Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Točno tako.pirpy napisal/-a:Za japonski trg bo brž ko ne type 1, za EU pa type 2
Tudi sam sem bil v dvomih dokler ga nisem videl na sejmu na Dunaju. Tam je imel avto že type 2.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
@qiotto Se bi priporočal za kakšne realne vtise iz sejma na Dunaju.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Mislim, da je @giotto in ne qiotto
Glede sejma na Dunaju pa nisem prepričan ali so razstavljali 2.ZERO verzijo ali pa "navadno", npr. model Tekna? Previdevam, so imeli model Tekna vključno s samodejnim parkiranjem.
Še vedno pa ne vem natančno kaj je vključeno v Tekni, česar pa ni v 2.ZERO (in obratno). Predvidevam, da v 2.ZERO manjka samodejno parkiranje (ter s tem vse kamere okrog avta??), elektronska ročna zavora in usnjeni sedeži. Ali še kaj?
Glede sejma na Dunaju pa nisem prepričan ali so razstavljali 2.ZERO verzijo ali pa "navadno", npr. model Tekna? Previdevam, so imeli model Tekna vključno s samodejnim parkiranjem.
Še vedno pa ne vem natančno kaj je vključeno v Tekni, česar pa ni v 2.ZERO (in obratno). Predvidevam, da v 2.ZERO manjka samodejno parkiranje (ter s tem vse kamere okrog avta??), elektronska ročna zavora in usnjeni sedeži. Ali še kaj?
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Nissan LEAF 2018
Iz AT brošure:
Intelligenter AROUND VIEW MONITOR für 360° Rundumsicht
- Parksensoren, vorne und hinten
- Intelligente Bewegungserkennung
- Intelligente Müdigkeitserkennung
Pri QASHQAI-ju to pomeni, da ima kamere.
Manuelle Parkbremse
Gumb za ročno zavoro
Samodejnega parkiranja ni v brošuri. Rečeno pa je bilo, da ne bo imel LED zasenčenih luči, ki so navedena v brošuri.
Intelligenter AROUND VIEW MONITOR für 360° Rundumsicht
- Parksensoren, vorne und hinten
- Intelligente Bewegungserkennung
- Intelligente Müdigkeitserkennung
Pri QASHQAI-ju to pomeni, da ima kamere.
Manuelle Parkbremse
Gumb za ročno zavoro
Samodejnega parkiranja ni v brošuri. Rečeno pa je bilo, da ne bo imel LED zasenčenih luči, ki so navedena v brošuri.
Re: Nissan LEAF 2018
Na sejmu je bil Tekna v belo-črni kombinaciji (ta barva je 1000 eur doplačila). Avto je imel tudi pro pilot park tipko v notranjosti.
Ključne razlike med Tekna in Zero so:
- Tekna ima leder-alkantara sedeže. Alkantare je sicer le za vzorec, malo pri straneh in ne na delu kjer sediš. Tam kjer je je vseeno, če jo nebi bilo oz. je zgolj vizualni efekt. Imamo Golfa 6 (Highline), ki ima alkantaro na sedalnem delu – in točno tam alkantara mora biti saj je njen namen, da te dobro drži v sedišču.
- Zero je avto takšen kot je in ne moreš izbirati dodatne opreme, ter je bil na voljo le v dveh barvnih kombinacijah.
- Tekna ima led tudi dnevne luči medtem ko ima Zero dnevne halogenke.
- Primerjava paketov je možna pri dobrem pregledu kataloga, ki je na voljo na eni izmed prejšnjih strani. Kot sem malo bolj na hitro gledal sam je Zero še najbolj primerljiv z N-Connecta.
Zero ima elektronsko ročno zavoro. Ima tudi vse kamere saj podpira “around view monitor”.
Ugotovil sicer nisem nič kaj drastičnega, drugačnega ali dodatnega kar nebi bilo že znano iz zapisov in videov, ki so trenutno na voljo na spletu. Realni vtis je sicer vsesplošno zelo dober, je pa potrebno upoštevati, da so avto razvili Japonci. Kar je s tehnološkega vidika ter kakovosti vsekakor v plus za tiste, ki pa smo navajeni nemških avtov pa kakšna stvar sfali... Avto sem naročil za prvi družinski avto (Golf sicer ostane). Imava 2 majhna otroka. Da bo potrebno kupiti trugo je bilo jasno še preden sem ga sploh naročil. Avto nima sani tako, da se trugo namesti enako kot na vse avte, ki nimajo predpriprave. Videl sem že Leafe prve generacije s trugami tako, da tudi pri tem ne pričakujem težav. Mere na papirju kažejo, da je avto večji od Golfa, realnost pa, da je z vidika prostornosti praktično identičen.
Še najbolj sem razočaran nad prtljažnim prostorom, ki je glede na uporabno ploskev skoraj identičen Golfu 6. Zelo moteč je plastičen subwoofer, ki je pritrjen neposredno za zadje sedeže. S tega vidika je prtljažni prostor še bolj neroden. Manjša se mi zdi tudi prtljažna odprtina. Glede na litre (435) iz kataloga in slike, ki so bile dostopne na spletu sem pričakoval večji prtljažnik. Če ostanemo pri prtljažnem prostoru… je tu še par detajlov: tapicirana so zgolj tla prtlažnega prostora, ostalo je gola plastika. Golf ima tapiciran celoten prtljažnik. Pri Golfu imamo v prtljažniku še vtičnico, ki jo tu ni. Kot je najbrš že vsem znano, rezervnega kolesa ni. Paket, ki nadomešča rezervno kolo ter varnostni trikotnik je skrit v prekatu znotraj plastike in ne “zajeda” v prtljažni prostor.
Sedeži so zelo komfortni in mehkejši kot v Golfu. Podobni so prvi generaciji Leafa v katerem sem imel tudi možnost sedeti pred parimi meseci. Nastavlja se naprej nazaj, gor dol in naklon sedišča (klasika). Sovoznikov sedež po višini ni nastavljiv. Sedež se sicer nastavlja z vzvodi. Nastavitev pa je mahansko zelo robustna. Pri golfu je nastavitev veliko bolj fina. Sedež nima nastavitve podpore za hrbtenico (ali pa sem to spregledal). Sprednji sedeži so skoraj popolnoma na tleh, ni tako kot pri golfu (ter ostalih avtih, ki jih poznam), ko če sediš zadaj lahko stopalo porineš celo pod sedež. Šele doma me je začela preganjati misel ali avto sploh ima urejeno prezračevanje pod zadnjimi sedeži. Sredinskega prezračevanja za zadnje potnike ni, kot ima to urejeno Golf 6 in praktično vsi novejši avti. Imajo pa zadnji potniki dostop do nastavitve ogrevanja zadnjih sedežev. Isto kot za sprednje je nastavitev (HI/LO).
Zadaj se dobro sedi. Prostornost je primerljiva Golfu. Je pa strop za odtenek nižji (ali pa so sedeži višji). Skratka velik sem 180 cm (ajde, kakšen cm manj) pa me pri popolnoma normalni drži strop že malo boža.
Pozicija za volanom je podobna prvi generaciji Leafa. Kot je večini najbrš že znano volan ni nastavljiv po globini kar me osebno tudi kar moti saj imam rad volan bolj pri sebi. Sem se vkampiral, si vzel čas in nastavil tako, da mi je pasalo. Na koncu sem bil s pozicijo kar zadovoljen. Pač, si s sedežem nekoliko bližje.
Odlagalnih površin je razmeroma malo. Levo od voznika v vratih odprtina za večjo flašo ter še nakaj dodatnega prostora. Desno dva cup holderja, ter odlagalni prekat za telefon (gumiran). Opora za desno roko je majhna/kratka in ni nastavljiva. Se odpre in nudi razmeroma malo prostora. Spet – gola plastika. Sovoznikov predal je presenetljivo zelo majhen a globok ?! Tudi, gola plastika. Ti predali niso hlajeni. Golf 6 naprimer ima sovoznikov predal hlajen.
Kot je že znano je avto ostal malo zadaj tudi z vidika grafike na sredinskem zaslonu. Res je nekoliko zastarel. Pri Nissanu bi se lahko bolj potrudili in pripravili čistejši design, ki bi tudi soupadal z armaturno ploščo, ki je naravnost fantastična. Nekaterim analogni prikazovalnik hitrosti ni všeč meni pa se zdi odličen.
Osebno se mi zdi volan vrhunski. Lep. Nekateri so na spletu omenjali plastičnost ledra na volanu vendar sam tega občutka nisem dobil. So pa po avtu “razmetani” gumbi. Na volanu so postavljeni všečno potem pa so določene tipke razmetane še levo in desno. Izstopa gumb EKO, ki je po novem desno pri nogah (med gumbi za odpiranje polnilnega pokrova, ogrevanja volana ipd.), prej je bil na volanu. Osebno bi ga ime raje nekje bolj pri roki. Rad imam gumbe, ne pa preveč. V njihovem primeru bi vsaj nekatere lahko po vzoru Tesle 3 prenesli tudi v/na LCD.
Sredinsko vzvratno ogledalo ima fukcijo samostojnega temnenja.
Senčniki so precej veliki kar se mi zdi super.
Z vidika notranjosti se mi zdi, da Leafu proti Ioniku in E-Golfu malo manjka - predvsem z vidika tistega “premium” učinka.
Havba za vzvod nima cilindrov temveč se podpre z palico.
Znanjost avta mi je fantastična. V živo je še lepši kot na slikah! Raje bi imel integrirano ali manjšo anteno. Ter osebno bi na e-avtu raje imel ožje gume.
Tudi pod avtom je vse zaprto tako, da bo zrak lepo tekel. Se mi pa zdi kar nizek tako, da bo treba biti pazljiv.
Komaj čakam, da ga začnem vozit in prepričan sem, da bodo zgoraj omenjene malenkosti hitro zbledele
Ključne razlike med Tekna in Zero so:
- Tekna ima leder-alkantara sedeže. Alkantare je sicer le za vzorec, malo pri straneh in ne na delu kjer sediš. Tam kjer je je vseeno, če jo nebi bilo oz. je zgolj vizualni efekt. Imamo Golfa 6 (Highline), ki ima alkantaro na sedalnem delu – in točno tam alkantara mora biti saj je njen namen, da te dobro drži v sedišču.
- Zero je avto takšen kot je in ne moreš izbirati dodatne opreme, ter je bil na voljo le v dveh barvnih kombinacijah.
- Tekna ima led tudi dnevne luči medtem ko ima Zero dnevne halogenke.
- Primerjava paketov je možna pri dobrem pregledu kataloga, ki je na voljo na eni izmed prejšnjih strani. Kot sem malo bolj na hitro gledal sam je Zero še najbolj primerljiv z N-Connecta.
Zero ima elektronsko ročno zavoro. Ima tudi vse kamere saj podpira “around view monitor”.
Ugotovil sicer nisem nič kaj drastičnega, drugačnega ali dodatnega kar nebi bilo že znano iz zapisov in videov, ki so trenutno na voljo na spletu. Realni vtis je sicer vsesplošno zelo dober, je pa potrebno upoštevati, da so avto razvili Japonci. Kar je s tehnološkega vidika ter kakovosti vsekakor v plus za tiste, ki pa smo navajeni nemških avtov pa kakšna stvar sfali... Avto sem naročil za prvi družinski avto (Golf sicer ostane). Imava 2 majhna otroka. Da bo potrebno kupiti trugo je bilo jasno še preden sem ga sploh naročil. Avto nima sani tako, da se trugo namesti enako kot na vse avte, ki nimajo predpriprave. Videl sem že Leafe prve generacije s trugami tako, da tudi pri tem ne pričakujem težav. Mere na papirju kažejo, da je avto večji od Golfa, realnost pa, da je z vidika prostornosti praktično identičen.
Še najbolj sem razočaran nad prtljažnim prostorom, ki je glede na uporabno ploskev skoraj identičen Golfu 6. Zelo moteč je plastičen subwoofer, ki je pritrjen neposredno za zadje sedeže. S tega vidika je prtljažni prostor še bolj neroden. Manjša se mi zdi tudi prtljažna odprtina. Glede na litre (435) iz kataloga in slike, ki so bile dostopne na spletu sem pričakoval večji prtljažnik. Če ostanemo pri prtljažnem prostoru… je tu še par detajlov: tapicirana so zgolj tla prtlažnega prostora, ostalo je gola plastika. Golf ima tapiciran celoten prtljažnik. Pri Golfu imamo v prtljažniku še vtičnico, ki jo tu ni. Kot je najbrš že vsem znano, rezervnega kolesa ni. Paket, ki nadomešča rezervno kolo ter varnostni trikotnik je skrit v prekatu znotraj plastike in ne “zajeda” v prtljažni prostor.
Sedeži so zelo komfortni in mehkejši kot v Golfu. Podobni so prvi generaciji Leafa v katerem sem imel tudi možnost sedeti pred parimi meseci. Nastavlja se naprej nazaj, gor dol in naklon sedišča (klasika). Sovoznikov sedež po višini ni nastavljiv. Sedež se sicer nastavlja z vzvodi. Nastavitev pa je mahansko zelo robustna. Pri golfu je nastavitev veliko bolj fina. Sedež nima nastavitve podpore za hrbtenico (ali pa sem to spregledal). Sprednji sedeži so skoraj popolnoma na tleh, ni tako kot pri golfu (ter ostalih avtih, ki jih poznam), ko če sediš zadaj lahko stopalo porineš celo pod sedež. Šele doma me je začela preganjati misel ali avto sploh ima urejeno prezračevanje pod zadnjimi sedeži. Sredinskega prezračevanja za zadnje potnike ni, kot ima to urejeno Golf 6 in praktično vsi novejši avti. Imajo pa zadnji potniki dostop do nastavitve ogrevanja zadnjih sedežev. Isto kot za sprednje je nastavitev (HI/LO).
Zadaj se dobro sedi. Prostornost je primerljiva Golfu. Je pa strop za odtenek nižji (ali pa so sedeži višji). Skratka velik sem 180 cm (ajde, kakšen cm manj) pa me pri popolnoma normalni drži strop že malo boža.
Pozicija za volanom je podobna prvi generaciji Leafa. Kot je večini najbrš že znano volan ni nastavljiv po globini kar me osebno tudi kar moti saj imam rad volan bolj pri sebi. Sem se vkampiral, si vzel čas in nastavil tako, da mi je pasalo. Na koncu sem bil s pozicijo kar zadovoljen. Pač, si s sedežem nekoliko bližje.
Odlagalnih površin je razmeroma malo. Levo od voznika v vratih odprtina za večjo flašo ter še nakaj dodatnega prostora. Desno dva cup holderja, ter odlagalni prekat za telefon (gumiran). Opora za desno roko je majhna/kratka in ni nastavljiva. Se odpre in nudi razmeroma malo prostora. Spet – gola plastika. Sovoznikov predal je presenetljivo zelo majhen a globok ?! Tudi, gola plastika. Ti predali niso hlajeni. Golf 6 naprimer ima sovoznikov predal hlajen.
Kot je že znano je avto ostal malo zadaj tudi z vidika grafike na sredinskem zaslonu. Res je nekoliko zastarel. Pri Nissanu bi se lahko bolj potrudili in pripravili čistejši design, ki bi tudi soupadal z armaturno ploščo, ki je naravnost fantastična. Nekaterim analogni prikazovalnik hitrosti ni všeč meni pa se zdi odličen.
Osebno se mi zdi volan vrhunski. Lep. Nekateri so na spletu omenjali plastičnost ledra na volanu vendar sam tega občutka nisem dobil. So pa po avtu “razmetani” gumbi. Na volanu so postavljeni všečno potem pa so določene tipke razmetane še levo in desno. Izstopa gumb EKO, ki je po novem desno pri nogah (med gumbi za odpiranje polnilnega pokrova, ogrevanja volana ipd.), prej je bil na volanu. Osebno bi ga ime raje nekje bolj pri roki. Rad imam gumbe, ne pa preveč. V njihovem primeru bi vsaj nekatere lahko po vzoru Tesle 3 prenesli tudi v/na LCD.
Sredinsko vzvratno ogledalo ima fukcijo samostojnega temnenja.
Senčniki so precej veliki kar se mi zdi super.
Z vidika notranjosti se mi zdi, da Leafu proti Ioniku in E-Golfu malo manjka - predvsem z vidika tistega “premium” učinka.
Havba za vzvod nima cilindrov temveč se podpre z palico.
Znanjost avta mi je fantastična. V živo je še lepši kot na slikah! Raje bi imel integrirano ali manjšo anteno. Ter osebno bi na e-avtu raje imel ožje gume.
Tudi pod avtom je vse zaprto tako, da bo zrak lepo tekel. Se mi pa zdi kar nizek tako, da bo treba biti pazljiv.
Komaj čakam, da ga začnem vozit in prepričan sem, da bodo zgoraj omenjene malenkosti hitro zbledele
Re: Nissan LEAF 2018
Popravek1: Eko gumb je levo pri nogah.
Popravek2: Tekna ima vse luči led. Zero ima led luči le pozicijske (oz dnevne) ter zadaj. Glavna luč spredaj je halogen.
Popravek2: Tekna ima vse luči led. Zero ima led luči le pozicijske (oz dnevne) ter zadaj. Glavna luč spredaj je halogen.
Re: Nissan LEAF 2018
Danes sem bil v Grazu pri Nissan SPAS, kjer sem se šel pozanimat za avto, da dobim primerjavo med raznimi slovenskimi dobavitelji (ki uvažajo iz Avstrije in direktno pri AT prodajalcu). Razlika v končni ceni v AT in SLO (konkretno pri DEMS) je v tem, da je pri DEMS avto 500€ cenejši (Tekna z metalic barvo). DEMS tudi zahteva avans (3000€), medtem ko v AT avans ni potreben. V zraku je še "subvencija" avstrijskega uvoznika, še niso prepričani če se slovenski kupci kvalificirajo, izvem v ponedeljek. Če jo dobim, potem je avto 1500€ cenejši kot v SLO.
Ker nimam 3000€ denarja na zalogi se bom 99.9% odločil za naročilo v AT. Razlika v mesečnem obroku je zanemarljiva, bom pa avto dobil vsaj 2 meseca prej, kot pa če bi urejal eko-sklad in eko-kredit da bi lahko nakazal avans. Uradni slovenski uvoznik pa začne prodajat avto "spomladi 2018" (lahko tudi maja ali junija, ne želim čakat).
Mogoče pride komu prav ta info
Ker nimam 3000€ denarja na zalogi se bom 99.9% odločil za naročilo v AT. Razlika v mesečnem obroku je zanemarljiva, bom pa avto dobil vsaj 2 meseca prej, kot pa če bi urejal eko-sklad in eko-kredit da bi lahko nakazal avans. Uradni slovenski uvoznik pa začne prodajat avto "spomladi 2018" (lahko tudi maja ali junija, ne želim čakat).
Mogoče pride komu prav ta info
Re: Nissan LEAF 2018
Tale merilnik hitrosti na kazalec je nekako zgrešen, mi je bolj všeč digitalen.
Zadnja številka na prikazovalniku je 180, tako da bo Leaf 2019 imel končno hitrost verjetno večjo od 160km/h .
Pogrešam tudi polnilec 11-22kW.
Ali strešni prtljažnik, kovček lahko montiraš ?
Kaj pa vlečna kljuka ?
Re: Nissan LEAF 2018
Zero tega nima.Damijan napisal/-a:Samodejno preklapljanje dolge/kratke luči ima kakšna oprema?
Re: Nissan LEAF 2018
Pull opcije avto nima kot ima to npr tesla x. Glede na obliko in vso plastiko zadaj menim da je montaža kljuke nemogoča oz če že, sila neugodna. Za Leafe prve generacije se dobi "kljuka kit".
Re: Nissan LEAF 2018
V avstrijskem katalogu za 2.zero je pisalo, da ga ima:giotto napisal/-a:Zero tega nima.Damijan napisal/-a:Samodejno preklapljanje dolge/kratke luči ima kakšna oprema?
"Intelligenter Fernlicht-Assistent"
Re: Nissan LEAF 2018
Glede na avstrijski katalog ima 2.zero ročno parkirno zavoro in ne stikala:giotto napisal/-a:Zero ima elektronsko ročno zavoro.
"Manuelle Parkbremse"
Če se prav spomnim, je bilo to opazno tudi v 3D notranjosti vozila, ki je bila objavljena na nissan.de.
Re: Nissan LEAF 2018
Js sm gledal tale podatek iz zero kataloga:SimonZed napisal/-a:V avstrijskem katalogu za 2.zero je pisalo, da ga ima:giotto napisal/-a:Zero tega nima.Damijan napisal/-a:Samodejno preklapljanje dolge/kratke luči ima kakšna oprema?
"Intelligenter Fernlicht-Assistent"
Halogenscheinwerfer mit manueller Höhenregulierung
Zadnjič spremenil giotto, dne 20 Jan 2018, 13:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Nissan LEAF 2018
Imaš prav!SimonZed napisal/-a:Glede na avstrijski katalog ima 2.zero ročno parkirno zavoro in ne stikala:giotto napisal/-a:Zero ima elektronsko ročno zavoro.
"Manuelle Parkbremse"
Če se prav spomnim, je bilo to opazno tudi v 3D notranjosti vozila, ki je bila objavljena na nissan.de.
To je pa kar škoda. "Manuelle" sem videl pri starem Leafu in je precej "klošarsko" videt...
Se pravi s tega vidika primerljiv Visiji in Acenti.
Re: Nissan LEAF 2018
Hm. Čeprav če še enkrat pomoslim, to najbrš pomeni le ročno nastavitev višine... ne pa dolge/kratke.Js sm gledal tale podatek iz zero kataloga:
Halogenscheinwerfer mit manueller Höhenregulierung
Najverjetneje imaš tudi v tem primeru prav
Re: Nissan LEAF 2018
A N-connecta pa ima ročno zavoro na gumb? Sem mislil, da je to samo pri Tekni, ker je samo tam opcija Propilot Park.giotto napisal/-a: To je pa kar škoda. "Manuelle" sem videl pri starem Leafu in je precej "klošarsko" videt...
Se pravi s tega vidika primerljiv Visiji in Acenti.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek