Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Meni je pa "creep" fajn zadeva in me "premočna" regeneracija v i3 moti. Tudi Model S sprva ni imel tega (lezenja), pa so hitro dodali preko SW apdejta.
Re: Hyundai Ioniq
Poanta je tako imenovani "ONE PEDAL DRIVING", ki je možen v i3 in verjetno še v kakšnem (TESLA...) v IONIQ-u žal ne.
Ampak to je osebna preferenca.
Ampak to je osebna preferenca.
Re: Hyundai Ioniq
Tudi VW je deležen tega, če je cesta ravna pred semaforjem ali pa v klanc (vsaj pri Up-u).
Re: Hyundai Ioniq
Tole kar drži, kar je opisal...
https://www.youtube.com/results?search_ ... ings+ioniq
https://www.youtube.com/results?search_ ... ings+ioniq
Re: Hyundai Ioniq
Okoli 190-200 km pri mojemu. Na gretju nič ne šparam. Pa 60% avtoceste (110 km/h). Danes naprimer je bila poraba, ko je bil sončen dan pa okoli 2 stopinji takoj za cca. slabih 10% ugodnejša poraba.
Re: Hyundai Ioniq
Kot ponosni lastnik Ioniqa z 2k prevoženih km ugotavljam, da ima avto toliko elektronskih pomagal za katere nisem niti vedel da obstajajo! -webasto iz dizla niti ne pogrešam več- še več mislim da je tu ogrevanje hitrejše!
Vprašanja pred leti med kolegi so se pa tudi spremenila iz "Janez kolk pa to potegne? v "Kolk pa narediš z baterijo?"
oz. "Kako pa polneš baterijo sploh?"...itd
Dnevno naredim 200-300km, s polnenjem doma(home) in na delovnem mestu s prenosno(Metronovo) in zadostuje!
Preizkušam pa tudi javne 22kw in hitre DC v terenski nuji!
Spremljanje foruma z nasveti starih mačkov, pa so mi tudi bistveno pripomogla k razumevanju obnašanja z EV- ki ima svoje posebnosti!
Kolegom pa pojasnjujem, da avto ni samo top ampak A+++
Taki so moji prvi vtisi! Lp Vinko
Vprašanja pred leti med kolegi so se pa tudi spremenila iz "Janez kolk pa to potegne? v "Kolk pa narediš z baterijo?"
oz. "Kako pa polneš baterijo sploh?"...itd
Dnevno naredim 200-300km, s polnenjem doma(home) in na delovnem mestu s prenosno(Metronovo) in zadostuje!
Preizkušam pa tudi javne 22kw in hitre DC v terenski nuji!
Spremljanje foruma z nasveti starih mačkov, pa so mi tudi bistveno pripomogla k razumevanju obnašanja z EV- ki ima svoje posebnosti!
Kolegom pa pojasnjujem, da avto ni samo top ampak A+++
Taki so moji prvi vtisi! Lp Vinko
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Hyundai Ioniq
Bela barva, oprema pa Premium , safety +winter+ el. nastavitev sedeža.Matej napisal/-a:Čestitam za novo pridobitev! Naj ti služi. Kake barve pa je? Oprema?
Mislim da kar minimalni standard dobrega korejca!
lp
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Hyundai Ioniq
@timo
čestitke za novo pridobitev. Odlično si izbral. Veliko varnih "električnih" kilometrov ti želim. Srečno vožnjo.
@robberto
Domet je nekje podobno kot pravi @Matej. Po polnjenju mi do zdaj GOM še ni pokazal manj kot 202km in to po nič preveč nežni vožnji. Realno pa to pomeni, da je treba po nekje 170 - 180km kar počasi najti polnilnico, da nismo na zadnjih atomih energije. Seveda bi z res nežno vožnjo in po regionalkah naredil tudi več...
Drugače pa za poslovne in družinske potrebe dnevno delam tudi po 400 - 450km seveda z vmesnimi polnjenji in vse to brez časovne obremenitve zaradi polnjenj. Se je pa treba organizirati.
čestitke za novo pridobitev. Odlično si izbral. Veliko varnih "električnih" kilometrov ti želim. Srečno vožnjo.
@robberto
Domet je nekje podobno kot pravi @Matej. Po polnjenju mi do zdaj GOM še ni pokazal manj kot 202km in to po nič preveč nežni vožnji. Realno pa to pomeni, da je treba po nekje 170 - 180km kar počasi najti polnilnico, da nismo na zadnjih atomih energije. Seveda bi z res nežno vožnjo in po regionalkah naredil tudi več...
Drugače pa za poslovne in družinske potrebe dnevno delam tudi po 400 - 450km seveda z vmesnimi polnjenji in vse to brez časovne obremenitve zaradi polnjenj. Se je pa treba organizirati.
Re: Hyundai Ioniq
Ima Ioniq možnost vpogleda v trenutno porabo energije? Bi me zanimale vrednosti recimo ob 95 115 in 135kmh. Seveda ob primernem vremenu, brez klime
Re: Hyundai Ioniq
@darjan
Ioniq ima vpogled v trenutno porabo.
Je pa trenutna poraba energije zelo relativen pojem, ki ti ne pove prav veliko. Odvisno je ali je cesta popolnoma ravna, se malo dviga ali spušča... razlike so lahko velike. Recimo AC med odcepom za Brezovico in Vrhniko se zdi ravna pa ni. To relacijo poznam, ker se praktično dnevno vozim po njej.
Kolikor sem do sedaj opazoval je pri mojem tempu (večinoma tempomat na 100km/h) poraba med 9 in 14 kW. Upam, da kaj pomaga.
Ioniq ima vpogled v trenutno porabo.
Je pa trenutna poraba energije zelo relativen pojem, ki ti ne pove prav veliko. Odvisno je ali je cesta popolnoma ravna, se malo dviga ali spušča... razlike so lahko velike. Recimo AC med odcepom za Brezovico in Vrhniko se zdi ravna pa ni. To relacijo poznam, ker se praktično dnevno vozim po njej.
Kolikor sem do sedaj opazoval je pri mojem tempu (večinoma tempomat na 100km/h) poraba med 9 in 14 kW. Upam, da kaj pomaga.
Re: Hyundai Ioniq
To je izjemno nizka poraba, verjetno zato naredi toliko več km, kot Soul.
Kaj mislite, na račun česa, je toliko lažji avto, ali v čem je finta?
PS, ima recimo tudi veliko nižjo porabo kot Volt, Prius plugin, e-golf...
Kaj mislite, na račun česa, je toliko lažji avto, ali v čem je finta?
PS, ima recimo tudi veliko nižjo porabo kot Volt, Prius plugin, e-golf...
Re: Hyundai Ioniq
Razlog je v aerodinamiki, to je dokazal z BMW ki je v i3 uporabil ogromno karbona ter aluminija, avto pa porabi vec kot Ioniq, ki je izredno aerodinamicen. Hkrati tudi nek norvezan, ki s teslo vlece razne prikolice. Ce je le ta 2 toni in aerodinamicna, bo poraba bistveno nizja kot pri lahki veliki kockasti prikolici.
Ioniq ima tudi najvisjo EPA MPGe oceno, torej avto ki je najbolj ekonomicen od EVjev. EPA-jev MPGe je odlicna smernica. Tu imas link: https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do ... s&id=39641
Uporabis lahko njihovo iskanje ter primerjas z želenimi vozili.
Ioniq ima tudi najvisjo EPA MPGe oceno, torej avto ki je najbolj ekonomicen od EVjev. EPA-jev MPGe je odlicna smernica. Tu imas link: https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do ... s&id=39641
Uporabis lahko njihovo iskanje ter primerjas z želenimi vozili.
Re: Hyundai Ioniq
IONIQ EV je dokazano najučinkovitejši EV - https://electrek.co/2016/11/21/hyundai- ... c-car-epa/
https://electrek.co/2017/04/05/hyundai-ioniq-ev-review/
Ima nizek koeficient upora, odlično razmerje med velikostjo baterije in posledično težo - manj kot 1,5t je težak... ima TČ (toplotno črpalko), ki se pozna pri porabi energije za hlajenje in gretje.
Verjetno je več stvari v kompletu, ki ga delajo tako učinkovitega.
https://electrek.co/2017/04/05/hyundai-ioniq-ev-review/
Ima nizek koeficient upora, odlično razmerje med velikostjo baterije in posledično težo - manj kot 1,5t je težak... ima TČ (toplotno črpalko), ki se pozna pri porabi energije za hlajenje in gretje.
Verjetno je več stvari v kompletu, ki ga delajo tako učinkovitega.
Re: Hyundai Ioniq
Že ja, saj zato sem rekel porabo poleti
Zanimivo, da je prius manj učinkovit, ko imajo leta in leta izkušenj predvsem z grdo podobo na račun nizkega zračnega upora, potem pa vleti in hyndai pa jih poseka
Zanimivo, da je prius manj učinkovit, ko imajo leta in leta izkušenj predvsem z grdo podobo na račun nizkega zračnega upora, potem pa vleti in hyndai pa jih poseka
Re: Hyundai Ioniq
Nihče ne oporeka energetski učinkovitosti Ioniq BEV. Vendar, če že primerjate potem primerjajte jabolka z jabolki in ne jabolka s hruškami. Torej Prius PHEV z Ioniq PHEV in ne z Ioniq BEV:
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek