Neresni proizvajalci
Neresni proizvajalci
admin: razcepljena tema
Ko pogledajo proizvajalci farso, ki se jo gre Tesla okoli modela S (kvaliteta izdelave) in okoli modela X (kvaliteta + dobavni rok) se samo smejijo.
Zaenkrat je musk samo "govoril", še vedno čakamo da postane pravi proizvajalec avtomobilov in ne samo zbiratelj delničarskega denarja.
Ko pogledajo proizvajalci farso, ki se jo gre Tesla okoli modela S (kvaliteta izdelave) in okoli modela X (kvaliteta + dobavni rok) se samo smejijo.
Zaenkrat je musk samo "govoril", še vedno čakamo da postane pravi proizvajalec avtomobilov in ne samo zbiratelj delničarskega denarja.
Re: Tesla Roadster 2.0
Kakorkoli že. Tesla (Musk) orje ledino in se upira koncernom, naftnemu lobiju, NASI in še komu.darjan napisal/-a:Ko pogledajo proizvajalci farso, ki se jo gre Tesla okoli modela S (kvaliteta izdelave) in okoli modela X (kvaliteta + dobavni rok) se samo smejijo.
Zaenkrat je musk samo "govoril", še vedno čakamo da postane pravi proizvajalec avtomobilov in ne samo zbiratelj delničarskega denarja.
Rekli so, da ni mogoče. On dokazuje, da je mogoče. Kapo dol.
Re: Tesla Roadster 2.0
Hkrati pa je Chevy naredil model, ki prekaša model X in je dostopen...skoraj dostopen povsod, v USA pa podirajo rekord s prodajo
ampak piše pa se samo o musku
ampak piše pa se samo o musku
Re: Tesla Roadster 2.0
@darjan
To je zato ker klasični proizvajalci vozil delajo EV s figo v žepu. Tudi zato tega modela, ki ga imaš v mislih ni možno kupiti v Evropi + podražili so ga. Lahko bi jih prodali ogromno, pa nočejo - to je tista figa v žepu.
To je zato ker klasični proizvajalci vozil delajo EV s figo v žepu. Tudi zato tega modela, ki ga imaš v mislih ni možno kupiti v Evropi + podražili so ga. Lahko bi jih prodali ogromno, pa nočejo - to je tista figa v žepu.
Re: Tesla Roadster 2.0
Ne bi rekel, da je to krivo, tu je odzadaj politika...ker chevy je pred leti kupil Opla, takrat je potem bila Ampera tu in tudi Volt, potem pa je 2015 Chevy zapustil EU, ostal je samo Opel pod njihovim odkriljem, potem pa so še Opla prodai PSAju.
In zdaj se bockajo okoli Ampere-E.
V USA pa poglej statistiko prodaje, chevy proda največ, skupaj gledano.
In zdaj se bockajo okoli Ampere-E.
V USA pa poglej statistiko prodaje, chevy proda največ, skupaj gledano.
Re: Tesla Roadster 2.0
Saj to pravim.
Dejstvo - avto je OK v vseh pogledih samo... nekaterim ni v interesu, da bi bil masovno na trgu.
Jaz sem na Opel SLO spraševal za nakup od septembra 2016. Še danes ne vedo kdaj bo, če sploh bo v SLO.
Dejstvo - avto je OK v vseh pogledih samo... nekaterim ni v interesu, da bi bil masovno na trgu.
Jaz sem na Opel SLO spraševal za nakup od septembra 2016. Še danes ne vedo kdaj bo, če sploh bo v SLO.
Re: Tesla Roadster 2.0
In kaj bo potem, ko ne bodo delali več s figo v žepu?DGJ napisal/-a: To je zato ker klasični proizvajalci vozil delajo EV s figo v žepu. Tudi zato tega modela, ki ga imaš v mislih ni možno kupiti v Evropi + podražili so ga. Lahko bi jih prodali ogromno, pa nočejo - to je tista figa v žepu.
Re: Neresni proizvajalci
Predvidevam, da se bo dobavljivost EV-jev uredila, posledično bodo cene padle na normalne zneske... pač vozil bo dovolj in jih ne bo treba čakati več mesecev tako, da bodo prodajalci iskali kupce... trenutno imam pa občutek, da je obratno.
Re: Tesla Roadster 2.0
Kaj je naredil Chevy, Bolt? Ce mislim to, potem je enako kot ce bi omenil da Ford C-Max prekaša Audi Q7. Glede razredov avtomobilov ter glede prestiznosti in tudi tehnike je moja primerjava identicna primerjavi Bolt vs X.darjan napisal/-a:Hkrati pa je Chevy naredil model, ki prekaša model X
Ce semuganil in mislis Bolt-a, potem se en popravek, naredil ga je LG. LG proizvaja:
- baterijo
- pogonski sklop
- vso elektroniko za motor in za kabino
- infotainment
- polnilno opremo
Chevy je prispeval pleh, stekla, brisalce in se kaj, ce sem malo sarkasticen. Dela lepo zgubo z vsakim prodanim modelom, zato mu ni v interesu to prevec prodajat.
Ce pa si mislil res velikostno primeljiv model Crysler Pacifica (od GM), ta tudi ni primerljiv z X, ker je pogon popolnoma drugacen (hibrid) vse ostalo pa tudi.
Po celi evropi ga ni za dobit, izredno nekaj 100 primerkov prodanih na norveskem ter nekaj 10 drugje. Oktobra so izdali "stop order" za vse Ampere na norveskem, pred tednom pa dvignili ceno za 5000€. Avto je hype, pozabi nanj.darjan napisal/-a:in je dostopen...skoraj dostopen povsod,
Pred mesecem smo brali, kako GM ustavlja proizvodnjo Bolt-a, s tem da:darjan napisal/-a: v USA pa podirajo rekord s prodajo
- doloceni statei v USA so imeli cakalne dobe enormne
- drugi statei v USA so imeli prepolna skladisca
Itak, tudi ko odpustijo 2% ljudi zaradi performance checkup se pise na veliko. Ko pa redni proizvajalci letno odpuscajo z enakim namenom 10%, se ne pise nic Taksnih primerov je neskoncno. Pac, naftna industrija dela preko 5 trilionov letno, spustit nekaj deset protipropagandnih kampanj naprej ter kupit par novinarjev ni niti pljunek v morje, je manj.darjan napisal/-a:ampak piše pa se samo o musku
Ampak fajn da je toliko razlicnih vozil, vsaj lahko vsak najde nekaj kar njemu ustreza
Re: Neresni proizvajalci
Mislil sem bolt v tesla 3, seveda ne z X.
Tisto o prepolnih skladiščih je baje mit, napačno lansirana novica izpred nekaj tednov, ki še kar ne usahne
Tisto o prepolnih skladiščih je baje mit, napačno lansirana novica izpred nekaj tednov, ki še kar ne usahne
Re: Neresni proizvajalci
No ja, enacita se edino v tem da obeh ni mozno dobit v EU
Sta pa popolnoma razlicna avtomobila po razredih, enoprostorec VS sedan/GT. Edino po ceni sta enaka, ali je Bolt zdaj po podrazitvi 5k drazji ? Model3 bo nekje 44-45k v EU (osnovni model). S tem da prvi je se en avto, ki bo kmalu potonil v pozabo v evropi, drugi pa bo premikal smernice tudi v designu notranjosti.
Enkrat sem videl fajn primerjavo, ki smo jo leta 2008 doziveli pri mobilnih telefonih:
- serija 3 je kot blackberry, polno gumbov in nastavitev
- model 3 je kot iPhone, samo velik ekran in clean look
Bomo videli kaj bo cas prinesel. Bo pa definitivno to, da se bo dalo avtomobile dejansko primerjat. Ker sedaj primerjamo popolnoma razlicne razrede, ker ima vecinoma vsak proizvajalec po enega. Zdaj smo prisiljeni primerjat totalno razlicne razrede, npr. Leaf in Zoe, 3 in Bolt, Ioniq in Soul, itd.
Sta pa popolnoma razlicna avtomobila po razredih, enoprostorec VS sedan/GT. Edino po ceni sta enaka, ali je Bolt zdaj po podrazitvi 5k drazji ? Model3 bo nekje 44-45k v EU (osnovni model). S tem da prvi je se en avto, ki bo kmalu potonil v pozabo v evropi, drugi pa bo premikal smernice tudi v designu notranjosti.
Enkrat sem videl fajn primerjavo, ki smo jo leta 2008 doziveli pri mobilnih telefonih:
- serija 3 je kot blackberry, polno gumbov in nastavitev
- model 3 je kot iPhone, samo velik ekran in clean look
Bomo videli kaj bo cas prinesel. Bo pa definitivno to, da se bo dalo avtomobile dejansko primerjat. Ker sedaj primerjamo popolnoma razlicne razrede, ker ima vecinoma vsak proizvajalec po enega. Zdaj smo prisiljeni primerjat totalno razlicne razrede, npr. Leaf in Zoe, 3 in Bolt, Ioniq in Soul, itd.
Re: Neresni proizvajalci
Osnovni M3 nudi 330km realnega (EPA meritev) dometa, Bolt 380km, M3 long range pa 500km.
NEDC dometa ni pametno upostevat, to je domet ki ga navajajo vsi 4 veliki nemski proizvajalci za svoje bodoce avte, ki pridejo 2020/2021, kar je Tesla ze prodajala 2016 (sicer za ceno stanovanja). Ce se primerja NEDC/NEDC ali EPA/EPA, vidimo da 5 let za teslo napovedujejo slabsi domet
NEDC dometa ni pametno upostevat, to je domet ki ga navajajo vsi 4 veliki nemski proizvajalci za svoje bodoce avte, ki pridejo 2020/2021, kar je Tesla ze prodajala 2016 (sicer za ceno stanovanja). Ce se primerja NEDC/NEDC ali EPA/EPA, vidimo da 5 let za teslo napovedujejo slabsi domet
Re: Neresni proizvajalci
Ja no, pa model X tudi pa jaguar verjetno tudi
ampak govorimo o ljudskih cenah :p
ampak govorimo o ljudskih cenah :p
Re: Neresni proizvajalci
Če smo že pri ljudskih cenah... ne verjamem da bomo v 2020 imeli EN SAM avto za 15.000€ To je škoda... vsi bodo začeli precej višje in mogoče potem počasi prešli na cenejše. Dacia je enkrat obljubljale neh cheap EV, pa sedaj ni nič iz tega.
Re: Neresni proizvajalci
ena zanimiva, ki jo pise inzenir iz nemske avtomobilske industrije:
https://cleantechnica.com/2019/02/10/to ... -sleeping/
https://cleantechnica.com/2019/02/10/to ... -sleeping/
Re: Neresni proizvajalci
Re: Neresni proizvajalci
Mercedes EQC razprodan za 2019 in 2020. Ne povedo pa koliko bo narejenih ...
Re: Neresni proizvajalci
Verjetno so jih 11 morali razdeliti vodstvu, zadnjega so pa odstopili muzeju sodobne zgodovine.
Joj kako smo kruti... saj se trudijo no.
Joj kako smo kruti... saj se trudijo no.