 13 A. Večkrat meril tok, ki je do 10 A. Je kdo kaj to preverjal. Tako približno se mi v eni uri napolni cca 5 % baterije. To sicer ni prav natančno, samo po kazalcu baterije in pretečenem času.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Kakšen kabel uporabljaš?
Moj granny ima 2 načina in sicer 14 A z greenup vtičnico ali 10 A Na navadni šuko.
Zoe vzame 1 A manj torej 9 in 13 A
Moj granny ima 2 načina in sicer 14 A z greenup vtičnico ali 10 A Na navadni šuko.
Zoe vzame 1 A manj torej 9 in 13 A
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek