mkonci napisal/-a:Ne nažalost nima indikacije temperature. To pomoje zavestno skrivajo pred uporabnikom, ker za delovanje sistem sigurno mora poznat temperaturo.
Pri regeneraciji vidiš kako moč ima, pride do 99kwh višje številke še nisem videl, s tem da baterija ne sme biti čisto polna.
Jaz si cisto po kmecko razlagam — ce se je Bjornu pregrel pri tretjem DC polnjenju, ko ni skoraj nic temperature proizvedel z voznjo 80km/h pri zunanjih 12°C in se je vmes avto samo hladil, potem se lahko v vrocem podnebju pregreje ze pri prvem DC polnjenju, oz. se to vidi na hitrosti polnjenja. Njemu je znizalo iz 38kW na 28kW. To je pa 1/3 znizanje polnilne hitrosti.
1 minuto in res nic vec googlanja vrne tole:
https://www.youtube.com/watch?v=MOrVtf-8C3A
Tip vozi dobrih 50km pri 40°C, potem polni na normalnem chargerju 2 urci, recimo med shopingom, nato zacne vozit in ima moc motorja omejeno za 40%. To je precej, ze na nivoju Golf SDI. Verjetno je enaka omejitev tudi pri polnjenju. Glede na letnik posnetka gre za eGolfa s 24kWh baterijo, pri novem razen nizje upornosti baterije zaradi vecje kapacitete verjetno ni ?
Dokler ne bo nekdo poskusil v praksi kako je to pri nas poleti, po voznji 140km/h kaksnih 200km, se ne ve nic
Goran napisal/-a:I3 nima oz. Vsaj jet ne vem kje pogledat temperaturo baterije ..... mi pa tud dol visi, ker nisem kupu avta, da bom skrbel za zdravje baterije ampak zato, da se vozim. Mal pretirvate se mi (spet) zdi
Itak, saj k temu vsi proiuvajalci stremijo in tako je prav. Zanimat te pac zacne ko prides polnit recimo v Avstrijo kjer placujes 0.59€ na minuto DC polnjenja in zagledas namesto hitrosti 45kW kar naenkrat 27kW. Ker si ob skoraj 2x vec €, si reces - koji K ?
Pri i3 temperaturo vidis v servisnih menijih, po spominu menu 15.2. Itak pa ni problematicna ker baterijo uravnava s klimo, tako da lahko pozabis na to. Tvoj i3 bo polnil okoli 45kW