e-Golf - predstavitev

Električna izvedba klasičnega golfa
Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5964

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

No, ta vikend še jaz testiram e-Golfa. Torej lahko računam na 150km dosega na AC (110km/h)? Moram splanirat nekaj poti.
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Damijan napisal/-a:Da še jaz pristavim svoj lonček.
e-Golfa sem testiral konec tedna (od petka popoldan do ponedeljka zjutraj, ko je celotno Slovenijo pobelil sneg in presenetil DARS)

plusi:
+ odličen nemški EV (s tem mislim, da je končno prišel EV s 35kWh akumulatorjem in toplotno črpalko)
+ odlična nizka (skoraj prenizka) lega na cesti (je ICE Golf 7 tudi tako nizek?)
+ navor
+ radarski tempomat
+ navigacija med števci, zoom števcev je prav tako zanimiv
+ Android Auto
+ velik sredinski zaslon
+ nastavljiva regeneracija zaviranja B
+ ogrevana sedeža
+ hitro AC dvofazno polnjenje (7,4kW), še bolje bi bilo če bi bilo trofazno
+ dolg priloženi type2 kabel
+ osvetlitev ob zavojih

minusi:
- "paničen" GOM (kot so že omenili predhodniki), ne upošteva višinskih razlik (kljub prikazu nadmorske višine na navigaciji), nerealno računa porabo ogrevanja s tem se popolnoma strinjam, samo kot stalni uporabnik, se ga potem navadiš in namesto km gledam % baterije in iz tega vem bolj realen doseg
- zelo pogrešam prikaz % napolnjenosti akumulatorja - tudi zaradi prej omenjenega skakanja GOM % napolnenosti sicer nima vendar pa imaš na prikazu porabe na desnem števcu spodaj 10 črtic, kjer se enostavno da na % natančno razbrati napolnenost. Tega se moreš verjetno malo navaditi in nisem prepričan če je 1 teden vožnje z eGolfom dovolj za to
- ne deluje ogrevanje s t.č. med AC polnjenjem (deluje, če nastaviš v eManagerju)
- ni ogrevanega volana to bi bilo sicer dobro, vendar zaradi tega avto še ni slab, če bi bilo temu tako potem bi obstajalo samo nekaj dobrih avtov vse ostalo bi bilo šrot
- slabi brisalci (na voznikovi strani je ostajala packa) - pri avtomobilu za takšno ceno pričakujem brezhibno čiščenje hja kaj naj rečem, en sam poteg po ledu je dovolj, da so brisalci fuč. Si dobil nove brisalce ko si testiral in so se ti obnašali slabo?
- počasno DC polnjenje - pri 23% je kazalo 45 minut do 100%, prav tako piše v navodilih da traja polnjenje 0-80% 45 minut, torej do 100% še dlje... se strinjam, polnenje ni najhitrejše sploh ne za avto s tako ceno
- ni osvetljena vtičnica za polnjenje mislim da to ni toliko pomembno, sploh ker je golf narejen na principu, da na zunaj ni videt EV
- vetrobransko steklo ima vgrajene žičke za gretje, ki se jih vidi s časom mi lahko verjameš, da jih ne opaziš več, je pa super, ko se prva šipa hoče rosit, avtomatsko odrosi z gretjem
- majhen prtljažnik ja se strinjam, vendar dovolj velik, da se 3 članska familija odpravi za 14 dni na morje in peje še vso domačo zelenjavo sabo
- glasen nad 100kmh odvisno od gum, a drugi so tudi pri tej hitrosti še vedno tihi?
- pogrešam line assist to si imel pač smolo, da tvoj testni tega ni imel, moj to ima in je TOP, avtopilot na AC deluje 33s z enim vmesnim piskom
- LED žarometi niso najboljši ob sneženju kaj te je zmotilo?
- višja poraba od Ioniqa da nažalost, sploh po AC je razlika že občutna, ioniq je bil delan bolj za AC, medtem ko eGolfu bolj paše podeželjska vožnja
- nima serijsko vgrajenega DAB+ radia


@Damijan, sem moral malo pokomentirat tvoje minuse, s podčrtanim se strinjam, bold so moji komentarji
Damijan, Luka
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5964

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Oj eGolfaši. Ta vikend imam na testu eGolfa in imam že po 50km par vprašanj.

Kaj je merilnik na levi strani v malem krogu, 0 do 40 ??
Kaj je E-MAX na desni naprej od 100, pri merilniku moči?
Kaj je baterija levo spodaj... mislim da je zraven znakec za akumulator
Zakaj se avto noče polnit če sem nastavil odhod zjutraj ob 8h, in polnilnico brez nočne tarife?

To za začetek Drugače pa fajn za vozit!
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Goran »

Noče se polnit, ker se bo začel polnit ob uri, da bo poln ob 8h .... no mal čudn stavk ampak če rabi za polnjenje 8 ur se bo začel polniti ob polnoči.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

CRF napisal/-a:Oj eGolfaši. Ta vikend imam na testu eGolfa in imam že po 50km par vprašanj......
Glede na to da imaš ti že veliko izkušenj z ZOE bi imel tudi jaz nekaj vprašanj. Kakšne so razlike v občutkih pri vožnji, ergonomija in udobnost, občutek sigurnosti...
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Verjetno nebo imel časa odgovoriti, tudi ko je zoe prišla ga ni bilo 2 dni
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a robert »

Zakaj se avto noče polnit če sem nastavil odhod zjutraj ob 8h, in polnilnico brez nočne tarife?
Avo ima nek hecen/drugačen sistem.
Pri meni je bila fora... avto je pripeljal Damijan nazaj z 55km dometa ob 9:00, jaz sem istega prevzel ob 15:00, bil je priklopljen in je imel 55km dometa ???!!!
Potem sem ugotovil, oz. mi je Damijan povedu, da pri vtičnici obstajata dva gumba, ki vklopita in izklopita ta timer.
Zelena lukča mora zelo počasi utripati.

Očitno na AvatCarju tega nisi vedeli.
Mimgrede, prevzel sem ga v njihovi garaži 2 ulici stran od pisarne, spodaj je va na vsakih 3 parkplace ena polnilnica, vse so drugačne... zgleda hudo.
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a mkonci »

CRF napisal/-a:Oj eGolfaši. Ta vikend imam na testu eGolfa in imam že po 50km par vprašanj.

Kaj je merilnik na levi strani v malem krogu, 0 do 40 ??
to ti kaze porabo v kw, zakaj samo do 40 ne vem, ker ti elektronski stevec kaze do 99
Kaj je E-MAX na desni naprej od 100, pri merilniku moči? E-Max je ko das gas lahko pri hitrem pospesevanju pohodis pedal se malo, cutis kot dodatna stopnicka, ta e-max ti je nekak power boost za nekaj s po tem bos cutil ko ti pedal spet skoci ven, za normalno voznjo neuporabno ce mene vprasas
Kaj je baterija levo spodaj... mislim da je zraven znakec za akumulator to je koliko imas se baterije, pogled je zelo neprakticen in se ne da razbrat kolk je v resnici se not. Na volanu na desni strani pritisni puscico ki kaze v desno toliko casa da na ekranu pred sabo ne prides do prikazi, potem izberi poraba in doseg nato bos imel v desnem stevcu notranji krog stanja baterije.
Tu je sedaj vsaka crtica 10% in se da precej natancno ocenit baterijo. Res skoda da niso bli tolk pametni da bi nekje v % nastimal prikaz...

Zakaj se avto noče polnit če sem nastavil odhod zjutraj ob 8h, in polnilnico brez nočne tarife?
odvisno kako mas nastimano v managerju, normalno ta deluje zelo ok. Ko nastavis cas odhoda avto sam preveri kolk je stanje baterije in pricne polnit sele ko bo cas koncanka polnenja blizu casa odhoda. Se pravi ce bi rabu polnit 3 ure in imas cas odhoda nasyiman ob 5 zjutraj ti avto ne bo zacel ponit pred 1 ali 2 ponoci.
Druga moznost zakaj ti ne polni je, da nimas nastavljenega pravega dmeva, ce mu poklukas da bos imel odhod ob po-pet ob 8 v soboto in nedelo sploh ne bo polnil.
Ce opazis da ne polne zadaj zraven kabla pritisni zgornjo tipko, ta je za rocno sprozitev takojsnega polnenja. Ta deluje samo takoj po tem ko avto vklopis in avta se ne zaklenes.
Pazi, ce avto zaklenes in zacne polnit, ti pa se spomnes da si v avtu neki pozabil in ga odklenes bo nehal polnit.
Potem (vsaj jst se nisem nasel druge resitve) mores kabel potegnit ven in se enkrat priklopit. Ce pozna kdo kak bolsi nacin naj prosim javi ker je to zoprno...


To za začetek Drugače pa fajn za vozit!
uzivaj
Uporabniški avatar
Luka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
119
326

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Luka »

Jaz imam v Up-u možnost določiti koliko napolni takoj (npr. do 40%) in kasneje začne še enkrat polniti do 100% do odhoda.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5964

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

@mkonci, hvala za komentarje!

Danes smo naredili ene 400km, in je šlo kar lepo in gladko.

Tisti notranji števec 0 do 40 mislim da je trenutna porba, ne moč. V kWh/100km...tako po občutku.

Mi pa še dela težave avtomatsko zaklepanje... naj bi ga imel... ampak se kar ne zaklene ko grem proč od avta....??? In potem je večino časa avto odklenjen.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Si preiskusil ccs na AC?
Kakšni so prvi občutki če primerjaš z zoe,polnjenje, hitrost na AC in poraba, doseg, udobje...
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1421

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a nakaza »

[quote="CRF"

Mi pa še dela težave avtomatsko zaklepanje... naj bi ga imel... ampak se kar ne zaklene ko grem proč od avta....??? In potem je večino časa avto odklenjen.[/quote]

Bodi pri avtu s ključem ko se zaprejo vsa vrata pa se bo zaklenil. I.am mazdo 6 če grem s klučem proč vsa vrata pa še niso zaprta se avto ne zaklene. Sam 1m proč pa se ne zaklene. Testiraj .
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Berem da je večina “neumnosti” ki so me motile pri pre-facelift modelu, ostala. Tisto kompliciranje glede polnjenja...
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Tezavo z zaklepanjem sem imel tudi jaz. Ko imas v zepu telefon ovira signal kljuca , ko das tekefon vn iz zepa pa takoj prime gump na kljuki za zaklep. Podobno tezavo sem imel pri Lexusu.

Da se nekaj dodam k mojemu komentarju na eGolf katerega imam na 3 strani. Avto za nad 40.000eur ponuja veliko premalo dosega za 35kw in vse ostali minusi k sm jih sam nastel preprosto prevec denarja za neizpopolnjen EV izdelek!

Za 25.000eur ga bi mooogoce imel , kajti avto kot sam je kar ok.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a robertto »

@Bsheep
V tem rangu denarja je Soul se vedno zakon.
nakaza, Bsheep
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Bsheep napisal/-a:Tezavo z zaklepanjem sem imel tudi jaz. Ko imas v zepu telefon ovira signal kljuca , ko das tekefon vn iz zepa pa takoj prime gump na kljuki za zaklep.
he he jst teh problemov nimam, imam navaden ključ, no ne čist, unga s 3-mi tipkami k ga vtakneš v ključavnico in štartaš. Vem vem glupo za znort sam tazga sem uzel
je pa res da nimam problemov s kartico
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

mkonci dj pliss preber si moj komentar na tretji strani mojo izkusnjo z eGolfom pa mi kj pokomentiri... bova ksno rekla
mkonci
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Bsheep napisal/-a:No pa da se jaz napisem izkusnjo z eGolfom 2017 35kw. Imam ga 5 dni na testu in danes sem se odlocil za relaciski test. Polnil sem ga na DC Lukovica na 100% gom 265km. Startal na radarski tempomat 110kmh eco mode. Po 21km mi je padel gom na 185km pri Trojanah Ja GOM je za tiste ki tega niso vajeni kr zastašujoč, zato jst sedaj ko že avto mal bolj poznam gledam % baterije, je bolj realni pokazatelj kot GOM. Pot po ac sm nadeljeval do izvoza za Velenje. Po navadni cesti sem nadeljeval pot se zmeraj v eco mode od 60 do max 80kmh do Velenja. Pri velenju sem zavil proti Mozirjem nato do Nazarj. Od Nazarj do Gornjega grada sem peljal bolj dinamicno do 90kmh. V Gornji grad sem prispel z 69km gom. Tam se naredil postanek pri kolegu. Pot nadeljeval na Cenivec kjer sem imel navrhu samo se 25km goma , tukaj sem preklopil v eco plus mode ja pri 50km te prvič opozori in premakne v eco mode, vendar lahko premakneš nazaj, nekje med 30-25 km pa ti prestavi v eco+ in tega ne moreš več prestavit, ostane v tem, izklopi se ti gretje... ze malo strahu ali bo do Kamnika kjer je prvi AC. Do kamnika sem regeniriral na 39km gom. Prisel sem na cilj v Domzale z prevozenimin 139km in 33km gom.

eGolf over all bi reku Komotar :

Odlicen avto saj je ze 7 generacija , zelo dinamicen , lepo opremljen , super stevci , dobra lega , lepo sestavljena notranjost od armaturke do nasplosno vsega. se z vsem strinjam

Ampak v smislu v katerem je narjen kot elektricno vozilo , moje osebno mnenje polom! no tu se ne strinjam, soliden EV, se pa vidi da ni čistokrvni EV
Gom panicen in cist nerealen paničen DA, nerealen morda, ob zmerni enakomerni vožnji GOM drži, če pa enkrat gas enkrat počas pol ga zje..., v mode 3 regeneracija skor brez regeneracije v fizicnem pomenu avto se kar pelje naprej ko spustis gas (one pedal driving my ass) tukaj si ti neki narobe naredil, ali pa si imel polno baterijo ali hladen avto. V 3 avto precej dobro zavira, če je preveč navzdol je pa definitivno bolje B (brake) , na mestu simulira ice vozilo rahla vibracija volana in brencanje motorja??? nisi izklopil zvočnika, tipka je poleg menjalnika, to bi morali imeti vsi EV, sploh ko se voziš počasi po parkirišču od CityParka, da ti kdo ne stopi pred avto. Je pa res, da je to po defoltu vklopljeno vsakič ko avto prižgeš (verjetno bi se dalo na servisu to prestavit da bi bil normal off) To je EV in ne ICE!! Vedno ponovno izklapljanje oponasanje zvoka motorja kaj se ti je izklapljalo?, ogromna poraba in mogoce se bi se kaj naslo... poraba je čisto odvisna od tvoje teške noge, klanca in minus temperatur, če si zmeren s pedalom za gas je poraba lahko precej niska
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5964

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

No pa sem vrnil tegale golfa. Pirpy prav si imel... ni bilo časa vmes pisat... smo se vozili od jutra do večera in naredili dobrih 1000km čez vikend.

V soboto smo šli na primorsko, včeraj pa na štajersko. Ne bom pisal same poti in polnilnic, ker je bilo podobnih opisov že dovolj, bom pa zapisal moje mnenje, pluse in minuse o samem avtu.

PLUS

ACC (TACC, radarski tempomat..) - Odlična zadeva!!! Čist navdušen. Gladko sledi avtomobilu pred tabo, se ne zgublja, praktično nič ga ne zmoti. Res hudo uporabno in verjetno precej bolj varno kot če voziš sam.

Glasnost pri višjih hitrostih. Tukaj lahko primerjam le z Zoe, ki nad 100km/h precej bolj glasna.

Gretje sedežev. Prvič da sem vozil avto s to opcijo! Odlično!

Računalnik.... Displaya sta odlična... ogromno podatkov (kar mi je všeč), če prav nekateri tudi manjkajo, pa bi lahko bili nekje.

D in B mode! Bolje kot sem mislil da je lahko!!! Prvo sploh možnost izbire med močno regeneracijo in NIČ regeneracije. Potem dodatno še 3 stopnje reneneracije po izbiri v D načinu.
In za piko na i še "pametna regeneracija" v načinu brez regeneracije (D). To je zame najboljši način.
Pelješ 90 po regionalni cesti... nekje daleč vidiš da bo naselje, spustiš gas in avto lepo jadra dalje... Ko vidi da bo prišel s preveliko hitrostjo v naselje, začne sam od sebe postopoma ragenerirat, točno toliko da pride do naselja z 50km/h in potem popusti regen,da jadra dalje skozi naselje!!!! Res odlična implementacija!!!
Enako na AC, tam kjer so tuneli ali cestnine.... Super uporabno. B način je zame preveč naporen, ker je treba ves čas regulirat nogo na pedalu.

Sama vožnja, stabilnost, lega, moč... Vse OK!

MINUS

Smešno glasno brenčanje zvočnika ki naj bi odganjal pešce.... po moje brenči še nad 50km/h... Popolnoma odveč!

Cena! 40.000€ +

Sedeži.... oblika mi očitno ne ustreza, ker me po dveh dneh fajn boli hrbet.

Višina... avto je nizek... zato tudi vstopanje in sedenje precej nižje kot Zoe. To mi ne ustreza!

Računalnik! Joj, kaj so mislili da med polnjenjem ne pokažejo niti enega podatka o bateriji... kilometrih.... itd! Pa to je ja edini podatek ki ga rabiš takrat!!!!!

ACC dela samo 1 sekundo v Stop&Go prometu. Neuporabno! Škoda, ker je to čisto SW zadeva.

AC polnilec... čeprav 7kW, je napram 22kW v Zoe čisto neuporaben, tako da smo uporabljali samo CSS in schuko.

Priključek za polnjenje, na sovoznikovi strani zadaj je precej nepriročen v mnogo situacijah... Spredaj na sredini je optimalna lokacija za vse možne postavitve!


Skratka, popolnoma OK avto, ki bi se ga prav lahko navadil. Pač s svojimi hibami, ki jih imajo praktično vsi. Take ali drugačne.
Dosega ne vem... ker ga avto noče pokazat... niti povprečne porabe nisem našel... Res čudno, pa sem iskal kar nekaj časa.
Po občutku bi naredili kakšnih 150km s polno baterijo, čeprav je avto vztrajal da bi šlo 200+. Mogoče, ampak ne po avtocestah.

CCS je super, v 20 do 30 minutah smo bili vedno na 85+ %, kar je OK. Spet, ne vem s kakšnimi močmi smo se polnili, ker se tega nikjer ne vidi.
Sem pa sedaj še enkrat videl kakšna razlika je imeti Zoe (22kW) in avto ki ne more izkoriščat AC polnilnic! To je pa noč in dan!
Treba se je zanašat na DC hitre na avtocestah in prvič v življenju smo na AC čakali da se avto napolni... Nič kaj fajn! Ostale postanke nam je uspelo splanirat da smo jih izkoristili za malice in WC, vedno pa ni šlo.

Ko bodo baterije v rangu 50kWh, bo CCS in 3kW AC čisto OK, ker bo praktično en postanek na DC polnilnici dovolj za cel dan in se ga bo lahko izkoristilo za kosilo, do takrat pa je 22kW AC zakon, ker je vsak 20min postanek, kjerkoli, dovolj da je baterija polna.

Verjetno sem še kaj pozabil. Bom dopisal.
Capture.JPG
Capture.JPG (80.61 KiB) Pogledano 9723 krat
[/center]
matija, mkonci
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5964

Re: e-Golf - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

pirpy napisal/-a:Si preiskusil ccs na AC?
Kakšni so prvi občutki če primerjaš z zoe,polnjenje, hitrost na AC in poraba, doseg, udobje...
Sem preizkusil, precejkrat. Težko primerjat... je občutno hitreje.
Poraba je nižja kot pri Zoe. Pri 110km/h je pod 20kWh/100km, in s tem doseg vsaj 50% večji (skupaj z večjo baterijo)
Udobje... kaj pa vem... sedi se nizko, kar mi ni všeč, sam avto je pa lepo miren.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Golf”