Keeva (i3)
Keeva (i3)
Pozdravljeni,
sicer večinoma samo berem in spremljam tale forum, od prve EV testne vožnje je pa že več kot 2 leti, leto in pol pa uporabljam kot 2. voznik ''najinga'' BMW i3. Partner si je po pol milijona prevoženih na tastarem Passatu privoščil tole igračo. Kupovala sva avto za v službo, dnevna relacija 130km, postal pa je 1. avto, z njim greva povsod, tudi na jago. Šla sva že v Sarajevo in Muenchen več pa lahko najdete na blogu, link v podpisu.
LP, Tina
sicer večinoma samo berem in spremljam tale forum, od prve EV testne vožnje je pa že več kot 2 leti, leto in pol pa uporabljam kot 2. voznik ''najinga'' BMW i3. Partner si je po pol milijona prevoženih na tastarem Passatu privoščil tole igračo. Kupovala sva avto za v službo, dnevna relacija 130km, postal pa je 1. avto, z njim greva povsod, tudi na jago. Šla sva že v Sarajevo in Muenchen več pa lahko najdete na blogu, link v podpisu.
LP, Tina
Re: Keeva (i3)
To se je zgodilo ze precej ljudem, tudi s tega forumakeeva napisal/-a:Kupovala sva avto za v službo, dnevna relacija 130km, postal pa je 1. avto
Re: Keeva (i3)
Na srečanju je bilo vprašanje za planiranje daljših poti: največkrat uporabljam Plugshare https://www.plugshare.com/ za lokacijo polnilnic in nato preračunavanje dosega z GreenRace http://www.jurassictest.ch/GR/. Za nemčijo je uporaben tudi Goingelectric https://www.goingelectric.de/stromtanks ... tenplaner/.
Re: Keeva (i3)
Daj zaupaj nam kako dela BMW navigacija v kombinaciji s ciljem / baje preračunava doseg glede na višinske točke ipd.?
Soul EV believer
Re: Keeva (i3)
Ja preračunava, testirano na relaciji Lidl Anif in Lidl Wernberg(Villach), pri napolnjeni bateriji je navigacija pokazala 174km do cilja, GOM pa 267km dosega, ko sva vnesla cilj v navigacijo je GOM preračunal na 171km - par kilometrov premalo za dosego cilja (comfort mode), glede na to da je večina poti po avtocesti je navigacija predlagala ali vmesni postanek ali pa vožnjo v ECO PRO+ programu. Z umirjeno vožnjo in ker se je navigacija malce zaštrikala iz Lidla do avtoceste, je pred izvozom za avtocesto pokazalo enako km do cilja po navigaciji in na GOM dosegu. Z umirjeno vožnjo se pride skoz brez dodatnega polnjenja in malce več zaupanja v GOM.Damijan napisal/-a:Daj zaupaj nam kako dela BMW navigacija v kombinaciji s ciljem / baje preračunava doseg glede na višinske točke ipd.?
Glede višine pa tudi - med vožnjo na vikend(je v hribih 700mnv) se iz dnevnega dosega prek 260km po GOM-u pade kar hitro na 160km, poraba je pa še zmeram tako nizka v primerjavi 11,3kW(dnevna relacija v službo), ki je po kilometrih skoraj čisto enaka vožnji iz vikenda v službo in nazaj, z 13,2kW ne bi smel toliko padit GOM glede na porabo; tako je po moje vezan tudi na cesto (vzponi, omejitve).
Re: Keeva (i3)
Jaz pa niti ne sanjam o takšni porabi, ker raje uživam v vožnji, pospeških, pojemkih, itd. Res me zmrazi ko vidim EV, ki vozi po AC z 88 km/h 3 metre za kamionom. Vse za nizko porabo kljub temu, da je naš energent (skoraj) zastonj.
Re: Keeva (i3)
Po lokalnih cestah po omejitvi, po avtocesti 100-110, sama ne vozim direkt za kamijoni zato ker ne vidm naprej in nimam dobrga filinga (kaj pa če ornk zabremza) , tko da jih raje prehitim ko gre hitrejša kolona mim, da ne skačem lih pred kerga kt gre kej več kt pa 130...Goran napisal/-a:Kolk maš povprečno hitrost? Jest o teh tvojih cifrah lahko samo sanjam.
Re: Keeva (i3)
No pa sva ga spraznla do konca... 0% in prevoženih 275km v 2 dneh. Umirjena vožnja, na koncu naju je ujela še nevihta iz LJ v Trbovlje. Po prižigu opozorila low km na GOM-u in 0% baterije sva peljala še 1,5km direkt na polnilnico #2 saj je bila tista najbližja zaprta zaradi prireditve.
Re: Keeva (i3)
Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...
Soul EV believer
Re: Keeva (i3)
? 275 km x 10,5 kWh/100 km = 28,87 kWhDamijan napisal/-a:Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...
Re: Keeva (i3)
V tej porabljeni energiji je tudi tista, ki sta jo nazaj pridelala z regenom. No odvisno kaj prikazuje avto na merilcih. Novi Leaf recimo odreze regeneracijo Pri voznji po hribu navzdol je Bjorn imel pozitivno porabo, ceprav ni bila.Damijan napisal/-a:Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...
Mogoce toplotne izgube, manj elegantna kot je voznja vecje so.BoBa napisal/-a:? 275 km x 10,5 kWh/100 km = 28,87 kWhDamijan napisal/-a:Odličen podatek - torej ima i3 res 27,2kWh neto akumulatorja od 33,2kWh bruto
Zanimivo bi bilo, koliko časa bi se lahko še vozila z "0%"...
Re: Keeva (i3)
Z regeneracijo se povprečna poraba zmanjša, nimava pa toliko ta pravih klancev, da bi regeneracija kaj konkretno napolnila...
Bi blo treba spet pogledat v meniju 13.08 Batt. Kapa. Max. (maximum battery capacity)
25.11.2017 je bila Batt. Kapa. Max. 28,9kWh
Bi blo treba spet pogledat v meniju 13.08 Batt. Kapa. Max. (maximum battery capacity)
25.11.2017 je bila Batt. Kapa. Max. 28,9kWh
Re: Keeva (i3)
Pa je mimo prvi redni servis, po 65381 prevoženih kilometrov
Redni servis je obsegal:
-menjavo zavorne tekočine
-menjava filtra klime - v prihodnje zaradi toliko prevoženih km menjava filtra na 1 leto
Nekaj malenkosti se je še nabralo za pregledat:
-zadnja šoba za špricanje tekočine na steklo ne šprica (motorček se sliši da neki dela, vn ne priteče nič - ne uporabljava sploh, tko da se je najbrž kej zamašilo)
-v sprednji maski popokana barva na plavih ledvičkah (menjava ledvičk)
-sprednji veliki brisalec ne briše lepo (preskakuje, pušča črte - pri cenovno 50k EUR avtu pričakuješ malo več)
-delovanje AC kabla, (zamenjali so neki mehanizem na AC vtičnici na avtu)
vse tole je šlo v garancijo in servis inclusive
Doplačala sva:
+ dezinfekcija klime - zaradi toliko prevoženih km in ker se je zadnji mesec začel pojavljati neprijeten vonj iz zračnikov ob prižigu klime oz ventilacije. (67 EUR)
Redni servis je obsegal:
-menjavo zavorne tekočine
-menjava filtra klime - v prihodnje zaradi toliko prevoženih km menjava filtra na 1 leto
Nekaj malenkosti se je še nabralo za pregledat:
-zadnja šoba za špricanje tekočine na steklo ne šprica (motorček se sliši da neki dela, vn ne priteče nič - ne uporabljava sploh, tko da se je najbrž kej zamašilo)
-v sprednji maski popokana barva na plavih ledvičkah (menjava ledvičk)
-sprednji veliki brisalec ne briše lepo (preskakuje, pušča črte - pri cenovno 50k EUR avtu pričakuješ malo več)
-delovanje AC kabla, (zamenjali so neki mehanizem na AC vtičnici na avtu)
vse tole je šlo v garancijo in servis inclusive
Doplačala sva:
+ dezinfekcija klime - zaradi toliko prevoženih km in ker se je zadnji mesec začel pojavljati neprijeten vonj iz zračnikov ob prižigu klime oz ventilacije. (67 EUR)
Re: Keeva (i3)
Za servis dejansko nisva prejela računa ker gre v ceno servis inclusive postavke ob nakupu avta:
Servis inclusive 5 let ali 100.000km sva ob nakupu avta doplačala 61EUR (osnovni je 5 let ali 60.000km brez doplačila - bi potem zdaj plačala ocenjenih 150eur za servis...)
Servis inclusive 5 let ali 100.000km sva ob nakupu avta doplačala 61EUR (osnovni je 5 let ali 60.000km brez doplačila - bi potem zdaj plačala ocenjenih 150eur za servis...)
Re: Keeva (i3)
Pa sva šla v Berlin, sicer je bil splaniran roadtrip samo do Leipziga, sva šla še mal naprej kt sva bla že tko bliz zapis najdete na blogu - link v podpisu
Re: Keeva (i3)
Odlično zapisano...
Tudi mene so klicali iz NewMotiona - vendar imamo september popolnoma zaseden in bo moralo "sponzorirano" EV popotovanje po EU malce počakati
Tudi mene so klicali iz NewMotiona - vendar imamo september popolnoma zaseden in bo moralo "sponzorirano" EV popotovanje po EU malce počakati
Soul EV believer