EV in mraz
Re: EV in mraz
eh... meni je pa za vse tole malo mar. Zimske imam res Nokian, pa ne zato, ker bi imele "kao" majhen kotalni upor, ampak ker sem jih dobil res ugodno.
In da ne bi predaleč prišel, če je kotalni upor res majhen, sem jih napumpal na le 2 bara. Zakaj? Da se bolj udobno vozim. Renault sicer sanja neki o dva pa pou bara, samo potem je avto kot kočija
In da ne bi predaleč prišel, če je kotalni upor res majhen, sem jih napumpal na le 2 bara. Zakaj? Da se bolj udobno vozim. Renault sicer sanja neki o dva pa pou bara, samo potem je avto kot kočija
Re: EV in mraz
5kWh ne gre za ogrevanje, 1-3 pa gotovo. To pomeni da deluje grelec tiso eno uro z močjo 1kW-3kW. Ostalo gre pa verjetno na račun višjega kotalnega upora (kot rečeno zgoraj) in povečane gostote zraka (tudi že rečeno zgoraj).
Kotalni upor pri mestni vožnji je kriv za nekje 40% porabe.
Zračni upor pri avtocestni vožnji pa za nekje 45% porabe.
Pri mestni vožnji se splača dobre gume, na avtoceti pa aerodinamika
Kotalni upor pri mestni vožnji je kriv za nekje 40% porabe.
Zračni upor pri avtocestni vožnji pa za nekje 45% porabe.
Pri mestni vožnji se splača dobre gume, na avtoceti pa aerodinamika
Re: EV in mraz
Evo en podatek čisto iz prakse... Vsak dan imam enako vožnjo in poleti pridem domov z okrog 60% baterije, zadnje dni pa z okoli 35%.
Pa to še ni najhujša zima. ( 0 stopinj Celzija )
Pa to še ni najhujša zima. ( 0 stopinj Celzija )
Re: EV in mraz
Tudi meni je EV domet te dni padel iz poletnih 55 km na cca. 40 km Tako, da sedaj kakšen dan še v službi malo napolnim.
Re: EV in mraz
Ne me straših, jaz še imam kakšnih 20% rezerve, če bo konkreten minus požrl to, bom moral ICE vklapljat
Re: EV in mraz
Kolikor se jest spomnim lanske zime sploh ni kakšne razlike med 0 al pa -10. Se mi zdi, da je, vsaj za mojega, meja nekje pri +5 recimo. V porabi je pa tudi velika razlika, če mu že zvečer pošljem čas odhoda.
Re: EV in mraz
Jaz poleti do službe porabil ca 30-32%, sedaj s podobno vožnjo in -5°C zunaj med 40-47%.
Re: EV in mraz
Nekje sem že omenil, da opažam cca 15-20% višjo "porabo" sedaj ob mrazu. Danes je bilo poleg tega še močno sneženje in dež tako, da je bila še nekje dodatnih 15% večja.
Če povem drugače. poleti je vsak % pomenil cca 2,5km, zdaj je to padlo na 2km. Ob sneženju še manj. To je pač davek mraza in večjega upora in trenja...
Če povem drugače. poleti je vsak % pomenil cca 2,5km, zdaj je to padlo na 2km. Ob sneženju še manj. To je pač davek mraza in večjega upora in trenja...
Re: EV in mraz
Naj še jaz delim rezultate novega Soula. Temperatura okoli 0°. Od doma startal ob 06:10 z 100% baterije v sluzbo. Tja 34km in nazaj 34km brez polnenja v sluzbi. Domov prispel ob 19:25. GOM kaže še 100km dosega ali 65% baterije. Sem ful zadovoljen.
Re: novi E-golf
20.8 na 41kmh povprecne se mi zdi kar veliko... tudi za zimo. Nimam pa se izkusenj. A lahko kdo poda kaksno primerjavo z Zoe, Leaf?
Re: novi E-golf
Zgornji podatek za November je bil samo za nekaj dni, tole je za celoten november
November 2017, prevoženo 2.268 km, povprečna poraba 21,3 kW/100km
december (delni), prevoženo 1.006 km, povprečna poraba 18,8 kw/100km
kot sem reku, očitno se je baterija navadila na mraz, kar se pozna tudi pri porabi
November 2017, prevoženo 2.268 km, povprečna poraba 21,3 kW/100km
december (delni), prevoženo 1.006 km, povprečna poraba 18,8 kw/100km
kot sem reku, očitno se je baterija navadila na mraz, kar se pozna tudi pri porabi
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2291
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16842212
Re: novi E-golf
Pri kakšni povprečni hitrosti oziroma kolikšen del voženj je avtocesta (in s kakšno hitrostjo)?Bsheep napisal/-a:Kia soul EV zdaj ko je zima 16do17kwh/100km
Takšna poraba se mi zdi izvrstna, še posebej pozimi.
Re: novi E-golf
Nissan leaf 24kwh
Okt 3010 km 14.50 kwh/100 km
Nov 2105 km 15.20 kwh/100 km
Dec 694 km 15.60 kwh/100 km
Od aprila do zdaj 22870 km 15.20 kwh/100 km
70% avtocesta 100-110 km/h
Okt 3010 km 14.50 kwh/100 km
Nov 2105 km 15.20 kwh/100 km
Dec 694 km 15.60 kwh/100 km
Od aprila do zdaj 22870 km 15.20 kwh/100 km
70% avtocesta 100-110 km/h
Re: EV in mraz
Pri svojem imam nastavljeno, da se poprečna poraba resetira po vsakem polnjenju in do sedaj sem prišel pred novim polnjenjem do najvišje številke 17,5 kWh/100km (torej za cca 150 - 200km) in to včeraj, sneženje, hud mraz, poledenele ceste, gretje avta več kot 1 uro na mestu itd... recimo temu najslabši pogoji do sedaj odkar imam EV.
Tudi sam sem opazil, da mu zelo ustrezajo temperature nad 5 stopinj kjer se poprečna poraba občutno zniža.
Tudi sam sem opazil, da mu zelo ustrezajo temperature nad 5 stopinj kjer se poprečna poraba občutno zniža.