Hyundai Ioniq - predstavitev

Zaklenjeno
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a matija »

CRF napisal/-a:Tudi cena 100€/kWh je daleč od realnosti. Za celico se je morda že kdo približal, za cel battery pack so pa bližje 200€.
Bloomberg objavlja, da smo pri cenah packov ze na 168€ po trenutnem kurzu EURUSD.

vir: https://insideevs.com/lithium-battery-p ... 0-by-2025/
giotto, CRF, DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Bjornov Range test z IONIQ EV - https://www.youtube.com/watch?v=lA0nBKjIIrs
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

To je to. Samo jaz pa nimam živcev da bi se 80 vozil. Razen, če mi gre za "nohte" .
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Res je.
Je pa dobro vedeti kaj se da in potem prilagodiš način vožnje razmeram potrebno... Če gre za "nohte".
Dzun Tao
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a darjan »

Za tiste, ki ne moremo gledat tega v službi, na kratko, koliko km je prevozil pri kolikšni hitrosti in kolikšni temperaturi notri/zunaj?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Bjorn pravi, da je to ECO RUN torej ekonomična vožnja.
Razmere:
- temperatura -3
- vlažne ceste, delno snežene
- krožna vožnja oz. tja in nazaj (cca 100km + povratek po AC)
- hitrost 80 km/h (tempomat), to je tudi poprečna hitrost prevožene razdalje
- prevožena razdalja 201 km, preostalo po GOM še 7km
- poprečna poraba 12,1 kWh/100km
- notranje temperature ni omenil
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a darjan »

Škoda da ni notranje temperature, v zimi je to še najbolj pomemben podatek. Čeprav, glede na to, da ima ioniq TČ, verjetno tudi kaj dosti ne vpliva.
Odlični rezultati.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Notranja temperatura je bila v tem primeru 19 stopinj.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

DGJ napisal/-a:Res je.
Je pa dobro vedeti kaj se da in potem prilagodiš način vožnje razmeram potrebno... Če gre za "nohte".
To pa lahko rečem, da že kar obvladam.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Pa še tale test. Mogoče pa kdaj prav pride:
https://www.youtube.com/watch?v=S3GM10FCCXg
DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a CRF »

Na posnetku pokaže da ima Ioniq tipko HEAT, zraven pa sem videl še tipko A/C. Če sem prav videl. Kako potem to deluje? Glede na to da ima toplotno črpalko... Ne more hkrati hladit in gret?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a CRF »

Pa še Lane Keep Assist... Sicer v ne najboljših pogojih, amapk tudi takšni so včasih.

[youtube]https://youtu.be/bDvlQmLvmVA[/youtube]

Sem presenečen da tudi pri Hundayu niso ponmislili na boljšo rešitev kot "full speed crash" v primeru da zaspiš.
Tesla se ustavi na voznem pasu, kar ni idealno, je pa veliko boljše kot ioniq, ki v primeru da zaspiš, neha krmilit volan, hkrati pa ohrani nastavljeno hitrost na tempomatu. Prav smešno/žalostna izvedba SW.
venuciae30
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 450
Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
445
633

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a venuciae30 »

CRF napisal/-a:Na posnetku pokaže da ima Ioniq tipko HEAT, zraven pa sem videl še tipko A/C. Če sem prav videl. Kako potem to deluje? Glede na to da ima toplotno črpalko... Ne more hkrati hladit in gret?
Ko sem ga testiral sem se tudi sam spraševal v čem je tu fora.
Opazil sem, da če je v AVTO, nastaviš temp in potem avtomatsko greje ali hladi. Lahko pa izklopiš A/C.

Ko pa vklopiš HEAT je ročni način gretja, ne glede na nastavljeno temp in vklopljen/izklopljen A/C.

Ioniq lastniki popravite, če se motim.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Nič kompliciranega. Daš na AUTO pa sam avto odloči ali bo vžgal klimo ali ne. Lahko pa pritiskaš po milji volji tipke, če hočeš. Potem pa pride do tega, da človk ne razume več v čem je fora
Malo za pomoč:
https://www.youtube.com/watch?v=sQMnLVSh13A&t=336s
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

CRF napisal/-a:Pa še Lane Keep Assist... Sicer v ne najboljših pogojih, amapk tudi takšni so včasih.
Sem presenečen da tudi pri Hundayu niso ponmislili na boljšo rešitev kot "full speed crash" v primeru da zaspiš.
Tesla se ustavi na voznem pasu, kar ni idealno, je pa veliko boljše kot ioniq, ki v primeru da zaspiš, neha krmilit volan, hkrati pa ohrani nastavljeno hitrost na tempomatu. Prav smešno/žalostna izvedba SW.
Mal denarja mal muske. Enostavno, pač ne smeš spat za volanom.

A veš kater taksist mi gre najbolj na živce? Tist, ki med vožnjo zasmrči .
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Ojoj... spanje za volanom avta je res vsakodnevna navada.
Ko bo avto opremljen za avtonomno vožnjo, kot so nekateri pilotski projekti za testiranje, potem spanje za volanom ne bo problem. Dokler se pa pogovarjamo o asistenčnih sistemih (asistenca = sodelovanje, pomoč) je pa to pomoč in ne samodejno.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Takole je glede ventilacije. Če imaš na AVTO pač pomeni avtomatika, elektronika sama uravnava gretje ali hlajenje.
Lahko pa izbiraš ročno, če ti je tako bolj prikladno oziroma bolj po osebnem okusu in sam pritiskaš gretje ali hlajenje.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a CRF »

Spanje tukaj ni pomembno... Bistvo je, da bi bez stroškov lahko naredili boljšo implementacijo... pa je NE. Zakaj?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Da je še možnost nadgradnje kasneje... tudi Bubka je samo po cm poviševal svetovni rekord in posledično dobro zaslužil. Marketing, marketing.
timo, CRF
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Še dobro, da je Byorn dobil na več dnevni test Ioniqa. Naslednji video:
https://www.youtube.com/watch?v=KmtnGjmg9Jk
DGJ
Zaklenjeno
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”