Ioniq kot edini avto?
Re: Ioniq kot edini avto?
+ 2x30 min. + 2 sendviča s kavomagic napisal/-a:@timo, koliko se pa "zavleče" če narediš 600km/dan s polnjenjem?
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Ioniq kot edini avto?
Mašina, jutri zjutraj se moram odločiti ali vzamem ioniqa ali ga dajo na razpolago za prodajo, jaz pa sem še čisto zmeden in neodločen
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Ioniq kot edini avto?
Po moje ne bi smel zgrešiti tako pri Ioniqu, kot tudi pri Leafu. Oba sta po moje odlična avta. Če ti je Ioniq všeč, go ahead.magic napisal/-a:Mašina, jutri zjutraj se moram odločiti ali vzamem ioniqa ali ga dajo na razpolago za prodajo, jaz pa sem še čisto zmeden in neodločen
Re: Ioniq kot edini avto?
Jaz nimam otrok in jih tudi ne planiram, tako da ti glede tega ne morem svetovat. je pa res kot pravi Timo da je avto zelo udoben za peljat. Prej sem imela Alfo 159 in ni primerjave - Ioniq je bistveno boljši. Če imaš možnost ti svetujem da na isti dan testiraš Ioniqa in Leafa, potem bo odločitev zelo preprosta.
Re: Ioniq kot edini avto?
Sam sem ga na testni vožnji tudi kar sprobal, dobrih 100km, AC, krajevne ceste, tudi precej strme in je bila vožnja zame čisti užitek, na vseh cestah se je za dobro odrezal. Tude žena ga je peljala, sicer se je na začetku branila, ker ne zna peljati avtomatika, potem pa mi ni več do avtohiše prepustila volana. Njen komentar "waw, to je pa fajn za pelat".
@Anja, pa si mogoče šla kdaj na dopust s kolegi, partnerjem, ..., si pogrešala "karavanski" prtljažnik, je bil problem doseg baterije?
@Anja, pa si mogoče šla kdaj na dopust s kolegi, partnerjem, ..., si pogrešala "karavanski" prtljažnik, je bil problem doseg baterije?
Re: Ioniq kot edini avto?
EV je povsem drug svet kot ICE. Z EV-jem uživaš v vožnji, tišini, mirnosti... vseeno ti mora biti ali prideš na želeno lokacijo ob 11.17 ali pa mogoče ob 11.24. Tisti, ki vedno lovite tisočinke, ker se ne znate organizirati že dan prej boste imeli še večje težave z EV-jem.
Dolgo let sem vozil BMW in sem bil prepričan, da je top avto... dokler nisem nekoč poskusil KANGOO ELECTRIC. Res je, po nekaj minutah vožnje v moderni "katrci" na elektriko sem bil pečen. EV bom imel!
Ne razumite me narobe, lega na cesti, (pre)hitra vožnja po zaviti cesti in še kaj je v BMW-ju in drugih TOP RANK vozilih... no zanimivejša ampak kot pravi Anja... kvalitetno je vožnja z EV-jem boljša in pika.
Dolgo let sem vozil BMW in sem bil prepričan, da je top avto... dokler nisem nekoč poskusil KANGOO ELECTRIC. Res je, po nekaj minutah vožnje v moderni "katrci" na elektriko sem bil pečen. EV bom imel!
Ne razumite me narobe, lega na cesti, (pre)hitra vožnja po zaviti cesti in še kaj je v BMW-ju in drugih TOP RANK vozilih... no zanimivejša ampak kot pravi Anja... kvalitetno je vožnja z EV-jem boljša in pika.
Re: Ioniq kot edini avto?
@magic, mislim, da ni dileme. Ioniq je z manjšimi pomanjkljivostmi še vedno top EV. Navkljub, da je že dobro leto na tržišču. Leaf2 se bo moral še dokazati, čeprav ne dvomim, da je odličen, saj je nov.
Prtljažnik bi pa moral ob primernem vozičku biti zadovoljiv. Preizkusi, če lahko. Včasih smo šli z manjšimi avti na morje , pa je bilo ok. Res pa je, da ni bilo tako velikih vozičkov. Dileme, predvidevam, glede polnjenja oz. dosega pa najbrž ni več, saj si dobil informacije iz prvih rok.
Defenitivno pa bo ob lastništvu EV potrebno kdaj sprejemati kakšne kompromise, sploh če bo edini avto v družini.
Prtljažnik bi pa moral ob primernem vozičku biti zadovoljiv. Preizkusi, če lahko. Včasih smo šli z manjšimi avti na morje , pa je bilo ok. Res pa je, da ni bilo tako velikih vozičkov. Dileme, predvidevam, glede polnjenja oz. dosega pa najbrž ni več, saj si dobil informacije iz prvih rok.
Defenitivno pa bo ob lastništvu EV potrebno kdaj sprejemati kakšne kompromise, sploh če bo edini avto v družini.
Re: Ioniq kot edini avto?
Pri subvencijah za PHEVe bodite zelo pozorni, oz. ce si ogledujete dolocen primer morate morda pohiteti, saj letosnja pomlad prinasa novosti, in sicer vozila se zacenja testirati v realnih okoljih namesto v sinteticnih testih (verjetno posledica WLTP uredbe). Na primer, moj PHEV je z marcem 2018 postal 4500€ drazji. Dobro za vrednost avta, slabo za nadaljno prodajo novih. Izpusti so se magicno dvignili iz 48g na 61g, tako da ni vec upravicen do subvencije. Tista vozila ki so ze po starih testih imela <40g, bodo po vsej verjetnosti subvencijo ohranila, za ostale pa ni tako sigurno. Korak v pravo smer.
Re: Ioniq kot edini avto?
Ioniq VS nekateri v mrazu:
https://insideevs.com/tested-real-world ... tric-cars/
vir: Re: Ioniq kot edini avto?
Vzami si čas, takšni pritiski prodajalcev so standard...magic napisal/-a:Mašina, jutri zjutraj se moram odločiti ali vzamem ioniqa ali ga dajo na razpolago za prodajo, jaz pa sem še čisto zmeden in neodločen
Re: Ioniq kot edini avto?
Joooooj! A Inoiq tudi, tako kot golf. Super funkcijo namenoma popolnoma pokvarijo! Sedaj me pa res zanima kako to zvozi novi LEAF?DGJ napisal/-a:Ustavi se sam v koloni, spelje pa samo če stoji res kakšno sekundo, potem ga je treba "zbuditi".
@magic, saj si to mislil?
Re: Ioniq kot edini avto?
Avto ne sme čisto sam speljati čez nedoločen čas. Kaj če stojiš ravno pri semaforju, avto pred tabo je ustavil že v križišču in spelje če 20 sekund, ko se sprazni, ampak ti ne smeš, ker se je vmes prižgala rdeča luč. Ali pa so začeli pešci hoditi skozi kolono, ali pa...
Re: Ioniq kot edini avto?
To je res. Ali pa v krožišču ali križišču s prednostno cesto. Avto pred tabo spelje v krožišče, ko je za en avto prostora, tvoj ne sme sam speljat. Za počasno vožnjo v koloni, ko se ta večkrat popolnoma ustavi je pa malo zoprno. Najbolje bi bilo, če bi se to dalo nastavljat.
Re: Ioniq kot edini avto?
Glede izletov s prijatelji, se je marsikaj spremenilo. Sedaj vsi pričakujejo da vozim jaz, ker je vožnja "zastonj" in seveda jim ne pade na pamet, da bi kaj prispevali.
Drugače midva potujeva s kombijem predelanim za spanje. Smo pa šli na enodnevni izlet na raftanje, 4 komadi in ni bilo problema s prtljažnikom. In tudi na zadnjih sedežih je zelo udobno sedet.
Sama dva sva šla za 3 dni smučat - noben problem.
Jaz pogrešam, da bi lahko peljala kolesa, to še nisva probala, da bi podrla zadnje sedeže in probala noter sklačit kolesa - ampak verjetno za 1 kolo ne bi smel bit problem. Navsezadnje razmišljam, da bi jih dala na streho, res je, da bo poraba bistveno večja, ampak če se gre za kratke relacije (npr. Celje-Rogla) to ne bi smel bit problem. Pač namesto 200 narediš 80.
Drugače midva potujeva s kombijem predelanim za spanje. Smo pa šli na enodnevni izlet na raftanje, 4 komadi in ni bilo problema s prtljažnikom. In tudi na zadnjih sedežih je zelo udobno sedet.
Sama dva sva šla za 3 dni smučat - noben problem.
Jaz pogrešam, da bi lahko peljala kolesa, to še nisva probala, da bi podrla zadnje sedeže in probala noter sklačit kolesa - ampak verjetno za 1 kolo ne bi smel bit problem. Navsezadnje razmišljam, da bi jih dala na streho, res je, da bo poraba bistveno večja, ampak če se gre za kratke relacije (npr. Celje-Rogla) to ne bi smel bit problem. Pač namesto 200 narediš 80.
Re: Ioniq kot edini avto?
Mislim da ta sistem ni mišljen za vožnjo po križiščih in krožiščih. Je pa idealen za kolone... in ravno tam ne dela.amaterB napisal/-a:Avto ne sme čisto sam speljati čez nedoločen čas. Kaj če stojiš ravno pri semaforju, avto pred tabo je ustavil že v križišču in spelje če 20 sekund, ko se sprazni, ampak ti ne smeš, ker se je vmes prižgala rdeča luč. Ali pa so začeli pešci hoditi skozi kolono, ali pa...
Re: Ioniq kot edini avto?
Ioniq impression v beli barvi je naročen, še strešno okno ima. Sem že hotel odpovedati in malo počakati, da vidim še Leafa, pa me pokliče en gospod za mojga dizla, če ga še imam in če lahko pride pogledat. Je prišel in kupil, tako, da sem hočeš nočeš moral naročiti ioniqa. Čez dober mesec bo eden več na naših luknjastih cestah. Mislim, da mi je ta gospod olajšal odločitev
Če bi ga še kdo želel, sta bila še dva na voljo, 1 srebrn in 1 bel, oprema premium 1 s safty in winter, drugi mislim, da brez safty.
Upam, da bo dobro služil namenu in, da mi ne bo žal. Sedaj je kar je
Mogoče kdo ve če obstaja kakšna aplikacija za android za ioniqa, kot je recimo pri e-golfu?
Če bi ga še kdo želel, sta bila še dva na voljo, 1 srebrn in 1 bel, oprema premium 1 s safty in winter, drugi mislim, da brez safty.
Upam, da bo dobro služil namenu in, da mi ne bo žal. Sedaj je kar je
Mogoče kdo ve če obstaja kakšna aplikacija za android za ioniqa, kot je recimo pri e-golfu?
Re: Ioniq kot edini avto?
@magic čestitke za odločitev za EV in še IONIQ.
Aplikacija za android za IONIQ-a? Kaj si s stem mislil?
Ima ANDROID AUTO, da imaš Google Maps, klicanje, glasbo s telefona in še kakšne aplikacije na zaslonu avta.
Pogrešam pa tudi jaz APP za nadzor polnjenja in pregled avta na daljavo - kot je v USA BlueLink https://www.youtube.com/watch?v=EH9e8unubg8
Aplikacija za android za IONIQ-a? Kaj si s stem mislil?
Ima ANDROID AUTO, da imaš Google Maps, klicanje, glasbo s telefona in še kakšne aplikacije na zaslonu avta.
Pogrešam pa tudi jaz APP za nadzor polnjenja in pregled avta na daljavo - kot je v USA BlueLink https://www.youtube.com/watch?v=EH9e8unubg8
Re: Ioniq kot edini avto?
Hvala, e-golf ima moznost da spremljas na telefonu koliko je poln, mislim da lahko vkljucis gretje itd.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek