Hyundai Ioniq

IONIQ
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 03 Feb 2018, 20:11

Predvajanje Youtube na zaslonu IONIQ-a (s pomočjo Android Auto) - Hyundai Ioniq Electric CarStream -Youtube auto- on Android auto - YouTube
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 05 Feb 2018, 23:18

Tega nisem vedel.
Informacija #25 - IONIQ Information -1 - 25 Lesser Known Features - Hyundai IONIQ Electric - Premium SE - UK -4K- - YouTube
Če imaš na ventilaciji vklopljen DRIVER ONLY in če nekdo sedi na sopotnikovem sedežu se ta funkcija "povozi" oziroma naj bi ventilacija delala normalno, ne samo za voznika.
Matej, CRF, Damijan
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
143
45

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 10 Feb 2018, 07:24

Kdo, z KR, registracijo, je bil včeraj popoldan na Ptuju z Ioniqom? :)
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
153
232

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a giotto » 11 Feb 2018, 21:42

Damijan
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 12 Feb 2018, 01:18

Škoda, da je samo ideja...za zdaj.
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 13 Feb 2018, 18:45

Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 15 Feb 2018, 18:05

Sicer se nikoli do zdaj nisem spraševal glede varnosti pri polnjenju v dežju in snegu.
Če bi pa koga zanimalo, se mi zdi zanimiva rešitev - https://www.thingiverse.com/thing:2729344
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1464
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
970
1798

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a matija » 15 Feb 2018, 21:09

Zanimive izkusnje nekaj kanadcanov v konkretni zimi, tudi s feni grejejo Type1 vtikače.

Charger issues plague my Hyundai Ioniq EV as company struggles to find fix - Electrek
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
143
45

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 16 Feb 2018, 05:07

Hm, pa je res problem dež pri polnjenju, niso vsi ti vtikači IP nekaj standardizirani?

Jaz sem volta polnil v dežju in snegu pa ni bilo nikoli problemov...javna polnilnica itak mora biti po IP64 se mi zdi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2773
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1339
1687

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Feb 2018, 07:26

Dež ni noben problem... Led in sneg pa sta lahko če prideta v vtičnico.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
143
45

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 16 Feb 2018, 08:27

Aja, v primeru če človek nima ogrevane garaže?
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 16 Feb 2018, 09:12

Nimam prav nobenih težav z dežjem, snegom, ledom... pa polnim redno na vseh možnih lokacijah ob vseh vremenskih pogojih.
Garaža ni ogrevana in je dejansko temperatura skoraj kot zunaj.
Nikoli nisem imel vode ali ledu na mestu polnjenja. Če je snežilo, se je sneg seveda nabral po polnjenju a sem ga odstranil pred zapiranjem pokrova.

Malo je treba paziti in skrbeti za svoje vozilo pa je vse ok. :)
CRF, timo
EV+PV entuziast
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: Celje
33
1

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a EV+PV entuziast » 16 Feb 2018, 21:10

Ioniq je še vedno top of the top! Tisti, ki znate nemško - vredno si je ogledat, ker ima uporabnik že naročeno Teslo 3 in reflektira o razlikah med Ioniqom, prihajajočo Kono in Teslo 3. Zanimivo!

Winterfahrt mit dem IONIQ Elektro - K--lte und Schnee - Teil 1 - YouTube 1. del

Winterfahrt mit dem IONIQ Elektro - K--lte und Schnee - Teil 2 - YouTube 2.del

V videu se je lastnik peljal v konkretnih zimskih razmerah in to preko prelaza iz Veldna ob Vrbskem jezeru preko Judenburga v Zgornjo Avstrijo. Prevozil je 235 km (vmes je napolnil) - in imel povprečno porabo 15,2 kW. Povprečna hitrost 79km/h. Na začetku mu je kazal doseg 169km. Zunaj je bilo -1 in je na polno snežilo,na začetku poraba za gretje 1,99 kW - mislim, da driver only, 20C in AC vklopljena. Potem pa pade na 0,96kW. 0,8kW poraba elektronskih naprav...
DGJ, matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 16 Feb 2018, 21:19

Hehe, v takem sem se vozil po SLO v ponedeljek + na Pokljuko a sem za tja moral počakati na plug, ker sem bil brez verig. Nisem razmišljal in sem jih pustil doma. :(
Kar pestro je bilo tudi vračanje v dolino, ker je bila splužena samo polovica ceste in sem moral stalno prilagajati regeneracijo, da mi avto ni zdrsaval. :)
Super izkušnja je bila.
matija
EV+PV entuziast
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: Celje
33
1

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a EV+PV entuziast » 16 Feb 2018, 21:22

Ja, avtor pravi, da se je po njegovem mnenju navzdol najbolje peljati v reg 4 stopnje! Pa še vedno, ko se je spuščal s prelaza, je malce poplesaval.
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a DGJ » 16 Feb 2018, 21:33

Verjetno je mislil stopnjo 3. IONIQ ima sicer res 4 stopnje ampak se začne z 0 (coasting, brez regeneracije) in potem do 3 kjer je regeneracija najmočnejša. Jaz sem se spuščal večinoma na stopnjah 1 in 2, ker je bila na 3 že večinoma premočna in potem sistem spusti regeneracijo, da se kolesa vrtijo in avto v resnici ne zdrsne samo gre pa hitreje v dolino in je treba čez ovinek kar malo paziti.
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
143
45

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a darjan » 17 Feb 2018, 07:30

Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 76
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
96
291

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a timo » 17 Feb 2018, 08:11

darjan je napisal/-a:Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?

Ko stisneš zavoro brusiš disk - imaš tanjši disk in ploščice!
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 578
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
448
231

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Matej » 17 Feb 2018, 09:43

Sem dobil informacijo (Nemčija), da naj bi se od 9. februarja dobil novi upgrade za Ioniqa. Ta naj bi poskrbel za hrošče, ki so povzročali, da se je navkljub potrjenim nastavitvam glede regeneracije, temperature...vedno znova vračale v tovarniške nastavitve. Počakajmo kaj bodo rekli pri nas na uradnih servisih.
Mifar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Jesenice
Avto: Alfa 159, citroen C-zero
31
4

Re: Hyundai Ioniq

OdgovorNapisal/-a Mifar » 17 Feb 2018, 09:45

timo je napisal/-a:
darjan je napisal/-a:Pa ne deluje tako, da bolj ko stisneš na zavoro, večja je regeneracija?

Ko stisneš zavoro brusiš disk - imaš tanjši disk in ploščice!


Trenutno pri večini EV, deluje regeneracija tudi z stopalko za zavore. Npr. pri mojem citroenu c zero imam po 50tkm zavore kot nove :) .

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na