Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Kot je rekel @darjan je to zelo relativno.
Enkrat sem zapisal, da je po več ali manj ravni avtocesti med Vodicami in Vrhniko oziroma obratno pri hitrosti 100km/h poraba zdaj pozimi cca 12 - 14 kWh/100km.
Doseg, ki ga v teh dneh lahko pričakujem je dobrih 200km (po GOM).
Zelo podobna relacija za kar sprašuješ @N75 je tole - http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=33&t=7 ... =80#p12417
Enkrat sem zapisal, da je po več ali manj ravni avtocesti med Vodicami in Vrhniko oziroma obratno pri hitrosti 100km/h poraba zdaj pozimi cca 12 - 14 kWh/100km.
Doseg, ki ga v teh dneh lahko pričakujem je dobrih 200km (po GOM).
Zelo podobna relacija za kar sprašuješ @N75 je tole - http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=33&t=7 ... =80#p12417
Re: Hyundai Ioniq
Jaz imam zdaj porabo 14-17. Je bilo pa že 18,7 ko je bilo najbolj mrzlo in sneženje. Je pa res, da imam gretje 23 in gretje sedežev. In ne gledam na hitrost, ker v službi polnim avto. Uporabljam pa regeneracijo, ker mi je to zabava med vožnjo.
Re: Hyundai Ioniq
Ti vsi podatki žal ne povejo doti brez podatka o hitrost. Jaz imam tudi lahko 15kwh, če vozim po regionalni 72kmh. In pa 30kwh če 150mh na AC. Vsakodnevna pot iz službe, 30km.
Re: Hyundai Ioniq
Pri meni je na AC hitrost 100km/h sem vedno navedel zraven. Anja pa pravi, da ne pazi na hitrost torej predvidevam 130km/h.
Se pa strinjam, da so ti podatki zelo zelo relativni in jih ne moremo nikoli točno oceniti. Faktorjev, ki vplivajo na to je preveč.
Dejstvo je le, da je IONIQ najbolj varčen serijski EV do tega trenutka.
Se pa strinjam, da so ti podatki zelo zelo relativni in jih ne moremo nikoli točno oceniti. Faktorjev, ki vplivajo na to je preveč.
Dejstvo je le, da je IONIQ najbolj varčen serijski EV do tega trenutka.
Re: Hyundai Ioniq
To pa je res ja. Pa zgleda je tudi bolj optimiziran za AC vožnjo.
Upam da je tudi na dolgi rok degradacija baterije mala.
Upam da je tudi na dolgi rok degradacija baterije mala.
Re: Hyundai Ioniq
Se strinjam. To bo čas pokazal.
Drugače pa garancija na baterijo 8 let oz. 200.000km. V tem času bo tehnologija toliko napredovala, da bo enak volumen in teža baterije sigurno z 2x kapaciteto, če ne več.
Ter seveda precej nižjo ceno kot sedaj.
Drugače pa garancija na baterijo 8 let oz. 200.000km. V tem času bo tehnologija toliko napredovala, da bo enak volumen in teža baterije sigurno z 2x kapaciteto, če ne več.
Ter seveda precej nižjo ceno kot sedaj.
Re: Hyundai Ioniq
Ne to ne računam, ker upam, da bo zdržala teh 8 let b.p.
Računam pa na nižjo ceno ter večjo kapaciteto ob istih zunanjih merah in enaki teži nekje čez 8-10 let in takrat se potem odločiš zamenjati baterijo ali nov avto.
Računam pa na nižjo ceno ter večjo kapaciteto ob istih zunanjih merah in enaki teži nekje čez 8-10 let in takrat se potem odločiš zamenjati baterijo ali nov avto.
Re: Hyundai Ioniq
Ko bo pri trenutnih EV vozilih na cesti baterija za zamenjat, bo to cena kot je danes za en orenk servis turbine na pooblascencu.
Ampak tega vecina trenutnih TDI lastnikov ne razume, povezujejo menjavo baterije kar s ceno pol avta. Ze sedaj smo na dobrih 100$ / kWh, do the math. Leta 2025 bo lokalnih serviserjev ki bodo ponujali menjave baterije toliko, kot je danes teh ki obnavljajo izpusne sisteme, turbine, menjalnike ... itn. Govorim o stroskih ki so zlahka preko 1000€, tudi za avtomatski menjalnik obnovljen poznam cloveka, ki je placal 4500€ (nov pa je bil 7000€). Pa ni slo za premium znamko.
Skrb glede baterije je cisto odvec, vecina pa delovanje, degradacijo itn povezuje s svojim telefonom. Kar je jasno, saj bistveno drugih primerov uporabe iz vsakdanjega zivljenja nimajo.
Ampak tega vecina trenutnih TDI lastnikov ne razume, povezujejo menjavo baterije kar s ceno pol avta. Ze sedaj smo na dobrih 100$ / kWh, do the math. Leta 2025 bo lokalnih serviserjev ki bodo ponujali menjave baterije toliko, kot je danes teh ki obnavljajo izpusne sisteme, turbine, menjalnike ... itn. Govorim o stroskih ki so zlahka preko 1000€, tudi za avtomatski menjalnik obnovljen poznam cloveka, ki je placal 4500€ (nov pa je bil 7000€). Pa ni slo za premium znamko.
Skrb glede baterije je cisto odvec, vecina pa delovanje, degradacijo itn povezuje s svojim telefonom. Kar je jasno, saj bistveno drugih primerov uporabe iz vsakdanjega zivljenja nimajo.
Re: Hyundai Ioniq
@darjan avto je zame prevozno delovno sredstvo. Dokler služi namenu z minimalnimi stroški je zame ok.
Re: Hyundai Ioniq
To verjetno do neke mere drži.Ko bo pri trenutnih EV vozilih na cesti baterija za zamenjat, bo to cena kot je danes za en orenk servis turbine na pooblascencu.
Jaz vidin nek drug problem. Ko bo čas za zamenjavo baterije, bodo naši avti praktično zastareli in ne več v prodaji. Baterije pa so zaščitili do te mere, da jo je precej težko zamenjat (razne softwarske zaščite). Plus tega so količine trenutnih avtov v resnici izjemno butične in neke velike zainteresiranosti za morebitnih 5 zamenjav za nek model ne bo predstaljalo nekega zaslužka. Upam, da ne bo tako, do se bo vseeno kdo našel, ki bo našel način zamenjave ...
Re: Hyundai Ioniq
Obstaja pa možnost da bo na voljo uradna baterija za zamenjavo vendar po "isti" ceni kot sedaj. Tak primer je recimo C-Zero, baterijo se da dobit vendar pa drži ceno malo pod 10k€ (za 14kWh).
Re: Hyundai Ioniq
Dvomim. Takšne so bile tudi napovedi za Priusa pred 10 leti, realno pa se je cena nadomestne baterije spustila iz 3.500€ na 2.500€, kar je daleč od pričakovanj. Tudi sicer ne vem zakaj bi primerjal turbino pri pooblaščencu, z baterijo iz npr. Alibabe pri lokalnem serviserju.matija napisal/-a:Ko bo pri trenutnih EV vozilih na cesti baterija za zamenjat, bo to cena kot je danes za en orenk servis turbine na pooblascencu.
Ampak tega vecina trenutnih TDI lastnikov ne razume, povezujejo menjavo baterije kar s ceno pol avta. Ze sedaj smo na dobrih 100$ / kWh, do the math. Leta 2025 bo lokalnih serviserjev ki bodo ponujali menjave baterije toliko, kot je danes teh ki obnavljajo izpusne sisteme, turbine, menjalnike ... itn. Govorim o stroskih ki so zlahka preko 1000€, tudi za avtomatski menjalnik obnovljen poznam cloveka, ki je placal 4500€ (nov pa je bil 7000€). Pa ni slo za premium znamko.
Skrb glede baterije je cisto odvec, vecina pa delovanje, degradacijo itn povezuje s svojim telefonom. Kar je jasno, saj bistveno drugih primerov uporabe iz vsakdanjega zivljenja nimajo.
Drži, da je na auspuharju kar nekaj komponent, ki niso poceni in gredo lahko v maloro, v praksi pa redko gre za popravila, ki bi imela takšno cenovno utež, kot jo ima baterija v EV.
Poleg tega ne smemo pozabiti, da so prvi EV overengineerd, ko se jih bodo lotili kontrolerji z namenom zmanjšanja stroškov, bodo zagotovo bolj podvrženi napakam.
Ob tem, da pri Hyundaiu pravijo, da se bo padec cen baterij ustavil že v 2 letih: https://www.reuters.com/article/us-hyun ... SKBN1E631G
Kar najbrž ni povsem iz trte zvito, glede na to, kaj vpliva na ceno baterije
In October 2015, GM stated it was paying LG Chem $145/kWh at the cell level. Factoring an additional 31% to reach battery pack prices (this multiplier will reduce with time), that’s $190/kWh pack price. June 2017, 20 months later, Audi revealed it is paying $114/kWh cell price (likely sourcing from Samsung SDI, LG’s main competitor). Converting to a $150/kWh pack price.
Re: Hyundai Ioniq
100€/kWh = 3.000 EUR za baterijo IONIQ-a. Več sem dajal na leto za diesel predno sem menjal za EV.
Po 10 letih se mi zdi to povsem sprejemljiv strošek... če bo slučajno potrebno menjati baterijo.
Trenutno pa obdržim za shranjevalnik energije s sončnih celic. Tak je dolgoročni plan.
Po 10 letih se mi zdi to povsem sprejemljiv strošek... če bo slučajno potrebno menjati baterijo.
Trenutno pa obdržim za shranjevalnik energije s sončnih celic. Tak je dolgoročni plan.
Re: Hyundai Ioniq
Še ena, pa ne zanemerljiva uporabna lastnost radarskega tempomata na Ioniqu- dobro vidi in pravočasno prilagaja v "trdi" megli.
Ta je na pri primorki kar pogosta v inverzijah! Pri neki določeni hitrosti, se počutim bistveno varneje, saj paziva na razdaljo oba!!
V močnem sneženju ga pa prijemajoč sneg sicer blokira, kar bi lahko rešili z ogrevanim delom - znaka spredaj -Korejcem za idejo!!
Ta je na pri primorki kar pogosta v inverzijah! Pri neki določeni hitrosti, se počutim bistveno varneje, saj paziva na razdaljo oba!!
V močnem sneženju ga pa prijemajoč sneg sicer blokira, kar bi lahko rešili z ogrevanim delom - znaka spredaj -Korejcem za idejo!!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Hyundai Ioniq
60-70 kwh takoj kupim -naprodaj??!!DGJ napisal/-a:100€/kWh = 3.000 EUR za baterijo IONIQ-a. Več sem dajal na leto za diesel predno sem menjal za EV.
Po 10 letih se mi zdi to povsem sprejemljiv strošek... če bo slučajno potrebno menjati baterijo.
Trenutno pa obdržim za shranjevalnik energije s sončnih celic. Tak je dolgoročni plan.
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Hyundai Ioniq
Hehe zaenkrat je to še utopija.timo napisal/-a:60-70 kwh takoj kupim -naprodaj??!!DGJ napisal/-a:100€/kWh = 3.000 EUR za baterijo IONIQ-a. Več sem dajal na leto za diesel predno sem menjal za EV.
Po 10 letih se mi zdi to povsem sprejemljiv strošek... če bo slučajno potrebno menjati baterijo.
Trenutno pa obdržim za shranjevalnik energije s sončnih celic. Tak je dolgoročni plan.
Re: Hyundai Ioniq
Tudi cena 100€/kWh je daleč od realnosti. Za celico se je morda že kdo približal, za cel battery pack so pa bližje 200€.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek