Primerjava porab

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a darjan »

edit: admin, razcepljena tema

Če se komu da peljati kak kilometer, dva, po temu primerni cesti, 47kmh, da dobimo primerljive podatke

PS, saj nisem tečen ne?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ni problema. Ampak v obe smeri, zaporedoma in se vzame povprečje. Najbolje na tempomat 50km/h.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a darjan »

Pa brez porabnika, klime, etc, da poskušamo dobiti podatek o energetski učinkovitosti pogona tudi pri nizkih hitrostih. Me zanima če je ioniq optimiziran samo za AC, ali tudi v celtnem delovnem območju.
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a giotto »

CRF napisal/-a:Ni problema. Ampak v obe smeri, zaporedoma in se vzame povprečje. Najbolje na tempomat 50km/h.
Bolje hitrost po gpsu. Števci kažejo zelo različno.
CRF
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Ni problema, lahko uredim.
Samo 50km/h po tempomatu kot pravi @CRF ni mestna vožnja kot želi @darjan, če ga prav razumem.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a darjan »

No, saj lahko se odločimo za ene par hitrosti, recimo 30, 50, 90, 110, 130, 150 ? po GPS se razume.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Kako boste pa merili porabljeno energijo?
Kar ti avto napiše ni vedno kredibilno.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a darjan »

Lahko preko ODB, ampak če avto na armaturi ne kaže OK, potem tudi ODB ne bo.

V tem primeru ideja o primerjavah propade, ker ni možnosti realne ocene
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

Za primerjavo je hitro dovolj natančno. Pogledam še danes pri 50km/h. Glejte pa kar trenutno moč. Bo bolj točno kot izračunana poraba na 100km.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a darjan »

Danes je vetrovno, zna vplivat na porabo, sicer pri 50kmh ne tako kot pri 100
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

Zato pa obe smeri...
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a DGJ »

darjan napisal/-a:No, saj lahko se odločimo za ene par hitrosti, recimo 30, 50, 90, 110, 130, 150 ? po GPS se razume.
Hmm, toliko časa pa nimam... da bi za vse te hitrosti testiral porabo.
Ko bom imel kakšno primerno pot planirano, se bom lotil in tukaj zapisal.
Poraba bo po računalniku v avtu, ker drugih "gadgetov" nimam.
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a mitjap »

CRF napisal/-a:Zato pa obe smeri...
Tudi v obe smeri ne izenači

Koda: Izberi vse

Fd = 0.5 * fluidDensity * velocity^2 *  Cd * A
če piha veter s hitrostjo `Vw` proti vozilu je potem to

Koda: Izberi vse

Fd1 = 0.5 * fluidDensity * (velocity+Vw)^2 *  Cd * A
in v drugo smer

Koda: Izberi vse

Fd2 = 0.5 * fluidDensity * (velocity-Vw)^2 *  Cd * A
potrebna energija v obe smeri je potem:

Koda: Izberi vse

Ed = Fd1 * distance + Fd2 * distance = 0.5 * fluidDensity * (velocity+Vw)^2 *  Cd * A * distance + 0.5 * fluidDensity * (velocity-Vw)^2 *  Cd * A * distance
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * ((velocity+Vw)^2 +  (velocity-Vw)^2)
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * (velocity^2 + 2 * Vw*velocity + Vw^2 + velocity^2 - 2 * velocity * Vw + Vw^2)
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * (2 * velocity^2 + 2 * Vw^2)
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * 2 * (velocity^2 + Vw^2)

Ed = energija potrebna za premagovanje sile upora na razdalji `distance`
Fd = sila upora
velocity = hitrost vozila
Vw = hitrost vetra
Če se nisem kje zatipkal pride da se ne izenači. Če pri hitrosti vožnje 50km/h piha 30km/h v smeri vožnje (v eno smer proti smeri vožnje) potem je isto kot če bi vozil v obe smeri 58km/h.
pirpy, CRF, matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

Se strinjam.... če ne drugega upor avta ni enak iz obeh smeri... Ampak ta vpliv je kakšno dekado pod točnostjo števca, merilnika in ostalega
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
192
16

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a krpan »

Edit, admin: premaknjeno v bolj ustrezno temo.

Poraba je relativna od hitrosti in konfiguracije terena in tudi samih meritev. Na zadnjem testu regeneracije v Tolminu je bil rezultat pravo presenečenje. Držali smo se pravila, da vozila napolnimo do 100%, opravimo pot in ponovno napolnimo vozila do 100%. Pri drugem polnjenju smo uporabili števec za merjenje pretoka električne energije. Rezultati so spodaj.

Smart EV 2,8 kWh
Hyundai Ioniq 3,5 kWh
Nissan Leaf II 3,7 kWh
Kia Soul EV 3,8 kWh
Nisan Leaf I 4,2 kWh
Renault Zoe 5,7 kWh

Povezava
https://dems.si/promocija-e-mobilnosti-v-tolminu/

Opravljena pot
Slika
Damijan
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Predvidevam, da je navedena poraba za krožno pot nazaj do Tolmina? Manjka podatek o porabi na vrhu.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ja kaj je pa počel tale z Zoe morate mene poklicat naslednjič
timo, DGJ
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
192
16

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a krpan »

crunchy napisal/-a:Predvidevam, da je navedena poraba za krožno pot nazaj do Tolmina? Manjka podatek o porabi na vrhu.
Poraba je za krožno vožnjo. Tolmin - Kolovrat - Tolmin Na vrhu ni ničesar, na števce v vozilih pa se tudi ne moreš zanesti.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a N75 »

Vozil sem Zoe, Eco način, brez gretja/hlajenja odprte šipe, omejitev/tempomat v klancu na 50km/h.
Še nekaj podatkov kar izpiše avto.

Na cilju:
18.2kWh/100km
40.0km/h
4kWh
24.9km
91%

Na vrhu:
46.9kWh/100km
38.3km/h
5kWh
12.4km
88%
crunchy, CRF
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
192
16

Re: Primerjava porab

Odgovor Napisal/-a krpan »

CRF napisal/-a:Ja kaj je pa počel tale z Zoe morate mene poklicat naslednjič
Smo imeli objavljeno na internem forumu društva DeMS. Vsekakor dobrodošel na naslednjem dogodku.
CRF
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”