Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Na spletni strani moj petrol imas minuto po polnjenju ze obracun, poglej ce je za polnjenja v gostovanju enako. Se prijavis, izberes prokaz vseh tipov prometa na kartici (neobracunan in obracunan) in bo pdf priloga vidna.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Preveril in je takole. Na AC je bilo po 0,06 EUR minuta, na DC 0,50 EUR minuta. Ni poceni.
Ista zgodba kot sem jo pisal za PETROL obračunavanje. Vse bi bilo ok in prav, če bi bil obračun na preneseno energijo in ne na čas.
To mi je skrajno nelogično in mi ne bo nihče prodal zgodbe, da je tako prav. Se ne strinjam in pika!
Sam nimam kaj.
Ista zgodba kot sem jo pisal za PETROL obračunavanje. Vse bi bilo ok in prav, če bi bil obračun na preneseno energijo in ne na čas.
To mi je skrajno nelogično in mi ne bo nihče prodal zgodbe, da je tako prav. Se ne strinjam in pika!
Sam nimam kaj.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
DGJ se strinjam. Pa ok ce bi bila minutaza vsaj zmerna ne pa po pol evra. Ne razumem logike ker po mojih izracunih je to drazje od bencina...
Ima kdo izkusnje kaksne so cene po nemciji in italiji?
Ima kdo izkusnje kaksne so cene po nemciji in italiji?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
KELAG je naredil prijazno gesto in mi zaradi težav, ki sem jih imel na njihovi DC PP vrnil sredstva. To sicer nisem pričakoval, je pa dobra poslovna poteza.
Jaz bi 100x raje videl, da vse deluje B.P. ko potujem.
Jaz bi 100x raje videl, da vse deluje B.P. ko potujem.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Super od njih. Zgleda kot da jim je mar za uporabnike. Lahko bi tudi Petrol naredil kaj v tej smeri
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Med prazniki smo šli na ogled Zagreba. Ker smo potovali s prijatelji, smo imeli sledečo relacijo:
- Kamnik - Celje - Radeče - Zagreb, na tej relaciji smo polnili na BS GRIČ (DC) ker smo šli na kavo, sicer bi brez težav lahko prišli do Zagreba a nisem točno vedel kako je s polnilnicami v ZG in sem "za vsak" slučaj polnil.
- v Zagrebu smo bivali praktično v centru, zraven Zagrebške stolnice (katedrale), polnil sem pa v parkirni hiši Langič preko noči, tarifa za parkiranje preko noči je smešnih 1kn/uro, polnjenje gratis.
- vračali smo se preko IKEA ZG - Rigonce - Brežice - Krško - Sevnica (postanek v pizzeriji in polnjenje pri ZD) - Celje - Kamnik
Povprečna poraba je bila na poti v ZG - 13,4kWh in na poti nazaj 14,3kWh. Avto obtežen, 4 odrasle osebe + poln prtljažnik. Temperature med 0 in 5 stopinj, gretje v avtu na 21 stopinj.
Potrditev, da je IONIQ res varčen stroj.
- Kamnik - Celje - Radeče - Zagreb, na tej relaciji smo polnili na BS GRIČ (DC) ker smo šli na kavo, sicer bi brez težav lahko prišli do Zagreba a nisem točno vedel kako je s polnilnicami v ZG in sem "za vsak" slučaj polnil.
- v Zagrebu smo bivali praktično v centru, zraven Zagrebške stolnice (katedrale), polnil sem pa v parkirni hiši Langič preko noči, tarifa za parkiranje preko noči je smešnih 1kn/uro, polnjenje gratis.
- vračali smo se preko IKEA ZG - Rigonce - Brežice - Krško - Sevnica (postanek v pizzeriji in polnjenje pri ZD) - Celje - Kamnik
Povprečna poraba je bila na poti v ZG - 13,4kWh in na poti nazaj 14,3kWh. Avto obtežen, 4 odrasle osebe + poln prtljažnik. Temperature med 0 in 5 stopinj, gretje v avtu na 21 stopinj.
Potrditev, da je IONIQ res varčen stroj.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
IONIQ ima ADS sistem oziroma Automatic Defog System za odroševanje stekel.
Če ima kdo željo to izklopiti, je potrebno za cca 2-3 sekunde držati gumb "FRONT" in na displayu se potem izpiše ADS OFF.
Mene osebno je motilo, ker je ob vklopu tega sistema pihal relativno hladen in suh zrak iz zračnih odprtin kar je logično a mislim, da ni bilo potrebe, ker posledično ostaja vlažen zrak v sistemu cevi in se mi zdi, da je to potem ciklični proces, ko se vklopi se mora stalno vklapljati. Lahko se pa motim. Bom zdaj testiral uporabo brez tega sistema.
Če ima kdo željo to izklopiti, je potrebno za cca 2-3 sekunde držati gumb "FRONT" in na displayu se potem izpiše ADS OFF.
Mene osebno je motilo, ker je ob vklopu tega sistema pihal relativno hladen in suh zrak iz zračnih odprtin kar je logično a mislim, da ni bilo potrebe, ker posledično ostaja vlažen zrak v sistemu cevi in se mi zdi, da je to potem ciklični proces, ko se vklopi se mora stalno vklapljati. Lahko se pa motim. Bom zdaj testiral uporabo brez tega sistema.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Danes zjutraj startal s polno baterijo iz Kamnika in po prihodu v Brežice (center) mi je kazalo še 108km dometa. Razdalja je 125km. Res je da prometa praktično ni bilo in na AC hitrost 100km/h. Glede na temperaturo med 3 in 5 stopinj je to zame vseeno pozitivno presenečenje.
Mogoče se pa izklop ADS-a toliko pozna.
Matej si že kaj testiral?
Mogoče se pa izklop ADS-a toliko pozna.
Matej si že kaj testiral?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Na porabo nisem opazil, da bi imel kaj vpliva, ker sem vedno ročno zmanjšal hitrost ventilacije. Ko je bil sistem vklopljen je vedno nabil ventolacijo na polno. No večkrat. Velikokrat nepotrebno.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Se mi ne sanja kaj za ena pogruntavščina je tale ADS ampak vsak ICE ima "sistem" (beri, gumb), ki ti vso sapo z vso silo pošlje na šipo in ne štekam zakaj bi kdo imel to stalno vklopljeno. Pa tudi ne verjamem, da tak sistem lahko pokuri omembe vredno štroma.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
ADS pri IONIQU zaznava možnost zarositve stekel in avtomatično vklopi (predvidevam) AC in usmeri na stekla in potem tudi avtomatično izklopi. To je dokaj neopazno in ni nekega močnega razpihavanja a kljub temu se začuti hladnejši zrak iz šob.
Po nekaj dneh izklopljenega sistema ne opazim, da bi se kaj bolj rosilo v avtu.
Glede porabe pa tudi jaz ne vem, lahko da je trenutno višji GOM oz. manjša poraba zaradi nekaj višjih temperatur podnevi. Kot že rečeno sem opazil, da so temperature nad 5 stopinj C blagodejne za nižjo porabo.
Po nekaj dneh izklopljenega sistema ne opazim, da bi se kaj bolj rosilo v avtu.
Glede porabe pa tudi jaz ne vem, lahko da je trenutno višji GOM oz. manjša poraba zaradi nekaj višjih temperatur podnevi. Kot že rečeno sem opazil, da so temperature nad 5 stopinj C blagodejne za nižjo porabo.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Rošenje zadnje dni ni problem, jaz opažam največji problem, ko je zunaj pod -5, jaz pa lepo pridem iz "tople" garaže Je pa seveda veliko odvisno od avtomobila samega, eni imajo šlampasto "dihtanje".
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Opravljen drugi redni servis na 30k km. Strošek 53,68 EUR.
Kaj je bilo opravljeno:
- redni servis
- menjava zavornega olja
Me pa še pokličejo za zamenjavo nečesa pri priklopu za polnjenje ali tam nekje, mislim da so omenjali nek aktuator glede tega izraza nisem 100%. Skratka so naročili del in ko dobijo me pokličejo za zamenjavo.
Sem tudi omenil glede nadgradnje SW kot je pisal @Matej pa so rekli, da ko avto priklopijo jim pokaže vse kar je novega glede SW in ni bilo nobene nadgradnje na voljo.
Avto sicer deluje brez vseh težav, vse ok. Sem izjemno zadovoljen.
Kaj je bilo opravljeno:
- redni servis
- menjava zavornega olja
Me pa še pokličejo za zamenjavo nečesa pri priklopu za polnjenje ali tam nekje, mislim da so omenjali nek aktuator glede tega izraza nisem 100%. Skratka so naročili del in ko dobijo me pokličejo za zamenjavo.
Sem tudi omenil glede nadgradnje SW kot je pisal @Matej pa so rekli, da ko avto priklopijo jim pokaže vse kar je novega glede SW in ni bilo nobene nadgradnje na voljo.
Avto sicer deluje brez vseh težav, vse ok. Sem izjemno zadovoljen.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Odvisno sicer od kvalitete olja, ampak wtf
Pač razlog, da prideš na servis, bi jaz rekel in pač edina tekočina ki jo lahko menjajo
Pač razlog, da prideš na servis, bi jaz rekel in pač edina tekočina ki jo lahko menjajo
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek