Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
včeraj prejel za komplet hišo in polnjenje LEAFA (samo doma) položnico... in soicer 130€ komplet za prevoženih 3000+ km!
samo dizla bi pokuril 270 €
samo dizla bi pokuril 270 €
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Če si samo doma polnil, lahko pogledaš v zgodovino porabe Leafa in točno vidiš, koliko kW je porabil To je vsaj približno natančno, verjetno kakšne izgube tukaj niso upoštevane.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Nice.standi79 napisal/-a:včeraj prejel za komplet hišo in polnjenje LEAFA (samo doma) položnico... in soicer 130€ komplet za prevoženih 3000+ km!
samo dizla bi pokuril 270 €
Btw, koliko kWh je bilo to VT/MT ?
Re: Nissan LEAF 2018
Vse lepo, samo sedaj dokler je še večina polnilnic zastonj se bol splača uporabljat javne. Sam sem bol malokrat doma polnil, sem pač tam kjer sem bil izkoristil čas ko je avto stal, da se je lepo napolnil. Je pa res, da je potrebno kakšen korak več naredit, plus pa je, da ni potrebno parkirnega prostora iskat
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Kaj je tu mišljeno? 1.2 MWh (megavat ure) ali kaj drugega (milivat ure najbrž ne).matija napisal/-a:1.2mWh, konkretno. ...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
AAA baterije ponavadi označujejo z nabojem, torej z mAh.matija napisal/-a:milivat ure, AAA baterija
Želim samo, da smo bolj dosledni pri pisanju enot (saj vemo kako pogosto mešamo celo med kWh in kW).
Re: Nissan LEAF 2018
Ponavadi ja, ni pa napacno ? Tudi celice iz katerih so sestavljene avtomobilski vecji baterijski paketi so oznacene z Ah ter voltazo, pri meni npr 50Ah, 3.75V. Sicer so mi jasne razlike med kolicino (kWh) in mocjo (kW) in tudi velikostni razredi (m - mili, M - mega), ampak vsi ljudje se motimo, le s popravki pa se naucimo pravilnejse poti in teh sem vedno vesel. Ampak na pikra vprasanja "kaj je tu mišljeno" sledijo tudi taksni odgovori ...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
No, ja. V življenju se mi je že večkrat zgodilo, da sem bil prepričan o tem, kaj je kdo mislil, pa se je le-to pozneje izkazalo za napačno...matija napisal/-a:Ampak na pikra vprasanja "kaj je tu mišljeno" sledijo tudi taksni odgovori ...
V bistvu je šlo za to, da sem tudi sam hudo kiksnil. Tudi enota MWh se mi je namreč zdela nerealna in nisem vedel za kakšno napako gre (kako lahko, namreč, nekdo porabi MWh?!? ). V bistvu sem čakal na odgovor, da vidim kaj je narobe. Šele pozneje sem preštel tiste kWh in videl, da je bila poraba res več kot 1 MWh.
Kot vidim, se bom ob prihodu EVja moral privaditi tudi na enoto MWh.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Res je. Za vsak primer sem izračunal koliko pokurim samo z ICE vozilom in prišel do presenetljive ugotovitve, da mesečno pokurim približno 1.5 MWh energije (če za dizel upoštevam kurilno vrednost skoraj 12 kWh/kg oziroma 10 kWh/l).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Tole sem našel glede primerjave v porabi med različnimi EV (vključno z Leaf 2018) [glej pri 36:32]:
[youtube]https://youtu.be/4zTaEygtf7A[/youtube]
V skladu s pričakovanji je Ioniq najbolj učinkovit, Smart pa najmanj učinkovit. Leaf je malce manj učinkovit od Golfa in i3 pri manjših hitrostih in primerljiv ali malenkost bolj učinkovit pri višjih hitrostih. Mod S Tesla je primerljiva z Ioniqom.
[youtube]https://youtu.be/4zTaEygtf7A[/youtube]
V skladu s pričakovanji je Ioniq najbolj učinkovit, Smart pa najmanj učinkovit. Leaf je malce manj učinkovit od Golfa in i3 pri manjših hitrostih in primerljiv ali malenkost bolj učinkovit pri višjih hitrostih. Mod S Tesla je primerljiva z Ioniqom.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Tukaj je še nov ("poletni") Bjornov test hitrega polnjenja Leafa 2. Na začetku vožnje je bila zunanja temperatura 12oC. Poletje, ja...
[youtube]https://youtu.be/_Nv8SSdVvj8[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/_Nv8SSdVvj8[/youtube]
Re: Nissan LEAF 2018
Fajn video, povdari da je potrebno izkoristit prvo polnjenje ter ga ne prekinjat, da BMS ne preracuna polnilne moci. To sicer ze vemo, vprasanje pa je kako skodljivo je taksno polnjenje za baterijo, ker jo polni s taksno mocjo ki je bila primerna za baterijino temperaturo ob zacetku z bistveno nizjimi temperaturami.
Verjetno bomo to zvedeli sele cez 2-3 leta ob prvih statistikah ?
S tem da je startal zjutraj ko je imela baterija le (za poletje nerealnih) 18.9°C, kaj bi sele bilo ce bi avto uporabljal dnevno ter bi zunaj bile poletne temperature 35°C ter 20°C ponoci. Baterija se tako ne bi shladila bistveno pod 25°C.
Ali pa ce bi ga vozil po nasih omejitvah, namesto 70-90km/h.
Verjetno bomo to zvedeli sele cez 2-3 leta ob prvih statistikah ?
S tem da je startal zjutraj ko je imela baterija le (za poletje nerealnih) 18.9°C, kaj bi sele bilo ce bi avto uporabljal dnevno ter bi zunaj bile poletne temperature 35°C ter 20°C ponoci. Baterija se tako ne bi shladila bistveno pod 25°C.
Ali pa ce bi ga vozil po nasih omejitvah, namesto 70-90km/h.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Še ena glede prodaje Leafa (starega in novega) v Evropi:
http://www.avtohisamalgaj.si/novice/nis ... mobilnosti
Torej na evropskih cestah je že 100000 starih in novih Leafov.
http://www.avtohisamalgaj.si/novice/nis ... mobilnosti
Torej na evropskih cestah je že 100000 starih in novih Leafov.
Re: Nissan LEAF 2018
Eno vprašanje za lastnike.
Kolikor vem ima baterija omejitev tako na spodnji kot na zgornji strani kapacitete.
Torej ne moreš je izpraznit do 0% in ne morš je napolnit do 100% (lahko glede na števec, vendar dejansko ostane rezerva).
Mislim tudi, da se ne da nikjer omejit, da ti polni samo do recimo 80% (glede na števec) ali je kje ta opcija.
No mene zanima če napolnim čez noč na 100% doma in se potem takoj po odklopu zjutraj spustim iz hriba navzdol recimo 2km, ali bo potem avto energijo še vnašal v baterijo na preko 100% (torej v zgornjo rezervo) in ali je to lahko kakorkoli problematično?
Kolikor vem ima baterija omejitev tako na spodnji kot na zgornji strani kapacitete.
Torej ne moreš je izpraznit do 0% in ne morš je napolnit do 100% (lahko glede na števec, vendar dejansko ostane rezerva).
Mislim tudi, da se ne da nikjer omejit, da ti polni samo do recimo 80% (glede na števec) ali je kje ta opcija.
No mene zanima če napolnim čez noč na 100% doma in se potem takoj po odklopu zjutraj spustim iz hriba navzdol recimo 2km, ali bo potem avto energijo še vnašal v baterijo na preko 100% (torej v zgornjo rezervo) in ali je to lahko kakorkoli problematično?
Re: Nissan LEAF 2018
Leaf in Tesla pri 100% napolnjenem akumulatorju ne regenerirata/polnita (nekateri drugi EV pa lahko še vedno).
Soul EV believer
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Nissan LEAF 2018
Renault Kangoo ko je poln ne regenerira, Kia Soul pa kljub vsemu regenerira. Kaj se pa dogaja z energijo pa ne vem. ali ima še toliko rezerve ali pa jo morda kako "kuri"?
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek