MIRANRR napisal/-a:Žal tako je, če si med prvimi, moraš čez kakšno razvojno pomanjkljivost. Pri pilotih je to lahko smrtno nevarno. Pri nas bo samo nekaj razočaranja in prilagajanja razmeram. V nekaj letih se bom temu privadil, ko pride nov razvoj, bomo preskočili na tega najnovejšega. Še vedno se spominjam nekoga iz Ptuja, ki je z malo baterijo prišel do severnega morja. Potem pridem tudi s tem.
Odločitev je padla. Imel bom električni avto.
Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Za razvojno pomanjkljivost je bil LEaf 1, torej 2 bi morala bit nadgradnja v tehničnem in tehnološkem smislu, ne pa "korak nazaj" Mislim da je 30.000+ EUR mal preveč za privajat se in razočaranja..
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Nissan LEAF 2018
Čisto zgrešen opis problema...Zračno hlajen namesto vodno, upočasni polnenje po drugem hitrem polnenju, to sploh ni res.standi79 napisal/-a:https://auto.ndtv.com/news/new-nissan-l ... al-1833888
Nima smisla prebirati člankov ki jih pišejo novinarji ki se ne spoznajo na zadevo.
Re: Nissan LEAF 2018
Nehlajen, in moč je znižana že na prvem polnjenju po hitri vožnji. Tako nekako...standi79 napisal/-a:Pirpy kako pa je?
Re: Nissan LEAF 2018
Fantje no nekdo pa mora biti poskusni zajček... upam samo, da bodk napako odpravili... sicer nam je to drug avto za vsakodnevno pot v službo in domov samo... tako, da nam na srečo me predatavlja takšnega problema. Me pa res tudi malk skrbi, no jezi zakaj tega niso sporočili prej...
Re: Nissan LEAF 2018
Žal ne gre za napako, ki bi jo bilo mogoče odpraviti, ampak je avtomobil tako načrtovan. Sistem, ki skrbi za baterijo (BMS), nima možnosti aktivno hladiti baterije (zaradi varčevanja v baterijskem sklopu ni ventilatorja ali vodnega hlajenja), zato jo pač pasivno hladi s tem, da omeji moč njenega polnjenja in prepreči prekomerno segrevanje. Poleti bo verjetno omejitev prisotna že pri prvem hitrem polnjenju (ker baterija pač ne more biti hladnejša od okoliške temperature).
Re: Nissan LEAF 2018
pirpy, crf in ostali...
Pri kateri temperaturi se prične baterija "kuhati". Katere temperature so še v mejah normale za optimalno uporabo baterije na vozilu?
Hvala za vaše odgovore!
Pri kateri temperaturi se prične baterija "kuhati". Katere temperature so še v mejah normale za optimalno uporabo baterije na vozilu?
Hvala za vaše odgovore!
Re: Nissan LEAF 2018
Nad 50°C naj bi bilo že bolj ali manj "nezdravo" za baterijo ... BMS pri Leaf 2 začne postopno omejevati moč polnjenja nad približno 25°C.
Re: Nissan LEAF 2018
Še vedno trdim da povprečen slovenec nebo imel problema z #rapidgate
Me pa malo skrbi kako bo z degradacijo baterije.
Me pa malo skrbi kako bo z degradacijo baterije.
Re: Nissan LEAF 2018
Jaz pa mislim da bo ravno zaradi te omejitve življenska doba baterij v Leafu 2018 BISTVENO daljša od 30kWh verzije.
In v tem smislu bi rekel tudi da so temperaturno omejitev nastavili ravno nekam na zgornji "zdravi" nivo.
50 stopinj je visoko, ni pa ravno katastrofalno. Tesline baterije hvalijo da imajo dolgo življensko dobo, pa jih BMS namenoma segreje nad 50 stopinj če vklopiš nek POWER mode al nekaj takega. Da dobijo ven nekaj več moči za 0 - 100 pospeševanja.
In v tem smislu bi rekel tudi da so temperaturno omejitev nastavili ravno nekam na zgornji "zdravi" nivo.
50 stopinj je visoko, ni pa ravno katastrofalno. Tesline baterije hvalijo da imajo dolgo življensko dobo, pa jih BMS namenoma segreje nad 50 stopinj če vklopiš nek POWER mode al nekaj takega. Da dobijo ven nekaj več moči za 0 - 100 pospeševanja.
Re: Nissan LEAF 2018
zanimivo so napisali na pushev
"če upoštevamo da tesle model 3 v eu še dolgo ne bo, projekt opel ampera je mrtev, hyunday ioniq je skoraj samorog zato nissanov uspeh z leaf 2 ni nič presenetljivega "
https://pushevs.com/2018/04/09/nissan-l ... record-lev
"če upoštevamo da tesle model 3 v eu še dolgo ne bo, projekt opel ampera je mrtev, hyunday ioniq je skoraj samorog zato nissanov uspeh z leaf 2 ni nič presenetljivega "
https://pushevs.com/2018/04/09/nissan-l ... record-lev
Re: Nissan LEAF 2018
Še en zanimiv test (domet pri visoki hitrosti in nizkih temperaturah):
https://youtu.be/VBbteI4WcAc
Pa še za primerjavo Kia Soul pod podobnimi pogoji:
https://youtu.be/4DAKun-eJJQ
https://youtu.be/VBbteI4WcAc
Pa še za primerjavo Kia Soul pod podobnimi pogoji:
https://youtu.be/4DAKun-eJJQ
Zadnjič spremenil giotto, dne 09 Apr 2018, 21:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Nissan LEAF 2018
Jup, temperatura na prvi rdeči črti po 48 km pri 135 km/h po števcu (realno okrog 120-125 km/h). Če tak pripelješ na hitro polnilnico, dobiš 22 kw na prvem polnjenju, če imaš srečo.
Domet na koncu (od 97 % do 6 %) pa 125 km pri hitrosti 135 km/h po števcu. No ja, napram Kia Soul (70 km pri 135 km/h po števcu) zelo dobro!
Domet na koncu (od 97 % do 6 %) pa 125 km pri hitrosti 135 km/h po števcu. No ja, napram Kia Soul (70 km pri 135 km/h po števcu) zelo dobro!
Re: Nissan LEAF 2018
Dobro opazuješ. Mi je ušlo. Evo tole je očitno nadaljevanje (glede na [A] kilometre)... očitno pri takšni vožnji pregreješ baterijo, se pravi potem polni z 14kw.
(Pa še nekaj mi narobe lepi...)
(Pa še nekaj mi narobe lepi...)
Zadnjič spremenil giotto, dne 09 Apr 2018, 21:20, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Nissan LEAF 2018
No, dejansko še slabše od 22 kw. Na hitri polnilnici ga je po testni vožnji 135 km/h po 125 km pričakalo "hitro" polnjenje s 14 kw (2 uri do 75 %)!SimonZed napisal/-a:Jup, temperatura na prvi rdeči črti po 48 km pri 135 km/h po števcu (realno okrog 120-125 km/h). Če tak pripelješ na hitro polnilnico, dobiš 22 kw na prvem polnjenju, če imaš srečo.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=utQ2Ny1jF2w
Edit: Ah, vidim, da si ga tudi ti že našel.
Re: Nissan LEAF 2018
No. Vsaj omejitve avta bomo dodobra naštudirali. Kot že ugotovljeno, potrebno bo veliko prilagajanja. Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.
Opažam pa da bo leaf spy kar nujna oprema, da lahko točno spremljaš naraščanje ali spuščanje temperature in potem temu primerno prilagajaš vožnjo.
Opažam pa da bo leaf spy kar nujna oprema, da lahko točno spremljaš naraščanje ali spuščanje temperature in potem temu primerno prilagajaš vožnjo.
Re: Nissan LEAF 2018
Kaj pa ekosklad in subvencija? Verjetno se ga ne bo dalo kar tako prodati?giotto napisal/-a:Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.
Re: Nissan LEAF 2018
Res je. 2 leti ga je potrebno imeti.Nejccc napisal/-a:Kaj pa ekosklad in subvencija? Verjetno se ga ne bo dalo kar tako prodati?giotto napisal/-a:Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.
Re: Nissan LEAF 2018
Ob prejeti subvenciji je po pogodbi prepoved prodaje 2 leti. Prepovedi nimaš vpisane v prometnem dovoljenju, samo v pogodbi je.
Nejccc napisal/-a:Kaj pa ekosklad in subvencija? Verjetno se ga ne bo dalo kar tako prodati?giotto napisal/-a:Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek