Kateri pin 3 si mislil? Plus vhod v OO ali tisti NC pin na konektorju? By the way, na shemi ne vidim kam je povezan + vhod. Kam je vezan izhod iz OO?CRF napisal/-a:Sumil sem na napajanje +-12 pa karkoli tam spremenim ni popolnoma nobene spremembe. Frekvenca je 1kHz in signal na pinu 3 je popolnoma lep. Šum je pa posledica slabega osciloskopa ja. Bom poskusil posnet z boljšim.
Projekt Pametna polnilnica
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Projekt Pametna polnilnica
Re: Projekt Pametna polnilnica
Sorry, takle izsek sem imel pri roki... Pod pin 3 sem mislil + vhod v OO, vezan je direktno na izhod iz mikrokontrolerja.
Na drugi strani gre izhod iz OO samo še na en 200M upor... nič drugega.
Na drugi strani gre izhod iz OO samo še na en 200M upor... nič drugega.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Projekt Pametna polnilnica
Torej osciloskop prikazuje izhod iz OO, spoj R8 in D2 ali kaj drugega?CRF napisal/-a:Sorry, takle izsek sem imel pri roki... Pod pin 3 sem mislil + vhod v OO, vezan je direktno na izhod iz mikrokontrolerja.
Na drugi strani gre izhod iz OO samo še na en 200M upor... nič drugega.
Če gre izhod res samo še na 200M upor in za spojem R8 in D2 sta dve povezavi, predvidevam, da gre ena na + vhod OO. Morda, ko boš utegnil, nalimaj večjo shemo...
Še nekaj, + vhod neposredno vezan na izhod se mi zdi nekoliko neobičajna rešitev, še posebej, ker je - vhod na konstantni napetosti 1.66V. Ali je kje prišlo do napake?
Re: Projekt Pametna polnilnica
@CRF
Jaz izkljucim oboje hkrati, rele in pwm in se avto zmeraj zbudi.
Kot sem napisal se ne iskri zaradi zakasnitve kontaktoja.
@crunchy
Z + vhodom vezanim na izhod MCU ja in z minusom na 1.66 dobimo, da je prehod na izhodu čist in natančen, ker dokler je izhod MCU ja na 0 je daleč pod minus vhodom OO-ja, ko pa je na 1 pa je daleč nad minus vhodom OO ja.
Jaz izkljucim oboje hkrati, rele in pwm in se avto zmeraj zbudi.
Kot sem napisal se ne iskri zaradi zakasnitve kontaktoja.
@crunchy
Z + vhodom vezanim na izhod MCU ja in z minusom na 1.66 dobimo, da je prehod na izhodu čist in natančen, ker dokler je izhod MCU ja na 0 je daleč pod minus vhodom OO-ja, ko pa je na 1 pa je daleč nad minus vhodom OO ja.
Re: Projekt Pametna polnilnica
Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CPCRF napisal/-a:Če bi lahko bi bilo super. Tega dela ne najdem v nobenih specifikacijah. PWM manj kot 6A je rezerviran za neko digitalno komunikacijo, oziroma je "ERROR".N75 napisal/-a: Na pamet ne vem, mogoče postaviš PWM na 5A ali manj, takrat ne sme polnit.
Imam kabel NGRkick ki ima možnost izklopa, lahko tam preverim kako deluje, pomerim PWM signal s osciloscopom.
Re: Projekt Pametna polnilnica
@ crunchy, ja, merjen signal je na izhodu OO. tisti povezavi naprej sta, ena na 200k upor, druga pa je PILOT, ki je v zraku.
direktna povezava niti ni taka redkost če je izhod aktivno drajvan high in low. Mogoče iz obupa res poskusim s kakšnim serijskim uporom.
@pirpy. Samo da bom 100%. Izključiš rele in PWM potegneš HIGH..... in potem pustiš 5 ur HIGH... in ponovno vklopiš PWM in avto se zbudi...?
direktna povezava niti ni taka redkost če je izhod aktivno drajvan high in low. Mogoče iz obupa res poskusim s kakšnim serijskim uporom.
@pirpy. Samo da bom 100%. Izključiš rele in PWM potegneš HIGH..... in potem pustiš 5 ur HIGH... in ponovno vklopiš PWM in avto se zbudi...?
Re: Projekt Pametna polnilnica
Super. Točno tako kot naj bi. Samo še nekaj je. Si to funkcijo že sprobal z Zoe? Ampak z daljšo pavzo. vsaj 15 minut.N75 napisal/-a: Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CP
Re: Projekt Pametna polnilnica
Točno
Vse skupaj izgleda kot da je elektrike zmanjkalo med polnjenjem.
Vse skupaj izgleda kot da je elektrike zmanjkalo med polnjenjem.
Re: Projekt Pametna polnilnica
Nisem še preizkusil z Zoe, bom preizkusil .CRF napisal/-a:Super. Točno tako kot naj bi. Samo še nekaj je. Si to funkcijo že sprobal z Zoe? Ampak z daljšo pavzo. vsaj 15 minut.N75 napisal/-a: Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CP
Rele prekine 1.1s po tem ko izpade PWM, ko dam STOP, na kablu pa simuliram avto dioda + 2 upora.
Re: Projekt Pametna polnilnica
Ne čist... če elektrike zmanjk gre PWM na 0, tako kot ti narediš pa ostane na +12V.pirpy napisal/-a:Točno
Vse skupaj izgleda kot da je elektrike zmanjkalo med polnjenjem.
Ampak tudi to če elektrike zmanjka Zoe preživi ja... preverjeno 1000X
Re: Projekt Pametna polnilnica
Se pravi po 1.1s prekine rele ne glede na odziv avta. Ali si simuliral prehod iz C v B z uporom?N75 napisal/-a: Rele prekine 1.1s po tem ko izpade PWM, ko dam STOP, na kablu pa simuliram avto dioda + 2 upora.
Hvala obema, pirpy in N75. Sedaj imam kar nekaj municije na zalogi!
Re: Projekt Pametna polnilnica
Preizkusil 30 min pavze. Polnjenje normalno štarta.CRF napisal/-a:Super. Točno tako kot naj bi. Samo še nekaj je. Si to funkcijo že sprobal z Zoe? Ampak z daljšo pavzo. vsaj 15 minut.N75 napisal/-a: Pomeril sem NRG kabel, ko dam STOP izklopi PWM, CP se postavi visoko na (+12V preko 1kohm), izklopi tudi rele brez da bi prekinil na CP
Re: Projekt Pametna polnilnica
Na konektorju simuliram najprej kabel priklopljen, nato vklop polnjenja, rele vklopi, nato STOP preko telefona BT povezava.CRF napisal/-a:Se pravi po 1.1s prekine rele ne glede na odziv avta. Ali si simuliral prehod iz C v B z uporom?N75 napisal/-a: Rele prekine 1.1s po tem ko izpade PWM, ko dam STOP, na kablu pa simuliram avto dioda + 2 upora.
Hvala obema, pirpy in N75. Sedaj imam kar nekaj municije na zalogi!
Re: Projekt Pametna polnilnica
Izmeri obliko signala:CRF napisal/-a:Kratek update. Rešujem zadnje težave in težavice. Da razjasnim kako in kaj je s prekinitvijo polnjenja sem naredil eno namenski HW in SW, da bom lažje videl kaj se dogaja. (kot sem brskal po netu, so avti zelo različni in se tudi odzivajo zelo razlilčno, tako da mogoče ne bo neke univerzalne rešitve za vse avtomobile)
Drugo težavo imam s pilotnim signalom. Iz nekega čudnega razloga ni "lep" ampak ima grozne (počasne) flanke... posledično avto slabo razbere PWM razmerje. [/center]
Ko še to dvoje razrešim vas prve kontaktiram da se zmenimo za testiranje.
1. brez kabla
2. s kablom, na koncu kabla simuliraš
3. kabel in priklopljeno vozilo
Re: Projekt Pametna polnilnica
Sem ze malo pozabil a ves da imam jaz narejeno vse skuoaj z enim tranzistirjem namesto OO tako da je mozno, da ko dam signal na 1 je pwm na 0
Re: Projekt Pametna polnilnica
Pomerjeno... Vedno enako.N75 napisal/-a:
Izmeri obliko signala:
1. brez kabla
2. s kablom, na koncu kabla simuliraš
3. kabel in priklopljeno vozilo
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Projekt Pametna polnilnica
Ja, v bistvu si naredil komparator s histerezo. Lahko bi sicer uporabil tudi klasicen komparator namesto OO, ampak v obeh primerih bi moral biti izhodni signal izjemno hiter. Ali si poskusil še s kakšnim drugim osciloskopom?pirpy napisal/-a: @crunchy
Z + vhodom vezanim na izhod MCU ja in z minusom na 1.66 dobimo, da je prehod na izhodu čist in natančen, ker dokler je izhod MCU ja na 0 je daleč pod minus vhodom OO-ja, ko pa je na 1 pa je daleč nad minus vhodom OO ja.
Re: Projekt Pametna polnilnica
Ja, uporabljen je kot komparator. Sicer berem po netu in OO niso prav dobri za uporabo kot komparatorji, zaradi nekih izhodnih kondenzatorjev. Prav tako ne reagirajo dobro na velike spremembe med + in -, tako da ga danes zamenjam s pravim komparatorjem da vidim če bo kaj bolje.
Z drugim osciloskopom še nisem poskusil, ker je signal na vhodu pomerjen čisto solidno: [/center]
In še raztegnjen signal na izhodu: [/center]
Katastrofa. Obljubljajo pa 14V/us. Ampak zna bit da je to res samo v območju uV spremembe na vhodu
Z drugim osciloskopom še nisem poskusil, ker je signal na vhodu pomerjen čisto solidno: [/center]
In še raztegnjen signal na izhodu: [/center]
Katastrofa. Obljubljajo pa 14V/us. Ampak zna bit da je to res samo v območju uV spremembe na vhodu
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Projekt Pametna polnilnica
Mislim, da ti podatki veljajo samo za izredno hitre in zelo velike spremembe amplitude na vhodu (primerljive z največjimi dovoljenimi diferencialnimi amplitudami vhodnih signalov). Lahko pa, da sem kaj zamešal. Morda pa je še problem kakšnih dodatnih kapacitivnosti in induktivnosti linij na izhodu?!?CRF napisal/-a:Katastrofa. Obljubljajo pa 14V/us. Ampak zna bit da je to res samo v območju uV spremembe na vhodu
Re: Projekt Pametna polnilnica
Eureka! Sem zamenjal operacijski ojačevalink s komparatorjem in signal je odličen!
Je pa takoj naslednji problem da je izhod tako slab da ne zmore drajvat niti 1k ohma. Bom moral dodat še neko izhodno stopnjo.
Nisem si mislil da bo tale pilot najbolj zakompliciran del.
[/center]Je pa takoj naslednji problem da je izhod tako slab da ne zmore drajvat niti 1k ohma. Bom moral dodat še neko izhodno stopnjo.
Nisem si mislil da bo tale pilot najbolj zakompliciran del.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 278 Odgovori
- 6819 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 4 Odgovori
- 529 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a LeoAlioth
-
- 1 Odgovori
- 133 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 8 Odgovori
- 1972 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a niko6
-
- 26 Odgovori
- 4062 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a GS