Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Sicer pa kot pričakovano odličen za po Sloveniji in če ne potrebuješ hitrega polnjenja. Poraba impresivno nizka, bi Ioniq sploh lahko šel nižje?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Seveda bi Ioniq lahko šel nižje. Kolikor vem, so člani tega foruma to dokazali. Ali se motim?SimonZed napisal/-a:Sicer pa kot pričakovano odličen za po Sloveniji in če ne potrebuješ hitrega polnjenja. Poraba impresivno nizka, bi Ioniq sploh lahko šel nižje?
Re: Nissan LEAF 2018
Pred polnjenjem na 22kW polnilnici:
Po polnjenju:
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Re: Nissan LEAF 2018
Aha, pri nizkem SoC kar fiktivno naredijo "rezervo" pri Nissanu, tako da ti verjetno % zacno hitreje padat, od tu razlika 8% SoC med Leaf & LeafSpy (36% - 43.6%). Ker pri visokem sta identicna 91% - 91%. Torej 1% voznje pri visokem SoC pomeni vec kot pri nizkem. To verjetno vecina uporabnikov ne bo vedela, uposteva pa GoM.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Mislim da pomeni 1% enako količino energije spodaj ali zgoraj. Bom pojasnil, ko utegnem.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Že parkrat sem poskusil poslati sporočilo pa imam težave.
Torej tukaj je tabela dejanske napolnjenosti baterije, kaj pokaže LeafSpy in kaj pokaže številčnica (display):
Dejanski SOC LeafSpy Display
10 10 0
55 55 50
100 100 100
Torej 9% dejanske spremembe SOCa prikaže display kot 10% spremembo.
Dejansko porabljen SOC izračunamo kot 0.9 kratnik spremembe SOCa na displayu.
Vse to ne glede kje se nahajamo.
Torej tukaj je tabela dejanske napolnjenosti baterije, kaj pokaže LeafSpy in kaj pokaže številčnica (display):
Dejanski SOC LeafSpy Display
10 10 0
55 55 50
100 100 100
Torej 9% dejanske spremembe SOCa prikaže display kot 10% spremembo.
Dejansko porabljen SOC izračunamo kot 0.9 kratnik spremembe SOCa na displayu.
Vse to ne glede kje se nahajamo.
Re: Nissan LEAF 2018
Vsi novopečeni boste kaj hitro spoznali da je z ev jem najbolje it na dolgo pot z hipermilingom
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Tudi sam dočakal in ga pripeljal na dvorišče.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Še kratek vtis.
Naredil 180 km. Varčna vožnja, zmerne hitrosti tudi na avto cesti. 90-108.
Dobra stvar, nastaviš maksimalno hitrost in ti lepo sledi v počasnem pasu, če izbereš prehitevalni pas, se takoj prilepi na hitrejšega.
Kolikor sem do sedaj znal pogledati, je poraba 13 kWh. Če voziš tako ekonomsko, dejansko narediš več kM, kot ti kaže. Sem uporabljal tudi klimo.
Nekaj me moti za luči nisem siguren, če sem prav nastavil, če je to vse, so zelo slabe, mislim blede. To moram še preveriti. Sedaj se polni, no ja, vsaj tako bi naj bilo po lučkah. Samo prva utripa. Toliko za danes. Mi je malo "nerodno", pred tistimi, ki še čakate. Vam držim pesti, da jih dobite čim prej.
Naredil 180 km. Varčna vožnja, zmerne hitrosti tudi na avto cesti. 90-108.
Dobra stvar, nastaviš maksimalno hitrost in ti lepo sledi v počasnem pasu, če izbereš prehitevalni pas, se takoj prilepi na hitrejšega.
Kolikor sem do sedaj znal pogledati, je poraba 13 kWh. Če voziš tako ekonomsko, dejansko narediš več kM, kot ti kaže. Sem uporabljal tudi klimo.
Nekaj me moti za luči nisem siguren, če sem prav nastavil, če je to vse, so zelo slabe, mislim blede. To moram še preveriti. Sedaj se polni, no ja, vsaj tako bi naj bilo po lučkah. Samo prva utripa. Toliko za danes. Mi je malo "nerodno", pred tistimi, ki še čakate. Vam držim pesti, da jih dobite čim prej.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Ne je štajerc, tablice so sposojene. pridejo druge gor.pirpy napisal/-a:Pa ne spet LJ
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Še en uspel test:
Iščem pa še kakšno rešitev za 2 kolesa peljat. Kljuke najbrž ne bo možno montirat TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Re: Nissan LEAF 2018
Še vedno čakajoč na rezultat...SimonZed napisal/-a:Minilo je 24 ur pa še ni rezultata. Napisati povprečno hitrost in porabo ne vzame veliko časa.SimonZed napisal/-a:Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi).
Re: Nissan LEAF 2018
SimonZed napisal/-a:Strešni prečki (je že nekdo našel med dodatno opremo) in nosilca za kolesi.
Mislim, da je ta
http://www.glynhopkinpartsonline.co.uk/ ... KE7305S510
Re: Nissan LEAF 2018
reso007 napisal/-a:SimonZed napisal/-a:Strešni prečki (je že nekdo našel med dodatno opremo) in nosilca za kolesi.
Mislim, da je ta
http://www.glynhopkinpartsonline.co.uk/ ... KE7305S510
Kljuka pa paše od Leaf 1 (vsaj tako je zapisal v e-pošti g. Završnik), ni pa dovoljena vleka.
https://www.ebay.de/itm/Nissan-Leaf-11- ... 2643652159
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Še izkušnja domačega polnjenja. Iz 32 % na 100. OB 21 uri priklopil, ob 11 uri poln 100%.
V BTC sem polnil cca dobro uro tako na pamet za cca 15 km.
Še popravek povprečne porabe je bil 14,5 kWh/100, to sem našel nekje med meniji.
Še nisem uspel nastaviti tempomata. Omejitev hitrosti mi gre, tempomat še nisem našel pod preprogo.
V BTC sem polnil cca dobro uro tako na pamet za cca 15 km.
Še popravek povprečne porabe je bil 14,5 kWh/100, to sem našel nekje med meniji.
Še nisem uspel nastaviti tempomata. Omejitev hitrosti mi gre, tempomat še nisem našel pod preprogo.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Ok... ker vidim da je kar nekaj zadev...
Jaz sem bil tisti z Ioniqom in pripravljam video na to temo. Lahko vam povem to, da #Rapidgate na teh hitrostih je prava zadeva ni izmišljeno in je upočasnjeno polnjenje, ko se baterija segreje. V Mariboru mu je polnil 23 kWh 1uro in 5 minut... S korejcem potrebuješ malo več kot pol ure za isto energijo.
Druga stvar Leaf števec je še bolj konzervativen... se pravi Leaf2 130 kmh = Ioniq nekaj manj... Skratka video prihaja.
Jaz sem bil tisti z Ioniqom in pripravljam video na to temo. Lahko vam povem to, da #Rapidgate na teh hitrostih je prava zadeva ni izmišljeno in je upočasnjeno polnjenje, ko se baterija segreje. V Mariboru mu je polnil 23 kWh 1uro in 5 minut... S korejcem potrebuješ malo več kot pol ure za isto energijo.
Druga stvar Leaf števec je še bolj konzervativen... se pravi Leaf2 130 kmh = Ioniq nekaj manj... Skratka video prihaja.
Re: Nissan LEAF 2018
reso007 napisal/-a:reso007 napisal/-a:SimonZed napisal/-a:Strešni prečki (je že nekdo našel med dodatno opremo) in nosilca za kolesi.
Mislim, da je ta
http://www.glynhopkinpartsonline.co.uk/ ... KE7305S510
Kljuka pa paše od Leaf 1 (vsaj tako je zapisal v e-pošti g. Završnik), ni pa dovoljena vleka.
https://www.ebay.de/itm/Nissan-Leaf-11- ... 2643652159
Še en link z različnimi kompleti za strešne nosilce Thule.
Jaz se nagibam za prvega.
https://www.thule.com/en-gb/gb/buyers-g ... =9UkNH5MEy
Re: Nissan LEAF 2018
Hvala ker si se oglasil! V pričakovanju videa...Robinhood napisal/-a:Ok... ker vidim da je kar nekaj zadev...
Jaz sem bil tisti z Ioniqom in pripravljam video na to temo. Lahko vam povem to, da #Rapidgate na teh hitrostih je prava zadeva ni izmišljeno in je upočasnjeno polnjenje, ko se baterija segreje. V Mariboru mu je polnil 23 kWh 1uro in 5 minut... S korejcem potrebuješ malo več kot pol ure za isto energijo.
Druga stvar Leaf števec je še bolj konzervativen... se pravi Leaf2 130 kmh = Ioniq nekaj manj... Skratka video prihaja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek