Tesla "compact"
Tesla "compact"
Kljub prejšnji izjavi Elona Muska, da cenejšega avta od Modela 3 ne bo, je na nedavnem srečanju delničarjev dejal da lahko "kompaktno" Teslo pričakujemo v 5 do 6 letih. To je sicer dolga doba, ampak vseeno dobra novica. Večina proizvajalcev tako ali tako obljublja prve "resne" EVje od 2020 do 2022.
"compact" velikost verjetno ne bo v "super-mini" razredu Soula in Zoe, ampak verjetno bolj Leafa in Ioniqa. Cena bi se upajmo tako lahko spustila do $25.000. Mogoče z nižanjem cene baterij še nižje.
"compact" velikost verjetno ne bo v "super-mini" razredu Soula in Zoe, ampak verjetno bolj Leafa in Ioniqa. Cena bi se upajmo tako lahko spustila do $25.000. Mogoče z nižanjem cene baterij še nižje.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Tesla "compact"
Aja..no ja...samo če gledamo da je 25k cena v USa, je potem v evropi nekje tu tu kot ioniq
Re: Tesla "compact"
Ioniq stane 35.000€, tisti zgoraj omenjeni compact tip pa je cenjen na 21.000€. Dokler ne bo gigafactory-ja v EU, se tej ceni niti slucajno ne bodo priblizali, ze zaradi uvoznih dajatev ter transporta. To pa pomeni da bomo definitivno pred Teslo imeli avtomobile tega razreda od ostalih proizvajalcev.
Re: Tesla "compact"
Cez nekaj let brez problema, nekaj v velikostnem razredu Zoe s 30kWh. Za mesto & primestje cez glavo zadosti. Ze jaz se brez problema vozim okoli s CZerom pa nima niti priblizno vec tistih 16kWh na voljo. Danes sem vozil 135km/h, vec pa ni sel. Nimam kam z elektroni ...
Cene battery packov (ne raw celic) so ze sedaj pod 200€/kWh. Danes videl reklamo "Fabia iz zaloge za 8.888€". 9k+6k = 15k. Pa nisem odstel cene komponent ki jih ima fabia in jih EV ne bi imel (motor, menjalnik, izpusni sistem, tank, ...).
Torej 15k ze danes brez problema, kje je sele 20k Ampak ni interesa, so marze predobre pri traktorjih in bencinarjih. Pa se ravno subvencijo bi dobil. Tak avto bi razgrabili.
Cene battery packov (ne raw celic) so ze sedaj pod 200€/kWh. Danes videl reklamo "Fabia iz zaloge za 8.888€". 9k+6k = 15k. Pa nisem odstel cene komponent ki jih ima fabia in jih EV ne bi imel (motor, menjalnik, izpusni sistem, tank, ...).
Torej 15k ze danes brez problema, kje je sele 20k Ampak ni interesa, so marze predobre pri traktorjih in bencinarjih. Pa se ravno subvencijo bi dobil. Tak avto bi razgrabili.
Re: Tesla "compact"
Kaj pa vem, mislim da je cena packa trenutno precej višja.... za kupca (Nissan...)
Re: Tesla "compact"
Se strinjam z @matija. Ni interesa, možnosti, znanje in sposobnosti so.
Res upam in želim, da Tesla čimprej uspe in začne z izdelavo velikih (oz. večjih) količin. Potem bo pa zanimivo.
Res upam in želim, da Tesla čimprej uspe in začne z izdelavo velikih (oz. večjih) količin. Potem bo pa zanimivo.
Re: Tesla "compact"
Tesla že dela po 3,500 trojk tedensko... V kratkem planirajo zagon za 3tji delovni pas in bo cifra skočila na 5k tedensko kar je njihov cilj da bo cashflow pozitiven in ne bo več izgube... Upam da to izvedejo čim prej in nas poplavijo s Teslami ...
Re: Tesla "compact"
BMW ravno napovedal prejsnji teden, da dviga proizvodnjo svojih elektrificiranih vozil za 50%. Slisi se fajn, ce pa pogledamo podrobneje kaj to pomeni: v tem so i8, i3 ReX in i3 BEV. Dvigajo pa iz 130 dnevno na 200 dnevno. Ce je 1/3 i3 BEV je to ~70 BEV vozil dnevno s strani miljardnega koncerna.
Tesla ze proizvaja 500 model3 dnevno in nekaj podobnega tudi ce sestejemo dnevno proizvodnjo S in X skupaj. 1000 BEV-ov dnevno ni ravno malo, pa jih smatrajo kot startup Miljardni koncern s 100 letno zgodovino pa 70. Je pa veliko besed in konceptov Najnovejsa informacija so DPF filtri, ki jih bodo tlacili na bencinaje in prikljucne hibride ...
Ne samo da so ostale totalno ponizali na podrocju EVjev, tudi na podrocju "compact luxury sedan" ne glede na tip pogona (dizel, bencin, CNG, LPG, elektrika, hydrogen) so na domacem trgu (USA) vodilni. Po prodaji so prehiteli C klaso, A4, serijo 3. S tem da so primerjave dejansko napacne. Ker Model3 nima ogromnega motornega dela, se po prostornosti kabine in prtljaznega prostora se primerja z A6, E klasa, serija 5 - ker pade v "midsize luxury sedan". Ampak da se bo uskladilo bo preteklo se veliko bencina
Do konca meseca bodo delali 750 model3 dnevno.
Se vedno pa dokler ne bo tovarne v EU, bodo pri nas ti avti dragi.
Tesla ze proizvaja 500 model3 dnevno in nekaj podobnega tudi ce sestejemo dnevno proizvodnjo S in X skupaj. 1000 BEV-ov dnevno ni ravno malo, pa jih smatrajo kot startup Miljardni koncern s 100 letno zgodovino pa 70. Je pa veliko besed in konceptov Najnovejsa informacija so DPF filtri, ki jih bodo tlacili na bencinaje in prikljucne hibride ...
Ne samo da so ostale totalno ponizali na podrocju EVjev, tudi na podrocju "compact luxury sedan" ne glede na tip pogona (dizel, bencin, CNG, LPG, elektrika, hydrogen) so na domacem trgu (USA) vodilni. Po prodaji so prehiteli C klaso, A4, serijo 3. S tem da so primerjave dejansko napacne. Ker Model3 nima ogromnega motornega dela, se po prostornosti kabine in prtljaznega prostora se primerja z A6, E klasa, serija 5 - ker pade v "midsize luxury sedan". Ampak da se bo uskladilo bo preteklo se veliko bencina
Do konca meseca bodo delali 750 model3 dnevno.
Se vedno pa dokler ne bo tovarne v EU, bodo pri nas ti avti dragi.
Re: Tesla "compact"
Da, uspeh Tesle je ključen za celotni pohod, preboj in zmago EV, a vseeno bo za znižanje cen, najprej potrebno dočakati in moč kupiti Model 3 za 35 tisoč dolarjev (brez davka) v ZDA. Kdaj pa bo to? Pred koncem tega leta dvomim.
Glede, da bo Tesla v kratkem prebila mejo 200 tisoč prodanih EV-jev v ZDA - glede na dostave v Kanadi bržkone taktično, takoj prve dni julija - bodo potem naslednje leto na polno štancali za domači trg zaradi ugašanja subvencije. Za Evropo je prihod že tako zamaknjen na 2019, sam bi rekel, na julij 2019. Dobra stran tega pa je odprava porodnih težav, zdaj so že nekaj updatal sedeže.
A vseeno ne vidim, da bi srednjeročno Tesla šla delat še cenejši model od 3. Itak sledi Y, pa Semi, potem bi moral biti pickup, vmes novi roadster, poštena osvežitev S-a, X-a ... Pač so le ameriški proizvajalec in dokler ne bo mastnega profita (če bo), ni logike delat poceni avto. V Evropi oz. Sloveniji bodo Tesle še dolgo predrage, ker itak je prioriteta tovarna na Kitajskem, potem šele v Evropi. A uspeh Tesle bi moral prinesti cenovni pritisk na ključni navezi, ki lahko data pravi poceni EV za Evropo: Renault/Nissan in Hyundai/Kia.
Glede, da bo Tesla v kratkem prebila mejo 200 tisoč prodanih EV-jev v ZDA - glede na dostave v Kanadi bržkone taktično, takoj prve dni julija - bodo potem naslednje leto na polno štancali za domači trg zaradi ugašanja subvencije. Za Evropo je prihod že tako zamaknjen na 2019, sam bi rekel, na julij 2019. Dobra stran tega pa je odprava porodnih težav, zdaj so že nekaj updatal sedeže.
A vseeno ne vidim, da bi srednjeročno Tesla šla delat še cenejši model od 3. Itak sledi Y, pa Semi, potem bi moral biti pickup, vmes novi roadster, poštena osvežitev S-a, X-a ... Pač so le ameriški proizvajalec in dokler ne bo mastnega profita (če bo), ni logike delat poceni avto. V Evropi oz. Sloveniji bodo Tesle še dolgo predrage, ker itak je prioriteta tovarna na Kitajskem, potem šele v Evropi. A uspeh Tesle bi moral prinesti cenovni pritisk na ključni navezi, ki lahko data pravi poceni EV za Evropo: Renault/Nissan in Hyundai/Kia.
Re: Tesla "compact"
Se na tole sem se spomnil CRFCRF napisal/-a:Kaj pa vem, mislim da je cena packa trenutno precej višja.... za kupca (Nissan...)
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=33&t=4 ... ack#p13015
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 80 Odgovori
- 2875 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvader
-
- 51 Odgovori
- 1589 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 25 Odgovori
- 6255 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Rubb
-
- 67 Odgovori
- 2082 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a mlakar
-
- 157 Odgovori
- 5281 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith