novi E-golf
Re: novi E-golf
Men pa učinkovitost dol visi. Edini kriterij se mi zdi domet ..... ampak za moje potrebe ga majo vsi dovolj
Re: novi E-golf
Se strinjam BoBa, če bi bilo obratno 100 km avtioceste in 43 km regionalke bi bili rezultati malce drugačni.
Re: novi E-golf
No @BoBa in @pirpy, kolikor vem ima tukaj ravno Opel Ampera-e najmočnejši "mlinček" in skoraj najvišjo porabo... ni vse samo v tem.
Re: novi E-golf
Poraba pri boltu je bila predvsem na račun zimskih pogojev, ker nima TČ, ampak navaden grelec. Poleg tega pa ima daleč največjo težo.
Verjamem da same razlike v pogonskem sklopu niso tako velike, hudič je v malenkostih, TČ, nižja teža, nižji CD, etc.
Verjamem da same razlike v pogonskem sklopu niso tako velike, hudič je v malenkostih, TČ, nižja teža, nižji CD, etc.
Re: novi E-golf
Zivjo evo danes sem si vzel cas in namontiral 3D naprintane kose, takole izgleda. Vse je malo bolj urejeno in kabel ne visi vec cez ograjo kot prej.
Re: novi E-golf
Hehe ne trenutno novoletne lucke, drugace pa napajanje za robotsko kosilnico
Re: novi E-golf
@mkonci, a lahko tole temo pogledaš... http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=5&t=1067mkonci napisal/-a:Hehe ne trenutno novoletne lucke, drugace pa napajanje za robotsko kosilnico
Re: novi E-golf
Pozdravljena družba, evo mojih prvih 20.000km z EV.
Z avtom popolno zadovoljen, vse dela PB, ni problemov, doseg zame čist OK, na nakupno ceno sem itak že pozabu (v tem času bi OMV in Petrolu s Passatom dal ca 2000EUR, tko pa sem dal Petrolu 3,6 + 7,2 EUR in ene 180EUR doma za štrom ostalo free charging).
Z avtom popolno zadovoljen, vse dela PB, ni problemov, doseg zame čist OK, na nakupno ceno sem itak že pozabu (v tem času bi OMV in Petrolu s Passatom dal ca 2000EUR, tko pa sem dal Petrolu 3,6 + 7,2 EUR in ene 180EUR doma za štrom ostalo free charging).
Re: novi E-golf
Nekaj takega so opazali ze mnogi na forumu, skoda da ni toplotna ze serijska oprema:
In the Volkswagen e-Golf range calculator set to -10º C at city-driving speeds and normal driving mode we can get very different range figures:
Without AC: 223 km
With heat pump AC: 180 km (43 km less)
With normal AC: 137 km (86 km less)
In the Volkswagen e-Golf range calculator set to -10º C at city-driving speeds and normal driving mode we can get very different range figures:
Without AC: 223 km
With heat pump AC: 180 km (43 km less)
With normal AC: 137 km (86 km less)
Re: novi E-golf
Danasnji dan je bil pa neki posebnega. Od Letaliske do Grosuplja 3ure 30min (16km). In za celo pot domov 4 ure 22 minut. V koloni sem imel temperaturo na 19 stopinj in poraba je bila minimalna kljub 0 zunaj. Prizgane so bile se luci in gledal sem film.
Slike govorijo zase :P
Slike govorijo zase :P
Re: novi E-golf
Slabih 8kWh za pot domov torej, za tvojega eGolfa nic posebnega
Film si gledal na telefonu/tablici, avto verjetno ne pusti predvajanja ko je ignition?
Film si gledal na telefonu/tablici, avto verjetno ne pusti predvajanja ko je ignition?
Re: novi E-golf
Kako pa si prisel na 8kW? Porabil sem ca 55% baterije se pravi ca 20kW, ja sneg je kr potrata.
Ne, v avtu sem gledal, sam premikat se ne sme takoj ko spele slika zgine in je samose glas. Dons je bilo veliko stanja tako da sem skor cel Hartlocker pogledu
Ne, v avtu sem gledal, sam premikat se ne sme takoj ko spele slika zgine in je samose glas. Dons je bilo veliko stanja tako da sem skor cel Hartlocker pogledu
Zadnjič spremenil mkonci, dne 02 Feb 2018, 21:51, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: novi E-golf
Tako na hitro: meni se zdi bolje, da bi se za čas premikanja ustavil cel film (ne samo slikovni del) in potem nadaljeval takoj, ko se avto spet ustavi. Morda že obstaja tudi ta opcija...
Re: novi E-golf
Aha, gledal sem napacno sliko, tisto do grosuplja s 16km, za katerih je bila ~poraba 49.2kWh/100km. Za teh 16km je to 7,87kWh.
Vidim zdaj da je bila celotna pot se veliko daljsa, 69km s porabo 24.8kWh/100km. No ja 17kWh za domov potem oz 48% baterije. Vec skeptikov mi je ze omenilo kaj naredim ce je zastoj in sem prisiljen v EV stati s klimo ali gretjem. Tvoja pot je lep dokaz da ni nic pretirano hudega. Gretje/hlajenje je minimalen del.
Vidim zdaj da je bila celotna pot se veliko daljsa, 69km s porabo 24.8kWh/100km. No ja 17kWh za domov potem oz 48% baterije. Vec skeptikov mi je ze omenilo kaj naredim ce je zastoj in sem prisiljen v EV stati s klimo ali gretjem. Tvoja pot je lep dokaz da ni nic pretirano hudega. Gretje/hlajenje je minimalen del.
Re: novi E-golf
Ja samo stanje z gretjem ni noben pretiran problem, je blo pa tud men mal tko tko k nisem vedu kolk bo to pozrlo
Re: novi E-golf
Pozdravljeni,
včeraj smo naredili izlet do Kopra, da sem stestiral novo Siemensovo polnilnico.
Od doma do Kopra imam 170km. Avto sem napolnil na 100% in se z družinico zjutraj odpravil proti Kopru. Moj plan je bil do v eno smer priti brez dodatnega polnenja. Temperatura je bila zjutraj 7°C in cesta relativno suha. Nekje na Vrhniškem klancu sem imel 50% baretije in 92km do cilja.
Prvi neplaniran postanek smo zaradi hranjenja najmlajše članice bili primorani narediti na BS Ravne (Kozina). Do cilja smo imeli še 23km in 28% baterije. Pot do Kopra bi nam uspela brez polnenja vendar, ker smo že morali narediti 5 min pavze priklopil na DC. V 7 minutah sem dofilal 4,8kWh. V Koper smo prispeli potem s 33% baterije. Avto sem priklopil na novo polnilno postajo, všeč mi je prikaz V, A in moč na DC ter moč na AC (na AC polne z 7.19kW).
Na DC sem napolnil iz 33% do 80% v 26min.
Odpeljali smo se še v Piran, kjer so Petrolove AC polnilnice že aktivne. Parkirnine ni potrebno plačati, če avto polnete.
S 100% baterije smo se odpravili domov, vozil sem hitreje, zato smo naredili še postanek na DC Lidl v Ljubljani. Od Pirana do Lidla smo porabili 67% baterije. Ko sem zaključeval polnenjne (60% sem imel dovolj do doma) se je zraven pripeljal dostavni citroen Zero, fant je čisto živčno hodil okoli avta in čakal kdaj bom izklopil. Imel je veliko pripomb, češ da je polnilnica velikokrat zasedena in da eni polnejo samo zato ker je zastonj... Saj bi mi kaj povedal, pa nisem imel ne volje ne časa.
No super izlet. Ko bodo višje temperature ponovim, da vidim razliko.
včeraj smo naredili izlet do Kopra, da sem stestiral novo Siemensovo polnilnico.
Od doma do Kopra imam 170km. Avto sem napolnil na 100% in se z družinico zjutraj odpravil proti Kopru. Moj plan je bil do v eno smer priti brez dodatnega polnenja. Temperatura je bila zjutraj 7°C in cesta relativno suha. Nekje na Vrhniškem klancu sem imel 50% baretije in 92km do cilja.
Prvi neplaniran postanek smo zaradi hranjenja najmlajše članice bili primorani narediti na BS Ravne (Kozina). Do cilja smo imeli še 23km in 28% baterije. Pot do Kopra bi nam uspela brez polnenja vendar, ker smo že morali narediti 5 min pavze priklopil na DC. V 7 minutah sem dofilal 4,8kWh. V Koper smo prispeli potem s 33% baterije. Avto sem priklopil na novo polnilno postajo, všeč mi je prikaz V, A in moč na DC ter moč na AC (na AC polne z 7.19kW).
Na DC sem napolnil iz 33% do 80% v 26min.
Odpeljali smo se še v Piran, kjer so Petrolove AC polnilnice že aktivne. Parkirnine ni potrebno plačati, če avto polnete.
S 100% baterije smo se odpravili domov, vozil sem hitreje, zato smo naredili še postanek na DC Lidl v Ljubljani. Od Pirana do Lidla smo porabili 67% baterije. Ko sem zaključeval polnenjne (60% sem imel dovolj do doma) se je zraven pripeljal dostavni citroen Zero, fant je čisto živčno hodil okoli avta in čakal kdaj bom izklopil. Imel je veliko pripomb, češ da je polnilnica velikokrat zasedena in da eni polnejo samo zato ker je zastonj... Saj bi mi kaj povedal, pa nisem imel ne volje ne časa.
No super izlet. Ko bodo višje temperature ponovim, da vidim razliko.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek