Večji PHEV?
Re: Nissan LEAF 2018
Da se naročiti tudi, seveda, če ti odgovarja karavan, KIO OPTIMO karavan plug-in. Men je nazadnje naračunal z high opremo cca 39k € - 4500 subvencije. Men je bil kot avto vseč, samo cena je visoka pa bencinar 2.0.standi79 napisal/-a:a obstaja kak večji plugin? npr. RAV4?
Re: Nissan LEAF 2018
kavka napisal/-a:In pa Chrysler Pacifica.
Nekaj takega pa jaz iščem za zamenjavo Tourana TDI - samo kakšno ugodnejšo varianto kot je ta. A je še kakšen enoprostorc na voljo razen BMW 2 ali pa v prihodu?
Re: Večji PHEV?
BMW 2 je mnogo manjši od Tourana. Tadolga izvedba pa ne obstaja PHEV. Kia Niro (sicer ni enoprostorc) je podobno velika kot BMW (malo manjši prtljažnik, pa prostornejša kabina). Drugo leto prihajata Opel Grandland in Peugeot 3008.
Kaj pa Passat GTE? No, ugoden tudi ta glih ni.
Mitsubishi je samo za tiste, ki imajo res radi velike avte. Na kratkih vožnjah je drugače mnogo bolj praktično kaj manjšega, na dolgih pa tol žre da bo suma porabil več bencina kot tiguan (plus še elektriko) in potem nima nekega smisla.
Kaj pa Passat GTE? No, ugoden tudi ta glih ni.
Mitsubishi je samo za tiste, ki imajo res radi velike avte. Na kratkih vožnjah je drugače mnogo bolj praktično kaj manjšega, na dolgih pa tol žre da bo suma porabil več bencina kot tiguan (plus še elektriko) in potem nima nekega smisla.
Re: Večji PHEV?
@Luka
Tudi jaz bi rabil en komot 6-sedežnik, a se bojim, da se bomo načakali.VW ID Buzz tam okol 2022?
Chrysler Pacifica bi bila sicer top, dejansko ima en pošten doseg za mami/ati taxi, a malo preveč $$$. A kaj ko v Evropo ti ameriški (četudi večinoma japonskih firm) enoprostorci itak ne zajadrajo. Waymo sicer fura hibridne Pacifice kot avtonomna vozila in jim gre precej dobro.
Tudi jaz bi rabil en komot 6-sedežnik, a se bojim, da se bomo načakali.VW ID Buzz tam okol 2022?
Chrysler Pacifica bi bila sicer top, dejansko ima en pošten doseg za mami/ati taxi, a malo preveč $$$. A kaj ko v Evropo ti ameriški (četudi večinoma japonskih firm) enoprostorci itak ne zajadrajo. Waymo sicer fura hibridne Pacifice kot avtonomna vozila in jim gre precej dobro.
Re: Večji PHEV?
Ja sej to, nekaj prostornega in preprostega. Moja ima cela 2 km do službe in popoldanske variante za tamala dva sem in tja (max 15km). Trenutno za to uporabljamo Tourana, jaz pa v službo z Up-om (cxa. 70km na dan). V tem primeru ni kaj dobro za dizelaša te male dnevne kombinacije. Za vikende in glavni dopust nam pride pa prav - sploh ko gremo kampirat, pa sup pa kolesa... no pa bi že prav prišel Nissan n200, če bi bila hibridna varianta na voljo. Ne vem kako tukaj ne računajo malo drugače, čeprav po eni strani jih razumem, ker smo v obdobju SUV-ov.
Očitno bo treba res počakati še par let - ID Buzz
Sem oa našel na Češkem z veliko manj opreme tele Pacifice za okoli 30k€ - rabljene seveda.
Očitno bo treba res počakati še par let - ID Buzz
Sem oa našel na Češkem z veliko manj opreme tele Pacifice za okoli 30k€ - rabljene seveda.
Re: Večji PHEV?
Govori se veliko, ampak dejansko še nič konkretno napovedano.
P 5008 bi naj bil PHEV. Tudi jaz ciljam na njega, upam edino da ne bodo naredili s 50km EV dometa. potem je useless
P 5008 bi naj bil PHEV. Tudi jaz ciljam na njega, upam edino da ne bodo naredili s 50km EV dometa. potem je useless
Re: Večji PHEV?
Za 50km dometa je solidno, sicer vsak ima svoj sanjski domet, vendar to pomeni, da pokriješ dnevno vožnjo po mestu. Če si iz predmestja, po avtocesti koristiš pač ICE oz. polniš v mestu. Seveda se pa strinjam, da bi bil cool PHEV z dometom 150+km
Re: Večji PHEV?
Če moraš na AC koristit ICE, potem ti je navaden dizel cenejši. Edino če bi res enormno kilometrino naredil po mestu, kar ponavadi ne.
PHEV bi bil optimalen tam nekje 100-150km EV ja, ICE pa pač res takrat ko greš na morje, ipd.
PHEV bi bil optimalen tam nekje 100-150km EV ja, ICE pa pač res takrat ko greš na morje, ipd.
Re: Večji PHEV?
5008 pravijo, da v letu 2019. Bržkone bodo sledili še ostali. Napovedan je Superb, lahko bi hitro dodali še Kodiaqa.
Za nas je 50 elektro km že dovolj. Pa še upravičeno bi šel v Ljubljani na polnilnico ;-)
Samo osebno bi najraje MVP z drsnimi vrati in razporeditvijo sedežev 2+2+2. Na koncu bo še najboljši Nissanov eNV-200 z večjo baterijo in predvsem končno ustreznim bms/tms ter bom preskočil phev skušnjavo.
Za nas je 50 elektro km že dovolj. Pa še upravičeno bi šel v Ljubljani na polnilnico ;-)
Samo osebno bi najraje MVP z drsnimi vrati in razporeditvijo sedežev 2+2+2. Na koncu bo še najboljši Nissanov eNV-200 z večjo baterijo in predvsem končno ustreznim bms/tms ter bom preskočil phev skušnjavo.
Re: Večji PHEV?
Nissan eNV ima tudi pri manjšem akumulatorju že ustrezen BMT/TMS - namenjen je 24h/365 rabi.
V VB že delujejo Taxi službe v kombinaciji z lastnim CHAdeMO hitrim polnilcem...
http://nissaninsider.co.uk/taxi-company ... n-e-nv200/
V VB že delujejo Taxi službe v kombinaciji z lastnim CHAdeMO hitrim polnilcem...
http://nissaninsider.co.uk/taxi-company ... n-e-nv200/
Soul EV believer
Re: Večji PHEV?
E, to pa je info. Sklepal, da je vse isto pri bateriji kot pri Leafu.
Če ima s 40 kWh EPA doseg 193 km, bi ga moral imeti s 60kWh cca 285 km, to bi pa zame že bilo to to za čisti BEV, da se znebim prvega/velikega ICE-ja. Pa še božjastno drag ni. Edino pri crash testu ni perla, a bi rekel na hitro, da zaradi odsotnosti večine elektronskih pomagal. A jih bo Nissan pri nas prodajal, zdaj ko so/bodo začeli z Leafom?
Če ima s 40 kWh EPA doseg 193 km, bi ga moral imeti s 60kWh cca 285 km, to bi pa zame že bilo to to za čisti BEV, da se znebim prvega/velikega ICE-ja. Pa še božjastno drag ni. Edino pri crash testu ni perla, a bi rekel na hitro, da zaradi odsotnosti večine elektronskih pomagal. A jih bo Nissan pri nas prodajal, zdaj ko so/bodo začeli z Leafom?
Re: Večji PHEV?
PHEV ima samo en velik problem. Če ga ljudje nikoli ne polnijo, je pri porabi slabši od HEV.