Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Družinski izlet Ljubljana, Piran, Koper, Trst, Ljubljana. Skupaj 250 km. Elektriko sem dopolnil v Piranu, Kopru in Trstu. Na avtocesti radarski tempomat na 135 km/h večino časa - bilo je malo burje zato sem občasno zmanjšal hitrost. Poraba bencina 3.3 l/100 km - Zelo učinkovito
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Tukaj https://www.plugshare.com/location/62019
Za polnjenje potrebuješ e-go Ricarica aplikacijo, ki jo moraš povezati s svojo kreditno kartico.
https://www.esmartlife.it/mobilita-elet ... icare.html
Cena 22kW AC polnjenja je 0.025 €/min, kar je pri meni ravno na meji, da se mi še splača. Mi je pa bolje plačati 2.5 € za elektriko (za EVje, ki se polnijo na polnilnici ni potrebno plačilo parkirnine) kot pa parkirnino, ki je drugače 0.80 €/uro na tem parkirišču. Drugje po Trstu je pa večinoma 1€/uro.
Je pa tudi res, da sem že enkrat oktobra 2017 tukaj polnil. Po polnjenju sem dobil račun na email vendar do danes mi zneska še niso trgali iz kreditne kartice Tako, da se zaenkrat kar splača
Za polnjenje potrebuješ e-go Ricarica aplikacijo, ki jo moraš povezati s svojo kreditno kartico.
https://www.esmartlife.it/mobilita-elet ... icare.html
Cena 22kW AC polnjenja je 0.025 €/min, kar je pri meni ravno na meji, da se mi še splača. Mi je pa bolje plačati 2.5 € za elektriko (za EVje, ki se polnijo na polnilnici ni potrebno plačilo parkirnine) kot pa parkirnino, ki je drugače 0.80 €/uro na tem parkirišču. Drugje po Trstu je pa večinoma 1€/uro.
Je pa tudi res, da sem že enkrat oktobra 2017 tukaj polnil. Po polnjenju sem dobil račun na email vendar do danes mi zneska še niso trgali iz kreditne kartice Tako, da se zaenkrat kar splača
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
O lepo, zame ze ni vec fajn. Meja je nekje 0.02€/min. Je pa tole cista perfekcija za recimo Zoe. Ce dejansko dela 22kW - bravo Enel.
Sem updatal polnilnico na PS. Hkrati opazil da je nekdo to pocel v istem casu cena se je popravila iz 0.4€/kWh na 0.025€/min
Vsec mi je tudi da imajo v appu moznost rezervacije.
Sem updatal polnilnico na PS. Hkrati opazil da je nekdo to pocel v istem casu cena se je popravila iz 0.4€/kWh na 0.025€/min
Vsec mi je tudi da imajo v appu moznost rezervacije.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Če boš več kot 3 ure tam se ti vseeno bolj splača dati denar za polnjenje, kot pa za parkirnino približno enak znesek. Imaš vsaj kaj od tega.O lepo, zame ze ni vec fajn. Meja je nekje 0.02€/min.
Je pa samo en Type2 priključek. Na drugi strani je Type 3a Le kako so se za ta tip odločili mi ni jasno. Ne poznam avta s Type3a priključkom...
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Nimam pojma. Jaz še nisem videl...Niso type3 bolj za skuterje, ipd?
Problem je v tem, ker sta 2 EV parkirna mesta. In če že en polni na Type2 potem drugi ne more.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Ja, itak. Ce je potem brez parkirnine ne rabim bit matematik
Type3 imajo po celi italiji, pri njih je to standard kot pri nas Type2.
In tako kot sem za C-Zera kupil kabel Type1-Type2, potem italijani kupijo TypeX-Type3, glede na avto. Pac, da prvic ko gredo cez mejo debelo gledajo v Type2. Oh, ta evropa ...
Type3 imajo po celi italiji, pri njih je to standard kot pri nas Type2.
In tako kot sem za C-Zera kupil kabel Type1-Type2, potem italijani kupijo TypeX-Type3, glede na avto. Pac, da prvic ko gredo cez mejo debelo gledajo v Type2. Oh, ta evropa ...
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Za Type3 vtičnice se da kupiti (ali po dogovoru izposoditi) kable pri Metronu:
http://eauto.si/metron-shop/?product_ca ... ging-cable
http://eauto.si/metron-shop/?product=cc ... 2a-3-phase
http://eauto.si/metron-shop/?product=cc ... 2a-1-phase
http://eauto.si/metron-shop/?product_ca ... ging-cable
http://eauto.si/metron-shop/?product=cc ... 2a-3-phase
http://eauto.si/metron-shop/?product=cc ... 2a-1-phase
- Priponke
-
- type3-type1.png (210.44 KiB) Pogledano 13178 krat
-
- type3-type2.png (214.39 KiB) Pogledano 13180 krat
Soul EV believer
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Damijan hvala za info. Saj vem, da se da tak kabel kupiti. Samo bi pa res moral biti vsaj 2x na teden v Italiji in polnit z njim, da bi se mi splačalo dati zanj dobrih 300 €
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Dokler je bilo v Italiji polnilnic za vzorec, sem tudi jaz razmišljal o nakupu...
zdaj je standard type2.
Tudi nove hitre polnilnice bodo olajšale potovanja, trgovski centri se prebujajo (Lidl Italija idr.)
zdaj je standard type2.
Tudi nove hitre polnilnice bodo olajšale potovanja, trgovski centri se prebujajo (Lidl Italija idr.)
Soul EV believer
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Saj vem, da večino na tem forumu PHEV ne zanima preveč pa vseeno, da se še jaz malo javim s statistiko po 7 mesecih:
Skupno sem v sedmih mesecih naredil 9720 km. Od tega 70% oziroma 6804 čistih električnih kilometrov ter 30% oziroma 2916 km z ICE.
Poraba energentov za teh 9720 kilometrov:
1.6 l/100 km bencina (=205€)
13,8 kWh/100 km elektrike (=39€ polnjenje doma, ostalo na PP)
Se pravi 244€ za 9720 km.
Nad avtom samim sem še vedno zelo navdušen kot tudi glede nizke porabe energentov. Če je le mogoče na vsaki destinaciji napolnim baterijo. Vožnja je zelo elegantna in sproščujoča tudi na 500+ kilometerskih razdaljah brez velikih načrtovanj in brez range anxiety. In na avtocesti je radarski tempomat nastavljen na 135 km/h, če le ni prevelike gneče. Po Ljubljani (služba, trgovina, itd.) pa deluje kot čisti EV. Če ne grem kam dlje se ICE ne vklopi tudi po več tednov.
Skupno sem v sedmih mesecih naredil 9720 km. Od tega 70% oziroma 6804 čistih električnih kilometrov ter 30% oziroma 2916 km z ICE.
Poraba energentov za teh 9720 kilometrov:
1.6 l/100 km bencina (=205€)
13,8 kWh/100 km elektrike (=39€ polnjenje doma, ostalo na PP)
Se pravi 244€ za 9720 km.
Nad avtom samim sem še vedno zelo navdušen kot tudi glede nizke porabe energentov. Če je le mogoče na vsaki destinaciji napolnim baterijo. Vožnja je zelo elegantna in sproščujoča tudi na 500+ kilometerskih razdaljah brez velikih načrtovanj in brez range anxiety. In na avtocesti je radarski tempomat nastavljen na 135 km/h, če le ni prevelike gneče. Po Ljubljani (služba, trgovina, itd.) pa deluje kot čisti EV. Če ne grem kam dlje se ICE ne vklopi tudi po več tednov.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Nekje konec septembra lani sem rekel, da bo zanimiva primerjava s čistim EV na daljše obdobje... in mogoče je tole tudi primerjava v načinu razmišljanja.
Skratka v 6,5 mesecih imam na IONIQ EV kakšen kilometer manj od 27.000, torej v poprečju delam skoraj 3x več kilometrov s čistim EV kot @talker2.
Do zdaj se mi je res ene 3x zgodilo, da sem bil na meji z dometom, predvsem v zadnjem času, ker sem zavestno testiral... pač da spoznaš meje. Drugače "range anxiety" ne poznam. Polnilnic je res veliko (vedno več) se pa strinjam, da je kljub temu potrebno za daljše vožnje malo priprave - planiranja kar mi je v izziv in veselje.
Sem zdaj z vsemi zkušnjami še bolj mnenja, da je EV z baterijo okoli 30kW res idealno vozilo za Slovenijo.
Skratka v 6,5 mesecih imam na IONIQ EV kakšen kilometer manj od 27.000, torej v poprečju delam skoraj 3x več kilometrov s čistim EV kot @talker2.
Do zdaj se mi je res ene 3x zgodilo, da sem bil na meji z dometom, predvsem v zadnjem času, ker sem zavestno testiral... pač da spoznaš meje. Drugače "range anxiety" ne poznam. Polnilnic je res veliko (vedno več) se pa strinjam, da je kljub temu potrebno za daljše vožnje malo priprave - planiranja kar mi je v izziv in veselje.
Sem zdaj z vsemi zkušnjami še bolj mnenja, da je EV z baterijo okoli 30kW res idealno vozilo za Slovenijo.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Danes je bilo ponoči zunaj -12. V neogrevani garaži je bilo sicer -1. Departure time na timerju v avtu sem imel nastavljen kot ponavadi tako, da je baterija napolnjena do 5:55. Odpeljal sem se na elektriko, kot vedno. Na obvoznici, ko je termometer pokazal -12 pa mi je avto sam vklopil ICE pri 70 km/h (drugače ga ne do 135 km/h) in vztrajal še nekaj časa tudi po mestu (verjetno je delal "warm up cycle"). Opazil sem tudi, da je gretje kabine začelo občutno bolj greti, ko se je ICE ogrel. Očitno pri -12 toplotna črpalka ni več tako učinkovita, čeprav nisem imel občutka, da bi kaj manj grela.
To je pa tudi vse, kar je drugače v bolj mrzlem vremenu. Glede na informacije z Interneta, ki so jih lastniki Prius Plug-inov iz zelo hladnih klimatskih področij (Kanada, Aljaska) delili je vse to normalno obnašanje avtomobila v mrazu.
To je pa tudi vse, kar je drugače v bolj mrzlem vremenu. Glede na informacije z Interneta, ki so jih lastniki Prius Plug-inov iz zelo hladnih klimatskih področij (Kanada, Aljaska) delili je vse to normalno obnašanje avtomobila v mrazu.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
GOM prikazan na HUD-u se že veseli prijetnejših aprilskih temperatur. Realno potem naredim dobrih 50 km.
Pozimi je GOM pokazal okoli 42 km, naredil sem jih pa potem okoli 35.
Pozimi je GOM pokazal okoli 42 km, naredil sem jih pa potem okoli 35.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Podoben družinski izlet, kot že enkrat zgoraj opisan. Le da pri malo višjih temperaturah in pa, da sem JADRAL v Neutral kjer se je le dalo. Večinoma od Kozine do Kopra.
Družinski izlet Ljubljana, Piran, Trst, Ljubljana. Skupaj 260 km. Elektriko sem dopolnil v Piranu in Trstu. Na avtocesti radarski tempomat na 135 km/h večino časa. Poraba bencina 2.7 l/100 km - Še za 0.6 l/100 km bolj učinkovito kot na prejšnjem podobnem izketu. Večinoma zaradi jadranja in seveda tudi višjih temperatur.
Družinski izlet Ljubljana, Piran, Trst, Ljubljana. Skupaj 260 km. Elektriko sem dopolnil v Piranu in Trstu. Na avtocesti radarski tempomat na 135 km/h večino časa. Poraba bencina 2.7 l/100 km - Še za 0.6 l/100 km bolj učinkovito kot na prejšnjem podobnem izketu. Večinoma zaradi jadranja in seveda tudi višjih temperatur.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Pozdravljeni!
Sem ga naročil. Preostane mi čakanje in spremljanje vaših izkušenj na portalu.
Sem ga naročil. Preostane mi čakanje in spremljanje vaših izkušenj na portalu.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Pozdravljen na forumu in čestitke za nakup! Koliko je čakalna doba?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Pozdravljen dule5 in čestitam za nakup najboljšega PHEV vozila na tržiščuSem ga naročil. Preostane mi čakanje in spremljanje vaših izkušenj na portalu.
Glede na vse težave, ki jih imajo (trenutno) čisti EVjaši, še posebno z Nissan LEAF 2, si dobro izbral. Tudi na zelooooo dolgo vožnjo boš lahko šel brez problema. Ko se bo najin avto zamortiziral bodo pa že res dobri EVji na tržišču. Prav tako infrastruktura
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
LP
Kake 3 mesece. Naročil sem biserno belega, Executive, pa z park senzorji z inteligentnim sistemom za pomoč pri parkiranju s funkcijo zaviranja. Bom videl koliko je inteligenten.
Kake 3 mesece. Naročil sem biserno belega, Executive, pa z park senzorji z inteligentnim sistemom za pomoč pri parkiranju s funkcijo zaviranja. Bom videl koliko je inteligenten.