Jah, nič, bo treba Teslo kupit.giotto napisal/-a: Avto ima stop and go funkcijo. Se pa stvar ugasne po 3 sec. stanja na mestu. Da avto spet spelje moraš pritisniti stopalko za elektriko ali pa pritisniti gumb "RES".
Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
@kt57 čestitke. Lep avto.
Želim veliko srečnih, varnih, "naelektrenih" kilometrov.
Želim veliko srečnih, varnih, "naelektrenih" kilometrov.
Re: Nissan LEAF 2018
Na forumu dems prvo poročilo o #rapidgateu v Sloveniji:
Ali to je ovira ali ni, mora vsak sam oceniti. Pomembno pa je, da so kupci seznanjeni s tem. Jaz sem še pravočasno izstopil z vlaka.
Glede na izkušnje iz tujine bi pri temperaturi baterije 37°C (rezultat 185 km vožnje večinoma po avtocesti z realno hitrostjo 120-125 km/h) sledilo prvo hitro polnjenje z močjo 30 kw, vsako naslednje pa bi bilo z močjo 22 kw ali še manj (če bi nadaljeval z vožnjo po avtocesti).Ignac Završnik napisal/-a:Danes sem prevozil 185 kilometrov in porabil 31,9 kWh, dosegel 9% in dobil opozorilo o nizkem stanju baterije. Pot je večinoma vodila po avtocesti, kjer sem zopet vztrajal pri hitrosti 130 km/h in uporabi ProPilota. Seveda, kjer ni omejitev ali gostega prometa. Leaf Spy Pro pokaže pri 8% še vedno 6,8 kWh shranjene energije ali SOC 17,4 %. Rezerve več kot zadosti.
#SloRapidGate Temperatura baterije je narasla iz začetnih 20 na 36,9 stopinj. Na žalost pa nisem mogel na hitro polnilnico, ker je bila zasedena. Vendar sem mnenja, da kakšnih ovir pri hitrem polnjenju ne bi doživel.
Ali to je ovira ali ni, mora vsak sam oceniti. Pomembno pa je, da so kupci seznanjeni s tem. Jaz sem še pravočasno izstopil z vlaka.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums ... 7-340.html
Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums ... 7-340.html
Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
- Priponke
-
- Charging_speed_vs_Temp_gauge.png (32.87 KiB) Pogledano 4697 krat
Re: Nissan LEAF 2018
Nekaj strani nazaj v tej temi (video s Škotske, pa kasneje Bjorn)...crunchy napisal/-a:Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=12&t=695&start=820
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=12&t=695&start=940
Re: Nissan LEAF 2018
Tole ni najboljši prikaz. V modri coni ne bo nikoli 45kw. Tam pa zato ker je prehladna...crunchy napisal/-a:Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums ... 7-340.html
Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Najlepša hvala! Tudi na strani 50 je nekaj:SimonZed napisal/-a:Nekaj strani nazaj v tej temi (video s Škotske, pa kasneje Bjorn)...crunchy napisal/-a:Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=12&t=695&start=820
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=12&t=695&start=940
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=12&t=695&start=980
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
To je res. Očitno so vzeli v poštev samo meritve pri toplih baterijah.giotto napisal/-a:Tole ni najboljši prikaz. V modri coni ne bo nikoli 45kw. Tam pa zato ker je prehladna...crunchy napisal/-a:Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums ... 7-340.html
Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC (pri bateriji z optimalno temperaturo), ki sem ga dobil na osnovi tega videa:
https://www.youtube.com/watch?v=FrG5L_Jm1es
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
https://www.youtube.com/watch?v=FrG5L_Jm1es
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
Re: Nissan LEAF 2018
Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikazcrunchy napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC (pri bateriji z optimalno temperaturo), ki sem ga dobil na osnovi tega videa:
https://www.youtube.com/watch?v=FrG5L_Jm1es
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Moč polnjenja je odvisna od SOC in ne obratno. Ponavadi je vzrok na x-osi, posledica pa na y. Grafa, ki je obratno obrnjen jaz ne bi bil sposoben razumeti, vsaj ne takoj, ko bi ga videl. Moral bi ga obrniti.drejc12 napisal/-a:Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikaz
Na primer: zanima nas kolikšna bo moč polnjenja, baterijo pa imamo na 65% SOC. Enostavno na x osi poiščemo 65%, na y pa odčitamo moč (nekje med 33 kW in 34 kW).
Re: Nissan LEAF 2018
Super prikazano.crunchy napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC ...
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
O tem sem razmišljal že sam. Glede na trenutne razpoložljive podatke ugotavljam, da je za rapidgate najbolj optimalno začeti s 100% (logično) in potem polniti na DC zgolj v območju od 10-50% napolnjenosti. Si vsakih 80-100km na polnilnici ampak nekako predvidevam da bi s takim načinom uspel obdržat baterijo pod 40°C tudi na daljši razdalji. Seveda potovalna hitrost ne sme biti prek 100kph.
Če bi lahko prišli do grafa, ko bi KW zamenjal za °C bi bilo sploh super.
Za pot tam okrog 250km pozimi, 350km poleti zgornje najbrš ni najbolj optimalno. Takrat ga pač 1x polniš na DC in takrat do 70-80%. Obvezno pa ves čas po polžje, to v vsakem primeru.
Bo pa poleti treba biti izredno previden, da že tekom vožnje ne spraviš temperaturo previsoko do prvega polnjenja. Npr. prek 35°C.
Re: Nissan LEAF 2018
You have a pointcrunchy napisal/-a:Moč polnjenja je odvisna od SOC in ne obratno. Ponavadi je vzrok na x-osi, posledica pa na y. Grafa, ki je obratno obrnjen jaz ne bi bil sposoben razumeti, vsaj ne takoj, ko bi ga videl. Moral bi ga obrniti.drejc12 napisal/-a:Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikaz
Na primer: zanima nas kolikšna bo moč polnjenja, baterijo pa imamo na 65% SOC. Enostavno na x osi poiščemo 65%, na y pa odčitamo moč (nekje med 33 kW in 34 kW).
Re: Nissan LEAF 2018
Pri Dems so ovrgli mojo domnevo. Tudi pri polnjenosti samo do okrog 50% gre temperatura krepko prek 40°C.giotto napisal/-a:Super prikazano.crunchy napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC ...
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
O tem sem razmišljal že sam. Glede na trenutne razpoložljive podatke ugotavljam, da je za rapidgate najbolj optimalno začeti s 100% (logično) in potem polniti na DC zgolj v območju od 10-50% napolnjenosti. Si vsakih 80-100km na polnilnici ampak nekako predvidevam da bi s takim načinom uspel obdržat baterijo pod 40°C tudi na daljši razdalji. Seveda potovalna hitrost ne sme biti prek 100kph.
Če bi lahko prišli do grafa, ko bi KW zamenjal za °C bi bilo sploh super.
Za pot tam okrog 250km pozimi, 350km poleti zgornje najbrš ni najbolj optimalno. Takrat ga pač 1x polniš na DC in takrat do 70-80%. Obvezno pa ves čas po polžje, to v vsakem primeru.
Bo pa poleti treba biti izredno previden, da že tekom vožnje ne spraviš temperaturo previsoko do prvega polnjenja. Npr. prek 35°C.
http://dems.si/forums/tema/nissan-leaf-40-kwh/
Re: Nissan LEAF 2018
kW so kW, ne glede na SOC. In tudi smer (poraba/polnjenje) ni pomembna. Bo treba v toplih dneh lepo počasi z do 15kW vozit pa bo temperatura ostala pod 40.
Re: Nissan LEAF 2018
Tolk "leti" še moj Soul
giotto napisal/-a:https://youtu.be/XpimRoynA3U
Tale ga je pa do konca "stisnil".
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Nissan LEAF 2018
Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi).
Re: Nissan LEAF 2018
Gledam spodnjo sliko iz http://dems.si/forums/tema/nissan-leaf-40-kwh/, torej pri 43.6°C naj bi imel 43kW hitrost polnjenja ? Nekaj ne gre skupaj.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek