Ta trditev bo veljala, ko bo na trgu malo morje rabljenih EV z dometom vsaj 200km v najslabših pogojih, ki bodo imeli 50% cene novega.darjan napisal/-a:Glede na razvoj tehnike je škoda kupovat avtomobile, predvsem EV, za 10-15 let. Raje kupim rabljenega in vsake 3 leta menjam.
BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Bo veljala "za množice", za mene pa ne.
Lani sem nabavil Volta, za 12.000€, ki zadostuje mojim potrebam, torej 60km imam dovolj.
Čez 2 leti, oz če bo trg dovoljeval že prej, (beri: se bo dobil rabljen EV za ~15.000) bom šel v menjavo. Vsaka 3 leta sem rekel zaradi tega, ker v tujini laufajo prakso, da firma vzamejo avte na operativni lizing, ki ponavadi traja 3 leta, potem pa pride na trg avto ki je tip top za male denarce.
Lani sem nabavil Volta, za 12.000€, ki zadostuje mojim potrebam, torej 60km imam dovolj.
Čez 2 leti, oz če bo trg dovoljeval že prej, (beri: se bo dobil rabljen EV za ~15.000) bom šel v menjavo. Vsaka 3 leta sem rekel zaradi tega, ker v tujini laufajo prakso, da firma vzamejo avte na operativni lizing, ki ponavadi traja 3 leta, potem pa pride na trg avto ki je tip top za male denarce.
Re: BMW i3 - predstavitev
Prvega imam 1.avg.. Naj bi bil zastonj. Pregledali naj bi zavore, zavorno olje in brisalce Če pa bo tako pa sporočim
Re: BMW i3 - predstavitev
zastonj je, dodatno ga še operejo in očistijo, ter ga vrnejo s polno baterijo
Re: BMW i3 - predstavitev
To pri Hyundaiu lahko samo sanjaš.b0k1 napisal/-a:zastonj je, dodatno ga še operejo in očistijo, ter ga vrnejo s polno baterijo
Re: BMW i3 - predstavitev
To pa ni res jaz sem ga z zadnjega servisa dobil očiščenega znotraj in zunaj + s polnim aku!Matej napisal/-a:To pri Hyundaiu lahko samo sanjaš.b0k1 napisal/-a:zastonj je, dodatno ga še operejo in očistijo, ter ga vrnejo s polno baterijo
Je pa tudi res, da je avto naredil cca. 100 km na servisu v roku 3 oz. 4 dni. Ampak pustimo to, to je druga, daljša zgodba
Aja še to, to ni bil redni servis ampak menjava prednjega odbijača (zavarovalnica)
Re: BMW i3 - predstavitev
Whaat??? In kako so teh 100km opravičili? Osebno bi zelo težko ostal hladen...Nejccc napisal/-a:To pa ni res jaz sem ga z zadnjega servisa dobil očiščenega znotraj in zunaj + s polnim aku!Matej napisal/-a:To pri Hyundaiu lahko samo sanjaš.b0k1 napisal/-a:zastonj je, dodatno ga še operejo in očistijo, ter ga vrnejo s polno baterijo
Je pa tudi res, da je avto naredil cca. 100 km na servisu v roku 3 oz. 4 dni. Ampak pustimo to, to je druga, daljša zgodba
Aja še to, to ni bil redni servis ampak menjava prednjega odbijača (zavarovalnica)
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: BMW i3 - predstavitev
Sicer ne vem, ce razmislajm v pravo smer.... Menjali so odbijac. Mogoce so morali potem radar prevert pa parkirne senzorje in je bla cist po nakljucju prazna cesta in so rabil precej kilometrov da so dihiteli en tovornjak, ki ga ja radar zaznal.
Re: BMW i3 - predstavitev
Imate kaj izkušenj s prevozom kolesa v/na BMW i3S?
Ali bi bilo možno pritrditi Thule prtljažnik na zadnja vrata, tak model obstaja za Soul/Soul EV?
Ali bi bilo možno pritrditi Thule prtljažnik na zadnja vrata, tak model obstaja za Soul/Soul EV?
Soul EV believer
Re: BMW i3 - predstavitev
nekaj variant so tuki najdlDamijan napisal/-a:Imate kaj izkušenj s prevozom kolesa v/na BMW i3S?
Ali bi bilo možno pritrditi Thule prtljažnik na zadnja vrata, tak model obstaja za Soul/Soul EV?
https://speakev.com/threads/bike-rack-on-i3.20231/
Re: BMW i3 - predstavitev
sem malo pobrskal in očitno Thule izdeluje modela Raceway 991 in 992, ki ustrezata:
[youtube]https://youtu.be/k12Tq2QAg34[/youtube]
Našel sem jih tudi v Sloveniji:
https://www.mimovrste.com/nosilci-za-ko ... 1-2-kolesi
https://www.mimovrste.com/nosilci-za-ko ... a-3-kolesa
[youtube]https://youtu.be/k12Tq2QAg34[/youtube]
Našel sem jih tudi v Sloveniji:
https://www.mimovrste.com/nosilci-za-ko ... 1-2-kolesi
https://www.mimovrste.com/nosilci-za-ko ... a-3-kolesa
Soul EV believer
Re: BMW i3 - predstavitev
Ste lastniki/vozniki i3 že kaj gledali v "skrivne" menuje?
https://bmwi3owner.com/2016/01/secrets/
Trip secrets
The most useful source of hidden information is probably accessed by long pressing the trip reset button for more than 10 seconds. When the hidden menu system appears it has only four choices and you can iterate through them using the trip button.
If you go to the last one called ‘Unlocking’ and then long press the trip button to select it you will be asked for a code. Add the numbers in your VIN together (e.g. if you have XX12345 your code is 1+2+3+4+5=15) and click the trip button an equal number of times and then long press again. Voilà!
My favorites are:
13.08 Batt. Kapa. Max. (maximum battery capacity)
13.09 State of charge (SOC, battery %)
13.10 Batt. Ladung (battery charge in kWh)
14.05 Batterietemp (battery temperature)
The State of Charge (SOC) was made available on the instrument panel in the last software update (without any hidden menus), but frankly this is just a number telling me exactly the same information as the blue bars.
However, what I really miss on the normal instrument panel is the battery charge in kWh and this I can now see in the hidden menu. With this I can calculate energy used by different functions and also do some simple range calculations that (at least in some circumstances) will be better than the i3 range prediction (that will only use historic driving pattern to predict the future). The BMW GuessoMeter (GOM) is good but if you normally drive short and fast, and the next day start a long journey, it is not the best at predicting the range. The GuessoMeter will deserve a separate post in the future.
https://bmwi3owner.com/2016/01/secrets/
Trip secrets
The most useful source of hidden information is probably accessed by long pressing the trip reset button for more than 10 seconds. When the hidden menu system appears it has only four choices and you can iterate through them using the trip button.
If you go to the last one called ‘Unlocking’ and then long press the trip button to select it you will be asked for a code. Add the numbers in your VIN together (e.g. if you have XX12345 your code is 1+2+3+4+5=15) and click the trip button an equal number of times and then long press again. Voilà!
My favorites are:
13.08 Batt. Kapa. Max. (maximum battery capacity)
13.09 State of charge (SOC, battery %)
13.10 Batt. Ladung (battery charge in kWh)
14.05 Batterietemp (battery temperature)
The State of Charge (SOC) was made available on the instrument panel in the last software update (without any hidden menus), but frankly this is just a number telling me exactly the same information as the blue bars.
However, what I really miss on the normal instrument panel is the battery charge in kWh and this I can now see in the hidden menu. With this I can calculate energy used by different functions and also do some simple range calculations that (at least in some circumstances) will be better than the i3 range prediction (that will only use historic driving pattern to predict the future). The BMW GuessoMeter (GOM) is good but if you normally drive short and fast, and the next day start a long journey, it is not the best at predicting the range. The GuessoMeter will deserve a separate post in the future.
Soul EV believer
Re: BMW i3 - predstavitev
Da, edino menu 14.05 pogresam pri meni, v hibrida ga niso dali.
Koda za unlock s sestevkom zadnjih 6 VIN cifer ne deluje vec pri vozilih zadnjih let. V taksnem primeru se da kodo dobit s poskusanjem, le traja. Do kaksnih zaklepov po 20+ neuspesnih poskusih ne pride.
Koda za unlock s sestevkom zadnjih 6 VIN cifer ne deluje vec pri vozilih zadnjih let. V taksnem primeru se da kodo dobit s poskusanjem, le traja. Do kaksnih zaklepov po 20+ neuspesnih poskusih ne pride.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2317
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932220
BMW i3 - zmogljivejša baterija
Tole se mi zdi zanimivo:
https://www.bmwblog.com/2018/09/07/vide ... ere-it-is/
Več kWh v isto ohišje? Upam, da se lotijo še kakšnih EV.
https://www.bmwblog.com/2018/09/07/vide ... ere-it-is/
Več kWh v isto ohišje? Upam, da se lotijo še kakšnih EV.
Re: BMW i3 - predstavitev
Kakšno imate kaj stanje kapacitete baterije. Meni je iz prvotnih 18,8 po 22 tisoč km padla na 18,6.
@Matija, le zadnjih 5 cifer seštej.
@Matija, le zadnjih 5 cifer seštej.
Re: BMW i3 - predstavitev
BMW je danes naznanil novo osvežitev i3-ja. Najizrazitejša novost je nova 120Ah baterija, ki omogoča okrog 250km dosega. Nova je tudi barva zunanjosti in notranjosti.
Več:
https://www.bmwblog.com/2018/09/28/worl ... -of-range/
Več:
https://www.bmwblog.com/2018/09/28/worl ... -of-range/
Tesla Model Y LR, '22 - BMW i3 94Ah, '18
Re: BMW i3 - predstavitev
Spet inzenirski presezek iz Müenchna. LG je razvil nove baterije, oni pa novo barvo ...
Ze ob predstavitvi, so z dometom za casom.
Polnjenje se kar 50kW ?
Ze ob predstavitvi, so z dometom za casom.
Polnjenje se kar 50kW ?
Re: BMW i3 - predstavitev
Za mestni avtek več kot preveč dometa, bi raje videl da naredijo cenovno bolj dostopno verzijo pa nek ljudski domet.
Kdo bo s tako gajbico delal več kot 200km dnevno, se naj raje vpraša o čem drugem
Kdo bo s tako gajbico delal več kot 200km dnevno, se naj raje vpraša o čem drugem
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 493 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 730 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 665 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb