Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Predvajanje Youtube na zaslonu IONIQ-a (s pomočjo Android Auto) - https://www.youtube.com/watch?v=MoHcLaAcYMc
Re: Hyundai Ioniq
Tega nisem vedel.
Informacija #25 - https://www.youtube.com/watch?v=sTQUqHJbZbQ
Če imaš na ventilaciji vklopljen DRIVER ONLY in če nekdo sedi na sopotnikovem sedežu se ta funkcija "povozi" oziroma naj bi ventilacija delala normalno, ne samo za voznika.
Informacija #25 - https://www.youtube.com/watch?v=sTQUqHJbZbQ
Če imaš na ventilaciji vklopljen DRIVER ONLY in če nekdo sedi na sopotnikovem sedežu se ta funkcija "povozi" oziroma naj bi ventilacija delala normalno, ne samo za voznika.
Re: Hyundai Ioniq
Evo, nekaj od dodatne opreme za Hyundai Ioniq (in druge...).
https://youtu.be/vM6lZX0lVhI
https://youtu.be/vM6lZX0lVhI
Re: Hyundai Ioniq
IONIQ EV regeneracija na različnih stopnjah (1,2,3) + zaviranje
https://www.youtube.com/watch?v=CidaGSqjwmg
https://www.youtube.com/watch?v=CidaGSqjwmg
Re: Hyundai Ioniq
Sicer se nikoli do zdaj nisem spraševal glede varnosti pri polnjenju v dežju in snegu.
Če bi pa koga zanimalo, se mi zdi zanimiva rešitev - https://www.thingiverse.com/thing:2729344
Če bi pa koga zanimalo, se mi zdi zanimiva rešitev - https://www.thingiverse.com/thing:2729344
Re: Hyundai Ioniq
Zanimive izkusnje nekaj kanadcanov v konkretni zimi, tudi s feni grejejo Type1 vtikače.
https://electrek.co/2018/02/15/hyundai- ... ger-issue/
https://electrek.co/2018/02/15/hyundai- ... ger-issue/
Re: Hyundai Ioniq
Hm, pa je res problem dež pri polnjenju, niso vsi ti vtikači IP nekaj standardizirani?
Jaz sem volta polnil v dežju in snegu pa ni bilo nikoli problemov...javna polnilnica itak mora biti po IP64 se mi zdi
Jaz sem volta polnil v dežju in snegu pa ni bilo nikoli problemov...javna polnilnica itak mora biti po IP64 se mi zdi
Re: Hyundai Ioniq
Nimam prav nobenih težav z dežjem, snegom, ledom... pa polnim redno na vseh možnih lokacijah ob vseh vremenskih pogojih.
Garaža ni ogrevana in je dejansko temperatura skoraj kot zunaj.
Nikoli nisem imel vode ali ledu na mestu polnjenja. Če je snežilo, se je sneg seveda nabral po polnjenju a sem ga odstranil pred zapiranjem pokrova.
Malo je treba paziti in skrbeti za svoje vozilo pa je vse ok.
Garaža ni ogrevana in je dejansko temperatura skoraj kot zunaj.
Nikoli nisem imel vode ali ledu na mestu polnjenja. Če je snežilo, se je sneg seveda nabral po polnjenju a sem ga odstranil pred zapiranjem pokrova.
Malo je treba paziti in skrbeti za svoje vozilo pa je vse ok.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
Re: Hyundai Ioniq
Ioniq je še vedno top of the top! Tisti, ki znate nemško - vredno si je ogledat, ker ima uporabnik že naročeno Teslo 3 in reflektira o razlikah med Ioniqom, prihajajočo Kono in Teslo 3. Zanimivo!
https://www.youtube.com/watch?v=iy7Z32s8o5o&t=6s 1. del
https://www.youtube.com/watch?v=1lYO-C-Uq5o&t=8s 2.del
V videu se je lastnik peljal v konkretnih zimskih razmerah in to preko prelaza iz Veldna ob Vrbskem jezeru preko Judenburga v Zgornjo Avstrijo. Prevozil je 235 km (vmes je napolnil) - in imel povprečno porabo 15,2 kW. Povprečna hitrost 79km/h. Na začetku mu je kazal doseg 169km. Zunaj je bilo -1 in je na polno snežilo,na začetku poraba za gretje 1,99 kW - mislim, da driver only, 20C in AC vklopljena. Potem pa pade na 0,96kW. 0,8kW poraba elektronskih naprav...
https://www.youtube.com/watch?v=iy7Z32s8o5o&t=6s 1. del
https://www.youtube.com/watch?v=1lYO-C-Uq5o&t=8s 2.del
V videu se je lastnik peljal v konkretnih zimskih razmerah in to preko prelaza iz Veldna ob Vrbskem jezeru preko Judenburga v Zgornjo Avstrijo. Prevozil je 235 km (vmes je napolnil) - in imel povprečno porabo 15,2 kW. Povprečna hitrost 79km/h. Na začetku mu je kazal doseg 169km. Zunaj je bilo -1 in je na polno snežilo,na začetku poraba za gretje 1,99 kW - mislim, da driver only, 20C in AC vklopljena. Potem pa pade na 0,96kW. 0,8kW poraba elektronskih naprav...
Re: Hyundai Ioniq
Hehe, v takem sem se vozil po SLO v ponedeljek + na Pokljuko a sem za tja moral počakati na plug, ker sem bil brez verig. Nisem razmišljal in sem jih pustil doma.
Kar pestro je bilo tudi vračanje v dolino, ker je bila splužena samo polovica ceste in sem moral stalno prilagajati regeneracijo, da mi avto ni zdrsaval.
Super izkušnja je bila.
Kar pestro je bilo tudi vračanje v dolino, ker je bila splužena samo polovica ceste in sem moral stalno prilagajati regeneracijo, da mi avto ni zdrsaval.
Super izkušnja je bila.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
Re: Hyundai Ioniq
Ja, avtor pravi, da se je po njegovem mnenju navzdol najbolje peljati v reg 4 stopnje! Pa še vedno, ko se je spuščal s prelaza, je malce poplesaval.
Re: Hyundai Ioniq
Verjetno je mislil stopnjo 3. IONIQ ima sicer res 4 stopnje ampak se začne z 0 (coasting, brez regeneracije) in potem do 3 kjer je regeneracija najmočnejša. Jaz sem se spuščal večinoma na stopnjah 1 in 2, ker je bila na 3 že večinoma premočna in potem sistem spusti regeneracijo, da se kolesa vrtijo in avto v resnici ne zdrsne samo gre pa hitreje v dolino in je treba čez ovinek kar malo paziti.
Re: Hyundai Ioniq
Ko stisneš zavoro brusiš disk - imaš tanjši disk in ploščice!darjan napisal/-a:Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Hyundai Ioniq
Sem dobil informacijo (Nemčija), da naj bi se od 9. februarja dobil novi upgrade za Ioniqa. Ta naj bi poskrbel za hrošče, ki so povzročali, da se je navkljub potrjenim nastavitvam glede regeneracije, temperature...vedno znova vračale v tovarniške nastavitve. Počakajmo kaj bodo rekli pri nas na uradnih servisih.
Re: Hyundai Ioniq
Trenutno pri večini EV, deluje regeneracija tudi z stopalko za zavore. Npr. pri mojem citroenu c zero imam po 50tkm zavore kot nove .timo napisal/-a:Ko stisneš zavoro brusiš disk - imaš tanjši disk in ploščice!darjan napisal/-a:Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek