BMW iX
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 34
-
430
Re: BMW iX
Meni je pa všeč, bolj kot Tesla Model X ali Y. Škoda ker ga bom lahko gledal le po slikah. Gotovo bo
Re: BMW iX
Sprednji konec mi je obupen, notri je pa še mal lepši kot i3.
Vseeno mi je všeč, da je zanimiv izgled.
Vseeno mi je všeč, da je zanimiv izgled.
Re: BMW iX
Re: BMW iX
Še nekaj komentarja k objavljenim fotografijam BMW IX 40.
Testni krog je potekal od BMW WallisMotor na Celovški cesti v Ljubljani, AC Ljubljana - Vodice, po regionalni cesti do letališča Brnik, Šenčur in po AC nazaj do izhodiščne točke.
Največji vtis na mene je naredila mirnost vožnje. Tišina in popolna lega, ki jo zagotavlja zračno vzmetenje, zato zapis, da je avto kot "leteča preproga". Ozvočenje je bilo v testnem avtomobilu Bowers & Wilkins - vrhunsko. Popolno vzmetenje, odsotnost zunanjih zvokov, sedež oz. bolje fotelj ter vrhunsko ozvočenje dajejo občutek kot bi bil v udobnem naslonjaču dnevne sobe - koncertna dvorana na štirih kolesih.
Poraba na testnem krogu dveh voznikov ob veliko pospeševanjih in AC hitrosti med 140 in 150 km/h je bila 29 kWh/100 km. Za tako velik in težak (2440 kg) avtomobil in režim vožnje po moje realna in pričakovana poraba.
Testni krog je potekal od BMW WallisMotor na Celovški cesti v Ljubljani, AC Ljubljana - Vodice, po regionalni cesti do letališča Brnik, Šenčur in po AC nazaj do izhodiščne točke.
Največji vtis na mene je naredila mirnost vožnje. Tišina in popolna lega, ki jo zagotavlja zračno vzmetenje, zato zapis, da je avto kot "leteča preproga". Ozvočenje je bilo v testnem avtomobilu Bowers & Wilkins - vrhunsko. Popolno vzmetenje, odsotnost zunanjih zvokov, sedež oz. bolje fotelj ter vrhunsko ozvočenje dajejo občutek kot bi bil v udobnem naslonjaču dnevne sobe - koncertna dvorana na štirih kolesih.
Poraba na testnem krogu dveh voznikov ob veliko pospeševanjih in AC hitrosti med 140 in 150 km/h je bila 29 kWh/100 km. Za tako velik in težak (2440 kg) avtomobil in režim vožnje po moje realna in pričakovana poraba.
Re: BMW iX
Pogon je samo zadaj?
Koliko € je tako naložen?
Sem si že ogovoril sam - 4x4 in osnovna 80jurjev.
Koliko € je tako naložen?
Sem si že ogovoril sam - 4x4 in osnovna 80jurjev.
Re: BMW iX
Brezvezna požrešna krava. Zakaj in za koga delajo take težke škatle? To moraš bit res čuknjen da tole kupiš. 2,5 tone vlačiš s sabo na šiht. To delajo bedaki.
Re: BMW iX
Mislim, da tale avto ni narejen za "na šiht" vozit "šiht" v smislu od 6-14 v "fabrk"
Re: BMW iX
Za kaj pa? Šiht ni samo v fabrk. Jih že dolgo ni skoraj nič pri nas in tisti ki dela v fabrk si ga niti ne bo privoščil.
To je bedastoča pa lahko pišete kar hočete. 2,5t da sebe prevažaš okol. Bedak je tisti ki to počne.
Zadnjič spremenil Apolon, dne 25 Nov 2021, 07:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: BMW iX
Dvomim, da bo kak srednjeslojec pogledoval za iX. Za ostale, pa vozilo vzbuja precejšnje zanimanje. Prav ogromno se jih seveda ne bo prodalo, niti ni to bil namen.
Re: BMW iX
Samo srednjeslojci hodijo na šiht ali kaj? Višjeslojci pa kaj? Čohajo muda? Delajo več kot pa ostali, zato pa imajo več kot ostali. Vsaj pri večini je tako. Kar pomeni, da se bodo prevažali s tole 2,5t težko kravo na šiht. Je tako težko to razumet. 1 nepotrebna taka krava je preveč.
Re: BMW iX
Sej imaš prav ampak... Npr. kolega ima model S za redne poslovne poti Koper-Zagrem. Pol si je omislil zraven še model X, just because he can, in pravi da X troši nenormalno napram S in ne naredi fure skozi kot jo je z S a se vseeno vozi z X in S počiva domaApolon napisal/-a: ↑25 Nov 2021, 07:01Za kaj pa? Šiht ni samo v fabrk. Jih že dolgo ni skoraj nič pri nas in tisti ki dela v fabrk si ga niti ne bo privoščil.
To je bedastoča pa lahko pišete kar hočete. 2,5t da sebe prevažaš okol. Bedak je tisti ki to počne.
Re: BMW iX
Torej bedak.alfy napisal/-a: ↑25 Nov 2021, 07:10Sej imaš prav ampak... Npr. kolega ima model S za redne poslovne poti Koper-Zagrem. Pol si je omislil zraven še model X, just because he can, in pravi da X troši nenormalno napram S in ne naredi fure skozi kot jo je z S a se vseeno vozi z X in S počiva doma
Re: BMW iX
Tale koncept SUV-a in elektrike se men nasplošno zdi paradoks. Če že rabiš plac in hočeš višje sedenje, ki se meni osebno zdi, da pride prav res samo ob vstopu in izstopu v avto, pa še to za fotre z vampom, nabaviš nek cross country/all road. Štekam, da ni pol tok vpadljiv in trendy... Upam, da gre še kdo naprej v stilu Taycan karavana, Volvo npr
Re: BMW iX
S tako notranjostjo še nekako izgleda. V nasprotju s temle: https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/i ... deo-566657
Debela težka krava, poraba temu primerna... na kratke fure do 10 km pozimi verjetno okrog 40. LOL
Debela težka krava, poraba temu primerna... na kratke fure do 10 km pozimi verjetno okrog 40. LOL
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 647 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb